üzenetek

hozzászólások


NomadND1
(senior tag)

Korrekt nem elfogult írás.
A cím elolvasásakor kicsit tartottam, hogy túl egyoldalú lesz, de pozitívan csalódtam.

Sajnos én is meg tudom erősíteni, hogy bár újrafeldolgozást ígértek, valami teljesen mást kaptunk. :(((


Muton
(addikt)
Blog

Már megjelent egy hónapja? WTF? Miért csak most kell megtudnom?

Köszi a tesztet, már olvasom is. :K


Mister_X
(nagyúr)
Blog

Kb. mindenhol nyomták, ahol a csövön kifért, máskor bújj ki a búra alól :P :DDD

Köszönjük a tesztet, tuti beruházok majd erre. Szerintem az év meglepetés játéka.


Muton
(addikt)
Blog

Igen, köszönjük, nagyon alaposan össze van szedve! Nagy kedvenc a Terror from the deep és az Enemy unknown, de nekem amúgy bejött az Aftermath is.


gbors
(nagyúr)
Blog

nagyon korrekt, összeszedett cikk lett, gratulálok! :R
különösen tetszik a rövid, de annál velősebb teljesítmény-elemzés :K

kb. egy hónapja játszottam a demoval, sajnos nekem a navigáció (a cikkben is leírt) problémái, valamint az action camek betették a kaput. de ha ezen túl tud lépni valaki, akkor tényleg jópofának tűnik.


frescho
(addikt)
Blog

Koszonom mindenkinek a dicseretet. A cikket nem befejeztem, hanem abahagytam. Sok aprosag kimaradt, ami meg erdekes lenne.


Zsopro
(csendes tag)

Én is gratulálok a cikkhez, kompakt, lényegretörő és hasznos dolgok vannak benne. :R Egy dolgot jegyeznék csak meg: nem kell legyártani a fegyvert ill. páncélt ahhoz, hogy megtudd a tulajdonságait, mert a "Build/Buy item" menüpontnál ha kiválasztasz pl. egy fegyvert és a bal alsó sarokban lévő kérdőjelre kattintasz, akkor megadja a leírást (konkrét értékek + spéci tulajdonságok).


king.mp
(aktív tag)
Blog

...Ez alapján nyugodtan állítom, hogy egy 5770 vagy GTS450 is elég 1080p-hez.

Garantáltan megy gts450-el 1080p-ben. (Jelenleg is így nyúzom otthon)


patrik2991
(csendes tag)

Már amúgy teljes magyarítás is van hozzá, de az eredeti sajnos még mindig jobb.


schawo
(titán)
Blog

5750-nel még 1920x1200-on sincs gond. :C


toeki
(senior tag)

Örülök hogy nem dicsérted agyon a játékot és a hibáira is kitértél.
Lelkes rajongója voltam a régi UFO 1-2 nek és ezért örültem h valaki normális formában nemkevés pénzt beleölve megpróbálja elénk tálalni felújitott/javitott formában.
Ám
Számomra nagyon nagy csalódás volt, főleg az emlitett AI ami gyakorlatilag csak és kizárólag a csalásból él.
Alapból rühellem azokat a játékokat ahol a nehézségi szinteket azzal oldják meg hogy kezdő fokozaton a randomgenerátor csak 0-kat dob az AI-nak nehéz fokozaton meg csak 6-ost.

Ezért kezdő szinten a kihivás hiánya miatt élvezhetetlen, nehezebb fokozaton meg csak folyamatos save visszatöltögetéssel lehet haladni, bármilyen taktika vagy csel kivitelezhetetlen amikor az égből a nyakadba ugrik 4 idegen és 100%-os találati pontossággal headshootol.

sokkal többet ki lehetett volna hozni egy ekkora névből

csalódás :S


kicsitrash
(aktív tag)

nekem is új volt... de leszedem, egy próbát megér :))


king.mp
(aktív tag)
Blog

Sőt 6770 is gond nélkül viszi.

Összeségében nem hozza vissza a régi ufo-k hangulatát, de azért ha pontozni kéne 6,5/10 adnék rá.

[ Szerkesztve ]


kicsitrash
(aktív tag)

akkor érdemes az 5750-essel is bepróbálni :)

úgyis csak 1280x1024-es a monitorom


Konfigos
(őstag)

Jó cikk! Pár napja én is játszom vele,elsőre igen nehéz volt kezelni,megszokni,de utána alig tudtam abbahagyni.Én is azok közé tartozom akik rengeteget játszottak a régivel,és bár ahhoz sok köze nincs,a hangulatát nekem sokszor tudja hozni.

Nekem is maxon van minden 1680x1050 felbontáson egy Llano a8-3870k+1gb 6670 ddr3 reccenés mentesen viszi szerencsére.


fogtunder
(nagyúr)
Blog

a psi labhez nem kell élő sectoid commander, elég a hulla is.

az irányítással kapcsolatban én szentségtörő módon a kontrollert ajánlom, nekem az sokkal jobban kezelhető volt.

aki meg a hangulatról fanyalog, az mutasson bármit az elmúlt 10 évben, ami csak a közelében járt a régieknek. na ugye.

[ Szerkesztve ]


schawo
(titán)
Blog

Hangulata zseniális, irányítás jobb lett, mint az eredeti, a nehézségi szintek és az AI viszont elég gyér lett. Ettől függetlenül számomra az év játéka, sőt talán az elmúlt 5 év legjobb játéka.


martonx
(veterán)

i7-es Sandy-ben HD4000-van.

A10-es Trinity-n full hd-ben high beállításokkal medium anti-aliasing-gal szaggatás nélkül fut.

A játékról: nem olyan jó, mint a régiek, de a mai gyér RTS, FPS programok között egy üdítő színfolt.


BaLee
(addikt)
Blog

Nagyon jó kis ismertető. Ennek hatására álltam neki tegnap a játéknak és nagyon tetszik.

Nem értek egyet azzal amit írsz, régi nagy UFO rajongóként Classic szinten kezdtem és nagyon sokat lőnek mellé a Sectoidok akár 6-8 kocka távolságból is azaz viszonylag közelről...

Viszont gyorsabbnak, pörgősebbnek tűnik a játék mint a régi UFO. Meglepő volt hogy 3-4 küldetés után már kutathatnám a plazma pisztolyt és már élve el kell fogni egy idegent.


CriticalHit
(őstag)

MOD-okat próbáltál?
Sokat javitanak


BaLee
(addikt)
Blog

Nem, hol találok modokat vagy leírást róluk?


frescho
(addikt)
Blog

i7 2600

schawo: Izlesek es pofonok. Szerintem tul sok dolgot egyszerusitettek.

BaLee: A sectoidok meg igen. De az igazsaghoz tartozik, hogy en a legdurvabban nyomom iron man mellett.


BaLee
(addikt)
Blog

Sajnos mai játékosoknak ez kell. Egy olyan összetett játéknak, mint anno az UFO volt nem lenne sikere, max egy nagyon szűk rétegben.

Engem is frusztrált az elején, hogy nem engedett oda kattintani ahova én akartam, hanem végig kellett menni egy ilyen tutorial szerű kezdésen mire minden képernyő hozzáférhető a bázison...

Én mondjuk már most pénz szűkében vagyok az elején, ennyiben hasonlít a régi UFO-ra. :))


Dark Archon
(addikt)
Blog

Jó cikk lett, épp nemrég kezdtem el a játékot, jól jöttek a tippek, de azért van benne 1-2 morgásra ingerlő spoiler is - főleg a képek közt, de sebaj.

Neked bizonyára az Iron Man miatt nem jött elő a mentési bug, ami szerintem a legnagyobb fail a játékban. Ugyanis ~100 mentés után nem látod az újakat. Én azt hittem, hogy tökön szúrom magam, mikor 1,5 órás töltögetés / mentés után végre lenyomtam az első idegen bázist, mentettem, majd később ismét csak a bázis eleji mentést láttam csak, miközben a játék kiírta, hogy mentett. A megoldás, hogy törölni kell a régieket, akár a játékon belül, akár manuálban "kívülről" (ez utóbbi persze jóval gyorsabb).

Szerintem egyébként jó játék lett, méltó az elődhöz, még, ha itt-ott egyszerűsítettek is. Fő hibáinak az előbb említett mentést és azt tartom, hogy gyártás előtt nem írja ki a fegyverek / páncélok / stb. tulajdonságait.

BaLee: a tutorial kikapcsolható. Mindazonáltal egyszer mindenképp érdemes megnézni.

[ Szerkesztve ]


gyiku
(nagyúr)

azert, amikor az avengerbol kiszallat 14 mokus, meg 2 tank, akkor ott sok kecmec nem volt.

johetett a battleship, mikor ott volt a 2 konzervnyitom, flying suitban a repulo tetejen blaster launcherrel :D

utobbi modszert most is hasznalom az ethereal ellen, 1-2 rocket es mar lohetik is a sniperek :K seeeeemi cicóóó :P


Muton
(addikt)
Blog

Mi volt amúgy abban az összetett? Hogy egy-két kutatás egymásra épült? Vagy, hogy a sarok mögött lehetett valami? Vagy a másik köre alatt a lövés, ha volt még egysége?

Komolyan nem vágom, hogy mi a baja a mai fiataloknak. Állítólag minden újabb generációnak magasabb az átlagos IQ-ja, ennek ellenére minden egyszerűsödik, hogy ne csipogjanak...

Lassan aláírást kellene gyűjteni, hogy legyen egy komolyabb verzió is az idősebbeknek :U


Dark Archon
(addikt)
Blog

Tényleg elég összetett volt, sokkal részletesebb volt a menedzselés és több bázist is irányítani kellett, meg több katonát. Az UFO-k leszedésére is több taktika volt és szuper akció zene volt alatta, amit igazán beletehettek volna az újba is :) Ja, és Budapest is rajta volt a térképen :) Ez a térkép a főbb városokkal most sem ártana ( főleg az amerikaiaknak ;] ) az alapszintű földrajz ismeretek elsajátításához.

Viszont remélem, hogy ennek nyomán megcsinálják a Terror From The Deep-et is.

[ Szerkesztve ]


fogtunder
(nagyúr)
Blog

a terror from the deep remake szerintem borítékolva van...


schawo
(titán)
Blog

Most is van másik köre alatt lövés lehetőség, csak máshogy van kiszámítva. Nem vagyok fiatal, és az eredetit 94-ben le sem bírtam tenni évekig, mégis azt mondom, hogy az irányításban történt változások ésszerűek és logikusak. 94-ben még hajlandó voltam assemblyben bohóckodni, ma a scriptnyelvek korában már eszembe sem jutna. Kábé ugyanez a különbség a túlbonyolított időegységek számítgatása és az egyszerűsített duplakörök között is. A játék hangulatát, játszhatóságát nem rontotta, ugyanúgy szalad, ugyanúgy lő, ugyanúgy repül a karakter, viszont a számolgatások helyett több idő jut a valós játékra.

(#30) Muton
Olvasni, olvasni, olvasni. Azt mondta összetett, nem azt, hogy számára érthetetlenül összetett, amit most próbálsz a szájába adni.

[ Szerkesztve ]


Muton
(addikt)
Blog

Most ez komoly? Van akinek ez összetett? Akkor amit fog csinálni felsőbb analízis khm... akarom mondani színes gyurma vizsgán?
Mi volt abban a nagy kaland, hogy a másodlagos bázisokban 2 hangár, raktár, szállás, meg psi képző, meg radar? Ja, a fő bázisból ár kellett küldeni a legyártott cuccot. Tényleg, micsoda szellemi kihívás volt! Én is mindig manuallal az egyik kezemben toltam. :))

Az Aftermath-et azért bírtam, mert volt benne csuklós Ikarus, meg Kelet-Európában ide való házak voltak :K

Na, már előre látom a tftd remake óriási problémáját: bizonyos fegyverek csak vízben működnek :DD
írom is hozzá a tutorialt, alapszintű földrajzi ismeretek: kedves amerikai gyerekek! a kék terület a földgömbön... igen, a víz

schawo: a mostani hetem húzós, utána tut, h megveszem, h kiderüljön, h mit sejt. Én is évekig toltam, emlékszem, a tftd-et csak azért kellett többször kijátszani, mert volt amikor nem adta be az Atlantis-os pályát, anélkül meg nem volt teljes. Meg x db tápos katona kellett, szóval húztam a dolgot, hogy lövöldözhessen, fejlődjön...

[ Szerkesztve ]


Dark Archon
(addikt)
Blog

"...az irányításban történt változások ésszerűek és logikusak. 94-ben még hajlandó voltam assemblyben bohóckodni, ma a scriptnyelvek korában már eszembe sem jutna. Kábé ugyanez a különbség a túlbonyolított időegységek számítgatása és az egyszerűsített duplakörök között is. A játék hangulatát, játszhatóságát nem rontotta, ugyanúgy szalad, ugyanúgy lő, ugyanúgy repül a karakter, viszont a számolgatások helyett több idő jut a valós játékra."

Nagyon egyetértek. Emellett sokat dobnak a hangulaton a TPS bevágások, lassítások, az is jó ötlet volt.

Muton: miért ne lenne komoly? Van, akinek egy mezei Serious Sam is összetett. Márpedig el kell adni a játékot és nem csak néhány embernek. Szerintem pont jó lett az egyensúly az élvezetesség és az összetettség mérlegén. Aki meg mazo, ott az impossible + iron man fokozat. Ma már én sem szeretem magamat szívatni, inkább a sztori / élvezetesség. De az eredeti UFO-t is hamar feladtam, aztán jött a hexaeditor :))

[ Szerkesztve ]


Dark Archon
(addikt)
Blog

Ja, egyébként tök ingyen és bérmentve demója is van, ami szintén be lett harangozva.


torobumburi
(csendes tag)

Hello!

Szerintem összességében jobb lett a réginél (mármint A réginél). Talán meg tudom ítélni, hiszen 1992 és 1995 között jártam főiskolára, ahol is ha megláttak és még két társamat a gépteremben, akkor lekapcsolták a főkapcsolót. Az UFO1 hónapokat vett el a szabad és tanulmányi időnkből, de voltak idegesítő dolgai. A legnagyobb hiba ott a túl sok terepgyakorlat volt (a hosszúságuk miatt is). Amikor az ember feljött a megfelelő szintre úgyis csak Blaster Launcher-t és Hoover Tank/Fusion launchert-t használt és letisztított mindent, a minél gyorsabb teljesítés érdekében. Ezt ez az "új UFO1 " kiküszöbölte, igaz az egységekkel való mozgás érthetetlen összefüggések szerint történik, na ezt a részét a régiből kellett volna átvenni. Nagyon jó dolog a "karakterfejlődés" új szisztémája és itt nem fog túlcsordulni az Action Point (és állsz 0-án várva az elkerülhetetlent). Szerintem a Satellites is sokkal jobb ötlet mint a sok Base volt és nem utolsó sorban logikusabb. Nagyon jó, hogy jobban lehet fejleszteni a repülőket, mint az 1-ben (ezt szerintem a 3-ból vették át, ami még játszható volt). Tetszik, hogy tudóst, mérnököt, pénzt a bónuszrendszer ad, így jobban meg kell gondolni a jövőt.

Szerintem nagyon jó, és mondhatom, hogy a kb 30 éves gamer múltra visszatekintve, utoljára hasonló érzés a Fallout 2-nél merült fel bennem (kb 1998) (többször is újat ad-mindentől elvonja a figyelmed és már megint reggel lett közben...). Persze voltak azóta is jó játékok, de a király kategóriába nálam egyik sem lépett be.


kicsitrash
(aktív tag)

Na igen, kétféle játék van... amelyik felszabadit, és ami leköt. Máshogy élvezetes egy nfs vagy egy serious sam ( mert csak mész, nem törődsz semmivel...) és egy komoly játék (ma az összes multiplayert igy szokás reklámozni, mert csapatmunka kell hozzá). A komoly játék a szürkeállományt megdolgoztatja, de el is fáradsz benne. Mikor melyikre van szükség. Megtalálni a középutat... nem piskóta.


Muton
(addikt)
Blog

szerintem bevállalom. a képek és a tesz alapján lesz olyan jó, hogy megérje az árát
ha meg nem is, akkor legalább egy kis biztatás a fejlesztőknek a tftd remake összehegesztéséghez :K


frescho
(addikt)
Blog

Az atdolgozas, egyszerusites nem baj, de sajnos a harcrendszerbe sok illogikus dolgot epitettek be. Csak egy pelda: ha csak egy idoegyseget hasznalok fel, kakor tudok tarat cserelni, de ha tarat cserelek, akkor mar nem tudok lepni. Ugyanez igaz a lepes-loves parosra is. Ha ezek nem lennenk, akkor gyakorlatilag azt mondhatnank, hogy 2 TU-bol kell gazdalkodni es minden TU egy akcio lehet (loves, lepes, tarcsere, psi, kapasloves ...) A fejlodesnel a katona javul, tehat messzeb futhat, jobban lo, esetleg adott skillek hasznalataval ki tovabbi akciora kepes (pl run&gun)

Dark Archon #31: Akkor ezek szerint en mazohista vagyok? :D


Dark Archon
(addikt)
Blog

Úgy néz ki, hogy az vagy, ja :)

A logikátlan dolgokat legfeljebb 1-2x szívja meg az ember, aztán legközelebb már úgy csinálja, hogy jó legyen. A nehézség szintezését annyira nem sikerült viszont belőniük, mert easy-n játszom és ahhoz képest, hogy az elején viszonylag könnyen mentek a dolgok, most 6-8x is vissza kell töltenem egy küldetést. Vagy csak lehet, hogy már elszoktam ettől a mentős / töltős játékmenettől, mert jó ideje már nem kell ilyesmikkel foglalkozni egy játéknál :)


frescho
(addikt)
Blog

Nem csak egyszer, mert vegig bosszanto, hogy tarazas utan nem tudok meg egyet loni.

Nehez fokozaton "szegyen a futas de hasznos" modon jatszom. Egy ember eloremegy, mesterloveszek megkinajak az ellent, majd gyors visszavonulas kovetkezik. Kovetkezo korben pedig mindenki sasolja a beerkezo ellentamadast. Ugyanez pepitaban, amikor az egyik sniper eloredob egy erzekelot.

Easy-n visszatolteni? Inkabb csak elszoktal a taktikazastol.


Dark Archon
(addikt)
Blog

Taktikázhatok, ahogy akarok, ha rám ront 6 muton, meg még valami nagyobb sz*r ~30 életerővel, ami ráadásul a bekapott lövések után még mozog is! Ez ám a kicseszés. Aztán leszedek 3 muton-t, örülök, mint majom a farkának, erre jön még 2 valahonnan... az egészen nagyon nem érezni, hogy easy lenne, szerintem attól függ, mikor támadja meg az ember az elején a talált idegen bázist. Szerintem túl korán tettem vagy nem tudom. Az említett küldetéstől meg inkább visszavonultam, valami új űrhajó volt egyébként. Vagy tudod mit? Elküldöm a mentésemet, megoldod? :) Nem hinném, hogy én vagyok ennyire béna.

Gyártottam robotot, majd persze az fog előre menni. Nagy kár, hogy ember helyett kell betenni.

[ Szerkesztve ]


Muton
(addikt)
Blog

Ez egy óriási tévedés kérem! Én nem szoktam senkire se rárontani, főleg nem 6-an, egy még nagyobb valami $z@r társaságában, akinek az életereje ~30, és a bekapott lövések után is mozog.
A hitelrontás, vádaskodás ám a kicseszés! Tiltakozom!

:DDD


frescho
(addikt)
Blog

Tul gyorsan probaltal eloranyomulni. Altalaban 3 fos csoportokban mozognak az idegenek. Ha egyet felversz, akkor mar ne mozogj elore, hogy ne huzz magadra egy masikat is.

Nekem mar elitek jonnek, na azok eleg roadekok, de szepen megdelejezem oket Psi-vel es maris javul az arany. Robotot nem hasznalok, de a lopakodos pancelt annal inkabb.


#15680768
(csendes tag)

Összességében nem rossz a játék.
De valóban, a terror from the deep után jól esett volna valami hasonlóan tartalmas, hosszú játék.
Pl.: mikor a saját bázisomat támadták az idegenek, stb.
Ettől függetlenül egyáltalán nem rossz játék, és örülök, hogy megjelent. :)


Blindmouse
(senior tag)
Blog

6 fő a csapatban? Hol maradnak a régi asztalborogatós esetek, amikor a csapatszállítóból kilépve kapáslövéssel, rakétavetővel 8-10 embert kinyír a gép az első körben?

Amúgy érdemes Mobility 3470-el nekivágni szerintetek?


Dark Archon
(addikt)
Blog

Nekem még semmi psi-m nincs, lopakodós páncél meg pláne. Titán páncélt gyárthatnék, ha lenne elég idegen ötvözetem. Szerintem attól szoktam el, hogy a fejlettségi szintem feletti összecsapásban is simán ott találhatom magam, ez az abduction-ös ufó túl nagy falat volt úgy, hogy nem lelőttem, csak leszállt.


Muton
(addikt)
Blog

micsoda emlékeket kotortál elő. tényleg, mekkora volt már :C


Dark Archon
(addikt)
Blog

"Amúgy érdemes Mobility 3470-el nekivágni szerintetek?"

Demo letölt. Megnéz, hogy fut. Eldönt.


frescho
(addikt)
Blog

Felbontastol fugg. Szerintem nem lassabb ea HD2000-nel.


frescho
(addikt)
Blog

Kuldd at, megprobalom :)


Dark Archon
(addikt)
Blog

Íme :)

Hogy könnyebben megtaláld majd a játékban, a címe: Game 2 - Operation Bleeding Gaze (UFO Landing Site) - South Africa 12:43 am 11/13/2012 - 21:46

[ Szerkesztve ]


fogtunder
(nagyúr)
Blog

érdekes, nekem a mutonok normalon sem jelentettek különösebb problémát soha, két assault meg egy colonel sniper (squadsighttal) simán kicsinál 3-at egy körben. a muton berserkerrel meg nagyon szépen lehet játszani, ha van rá tér, és nem egy nagy pakkban vannak az embereid, mert ha különböző irányokból lősz rá, csak rohangál össze-vissza a csatatéren. ha mégse megy, akkor egy shredder rocket, vagy alien granade csodákat tud tenni.

nekem amúgy cyberdiscek szoktak megjelenni néha nagyon mókás helyeken, egy terror mission alatt például egyszer csak odateleportált egy a csapat kellős közepére, miközben éppen 3 floaterrel és 2 thin mannel fogócskáztam, na az meleg volt, de mindenki túlélte ezt is.

amúgy hogyhogy nincs psi-d? az rögtön az alien base után már van, ha megcsinálod a boncolást. a stealth armor meg must have, nincs is szebb annál, mikor odalopakodsz egy 3as csoporthoz, közéjük lősz egy rakétát, aztán meg flankből ledarálod a maradékot. enélkül a shotgun assaultok nekem folyton kórházban voltak.

üzenetek