üzenetek

hozzászólások


Juhaszatti
(addikt)
Blog

Ez a valós 400km már egész jól hangzik.
Persze cserébe batár nagy, nekem kisebb is elég lenne, valós 300-350km-el. Szerencsére olyanból is van már pár.


3L1T3
(addikt)

Egy ipari hulladék az ID család. Szánalmas a teljes Volkswagen.


2ofthem
(aktív tag)

Jó neked hogy már mindet próbáltad :)


sub71
(aktív tag)

Ez egy Opel Grandland X facelift :Y :Y :Y

[ Szerkesztve ]


3L1T3
(addikt)

ID3 és ID4 megvolt, felesleges róluk beszélni. :) Európai gyártók közül egyedül a Renault volt képes felfogni, hogy milyen irányba kell elmozdulni. A VW nyűgként kezeli, és elektromos autós körben nevetség tárgyát képezik jelenleg. :)
Elhiszem, hogy fájdalmas a véleményem. A tapasztalat már csak ilyen. Se az ID3 se az ID4 nem jó autó. :)


#16820480
(titán)

Igen, ott van például az iD3 :D Meg majd jön az iD Life is valamikor, ami meg kisebb városi autó lesz elvileg, pár év múlva.


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Mi baj volt velűk, csak h mi is megértsük?


Plug Life
(aktív tag)

Elég randa lett szegény.


BazsiBazsi
(aktív tag)

Nekem az egész wv id range kínai. Ki tudnád fejteni hogy mik azok amik tönkreteszik? Nyilván mindenhol az írják le hogy hiperszuper szóval kíváncsi vagyok egy szkeptikus véleményére is.


Eniko89
(tag)

Milyen autód is van? :)


Tschubi
(tag)

(Basszus. Mintha kötelező lenne legalább egy embernek minden egyes villanyautós teszthez odaírnia, hogy mennyire sz@r is az. Ráadásul ezzel a tesztelőt is minősíti, aki meg épp az ellenkezőjét tapasztalta meg.)
Na, ez már az a kategória és tudás, ami nekem is megfelelő lenne. A külső szín valóban nem "harmonizál" a belsővel, de akkor megvenném más színben.


3L1T3
(addikt)

Tesla Model 3


Alogonomus
(őstag)

Az a 18,3 (20) kWh/100 km nagyon nem versenyképes, ahogy a BMW iX3 esetén sem volt az. Főleg úgy nem, ha hozzávesszük a 8,5 másodperces gyorsulását, ami a BMW esetén legalább 7 másodperc. Ezt a fogyasztást és gyorsulást a Hyundai Kona és a Kia e-Niro már 2019-ben is tudta. A Tesla Y pedig bár fogyasztásban szintén 17 kWh/100 km, de 5,1 másodperc alatt gyorsul. A Tesla és a "koreai gyártók" eléggé állva hagyták a dicső német járműgyártást.


3L1T3
(addikt)

- hatótáv
- nem hatékony a hajtásrendszer (túl sokat fogyaszt)
- belső anyaghasználat
- info/entertainment rendszer hiányosságai
- szoftveres gondok
- töltési görbe és töltési teljesítmény
- egy pedálos vezetés hiánya
- jövőbeni mikro-tranzakciós rendszer


3L1T3
(addikt)

:K :K


jbcs
(tag)

Nem rossz autó, egy jó iparos munka, de olyan semmilyen. Ha ennyi pénzt kiadnék egy autóra, akkor abban legyen valami plusz, nézzen ki jól vagy induljon meg rendesen, ha odalépek neki. Hyundai, Kia sokkal jobban néz ki és olcsóbb is. A Tesla, Mustang habár drágább, de van igazi vezetési élmény.


pusszycat
(nagyúr)
Blog

ID. 4 kihúzva a bakancslistáról. :D


Eniko89
(tag)

Egy autónak a legfontosabb feladata elvinni A-ból B-be.
Az, hogy mekkorát gyorsul, az csak a HMCS-ket érinti.

Egyébként a lejjebb említett Tesla is egy jó vicc. :DDD
Bírom, amikor az M7-esen kitol a belső sávból, majd 2-3km múlva
90-nel a szélsőben kullognak vele, hogy haza is érjen, elég legyen a nafta. :DD
Ez a villanyautó hóbort egy vicc kategória. Bármelyiket is nézzük.
Az i3-ast reggelire fogyasztom robogóval a sztrádán. :K :D Nokedli jármű.

[ Szerkesztve ]


pusszycat
(nagyúr)
Blog

"Az, hogy mekkorát gyorsul, az csak a HMCS-ket érinti." - ha előzés közben és ha valaki jön távolabbról és kifogsz egy idiótát aki a gázba tapos, h ne tud simán le előzni akkor csak az életed múlik azon az 5 másodpercen amivel gyengébben gyorsul. Szóval minél jobban ugrik annál biztonságosabb egy autó. Szerintem. Mellesleg.


#16820480
(titán)

Jajj, hogy mondhatsz ilyet, hát igazi vezetési élmény nincs az üvöltő motor és horkoló kipufogó nélkül :DDD Majd jönnek biztos a régi vágású motorosok és elmagyarázzák újra és újra és újra.

Amúgy tényleg nem a legjobb a jelenlegi kínálatban a VW, de az európaiakat nézve még legalább valamivel próbálkoznak.

pusszycat: Hát igen, mondjuk előzésnél elfogadhatatlan az, hogy lassítasz és visszasorolsz, csak előre lehet menni, még az életed árán is :K :D

[ Szerkesztve ]


wierra
(senior tag)

Ennyi pénzért gondolkodás nélkül Ioniq 5 vagy Model 3.


Sza_Sa
(senior tag)

Ioniq5, nem kérdés. Vagy konszernen belül Enyaq

Nekem is mozgatja az agyam a villanyautó, ami tetszik - fentebb - annak még nagyon olyan az ára, hogy azért már húzom a szám. 15-20M forint még a mai árakon számolva sem kevés, majd' egy panel ára, ami jobb befektetés.


Kinder
(senior tag)
Blog

Helló márkatárs :D


Kinder
(senior tag)
Blog

Ha egy Tesla letol, akkor az úgy is megy tovább, ne terjessz valótlanságot.
I3-ast robogóval elfogyasztod a sztrádán... aha, ne terjessz valótlanságot.
Annyira szánalmas az ilyen troll, mint te.


Kinder
(senior tag)
Blog

Hagyd. Troll.


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Van olyan, h nincs visszaút. Mert mondjuk jönnek mögötted. Volt pár érdekes esettem amiből tanultam. A legfontosabb, h ne fagyj le. Csinálj valamit. :)


gyuszos
(tag)

17 kWh/100km-nél egy wattal sem adnék neked többet az Y-hoz, aztán tessék, használd.....


odani
(tag)

Már bocs, de csak úgy random letrollozni valakit a kissé sarkosan fogalmazott, akár kiszínezett véleménye miatt ugyanúgy visszatetszést kelt, mint számodra "a troll".
A VW autók talán épp a népautóságuk miatt nekem sosem tetszettek, valahogy olyan semmilyenek. Túl nagy célközönségnek, túl sok ízlésnek akar megfelelni, ezért nem vállal be semmilyen egyediséget, izgalmasságot. Kb. mint a Heineken sör. Az ID sorozattal kapcsolatban ugyanez az érzésem. Hol vannak ezek egy Ioniq 5-höz, Kia EV-hez képest?
Persze egy VW termékmenedzser emiatt lehet simán rám mondaná, hogy troll...


Rolly
(veterán)
Blog

- hatótávban a Sedan forma jóhogy jobb a model 3 krumpli formája mint egy hatchback vagy egy suv... PSAnak se a legjobb a hatékonysága (e208) de ott van a eC4 ami még mindig nem annyira áramvonalas mint a Model 3 és mégis az e208-hoz képest 15%-kal kevesebbet eszik...

- belső anyaghasználatot ne hozzuk már fel a Teslahoz képest :D ha valakinek belső anyaghasználat kell akkor ott az ugyanezen alapokon nyugvo Audi... De ha tovább megyünk és németeknél maradunk ott az i4 ix3... Ami mind olcsóbb mint a Tesla párja és belsőben nem egy liga a kettő...

- info/entertainment rendszerből egyedül a töltő tervezés és előfűtés ami hiányzik másra mire használod? De most tök komolyan... e208 rendszerét addig látom a középső kijelzőn míg elindul a android autó... Ha meg netflixezni akarok akkor magammal viszem a tabletem vagy a pcmet... vezetés közben úgyse netflixet nézek...

- szoftveres gondok nagy része már javítva és már megy a OTA is a VWnél is

- töltési görbét imádom mikor Tesla fanok jönnek vele... a "szarfos" (tesla árának 2/3-áért kaphato) PSA autók 26-27 perc alatt érik el a 10-80-at a Tesla mennyi alatt? 25? :D Pedig a SR+ csúcs töltési teljesítménye 170 kW elvileg .... az e208 pedig csak 100 kW ... Persze tudom nálam kisebb a 10-80 mint a Teslanal de 45 vs 52 kWh akku között azért annyira nagy különbség nincs :)

- nincs egypedálos vezetésem sajnos e208-ban csak 8 km-ig de csak városba használom... inkább benyomom a követő tempomatot és nem kell pedált se nyomni :D

Szóval nem rosszak szerintem a VW autói és igen sokféle megtalálható különböző igényekre branden cégcsoporton belül...

Ha én most vennék elektromos autót akkor egy BMW i4 lenne a kiszemelt de csak azért mert az Audi eTron Q4 nem hosta amit vártam :(

[ Szerkesztve ]


FireFox1996
(őstag)
Blog

Autóknál miért nem csináltok a végén egy táblázatot a kocsiról, mint a telóknál? Engem pl. Most az érdekelne, de itt sehol. Tehát keressem meg máshol az infókat?!


beef
(őstag)

Az hogy az ablakemelők dedikált gombjai 20 év után kezdenek újra eltünni, az kevésbé zavar (bár tényleg értelmetlen a mostani megoldás), mint az, hogy a hátsókerék hajtás is előmászott a gödörből :)


Eniko89
(tag)

Kapd elő az I3-ast, aztán gyere, megmutatom szívesen. ;)
Tesla? De bizony, nem egyszer volt rá példa. :K


Eniko89
(tag)

A lakosság zömének nem több száz lóerős autója van és mégis végig tud vinni
egy előzést. Ja, az előzéshez ész kell ám, nem power.

Annak az "ugrásnak" komoly ára van azért :Y
amit nagyon kevesek engedhetnek meg maguknak.


Schuler888
(senior tag)

+1! Akinek villanyoskocsi kell hogy elozni tudjon az adja vissza a jogsijat..


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Megvan a jogsim, a kocsit adtam el. :P


Sza_Sa
(senior tag)

Hasonló véleményen vagyok


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Ennyi Ken Block-ot egy helyen, még nem láttam. :))


8th
(addikt)
Blog

Mert? Engem is toltak már le teslával autópályán idehaza. Az autóm számára kényelmes 120-as tempóval előztem a külső sávban haladókat amikor a semmiből nem kis sebesség különbséggel a nyakamba esett egy Model3. Nem én vágtam ki elé, több autó mellett elmentem mire mögém ért. Saccra 200+ tempóról fékezhetett le mögöttem és villogott bőszen. Tíz perccel később röhögve mentem el mellette a tempómmal ő meg poroszkált 100-110 körül a külsőben. Valószínű csak próbálgatta az autót vagy az utasának mutogatta hogyan megy igazából nem is érdekel de senkinek sem kéne ilyen faszparaszt hülyegyereknek lenni és százhúsznál két méterre a másik seggébe tapadva villogni, hogy takarodj de azonnal mert jövök. Ilyet eddig csak a prémiumnak nevezett márkák agyoniskolázott sofőrjeitől tapasztaltam. Eddig.


#16820480
(titán)

Szerintem arra akart utalni, hogy nem biztos, hogy ugyanazt a kocsit láttátok utána később is, hanem ez inkább csak ilyen önigazolás. Annyira azért nem kevés az utakon a Tesla már itthon sem.
Amúgy meg nem az autó a hibás azért, mert a sofőrje bunkó, bármibe ülteted be akkor is bunkó lesz.


7Heads Drago
(veterán)

Tényleg ez a fő érved? Nem 5 mp alatt gyorsul 100-ra? Én betiltanám az összeset kérlek. Ha egy autó zöld, akkor az ne 5 mp alatt gyorsuljon és ne használjon extrém gyors töltést. Egyik se zöld. A te 5 mp-s előzésedre hogy akarod felkészíteni a gyalogost, a kerékpárost vagy a többi közlekedőt? Sajnos jelenleg rengeteg olyan vezető van kormány mögött akinek a reakció ideje bőven rosszabb hogy egy ilyen vezetési technikát le tudjon reagálni.

[ Szerkesztve ]


7Heads Drago
(veterán)

Így már érthető a fikázásod. :W


Kinder
(senior tag)
Blog

Márpedig a hozzászólásai csak színtiszta szarozások voltak. Azok pedig nem mások, mint trollok.


Kinder
(senior tag)
Blog

Nincs, model3p van.


Füleske
(addikt)

Döntsd el, hogy most A-B használat kell, vagy reggelire fogyasztod. Egy hsz - en belül cáfolod magad.


Füleske
(addikt)

Amíg egy belső égésűben kapcsolgat a váltó (kéziről nem is beszélve), és felpörög a motor, addig az elektromos már messze jár. Egyes villanyautóknál (pl. Mazda MX-30) direkt visszafogják a villanymotor reakcióját, hogy hasonlítson a belső égésűre. Amikor Vályi Pista először tesztelte a Nissan Leaf - et, azt kérdezte, hogy mi lesz itt, ha az átlag Józsi bácsik átülnek ebbe a Suzuki - ból...


Kinder
(senior tag)
Blog

Nem a 200+ kmh-s vadállatokra gondoltam. Azokat én is elítélem, pedig 470 lóerős autóm van. ( Model3p )
A traffi határ alatti, de viszonylag tempós 140-150 kmh-ra gondolok.
Legalábbis, akiket ismerek, és jómagam is így megyek/megyünk. Mivel Supercharger van 150-200 km-en belül, így ez gond nélkül tartható.
Az én autóm 150 kmh-nál 25-26 kwh-t eszik, azaz 100%-ról egy 300 km kihozható ( lenne ) ilyen tempóval. Azért csak lenne, mert nem 100%-ról indulunk, és nem 0%-ra merítjük, hanem a Teslának ideálisnak mondható 90%-10% között tartjuk, így kb 250 km megtehető 150 kmh-val.
Nyilván ez vicces táv egy dízelből nézve, de az ( a már valóban kapható, és még emberi áron megvehető ) elektromosok között egyedülálló.
130kmh-val 350 km ( szabályos autópálya tempó )
110kmh-val 420 km ( autóút )
90kmh-val 500+ km ( másod-harmadrendű utak )
az enyémnek a hatótávja, ami nem rossz, szóval nem kell minden töltőnél megállni.
Szóval, nem igazán értem, miért megy egyszer 2 kilóval, egyszer 90-el, ami totál felesleges és idegesító is a többieknek. De ilyet rengeteget láttam, márkafüggetlenül, viszont egyszer sem gondoltam volna, hogy üzemanyag spórolásból teszi ( mármint az "utána 90-et " ), szerintem csak telefonál, térképet néz, mert 200-al túlment a lehajtón, ilyenek.


Eniko89
(tag)

Egyszerűen csak Te nem tudsz vezetni több száz lóerő nélkül. ;]


Eniko89
(tag)

Az A-B használatot azért írtam, mert egy több tízmilliós villanyhulladékon kívül is van élet.
A reggelire fogyasztást meg arra, hogy nem akkora nagy szám egyik sem. :N

Egyelőre egy luxuscikk, amit nagyon kevesen engedhetnek meg maguknak.

Akkor majd megnézem a buksijukat a villanytulajdonosoknak, ha az EU
"véletlenül" kitalál nekik valamiféle fincsi adóformát. Mert ugye az megvan,
hogy út közben nem szennyezi a környezetet, de a jármű (akkupack) és az
elektromos energia (a töltéshez) előállítása viszont igen.


Eniko89
(tag)

250 - 350 - 420km? :Y Hmmm, az mekkora hatótáv! Gratula! :C

Én alaphangon megteszek 900km-t, igaz, hogy egy ócska EURO6 diesel
és csak 105 lóerős. Mindjárt össze is szégyellem magam. :P

130-cal, 110-zel, 90-nel ennyi meg annyi. És állva? Úgy mennyi? :DDD

[ Szerkesztve ]

üzenetek