[Re:] [TheLázs:] Színek, illatok és formák - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


UnA
(Korrektor)
Blog

Hát a cím alapján inkább nőkre gondoltam volna, mint motorokra... :)


Somatom
(veterán)
Blog

Vezettem mindegyiket (beleértve a tányérüléses, katonai ETZ -t is). Sztem ne erőltesd az 50ccm -et. A DT50 nagyságrendekkel jobb, mint bármelyik Simson (van Simson Endurom és vezettem DT50 -et is), de, ahogy a mondás tartja, a köbcentit semmi sem pótolja. Egy 250 -essel már el lehet indulni erre-arra. Van itthon MZ klub, velük is lehet túrázgatni. Nemrég volt itt, a logouton egy túrabeszámoló.
Volt 150 -es Trophy -m, postás csúzlim, négygangosom, peregyesem, 150 -es és 250 -es ETZ -m. A 250 -esnek van pár típushibája.
Eredetileg az egy négygangos blokk, amibe utólag belemókoltak egy ötödiket. A harmadik fogaskereke oldalkörmökkel kapaszkodik a mellette levő fogaskerék hornyaiba. A körmök széle megkopik és onnantól elkezdi dobálni a harmadikat.
A lánc alulméretezett a teljesítményhez, könnyen szakad.
Eredetileg bölcsővázas a konstrukció, később alakították át nyeregvázasra. A hátsó blokktartókat el tudja csavarni a blokk. Ha felülről megnézel egy 250 -es ETZ -t, akkor láthatod, hogy szinte mindegyikben ferdén áll a blokk. Ez persze nyírja a láncot is.
Gyenge a lengővilla és műanyag a perselyezése. Még az oldalsztender is elcsavarja egy idő után.
Szvsz. az a legjobb, ha az ember visszatér a kályhához. A 250 -es Trophy még bölcsővázas volt. Csak nagyon bután néz ki, meg az az early villa sem egy jó konstrukció. Jó lenne bölcsővázas, teleszkópvillás. Nos, ez volt az MZ ETS250.


TheLázs
(csendes tag)
Blog

Hát, már van egy kiszemelt pálya. Az ötvenest csak azért erőltetem, mert Budapesten éldegélek és tanulok, ahhoz, hogy itthon álljon nem nagyon érdemes egy komolyabb motor adóval, magasabb biztosítással, műszaki vizsgakötelezettséggel.

Ha megvan a moci, illetve halad a schwalbe felújítás, akkor mindenképpen jönnek az új posztok.


Somatom
(veterán)
Blog

Lehet azon spórolni. Nekem cirka 6000 Ft a HD éves biztosítása, mivel hobbijárműként van biztosítva. Ha veterán minősítésű lenne, akkor súlyadót sem kéne rá fizetni. Én is Budapesten élek.

üzenetek