üzenetek

hozzászólások


bambano
(titán)
Blog

eheti rongyrázós önigazolós posztunkat olvashatták.
merugye bmw-t kell venni, másképp meg is áll az élet...

de legalább jó sok pénzt eltoltál a háztól értelmetlenül.


D1Rect
(félisten)
Blog

Egy biztos: nekünk már nem lesz belsőégésű motorral hajtott autónk többé.
Így van ezzel kb mindenki aki egyszer váltott.

Grat az autóhoz!


D1Rect
(félisten)
Blog

Inkább két rongyrázó cikk, mint egy irigy hozzászólás.


bambano
(titán)
Blog

kérlek segíts, mire kellene irigynek lennem.

tény, hogy ennyi pénznek kevesebb, mint a feléből vehetett volna egy hasonlóan három éves, jó állapotú, teljesen használható sima benzines autót. kicsit több, mint a feléből újat.

a villanyautókról szóló hírek szerint a villanyautó típusok zöme jobb, mint a bmw i3.

summa summárum: drágán vett gyenge minőséget. de legalább szép hosszú cikkben próbálta meggyőzni saját magát, hogy jól tette.
nem tette jól.


virkir
(veterán)

Az irigyen, meg a rongyrázón lehet vitatkozni, de az utólagos önigazolás az biztos.
14.000 km az órában de legalább beismeri.

A villanyautózás jelenleg igencsak a gazdagék hobbija nem átlag közlekedési eszköz.
Amit baromira nem értek.
Adott egy hót egyszerű technika a belsőégésűhöz képest aranyáron, amikor pont valami ilyen irányt kéne ezerrel tolni terelni a népet errefelé.


8th
(addikt)
Blog

Mint a klasszikus viccben: szép, szép de otthonra nem kéne. Nem a villanyautókkal van bajom sőt magam is azonnal váltok villanyautóra amint:

1: legalább 500km-t tudnak majd egy töltéssel télen is
2: egy 100% teljes töltés nem tart majd tovább 5 de maximum 10 percnél
3: 30% alá csökken a belső égésű motorral szerelt azonos modellhez képesti újkori vételár különbség

De addig maradok racionálisan gondolkodó gonosz irigy környezetszennyező.

Amúgy 7misi nevetségesen sok pénz egy ilyen használt aprócska kirakat matchboxért.


twollah1976
(őstag)
Blog

Autobol csak hasznalt premium uzletit!


bambano
(titán)
Blog

mondhattad volna hamarabb :P


virkir
(veterán)

Ha a 7 misi nevetséges akkor ez mi?
A zasszonynak néztem a napi 10km-re, majd összepössentettem magam a röhögéstől. Maradt az 1.1-es benzines kisautó.


Somatom
(veterán)
Blog

Melóban be vagyok zárva, hiányzott a mozgás. Vettem egy e-bike -ot. Aztán decemberben TK -ra törték az autómat. Azóta csak bringázok. Budapestre tökéletes. Hiába villanyautó, az is áll a Kőrúton, meg a Margit hídon a dugóban, ahol én hasítok. Ha lenne gyerekem, akkor a cikkben írt napi 4Km -re vennék egy utánfutót. Biztos élvezné. :)


virkir
(veterán)

Azért 50+ évesen, a nullást megközelítő útvonalon (Cinkota-Nagytarcsa) megnézném páromat kétkerekűn a vejecskémet meg az utánfutóban mert együtt járnak :D
Sajnos oda is kell az autó meg úgy Budapesten nagyon sokfelé. Én cirka 10 km-t megyek munkába ami kocsival 15, nagyon max 20 perc, ugyan ez tömegközlekedve 3 átszállással meg 1 óra.
Nagyon nem mind1.

[ Szerkesztve ]


Somatom
(veterán)
Blog

Én a Kissvábhegyen lakok és 51 múltam. Amikor otthon vagyok, akkor naponta legurulok a Fény utcai piacra (Moszkva tér), meg vissza. Az bármilyen autóval katasztrófa (a parkolásról nem is beszélve). "Analóg" bringával nem tudnék feltekerni, de a villanyossal síma ügy.

[ Szerkesztve ]


-vitya-
(őstag)
Blog

Ejjejj, miért vagy ilyen negatív?
Ha nem neked szól, megértem, ha nem értesz egyet megértem, de velem szemben miért fogalmazol meg ilyen erős negatív véleményt?

Fura egy világ. Na mind1.

Csak, hogy korrektül válaszoljak:
A korábbi dízel autónkat eladva, amennyit a sarcokon, az üzemanyagon és a szerviz díjakon spórolunk, körülbelül 3 év alatt pénzünknél leszünk. Itt a kérdés az, hogy felismered-e, hogy egyszeri nagyobb befektetéssel már most is létezik olyan lehetőség, hogy igenis megtérül az elektromos autózás. Feltéve, ha hajlandó valaki kompromisszumokat kötni. Mert vannak, természetesen.

Összességében, nem, nem toltam el értelmetlenül a jó sok pénzt. De köszi, hogy izgulsz a pénztárcám miatt ;-)


-vitya-
(őstag)
Blog

Mindannyian folyamatosan önigazolunk. Ez egy fontos dolog, nekünk átlagjóskáknak, hogy bebizonyosodjon, jól döntöttünk.

HA Te sosem gondoltál még olyanra, hogy vajon X döntésed Y idő múlva milyen Z hatást gyakorol az életedre, akkor vagy nem vallod be magadnak, vagy igen különleges típus vagy :D

Kompromisszumok vannak még, de élhetőek, elfogadhatóak. Azt hiszem igazoltam magamnak, hogy számomra a döntésem nem elhibázott.

Amúgy ilyen i3-at újonnan venni hülyeségnek tűnik, mert nagyon drága, de amit mi vettünk, 3 éves korára pont az 50%-át veszítette el az árának. Nekem a 14 ezer kilométeres, 3 éves i3 egy igen értelmes döntésnek tűnik.
(még jó, hiszen megléptem)


-vitya-
(őstag)
Blog

Köszönjük! Nagyon bejön :)

Amúgy most értünk haza Ausztriából, oda egy soproni megállással, vissza egyben, 500km oda és ugyanennyi vissza. És nem fájt, jól sikerült ;-)


Somatom
(veterán)
Blog

"Kompromisszumok vannak még, de élhetőek, elfogadhatóak."
Már akinek. A társasházi lakás ablakán necces lenne kihúzni a kábelt az utcán parkoló autóhoz.
Ingázó vagyok. Havonta egy nap Bp. -> Ulm, két hét múlva pedig vissza. Erős kompromisszum lenne elektromossal, mert egy helyett, két napot töltenék utazással.
Aztán van még egy ilyen matek is. Éjszaka nem termel a napelem, tehát az összes energiát a hálózatból kéne kinyerni. Ha elolvasod ott a többi hsz. -t, akkor láthatod, hogy többeknek is eszükbe jutott, hogy ezt a mézesmadzagot már eljátszották az olaj -> gáz, gáz -> éjszakai áram átállásoknál. Most ugyanez megy a villanyautókkal.

[ Szerkesztve ]


-vitya-
(őstag)
Blog

Igazad van, létezik olyan élethelyzet, amire nem ez a válasz, és teljesen érthető, ha valaki nem tudja még bevállalni (vagy extrém drága lenne neki).

Mivel kertes házunk van, saját autóbeállóval, így az itthon töltés nekem opció. És Ulm-ba sem járok sűrűn ;-)


Somatom
(veterán)
Blog

Te is káromkodni fogsz, amikor jönnek az éjszakai áramkimaradások, mert a hálózat nem bírja a terhelést.


Füleske
(addikt)

Fogalmad sincs a használt villanyautókról, igaz ?


#50192640
(kezdő)
Blog

8th-nak is szól ez.

kombinálva az összes értékes megjegyzésedhez: azt kéne megértened, hogy azért, mert neked vannak szempontjaid (akármekkora hatótáv, akármennyi töltési idő), az másnak nem feltételnül vagy nem annyira fontos.
jön egy ember, és elmondja, ő milyen szempontok szerint keresett autót, leírja, miért azt választotta, amit, majd jössz te, és osztod az eszet, hogy miért nem benzines autót vett, meg miért bmw-t miért ennyiért. ő ezt választotta, volt rá pénze, ez tetszett neki.

miért kell ennyire kioktatónak lenni?

[ Szerkesztve ]

üzenetek