[Re:] [Victoryus:] Watch Dogs első benyomások - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


kemotox
(addikt)
Blog

Azért a gumiautók nem semmik. Nekimész valaminek 200al, lecsusszansz róla, és 195el mész tovább.. Számomra nagyon nagy csalódás a játék. Egyszerűen gagyi. Az meg szimplán szánalmas, hogy nem lehet kikapcsolni az egér gyorsítást, még fájl átírogatással sem.


bacsis
(Közösségépítő)
Blog

Nagyon bírom hogy most megy mindenhol a GTA IV-el való összehasonlítgatás, azt megy a sírás rívás, hogy a GTA IV fizikája mennyivel jobb( Érdekes hogy a Mafia II még nem volt felhozva) meg hogy a törés modell sérülés, aztán megy a sírás hogy a grafika sem az lett mitn amit beharangoztak...
ez pontosan így van.. de emberek heló ébresztő! Látom azt már mindenki elfelejtette, hogy a GTA IV idejében mindenki sírt, hogy 1: bugos, 2: olyn gépigénye volt, hogy még 2 évvel később is alig volt olyan gép ami csuma graffon meg tudta mozdítani....
Szerintem megcsinálhatták volna, hogy olyan graffal jött volna a játék mint amit beharangoztak, és legalább olyan jó fizikával, törésmodellel mitn a GTA IV és a Mafia II együtt véve, aztán akkor minimum 4-6 hengers proci, 6-8G RAM és 1G-s DX11-es HD5850 kaliberű gépigénye lenne, és ez alatt tényleg el sem indulna, akkor meg azért menne a sírás :U
Hozzáteszem én inkább ennek örültem volna, mert 2 év múlva egy minden ponton hibátlan játékot kaptunk volna :B
Jahh és ne felejtsük el, hogy a GTA IV-nek is van közel akkora gépigénye mint a Watch Dogs-nak...
annyi, hogy a GTA 4-et 1920X1200-ban a szénné hajtott HD5850-esemen High-ba tudom tolni, a Watch Dogs-ot meg mediumban :)


alevan
(őstag)
Blog

Bocs, de GTA V élvezetesebb vezetést, harcot, kevesebb hibát és mindfuckot nyújt prev-gen konzolokon, mint amit a Wach Dogs nyújt a next-gen konzolokon (PCről nem is beszélve...).

Lényegében semmit nem hoztak, amivel valóban kiemelkedő lehetne a játék (mondjuk a hekkelés, ami opcionális (sőt, jobban jár az ember, ha az esetek nagy részében le sem szarja)).


Shing
(őstag)

Hát szerintem eltelt 6 év... ez a számítógépek világában rengeteg idő. Az fix, hogy a GTA4-t lehetett volna sokkal jobban optimalizálni... és ezt is... de az ma már nem nagyon divat.


bacsis
(Közösségépítő)
Blog

riszpekt neked is jól beszélsz :K
Csak hogy eme bejegyzésben is a GTA IV-el van összehasonlítva, nem a GTA V-el :)
Bár ezt akár úgy is nézhetjük hogy még nagyobb szégyen a Watch Dogs részéről :DDD
De én továbbra is azt mondom, hogy az az erőforrás ami kell a játéknak abból nagyjából ennyit lehetett kihozni.. ez akár még javulhat is ak ésőbbiek folyamán, ne felejtsük el hogy a GTA IV is talán az 1.04-es pöcstől lett használható :)

Shing! Nagyon divat ezzel is vagdalózni hogy nem dívat optimalizálni...
Nézd meg az említett GTA IV-et... egy lélegző világot kapsz ahol mindenki teszi a dolgát... gondold végig bátran, hogy ehhez mekkora számításigényű hardver kell? hidd el, hogy nem a semmit számolja a géped a háttérben ;)

[ Szerkesztve ]


alevan
(őstag)
Blog

Hopsz, a "I" karaktert nem láttam.... mivel soha nem szerettem, ezért nem is érvelek a GTA IV-el :D


Dany007
(veterán)
Blog

Hát, pedig azért a GTA4 az egyik legrosszabbul optimalizált PC-s játék (ömh port) amit valaha kiadtak...
Pár hónapja még rendszeresen jártam a GTA4 topikban... két olyan sráccal is beszéltem, akik csúcsgéppel GTX 780-nal tolják és még náluk is van, hogy beesik 30 fps alá a játék!
Egy olyan kártyáról és gépről beszélünk ami még a Crysis 3-at is hozza stabil 50-60fps-sel full grafikán...

Hát mi ez ha nem szar optimalizálás? De ettől még a játék igen jó :) Szó se róla.


bacsis
(Közösségépítő)
Blog

Én szerintem nincs igazad/ én máshogy látom...
Mit látunk a Crysis3 esetében? egy gyönyörűen megrajzolt grafikát csilliómillió polygon-al...
Ha mész a pályán mit látsz, fát meg füvet, meg jön 1-1 ellen....
Na most mi van a GTA IV esetében? sok-sok autó amik egymástól függetlenül mozognak, sok-sok ember, akik szintén egymástól függetlenül mozognak "élnek" és egy klasszisokkal nagyobb világban mindezt ;)

Ott van a 1998-as Settlers3 játék, ami egy 100-as P1-esen is elszaggat.... de amikor haverokkal multizunk, és több ezer egység van a pályán, bizony az a konfig ami legalább nem core alapú, már bizony nem bírja el, először csak annyi hogy 100%-on pörgeti a CPU-t, majd szinkron hiba miatt szét csúszik a hálózat...
Lehet hogy lennének olyan rutinok a programkódban, amivel lehetne "csalni" és ugyanazt a vizuális effektet megkapnád kevesebb számításból, de hidd el, hogy nem a semmi miatt esik be 30FPS alá a játék sebessége ;)
szerk: és hogy ON legyek... ha tényleg olyan grafikát kaptunk volna mint ahogy demózták a Watch Dogs-ot... akkor miylen gépigénye lett volna?! ;)

[ Szerkesztve ]


Cthulhu Dawn
(őstag)

Csúcskártyáknál az a baj, hogy túl sok a vRAM, és ez nem vicc :DDD . Mikor 5850-ről váltottam 6970-re high-ról medium alá kellett vennem a beállításokat. Mikor rákerestem mi lehet a baj kiderült, hogy ez gyakori bug az olyan kártyáknál, ahol több, mint 2 Gb memória van :W . Ellenben a Max Payne 3-at gyönyörűen optimalizálták, igaz az nem nyílt világ.


Dany007
(veterán)
Blog

Persze, tudtam, hogy ez a téma is felfog jönni. :) No de azért abban a bizonyos mai gépben nem csak egy 780-as volt, hanem egy csúcs közeli CPU is...
Márpedig amikor a GTA4 kijött kb a quad core volt elérhető... ami egy mai i7-eshez képest lepkefing. Tehát szerintem irreális, ami nem fogható másra, mint a optimalizálatlanságra.
Elsősorban persze CPU kell hozzá, de még nálam az A10-5800k-val és a 270X-szel ha lejjebb veszem a grafikát nő a sebesség.

Én is régebbi stratégiai játékot akartam felhozni példának. Lásd CNC-TW. Régebben a sima C2D-vel bizony 1-1 nagyobb tankcsata + alien hajóhad keményen beakasztotta a játékot. Mostmár több maggal, több szállal nincs ilyen. És itt jelen esetben több száz(!) az AI által egyedileg vezérelt és reagáló egységekről van szó.
Nem tudom komplexebb-e mint a GTA világa, de szerintem van rá esély.
Sorry az Offért. :)


horush
(addikt)
Blog

Engem a szörnyű irányítás / fizika zavar leginkább.. Pedig tök jó, hogy van belső nézet, ezt hiányolom az összes GTA-ból, viszont ennél még kb. a San Andreas fizikája is jobb. Bárminek neki lehet menni, ugyanúgy mész tovább és az irányítás is vicc. Meg minek kell az összes Ubisoft játékba belerakni ezt a felesleges moralitást? Hadd öljek már civileket, amikor kedvem tartja. :DDD

Dany007:
Igen, a gta4-nek elég komoly gépigénye van. Ettől függetlenül egy phenom x3 + 9600gt 512mb kombóval egész jól el tudtam vele játszogatni még 1280*1024-ben, később 1600*900-ban is. Nem full grafon persze, de nem is a legrosszabbon. S attól függetlenül, hogy 6 éves játék már, még ma is sokszor előveszem csak menni pár kört a városban, mert az rendkívül jó. A Mafia2-ben is korrekt volt ez, viszont ott meg a történetet fejezték be idejekorán, s nem volt értelmes szabad játék, amiben pl. be lehetett volna állítani, hogy legyen tél, el lehessen érni a valamelyik DLC-vel behozott kiálló motoros tuningolást, csakhogy el lehessen szórakozni a hóban. :D Persze volt rá mod, de azért ennyit igazán megtehettek volna gyárilag is.


bacsis
(Közösségépítő)
Blog

Amikor a GTA4 kigyütt, az i7 965 volt az abszolút csúcs... Egy mostani szintén 4 magos i7 4770k azért nem jobb fényévekkel ;)
Majd ha izomból, azonos magszám melett a CPU-k 3X-os gyorsuláson jutnak túl, nem fog akadni a GTA IV sem ;)
fezlergabor! Én vagyok itt a fórumban szerintem az egyetlen aki szembe megy veletek, és próbálom védeni a Watch Dogs-ot, és megindokolni, hogy mér' is lett olyan amilyen, de erre sajnos szerintem nincs magyarázat... ilyen pocsék irányítást és fizikát amit kaptak az autók :(


#56230144
(őstag)
Blog

Egy ilyen konfig alatt elfut a játék akadás nélkül legalább lowon?

AMD FX 6300 six core 3.50ghz
gtx 560ti 1GB
8gb


Shing
(őstag)

Szerintem nem kérdés, hogy elfutna. De ha még nem vetted meg, akkor várj egy fél évet mire kijavítják a játékot.


#56230144
(őstag)
Blog

Oké, köszönöm.


horush
(addikt)
Blog

Nekem phenom2 x4 b55 + gtx560 1gb + 8gb konfigon simán megy mediumon is. Annyira nincs nagy igénye.


#56230144
(őstag)
Blog

Ok köszi!

üzenetek