üzenetek

hozzászólások


sowi
(őstag)

egyszerubb, ha mondjuk a hifi biztositekara kotod be, a legtobb uj kocsinal mar ha leveszed a gyujtast lekapcsol a hifi is


User64476
(őstag)

Pont ezt akartam írni, hogy és hátul? Nameg oldalt.


sowi
(őstag)

ha hatulrol jonnek beled akkor nem igazan te vagy a hibas, oda minek kamera akkor


zone
(őstag)
Blog

Persze egyszerűbb lenne, ha értenék is hozzá. :) A középkonzolon lévő szivargyújtó egyébként lekapcsol, csak az egy kis kicsúszó ajtó mögött van a csikktartóval együtt és folyamatosan nyitva kellene lennie. Ami így épp eltakarná az alatta lévő kis tárolót, amibe mindig bedobok valamit.


Tamás88
(őstag)
Blog

Jó ám, ha lesz kocsim, akkor én is beszerzek egy kamerát. Azonban ne felejtsd el, ha Osztrákokhoz mész ki, akkor mindenképp szedd le, mert ott tilos rögzíteni, és még akkor is megállítanak, ha csak meglátják a kocsiban.


bambano
(titán)
Blog

ha egy akksi pl. 66 amperórás, akkor az azt jelenti, hogy 1 amper áramot 66 órán át képes leadni.
ha ez a kütyü 200 mA-t vesz fel (hasraütéssel), akkor 66amperóra/(1 amper/0.2amper) órán át nem meríti le az akksit. 330 óra, ha jól számolom, ami nagyságrendileg két hét.

nyilván egy életből vett akksi nem ilyen, de a számok nagysága azért jó támpontot ad ahhoz, hogy mikorra merülne le a cucc.


Geller72
(veterán)

Nem tudom, hogy csak nem tudtok róla, vagy nem akarjátok, de én meg mondanék egy ennél sokkal jobb és főleg olcsóbb megoldást. Már akit érdekel. Én a magam részéről nem költök ilyen felesleges dolgokra.

Van/volt több telefonom is, androidos is és iOS-es is. Én a Sygic navit használom már elég régen, az "ájgóval" tele van a ...aaa..padlás. ;] . Nagyjából általában full EU örök licenccel 19 euróba kerül. Ez nem egy szidzsik reklám akar lenni, bármennyire is úgy hangzik. :D. Szóval van olyan, hogy "dasskam". Ez azt tudja, hogy a telód kameráját az útra irányítod, és felveszi a "miújságot". Ha baleset van, azt is. Van olyan, hogy HUD, azaz este kivetíti a navit a szélvédőre, baromi jó. ;) Van még egy rakás fjúcsör, akit érdekel, az utánanézhet. Most 20 ercsi volt a full global, örök licenccel. Van cockpit, miegymás. Nekem FHD-ra van belőve a "daskam", a 3 éves Sonym 20.8Megás kamerájával elég jók a felvételek. 5 percet vesz, az utolsó előttit törli, ha az utolsó 5 min ok. Az ájfónon is ez van, ott is jól muzsikál. Listázza szépen az útvonalon következő pihenőket, kutat, stb, baromira testre szabható, dropboxba is tud menteni, parkolóhelyet keres, bármit. Mondom, nem akarom ajnározni, egy próbát szerintem megér. Töredékét zabálja akkuból, mint az ájgó. Napi up to date, soha nem vitte el félre eddig, pedig Norvégiáig Portugáliától Albániáig bejártam mindent. Tehát 6 ezer ft. Ennyiért sem navit, sem kamerát nem kapsz. Külön-külön sem.
:R
G,-


dmad
(aktív tag)

A videókat elnézve nem fenyegeti a veszély, hogy Angliából az osztrákokhoz menjen. :)
:R
Köszönjük a tesztet!!


d.tiborz
(aktív tag)

Pénztárca szempontjából igazad van, de amiért hasznosabb (lehet) egy dashcam, az a kamera látószöge. A telefonoknak ritkán van 150-160°-os látószöge, autóban az hatékonyabb ha nem csak az előtted lévő dolgokat rögzíted, hanem kicsit oldalra is "látsz".


d.tiborz
(aktív tag)

És ráadásul Liverpool (Manchester) még messze is van az alagúttól. :)


Geller72
(veterán)

sowi
(őstag)

szolj, ha van samsung s5610re is, mert olyan telom van :)


Geller72
(veterán)

Tényleg más baja, ha egy Nokia 3310-en nem fut a droid/ios? :U

25 ezer magyar garral.

Kijelző: 5” HD 1280x720 IPS, DualSIM, 4G LTE/3G/WCDMA
Processzor: MediaTek MT6737 64bit Quad-Core 1,3 GHz
Memória: 2 GB RAM, 16 GB tárhely, MicroSD memóriakártya bővítés
Kamera: 13 MP autofókusz, LED vaku, 5 MP előlapi kamera
WiFi, Bluetooth, GPS, Android 6.0, gesztusvezérlés,
Magyar nyelv, Google Play, cserélhető akku, 3.000 mAh Li-Ion

2 sim, gyári független. Szal sok embert valóban nem értek. :R. Ma már nem két havi fizu egy jó telefon. ;). ezt a fenti specet tudta a Sonym 3 éve. És még ma is bőven elég sok mindenre. Szerintem.


Degeczi
(nagyúr)

Teljesen más felhasználásról beszélsz!

A cikkben szereplő dashcamnek az a lényege, h egyszer beépíted, és attól kezdve el is felejted: csak teszi a dolgát folyamatosan, jó minőségben, automatikusan, a legkevésbé sem zavarva (a tükör takarásában még a látótérben sincs), és csak akkor foglalkozol vele, ha vmiért szükség van a felvételére.
Ráadásul nem százezrekről beszélünk, csak nagyjából egy tankolás áráról, ami után évekig megy a cucc, szóval érthető, h sokan felszerelik: megér ennyit a tudat, h ott a felvétel, ha netán kellene.

Az általad írt módszer viszont csak arra jó, ha egy-egy hosszabb útra beüzemeled a telefont ilyen céllal, de a mindennapokban, városban munkába járva a fene se fog ezzel tökölni (és mert Murphy nem alszik, persze, hogy pont egy kamera nélküli úton történik majd olyasmi, amikor szükség lett volna rá...)


Sethdobaloah
(senior tag)

ha megnyugtat, nekem már állt a kocsim bekapcsolt a118-al egy hetet is, és gond nélkül indultam el utána :)


macilaci78
(nagyúr)

Az ajánlott megoldás valid, de a telefon kamerájának kisebb a látószöge, vagyis nagyobb eséllyel nem kerül fontos információ rögzítésre. Persze kellően sok telcsivel ez is orvosolható.

Mivel ezt már mások is megírták, így tovább megyek: ha a telefon az út felvétele szerinti ideális pozícióban van, akkor a kijelző nézése kényelmetlen.

Btw: utólag beépíthető tolatókamera érdekelne.


koanla
(aktív tag)

Tudna majd a szerző lőni egy fotót a szélvédőre applikált polárszőről is? Nagyon kíváncsi leszek, hogy mekkorát kell majd odaszabni még egy "csak" 135 fokos kamera esetében is... Köszönöm!


Hauptmann
(addikt)

Azon meglepődtem, hogy nem nézhető vissza az útvonal, a GPS-nekl pont ez lenne az egyik lényege.


koanla
(aktív tag)

Amennyire gondolom, a legtöbb kamerához nem adnak szoftvert. Viszont van ilyen szoftver a piacon, ingyenes és fizetős is. A GPS-nek az lehet a lényege, hogy hozzáadja az adatot a felvételhez és a már említett, erre alkalmas szoftver képes azt kinyerni és képes megjeleníteni. Szóval ez nem igazán a kamera kérdése.


koanla
(aktív tag)

Sosem árt, ha hátul is van.

üzenetek