Kívánom én is neked.
Úgy látom, jó úton jársz, a fő, hogy a lendületet fenntartsa az ember és jó irányt tartson.
[Re:] [TheLázs:] Megkésett évértékelő - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Grat!
Mozgalmas éved volt. Úgy jó az élet, ha pörög. Sztem a következő lépés mindenképpen egy rendes motor beszerzése.
Köszönöm! Igyekszem. A figyelemzavaros fejem persze próbál mindenben lassítani, de igyekszem fenntartani a lendületet.
Somatom
Itt végletekben gondolkozom. Most egy '78-tól készült CB400-as Hondára vágyok a morcos vezérműtengelyekkel, amivel beleforog a 15 eztes tartományba is. Az sem túl erős talán még, de fél évszázad fejlődés... (47 LE)
Hááát.... Azzal sztem nem mennél sokra. Minden CB ugyanarra a motorkonstrukcióra épül. 78 -tól van ugyebár négy szelep. Ilyenből nekem a CBX 1000 volt. Két vezérműlánc, négy vezérműtengely, 24 szelep. A felső lapka miatt szelepállításhoz nem kell kivenni a vezérműtengelyeket, de kétlem, hogy magas fordulaton nem lebegnek be a lapkák. Az is biztos, hogy a gyári szeleprugók gyengék lesznek a 15 ezerhez. A gyári Keihinek sem egy sikerült konstrukciók. Telók szintén. Szóval, elég sokmindent cseréln kell. Pályára ki tudsz belőle hozni valamit, de tuningolva üzemórában lehet számolni a futásteljesítményt. Sztem szétrobban az egész miskulancia.
Nem is értem, hogy miért fordul meg a fejedben, hogy nem Harley -t veszel. Persze, nem Spory -t, hanem nagy blokkost.
Hát lehet hogy hülyének néznek többen miatta, de nekem múltmajmolásnak, műmájerkedésnek hat egy hearly, nem tudok vele azonosulni.
[ Szerkesztve ]
Amikor kijött a Honda VTX 1800, akkor egy újságnak teszteltem egyet. Tetszett. Újonnan ugyanannyiba került, mint egy HD Dyna. A HD -t választottam, mert értékállóbb, így ha nem jönne be, akkor jobban tudok kiszállni belőle. De, csak annyit változtattam, hogy egy év múlva a Dyna -t lecseréltem egy Dyna Sport -ra. Most 60 ezer van benne, ami alatt fél Európát bebarangoltam. Sportos kanyarvadászatra nem való, de túrázni ideális.