Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


Fehér Farkas
(senior tag)

Mert ebből van a pénze, nyilván azt fogja majmolni amiért fizetnek neki. Ez mindenhol így van, de nála a tenyérbemászóan irritáló stílus és az ostobaság ami rájön pluszban okozza a problémát.
A folyamatos belsőégésűek fikázása azért mert a segge alá lett tolva a villanyos, amiket művelni szokott Twitteren anyázások és bazdmegezések főleg a dízelekkel, a fűnyíró leköpködése, a népcukkolás. Minősíthetetlen a pali.


Runo
(addikt)

No ez tetszett.... nem lehet visszatekerni... Egy telefonnal beállítom, hogy mennyi legyen benne! ;]


Somatom
(őstag)
Blog

Azt is mutatja, hogy hol van a közeledben/útvonaladon működő, szabad töltő?


Fehér Farkas
(senior tag)

Le kell szokni a 26 fokokról, főleg ha rövidtávos a kocsi. Kapásból lesz téli hatótáv is. :K


Balika911
(nagyúr)

Ezek szerint kutyából nem lett szalonna. Én ezért nem néztem már akkor se, amikor még a telefonokkal és hasonló kütyükkel foglalkozott.

(#102) Runo
A (#92) irónia volt.

[ Szerkesztve ]


Donki Hóte
(addikt)

Akkor minden villanyautós hülye, amikor az M1-M7 kivezetőjén a dugóban araszolva letekert ablakokkal hűti az autót :U

Családilag betegre szoktuk röhögni magunkat, amikor látjuk, hogy a sok környezettudatos villanyautó tulaj nem meri használni a klímát a dugóban (mert ők úgy tapasztalják, hogy igenis csökkenti a hatótávot), míg a sok maradi belsőégésű motoros autó tulaja felhúzott ablakokkal ül a hideg utastérben :K

Pénteken egy kb. egy hónapos Nissan Leaf tulaja játszotta ezt el.

Ettől függetlenül természetesen én is azt mondom, hogy vannak olyan élethelyzetek, amikor megéri villanyautót tartani. Harmadik autónak én is csak azért nem veszek mert drága, második autónak már lehet, hogy vennénk (egy év múlva túl leszünk az építkezésen, a szabad forrásokat nem építkezésbe öljük, hanem az asszony autóját eladva, azt kipótolva talán veszünk egyet).

Viszont - hogy a cikkben írt mottóra reflektáljak - első autónak általános használatra vagy 10 évig biztosan nem éri meg belsőégésű motorral nem szerelt (vagyis tisztán elektromos) autót venni. Az emberek nagy többségének ez túl sok és túl fájó kompromisszumot jelentene.

Mi rendszeresen járunk autóval tengerpartra nyaralni vagyis sok km-t teszünk meg egyfolytában, sok csomaggal, viszonylag gyorsan. Ebből a három követelményből egyet biztosan fel kellene adni egy villanyautó használata esetén :(


pn4hvq
(aktív tag)

Ami nekem szemetszúrt az oldalról készült fotó alapján, hogy a bánatban fér el hátra egy felnőtt? Az óvodás korú kislánynak még csakcsak megfelel, de az én 160cm magas fiamnak már szűknek tűnik. És nem beszéltem arról, hogy várhatóan lesz a gyerekből 180+ cm és 80+kg. Lábtér, mint olyan nem látszik a kép alapján.


Somatom
(őstag)
Blog

Kinek, mi a rövid. Ha 140 a tuti, de csak 30 kell, akkor lehet szaunázni is. Ha viszont 180 -ra mennél, akkor a pufajka usankával az ajánlott viselet. Én 500 körül szoktam menni egy nap, úgyhogy a 180 az rövid táv. :)

[ Szerkesztve ]


macilaci78
(Korrektor)

Anno a GreenGo elején próbálgattam az eUp!-ot, nekem nagyon bejött, így utána jártam. Vonóhorgotnem kaphat, de a tetőcsomagtartó 90 kg-ig terhelhető, szóval egy szélesebb boxot is feldobhatok rá. De a hatótáv miatt nekem sem opció egyetlen autónak.


-vitya-
(senior tag)
Blog

[link] ez pl egy szuper útvonaltervező villanyautósoknak

A Tesla sajátja hasonlóan jó... Más gyártók ide azért még nem jutottak el.


Somatom
(őstag)
Blog

A Tesla más tészta. Úgy tudom, hogy annak saját kútjai vannak. Itt, a melóhelyem környékén is van egy Shell kút, 6db Tesla töltővel. Tök jópofák egymás mellett a pórázra kötött, újságot olvasgató nyakkendősök. :)


Braddock
(őstag)

Gratulálok az autóhoz! Jó döntés volt.

Vajon ha ezt a beszámolódat egy német fórumra írod, akkor is ennyi irigy hozzászóló lenne?


-vitya-
(senior tag)
Blog

Beférek magam mögé ;) (188cm, 105kg)


UnA
(Korrektor)
Blog

"Családilag betegre szoktuk röhögni magunkat, amikor látjuk, hogy a sok környezettudatos villanyautó tulaj nem meri használni a klímát a dugóban (mert ők úgy tapasztalják, hogy igenis csökkenti a hatótávot), míg a sok maradi belsőégésű motoros autó tulaja felhúzott ablakokkal ül a hideg utastérben"

Már csak azt nem értem, hogy ha te feleslegesen járatod a klímát, az miért lenne olyan nagyon jó dolog. :N


SyMbioTe
(Ármester)
Blog

És még megspékelve azzal, hogy megmagyarázza mennyivel jobb pl a 2-3x olyan drága akkus fűnyíró (hamár említetted), aminek ócska műanyag háza van és csak laza 2-3x annyi ideig tart vele a fűnyírás. Merthogy elkezdi nyírni, megáll pár órát grillezni haverokkal és utána folytatja. Nagy forma.

(#106) Donki Hóte
Pl. van aki nem bírja a klímát. :)
Régebben autóba ha ment 10-15 percet a klíma, kezdett is hányingerem lenni kicsit.

(#112) Braddock
Valahol érthető az irigység, de szerintem első sorban nem is inkább az akar lenni, inkább azon vannak fennakadva többen, hogy ilyen rövid távra egyátalán autó minek kell. Nekem is szemet szúrt, de az ő dolguk, ők tudják jobban. Pl. ha feleségnek lesz állása, akkor időt elég sokat lehet megtakarítani.
Nem az irigység a gond, hanem hogy ennyire tudja más, hogy neki mi kell.

[ Szerkesztve ]


-vitya-
(senior tag)
Blog

Köszi, mi is így érezzük.

A negatív hozzászólások is kellenek ;) nem vagyunk egyformák, természetes, hogy többeknek nem tetszik, nem jön be, nem érti... El tudom fogadni / engedni ;)


Somatom
(őstag)
Blog

Ha az e-autós lehúzza mellette az ablakot a rekkenő hőségben, akkor vszínűleg azért teszi, mert melege van. Akkor viszont nem fölöslegesen járatja a klímát, hiszen annak az a célja, hogy az embernek ne legyen melege az autóban.


Füleske
(őstag)

Volt hogy valaki meg a Prius - osokat látta mindig így, autópályán 90 - nel, lehúzott ablakkal. Rá is kérdeztem hogy talán kiszedték belőle a benzinmotort ? Szerintem fogalma nem volt mi az a hibrid.


Noukoum
(addikt)

Lehet spórolni akart.


kalmani
(tag)

Szüleimek votl mindig autója, ám sosem vittek oviba, suliba, sehova.
5 évesen egyedül jártam oviba. Túléltem. Rajtam kívül több millió 5-6 éves is így tett.
felnőttem.
Az i3 teljesítményét bőven meghaladó teljesítményű, és élvezeti faktorral bíró autóm van, az ára is többszörös volt. Gond nélkül tudom üzemelteni. Ám csak akkor használom, ha szükség van rá. Nem indítgatom, ha 5 km-re kell elmennem. Bringával járok melózni.
Ez az én önigazolásom.
Máris megspóroltam egy i3 árát.

üzenetek