üzenetek

hozzászólások


XuChi
(addikt)
Blog

Gratulálok az autódhoz.

Kérdés, mi a Neve ? Mi a Yaris-unkat (2008 évjárat) Töhötömnek hívtuk :D

Vagy Ő csak egyszerűen Volvóka ? :C

Szép a belső tér is, gondolom a kényelemmel sincs gond ;)

Használd egészséggel, és köszi a leírást is, hasznos volt olvasni, és ha Volvo-m lesz, már tudom hova kell vinnem szervízbe :R

[ Szerkesztve ]


BigBlackDog
(veterán)
Blog

Nem bonyolítottuk túl a névadási ceremóniát (bár volt rá próbálkozás), Volvóka lett a neve. :)


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Korrekt járművek ezek a Volvok, ha bármit is venni kéne vagy Volvo, vagy szívó Honda Accord.

Nagyon más járművet nem tudnék elképzelni a seggem alatt. ( Jó a régi 80-as Auditól nem válnék meg, a 911/Boxster pedig távoli álom


XuChi
(addikt)
Blog

Honda Accord nagyon nagy kedvencem nekem is.

De azért tudnék még válogatni :D:

Honda Civic Type R 2017

Toyota GT86

Toyota Supra

Mitsubishi Evo 8

Honda s2000

Van még pár amit szeretnék birtokolni :D :C

Bár félek egyik sem lesz nekem :(

[ Szerkesztve ]


Kickass
(őstag)
Blog

Korrekt összeszedett írás. :R
Még sok balesetmentes km-t vele.


ncc1701
(veterán)

Szép ez az autó, mindig is tetszett a forma. De az ilyen szervíz listák miatt maradtam a toyotánál. :)


XuChi
(addikt)
Blog

Szerintem egy 10 éves Toyota-nál is lenne egy elég szép lista, hogy miket kellene lecserélni ;)


ncc1701
(veterán)

Mesélj.
Céges Yarisomban a kuplungon, olajokon, gyertyákon féken kívül nem igen kellett még, pedig szakszervízbe hordom. Ott meg ismernek, ha vmi fárad, akkor cserélik gyárira.
2006-os a vas, 345ekm van benne, 285-nél volt önindító, 340-nél generátor cserélve. :) Nem szeretem váltogatni a kocsikat.

Anyának is vettünk tavaly egy ugyanilyet, csak 3 évvel fiatalabbat, és tényleges 89ekm-el. :) Ha ugyanazt hozza, mint a céges, akkor elégedett leszek.

Persze a két autó (mmint a yaris vs V60 volvo) árban két teljesen más kategória, de nekem nincs szükségem nagyobb kocsira, gyerek már elköltözött, kettőnknek még külföldi nyaralásra is elég ez.

Mondjuk azt megkockáztatnám, h elöl a vezetőnek a yaris kényelmesebb, mert nincs középső konzol. Kis embereknek mindegy, de én plö egy octáviában sem férek el olyan jól, mint ebben a kis gyöszben.


XuChi
(addikt)
Blog

Nekünk is Yaris volt. 8 év alatt soha semmi baja nem volt. Imádtuk. A kötelező dolgokon kívűl semmit nem kellett cserélni. Csak az Akku volt ami télen le-le merült az állásban. Ha egy hétig nem mentünk vele sehova, akkor be kellett bikáztatni, mert a riasztó leszívta az akkut :( Nyáron ilyen gond nem volt.

[ Szerkesztve ]


osztraksajt
(őstag)

Nagyon szép autó, ha a motor rendesen megkapja a kötelező szervizeket kb örök élet+1 nap, az elektromos rendszer és a beltér már törődősebb, elég csúnyán tud öregedni a Volvók beltere, de a forma még mindig nagy kedvencem.

Toyota Corolla 2007 1.6 dualvvt, made in japan változat (ez sajnos nagyon visszaütött, a forgalomban lévők 99%-a angliai gyártású ami markánsan különbözik, ez a motorkód gyakorlatilag ismeretlen az EU-ban és a bontósok által). 10 évet márkaszervízbe volt hordva az autó, vezetett szervízkönyv, 270ekm futás zömében országút, autópálya.

Vezérlés csörgött, két okoskerék, lánc feszítőkkel, alsó fogaskerék csere munkadíjjal 530k, utángyártott nem létezik.
Meghalt az elektromos szervó, első körben mosfet csere, tákolás 80K, 2 hónapot bírt, újra (utángyártott/bontott nincs ehhez a konkrét típushoz) cserélve munkadíjjal kedvezménnyel 310K

Szóval azért a Toyota sem fenékig tejfel.


ncc1701
(veterán)

Igazából csúnya általánosítás, h a japó az megbízható, mert adott gyártó adott modellje alapján lehet csak kijelenteni, h kb semmi baja a kopó-fogyó cuccokon kívül. És szinte minden nagy gyártónak van ilyen modellje.
És persze örök érvényű igazság az, h egy autóban minden elromolhat, ami a két rendszám között van.


tboy93
(nagyúr)
Blog

Szép verda. Kategóriájához mérten, a szervizköltség nem is sok. Van ami ugyan ennyibe kerül a 17 éves civicemen...


BigBlackDog
(veterán)
Blog

:R Köszönöm a véleményeket.

Szerencsére a felsorolt szervizköltségek nagy része nem engem terhelt, még az előző tulaj megoldott egy adag problémát. Mondjuk az tény, hogy sok alkatrész és szervizművelet erősen túlárazottnak érződik számomra is a márkaszervizes árak alapján (főleg egy átlagos, középkategóriás típushoz képest). De, ha hozzáértő szerelőt tud találni az ember, akkor azért nem annyira vészes szerencsére. :)

Japán volt előtte (UFO Civic), aminél azért az egyszerűbb felépítés (kézi váltó, 1.8-as szívóbenzin) gondtalanabb életet vetített előre. Amennyiben nem volt gond vele (ez nálam így volt), nem volt nagy meglepetés kiadások terén sem. Viszont a karosszériaelemek, lámpák, üvegek ára szép magas volt ott is (bontóban lévő árakat tekintve is), de szerencsére nem törtem, nem volt ezekre beszerzésére igényem. :B Viszont sok minden függ a konkrét motortól és típustól is, sajnos szvsz a márka már nem garancia manapság semmire. :(

[ Szerkesztve ]


XuChi
(addikt)
Blog

" szvsz a márka már nem garancia manapság semmire. :( "

+1. Egyre jobban tapasztalom én is. Főleg a műszaki cuccok területén.


Sub-ZeRo
(nagyúr)
Blog

Egy EVO 8-cat én is élnék! De hát nem lesz se "micum" sem "bubum"... :O


maximilian4
(addikt)
Blog

Egy ilyen listából pont az uralkodót kihagyni... Honda NSX.

[ Szerkesztve ]


XuChi
(addikt)
Blog

És tényleeeeg!! :R


wizzgeri
(tag)

Szuper a leírás :) (egy volt s60R tulaj ;) )


BReal
(addikt)

Hú, Honda Accord, apám egyszer azt kapott céges kocsiként, szerintem a 8. generációs volt, ugyan vezetni nem vezettem, de belepréselt az ülésbe. Messze a legjobb vezetési élményt produkálta anyósülésben.

Korábban volt Volvo S40 is nála, (faceliftes 1. gen), az az addigi mélypont az eddigi kocsis tapasztalatimnál (ami persze nem sok; na persze az első Swift is vetekszik vele), tragédia az anyagminőség a beltérben, a 2001-es VW Polonk köröket ver rá, pedig árban gondolom volt vagy kétszeres különbség.

[ Szerkesztve ]


blokad
(senior tag)
Blog

Egy baj van az S60-nal. Akkora körön fordul, mint a queen mary 2 anyahajó.

Jó írás!

üzenetek