üzenetek

hozzászólások


fRooStzzZ
(senior tag)

Jó kis írás, én is szemezgetek egy S60-al, de az R felé kacsintgatok, viszont mikor meglátom 1-1 alkatrésznek az árát, el is megy a kedvem az egésztől.. Ahogy mondani is szokták, nem maga az autó a drága, hanem a fenntartása vagy a megfelelő műszaki állapot megtartása.
Jelenleg egy 13,5 éves (örökölt) Kalos tulajdonosa vagyok ami 0Km-s kora óta velünk van, és mondhatni eddig a vezérlésen (szíj / feszítő stb) kívül amit 93e-nél cseréltünk illetve az első lengéscsillapító / fékbetét / gömbfejek máshoz nem lett nyúlva. Van benne 113e km, Kötelező olajcsere / szűrők stb mind megvolt.
De sokat mondok, ha az elmúlt 10 évben 100 max 120e-nél többet kellett rákölteni.
Igaz a 2 autó nem egy kategória, de valamire váltanom kéne és nagyon az S60R vagy egy V70R a következő kiszemelt áldozat úgy 2006 évjáratig.. Utána levő verziók meg nem tetszenek már, főleg amiket most kiadnak.
Nézegettem a napokban az új S60/80/90 modelleket. De ez az űrhajós belső kinézettől a hányinger kerülget.
Nem tudom, valamiért ezek az új vasak már nagyon nem jönnek be, minden szarásig van elektronikával, na és ha abban valami megdeglik, na ahhoz kell ám pénztárca..
Rengeteg autót nézegetek, a merciknek még úgy ahogy tetszik a belseje, bár teljesen távol tartom magam azoktól az autóktól, A 3 betűs német vasak még úgy ahogy kinéznek, de nálam az audi A6 avant az ami mindent visz. Akár külsőre akár belsőre. Ha egyszer megtehetem egy mostani RS6-ra benevezek, ez a széria (C6-C7) még tetszik, de nem tudom a jövő mit hoz, de van egy olyan érzésem a következőt nagyon el fogják barmolni.
De ezt a tervet nem fogom feladni. Nem lesz az mindig 25-30M+.. Na de aztán ahhoz vegyen bármit is az ember.. :W :W

üzenetek