Ez korrekt munka, szép teljesítmény !
Igaz ami igaz, a cikk feléig jutottam el, utána kicsit kiégtem.
Viszont befejezem !
Ez korrekt munka, szép teljesítmény !
Igaz ami igaz, a cikk feléig jutottam el, utána kicsit kiégtem.
Viszont befejezem !
szép munka, klassz írás, biztosan segít majd néhány TM felhasználónak
gratulálok hozzá
Nekem TX-em van és fura is volt, hogy alapból nem megy a venti az FW frissítés óta. Már nem emlékeztem, hogy van ilyen automata és force üzemmód. Illetve látom van autokuplung is, ez jó valamire? Xboxon játszom már vele 5 éve, de kb. sose használtam.
Fék pedált nem modolod? Én nekem most jönnek alkatrészek kínából, hogy load cell-t építsek hozzá.
Rugó cserét megcsinálom délután kíváncsi leszek, bár a gázzal nekem eddig nem volt problémám Assettoban sem.
Köszi az írást, élmény volt olvasni!
Köszi.
Autokuplung: passz, nem használok kuplung pedált (ACC és F1 amikkel főleg nyomulok)
Rugócsere nálam sokat számított.
Fékpedál: T3PA el van rakva, T-LCM van már helyette (röviden: qrvajó ).
FYI jelleggel mindenkinek: cikk 2 hónapja íródott (csak most jelent meg), azóta is hibátlanul dolgozik a kormány az új tápjával.
[ Szerkesztve ]
Várj, nem tőled vettem a kormányomhoz az 599x evo perecet?
Mennyivel jobb az új pedál, mennyit gyorsultál?
[ Szerkesztve ]
Nem tőlem van (én is ilyet tekergetek).
Gyorsultam is valamennyit T-LCM-mel, de ami inkább jellemző és fontos, hogy sokkal könnyebb eltalálni a féktávokat, nincs annyi elfékezés, blokkolás (F1 2019-ben nagyon könnyű blokkolni őket ABS nélkül), mint a sima pedállal. Sokkal stabilabb köridőket tudok menni vele, mint T3PA-val, nincs akkora szórás, mikor határon megy az ember.
T-LCM-nek a gázpedálja is alapból keményebb, jobb, nem kell tuningolni, mint T3PA-nál (rugócsere). És iszonyatosan jól személyre, körülményekhez szabható, nagyon jó sw-e van. Nincs cockpitom, íróasztalon van a kormány, a pedál a padlón és gurulósszékben nyomom. Nem a legideálisabb körülmények egy LC pedálhoz. Leglágyabb rugókat berakva, a gurulós szék alá vastag szőnyeget rakva és a sw-en jól beállítva szuperül használható ez az lc-s pedál.
Először furcsa volt, hogy nem a fékpedál megtett útja határozza meg a fékerőt, hanem az, hogy milyen erősen nyomod a féket, de könnyű a jót megszokni.
Az enyém ilyen lett:
http://m.facebook.com/notes/springer-botond/thrustmaster-t300rs-tx-h%C5%B1t%C3%A9s-tuning/10157723114983132/
[ Szerkesztve ]
Szép munka! De nem félsz, hogy telemegy porral a rengeteg furaton át a tetején? Emiatt az enyémet csak alul fúrtam meg a szellőzés miatt, így nem tud könnyen beleszállni a por.
Sziasztok!
Nem tudná valaki megmondani hogy honnan lehet szerezni t300 kormányhoz váltó fűl rögzítő műanyag füleket eltört mind a kettő Raktam fel képet hogy tiszta legyen miről van szó!Az a baj hogy már nem garanciás!
Hello,
Kérlek segítsetek már
Thrustmaster Sparco Handbreak
Egyszerűen nem tudom telepíteni. /pc/
Össze van dugva ahogy kell, felraktam a drivereket
Kormány , váltó ok
Kézifék nem látja a gép
Csak szekv módban látja, de akkor meg nincs váltó
A calibration szoft is leszedtem, kicsomagoltam C re , és az se látja a kézit.
Mintha nem is lenne.
Dugtam már minden hova, leszedtem, feltettem a drivereket, firmware frissítés /kormány mert csak azt látja/ megvolt
Semmi.
Mi lehet a gond?
A cikkbe került egy update. Mégpedig amiatt, hogy úgy néz ki 90% feletti gain esetén elfogy a 72W-os táp és "újraindul" a kormány (néha emiatt a PC is földbe áll és restart kell). Úgy néz ki kevés az a 3A, amit a megadott táp tud. 6-10A-es táp javasolt inkább hozzá, ha max erővel szeretné használni a tulaja (eddig 80-85%-on használtam és nemrég vittem fel 100%-ra és jött elő ez). Csak ahogy eddig néztem az már másik kávéház anyagilag, nem 4k, hanem 16-20k egy ilyen nagyobb teljesítményű 25V-os táp. Kerítek egyet és majd megírom, hogy mi lett. Majd nagyobb biztosíték is kell majd emiatt, a jelneleg berakott 3.15A-s el fog cseppeni, ha megindul a kraft és ennél sokkal nagyobb áramok fognak csorogni majd. További kérdés, hogy pl a lengőkapcsoló bírni fogja-e ezt a nagyobb áramot.
[ Szerkesztve ]
Új, bikább táppal semmi gond (24V-os 8A-es), mehet max gainen a kormány ebben a kánikulában is. Valószínű kicsit overkill az új táp, a korábbi 3A-s valószínű majdnem elég lenne, csak terhelésnél valószínű elmelegedett és ez okozott gondot. 100-150W körüli lehet elég lett volna, de biztosra akartam menni.
Még annyit csináltam meg, hogy már nem lengőkapcsolót használok a ki/be kapcsolására, hanem a base oldalára rakott billenőkapcsolóval lehet be és kikapcsolni a kormányt.
Szia,
Ha még fönn áll a táp probléma, érdemes bekötni néhány puffer kondit. Összesen 20-40mF 25V-os elkó kijön 1-2 ezer forintból és jó eséllyel segít áthidalni a tápnap a hirtelen nagy áramfelvételt.
Szia,
Az új, nagyobb táppal semmi gond, azóta egy kiakadás, újraindulás nem volt.
Ilyennel megy már egy ideje gond nélkül: [link]
hello
hol találok ehhez a Thrustmaster T300RS GT Edition.-z tesz pedál programot?
[ Szerkesztve ]
Megtaláltam,és a gond,hogy teszt alatt a kuplung csak közel 25% megy fel teljes tövig rálépve a pedálra. Ezt lehet kalibrálni vagy hol javítható?
[ Szerkesztve ]