[Re:] [vemalsar:] Az inventory hell jelenség - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Gdi
(senior tag)
Blog

"Ha lassultál már le vagy bénultál meg teljesen a sok cucctól"
Eddig olvasva felmerült bennem egy erős WTF kérdés.
:)


b.
(félisten)
Blog

Én jelenleg a Dying Lightben vagyok így. Már annyi tervrajzot gyűjtöttem , eszkábáltam magamnak mindent hogy a végén healtpackra nem maradt összetevőm, mert a végén láttam, hogy a 20 összetevőből mindhez kellett legalább egy kötözőgéz.... Tök király, mert mindenkit agyon tudok verni 6 féle módon csak ha megsérülök nem tudom magam mivel gyógyítani., Most azon remegek tudja vásárolni valakitől mer nehéz küldetés várna rám...

DE idehozhatnám a CP2077 et is ahol mikor megtelt a zsák nem lehetett mozogni és akkor pause, szétszedni minden szart + megenni a kajákat stb , hogy tudjak mozogni. A bunyók közben a legizgalmasabb ez . :DDD

[ Szerkesztve ]


Gdi
(senior tag)
Blog

CP2077ben én is tonnaszám halmoztam fel a cuccokat. Nem olvastam semmi guide-ot hozzá, és ilyenkor mindig úgy vagyok vele hogy ha kell craftolni akkor legyen anyag hozzá. (Bár, mint kiderült az első két nehézségi szinten kb úgy is könnyedén ledarálod a játékot ha csak a questitem-ekhez nyúlsz hozzá)
Falloutban is lepucolok mindent amerre megyek :)

A játékok erről (hoarding) mondjuk főleg akkor tehetnek, ha:
-A craftolt cuccok random statokat kapnak.
-Alapvető fogyó eszközökhöz kellenek.
-Low-level vackok magasabb szinten is összetevők valamihez.
-Véletlenszerű (vagy rejtett) triggereket aktiválnak (amennyiben éppen van nálad) (legyen az quest, dialog, vagy event)
-RP játék és karakterkinézet/kozmetikai cucc

De ezek a problémák legfőképp az első végigjátszáskor jelentkeznek.
Scavanger beállítottságú játékosoknál pedig nem számít milyen a craft és lootrendszer, ami belefér a batyuba az belekerül.

[ Szerkesztve ]


vemalsar
(csendes tag)
Blog

Sok aspektusra nem tértem ki mint pl. a drop/loot rendszer és annak a pszichológiája hogy mit "kell"/érdemes felvenni. Alapvetésnek vettem hogy amit találsz tárgyakat vagy dob az ellenfél, az jutalom és jár a játékosnak - ha nem tudsz vele élni mert megtelt a hátizsák VAGY mert annyira haszontalan/értéktelen, az is probléma.

A craft rendszereket is külön lenne érdemes tárgyalni, szeretek craftolni de sok játékban (pl. New Vegas vagy Divinity: Original Sin) inkább skippeltem, mert túl sok fejfájás volt a cuccok válogatása és sokszor nincs elég információd ami alapján eldöntsd, mit vigyél és mit ne, na meg hogy mennyit, milyen cucchoz mi kell... a fene se akar guide-okat bújni játék közben vagy a menükben lépkedni és összenézegetni ezeket a receptekből :(


vemalsar
(csendes tag)
Blog

Zacher Gáborral is konzultáltam a videó elkészítéséhez :'D (nem)


vemalsar
(csendes tag)
Blog

Cyberpunkban ráadásul én szerelgetős karaktert csináltam, szóval 10 perc játék 5 perc cuccbontogatás... :(


bkercso
(nagyúr)
Blog

Hol máshol oldották volna ezt igazán jól meg, mint a Minecraftban? :)
Ha az endládát telerakod shulker box-szal, akkor a 27 inventory helyed mellé lesz még 27*27=729 slotod. Ehhez jön még a tárgyak stackelhetősége (64 vagy 16 tárgy/slot).


nemlehet
(őstag)
Blog

Nah azt de utálom amikor early game cuccok kellenek folyamatosan és low level ellenfeleket kell farmolni vagy indokolatlanul sok pénzt kell rá költeni vendoroknál...


Tothg86
(tag)
Blog

Szuper téma, szuper videó! Köszönöm, élmény volt!

Diablo 2 jó ebből a szempontból, ott csak a rúnákat és a unique cuccokat kell figyelni. Bár egy gold autoloot jó volna. Véleményes ugyan, de e felett kissé eljárt az idő, hisz divatos lett a craft rendszer.


e-newsee
(addikt)
Blog

Dettó! :D


vemalsar
(csendes tag)
Blog

Köszi! :) Sajnos a Diablo 2 bár kiváló és élvezetes játék ma is, nagyon kívánná a kényelmi funkciókat (pl. szabályzott multis party loot, cuccok összehasonlítása meg sok minden ami a videóban is elhangzott mint jó feature, az beleférne még) és ha a remasterben ezt nem orvosolják akkor nem is fogok érte pénzt adni... inkább előveszem a régit :D

üzenetek