Őrültek vagytok. Belenéztem pár videóba, és ezeken feküdtem a röhögéstől:
- Zita a halál árnyékában
- Ki kell kopogtatni
[Re:] [tomiii.:] Wastehouse, avagy a műhely művek - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Az igazi sufnizás. Mondjuk egy 10 évnél fiatalabb autót biztos nem vinnék hozzátok.
Néha én is kétlem, hogy normálisak lennénk. Pl.
Jó pár volt osztálytársam házasodik, gyereket vár. Én meg csak ülök fejjel lefelé, és próbálom kitalálni, hogy másszak ki a friss műszakis, éppen tetőre tett Ladából a Bükk kellős közepén a sötétben.
(#2) KaiotEch: Ahhoz nem is lenne felszerelésünk. Meg mi is tudunk precíz munkát csinálni, mindenkinek elmondjuk, hogy mennyibe kerül és a válasz: "áhh hagyjátok, nem kell szépre, csak menjen" Nem véletlenül nincs kész egyikünk autója se. Azt normálisan akarjuk és nehezen tudjuk megfizetni saját magunkat, ezért lassan haladunk vele.
Pl. Én is tervezek a gyárinál ezerszer jobb szilenteket, váltóhoz tolórudat és short shiftert. Új alkatrészekből, ami olyan, az festve, frissen gyártva. megmondom, hogy mennyibe kerül, erre a válasz: Esetleg elmondod, hogy kell csinálni? Szomszéd Józsi nekem legyártaná, ha megadod a paramétereket...
[ Szerkesztve ]
Megvan az autószerelés wolfman-ja.
[ Szerkesztve ]
Az off-roados különítményünk is rettentően sikeres a maga módján. A "megfordulok és mehetünk haza" mondat után nekünk sikerült eddig a leggyorsabban felborítani az autót
A képen a "-Tulajdonképpen most mi volt a koncepció?" mondat hangzik el a felborult sofőr irányába.
Egyébként később a felborult autó így nézett ki, (hogy lássatok valami kevésbé borzasztót)
[ Szerkesztve ]
szerk: régi szimattatyós bölcsész duma: van-e élet a halál előtt?
nektek van
[ Szerkesztve ]
Lesz miről nosztalgizáni majd, az biztos
[ Szerkesztve ]
Most építünk Ladát úgy, hogy tűzfalat kivágjuk(vagy lehet csak a nyúlványokat, vagy lehet csővázból megépítjük nulláról a tűzfaltól, még erről nem volt meeting, hogy lefixáljuk a módszert) és a sierrát rakjuk be, hogy felmenjen a Scorpio futómű, meg valami mondeo motor
Na, annak lehet majd ilyen lesz az egyenes futása.
Megvolt az első normálisabb munkánk. Bár hiába mondtuk, hogy nem télen kéne, mert nem tudjuk levédeni rendesen a hideg műhelyben, nem tudtunk mit kezdeni a tulajjal, szóval egyelőre csak le van kenve, g(k)ittelés nélkül, majd jövőhéten bedurrantunk a kályhába és visszacsiszoljuk fémig, lealapozzuk, alvázvédjük és festjük rendes autófestékkel.
'95 Renault Laguna. Egyszer már lakatolták, mint most kiderült lekenték a rozsdát, mindenhol eredeti lemeze volt.
Most próbáltunk először értelmes autót lakatolni, életünk első javítóíves javítása és maga a lemezmunka rohadt jól sikerült, sehol sem tudnánk rajta javítani. Csak az a rohadt alapozó/alvézvédő/festék ne lenne ilyen kényes. SZóval ne nézzétek a felületet, mert ez most odalet tkenve gyorsan és 5 óra után is még folyik...de visszakérték a kocsit
[ Szerkesztve ]
Az utolsó képen én simán kiveszem, hogy hol volt javítva. Vékonyabb fémmel lett pótolva?
Nem. A lemezvastagságának megfelelő peremező fogó lett használva, ezért tökéletesen síkban vannak, de a peremszélét látod, amíg nincs kigittelve, mivel, ha nem látnád, nem a peremben lenne
Itt egy BMW felújítása, google-ös kép.
szürke: javítóív, piros: hézag, fekete:kaszni
Itt is ugyanitt tartunk, csak a jéghideg lemezre lett majzolva, ami kb 1 hét múlva se szárad meg...de hát hiába beszéltünk a tulajnak.Persze lehetett volna máshogy is, de a helyi karosszériás azt mondta ez bőven megfelelő és mondták, hogy a polgárőrség terepjáróját is lakatolni kéne, ha gondoljuk...Mondtuk, hogy köszi, nem, esetleg nyáron Ebből indultunk ki, hogy jó lett.
sikerült másnál találni egy kis részletet a kocsinkról. Logót megtartva elloptam
kb 100 döglött lóerőből ezt tudtam kihozni.(vagyis Laci barátom, aki vezeti, de ezt csak a kocsinak köszönheti ) + itt még gyári, húszon éves rugók és lengéscsillapítók vannak hátul, érintetlenül
[ Szerkesztve ]
Alakulunk Még egy kicsit keskeny és magas(magasabb szerintem, mint gyárilag), de ezeken a napokban javítok, megkapja az új hátsófutóművet, amihez a hátsó tornyot át kell hegeszteni egy ford scorpioból és lehet lábra tenni.
Jelenleg oldalanként 110mm-rel szélesebb a nyomtáv, és ebben nincs semmiféle nyomtávszélesítővel való buzulás bár azért kíván még 15-20mm-t oldalanként, mert a növelt kormányszög miatt beleér a kerék a nyúlványba.
westcoastog
(veterán)
Majd megborogatom neked a pályán ha volán mögé engedsz.
Persze csak módjával.
[ Szerkesztve ]
westcoastog
(veterán)
Na, mostmár végképp kiakarom próbálni!