üzenetek

hozzászólások


rdt89
(addikt)
Blog

Ez marha jó cucc.
Köszi a tesztet, valóban egy középkategóriás telefon árából lehet venni egy ilyen kis kütyüt, erősen elgondolkodok rajta. :)


MarQs
(senior tag)

"Szintén a hibalistára írható a műanyag, hajlékony, béna fékkar, amit nem is nagyon cserélhetünk..."

Ezt meglepődve olvasom!
A sajátomon normál, alu fékkar van, ugyanolyan anyagú/festésű, mint maga a roller váza.
:F

A szabályozatlanság kérdéskörére pedig:
nagyon remélem, hogy rendes medrébe lesz terelve a történet és ez segíteni is fogja ennek az új közlekedési formának a terjedését, nem pedig gátolni azt.
Egy élhető szabályozás, oda-vissza, mindenkinek az érdeke lenne!
:R

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Kipróbáltam a Mi Store nyitón, nekem nagyon tetszett, hasznos is lehetne a mindennapok során.

Tavasszal lehet beruházok, mert sajnos a kerékpár egészségügyi okok miatt nem jó nekem.


Béééla
(őstag)
Blog

Rendszeres defekt, kotyogó alkatrészek amik törnek, ha megfeszítik, nem. Érdemes a fb csoportba benézni.


MarQs
(senior tag)

Amely FB csoportban mindegyik felmerülő problémára már van legalább kettő megoldás.

:)

PS.: amúgy meglepően konstruktív, segítőkész és jó hangulatú a fészbúkos közösség!

[ Szerkesztve ]


INGJOKE
(veterán)

Én is sok tesztet olvastam és néztem róla nagyon tetszik nekem is, de így vidéken egy kis falúba, ahol a munkahely 1,3 km jó lenne, csak hát ugye max a fő utat tudnám használni az sem túl jó... nekem is tervben van egy ilyen megvétele 355 dollár körül szokott lenni akcióba... :D


cinemazealot
(addikt)
Blog

A tesztnek nagyon örülök, köszönet érte. :R

Viszont a hibalista elég komoly tételekkel/tényezőkkel lett feltöltve, szerintem ezek nagyon komoly támadási pontjai az ajánlott plecsninek. Nagyon sajnálom, hogy ilyen bagatell dolgokra nem figyelt oda a gyártó.


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Nem rossz maga az ötlet de a végén a negatívumokat elnézve azért még egy kicsit reszelhetne ezen a rolleren a Xiaomi.
Viszont egy következő verzió ahol ezeket javítják már tényleg abszolút ajánlott kategória lehetne.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Nem a Xiaomi készíti magát a terméket, egy külsős OEM/ODM partner által készül, és Xiaomi logó alatt értékesítik.

A mobilos üzletág az ami saját termékeken alapul, a minden más okos cuccok viszont külsős partnerek által.

Illetve van pár olyan is, ami vegyes, abból a szempontból , hogy van benne a Xiaominak részedése.

[ Szerkesztve ]


fogtunder
(nagyúr)
Blog

Ilyen áron még mindig ez a legjobb elektromos, irodába, tömegközlekedésre is felvihető eszköz. Minden, ami jelentősen jobb, ennek a többszöröse árban.

A hibalista minden tételre van igazából megoldás, ahogy felettem is írták, tele van az internet az utángyártott cuccokkal, amik nem drágák, a defekt ellen is van megoldás, ami többnyire működik, de pár gyorskötözővel egy kerékcsere is egész gyorsan megvan.

Én a Határ útról a IX. Kerületbe járok vele, hogy ne a kocsival szívjak a dugóban, havi szinten 14-17K-t spórolok a benzinen, és még élvezem is. De ha tudsz más, hasonló megoldást, amit be tudok dobni a kocsi csomagtartójába, meg felvinni az irodába tölteni és jobb ennél, akkor szívesen meghallgatom.


MarQs
(senior tag)

Rebesgetnek olyan - maradjunk ennél - pletykákat, melyek szerint már reszelgetik az új verziót...

De ez egyelőre továbbra is csak pletyka - lehet az is marad.

A felmerülő hibákat pedig fejben is könnyen a helyére billentheti az ember, ha csak arra gondolok, hogy jövőre, a következő szezonban már nem csak hogy visszajön a roller ára, de még megtakarítani is fogok vele. :)

[ Szerkesztve ]


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Attól még gondolom a specifikációvala rendelést a Xiaomi adja le vagy legalábbis ők írják elő mit kérnek a gyártótól.
Tisztában vagyok vele hogy nem ők gyártanak mindent, nekem is van egy rakat Xiaomi cuccom, szeretem is a márkát a remek ár/érték aránya miatt.


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Bizony jó lenne,csak már régebben voltam ovodás. De egy sportos e-bike az jöhet. :K


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Nos igen, a BP-i "közlekedésben" teljesen reális választás egy ilyen eszköz, mert konkrétan megtérül az ára, és nem az autót kínzod a városi/elővárosi forgatagban.


Freddycom
(őstag)
Blog

Le lehet hozzá tölteni amúgy custom firmware-t is, amiben unlockolva van a gyorsabb végsebesség :D (persze a megtehető táv rovására).

[ Szerkesztve ]


previa69
(csendes tag)

Nem érdemes
Így sem szoktak előzni a bringások :)

[ Szerkesztve ]


tothmaxy182
(őstag)

Nekem tavasz óta van ilyenem, vidéki városban használom (használtam, amíg jó idő volt) munkába járásra. Piszok jó cucc, de vannak azért gyengeségei.
A lényeg, hogy nagyon jól lehet vele városban ingázni.


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Milyen lassú bringások járnak felétek? ;] :DDD


fogtunder
(nagyúr)
Blog

nekem pont erre kellett megoldás, külvárosból járok be és amint beérek a városba, teljesen vállalhatatlan lesz a menetidő és a fogyasztás is. vannak hibái tényleg a terméknek, olyannak nem ajánlom, aki nem tud megkülönböztetni egymástól egy csavarhúzót és egy villáskulcsot, de ha van türelmed szerelni néha és pár dolgot kicserélni rajta utángyártottra, akkor egy teljesen jól működő közlekedési forma.

de pl otthon, kisvárosban is sokat használom, ha csak ki kell ugrani pár dologért a boltba, átmennék haverhoz meginni egy sört. és nagyon élvezetes közlekedési forma, én azzal sem értek egyet, hogy nem létezik a menetkomfort, nyilván érzékeny az úthibákra a kis átmérőjű kerekek miatt, de ez kerékpárúton általában nem szokott nagy tétel lenni, és alapvetően oda való, ezen kívül max széles járdákra megyek, ahol kicsi a gyalogos forgalom, vagy lakótelepi parkolókba, ahol nem vagyok lassabb az autóknál.

(#16) previa69: a fenéket nem, az új szoftverekkel teljesen kiherélték a rollert, én melegen ajánlok legalább egy 1.3.8 downgrade-et, de enyhe tuning is belefér, mert egyébként az ECO mód közelít a használhatatlanhoz.

[ Szerkesztve ]


collecting
(tag)

Nyár végén szereztem be, LA-ben használtam a nyáron bérlős rendszerben, ott nagyon megtetszett. Itthon viszont alig szállok fel rá, sokáig nem merem az utcán hagyni üzletek előtt stb, és az úthibák sajnos brutálisan érződnek, szinte csak a tükörsima aszfalton igazán fun a cucc. Ahogy tapasztalom, Bp-en nem praktikus pl a sok gyalogos miatt, mert nem hallják ha jövök, vagy le kell pattannom, vagy kerülgetnem őket. A fővárosban nem érzem közlekedési alternatívának az autó vagy tömegközlekedés helyett, inkább vidéken, ahol kisebbek a távolságok, ott kiválthatja a közösségi közlekedést vagy kocsit. Télen meg lefagy róla az ember :O És csak teljesen száraz időben használható, különben az akku beázását kockáztatja az ember. Szóval nem mondom, hogy ugyanitt M365 eladó, mert tavasszal majd megint használni fogom, ha másra nem, egy kis élménygurulásra a rakparton :K


fogtunder
(nagyúr)
Blog

nem járdán kell menni alapvetően, hanem ahol a bringások is. ez nyilván nem kivitelezhető az egész városban, de azért a távok nagy része kis kerülővel abszolválható gyors tempóban kisebb kerülőkkel, időben úgy is sokkal gyorsabb leszel, én eddig még közel mindenhova találtam megfelelő útvonalat. aki a kék metró két vége között közlekedik, az nem ezzel fogja kiváltani a bérletet, de Budapesten nagyon sok embernek lehet szerintem alternatíva.
üzletbe beviszem, betolom (nyilván, ahova befér), egyébként U lakattal zárható.
az akkufedelet le kell szedni, körbenyomni szilikonnal és lám, máris vízálló.

az mondjuk tény, hogy télen szarrá fagysz rajta :D


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Pont azon gondolkodtam hogy ezzel a rollerrel egyáltalán szabad a járdán közlekedni?


GreatL
(őstag)

Valami könnyebb, rugózós, elektromos roller létezik?


INGJOKE
(veterán)

LA= Lajosmizse? :D

Nagyon tetszik a roller vegye meg minél több ember és mindenki jelezze a hibákat a xiaominak, hogy mikor kijön a M365-2 addigra minden jó legyen és én olyat veszek majd...:D

[ Szerkesztve ]


turbulencia8
(őstag)

A bringasok mehetnek kozuti forgalomban, egy rollerrel ugyanez azert eleg meresz.
Amugy a South Park uj evadaban volt egy kozossegi rolleres szatira.

[ Szerkesztve ]


collecting
(tag)

Full belvárosban használom, szóval nekem az itt a tapasztalatom, hogy kényelmetlen. Néha átmentem I. kerületből V.-be, de már a Lánchídon is agyf...t kaptam, mert mindig le kellett szállni a gyalogosok miatt. Aztán a Zrínyi utcát a macskakő miatt kerülni kell, lerázod a veséidet, mire ott eljutsz a Bazilikáig pl. A József Attila utca totál járhatatlan még gyalog is a járdán, nemhogy rollerrel vagy bicajjal. Akkor marad a Vigyázó Ferenc utca (ha nem akarsz fél km-t kerülni), ami annyira szűk, hogy azon aztán nem mész végig talpadon a rollerrel. Ellenben felszállok az M2-re, és 10 perc alatt a Deákon vagyok... szóval szerintem a Belvárosban nem praktikus, csak ha nagyon ráérsz kerülni, vagy nem zavar, hogy szétráz a cucc az úthibákon meg bizonyos típusú burkolatokon. A külvárosban, alacsonyabb népsűrűségű helyeken abszolút f#sza lehet a cucc, de aki csak belvárosban nyomja vele, annak a bkk sokkal jobb sajnos. :(


collecting
(tag)

Jajaja, ott forgatták a Californication-t is :))

[ Szerkesztve ]


cinemazealot
(addikt)
Blog

Abszolút nem vagyok képben e-roller témában, így alternatívát biztosan nem fogok tudni javasolni. Csak józan paraszti ésszel éreztem ütősnek a hibalistát. Az viszont örömteli, hogy vannak rájuk utólagos vagy házi barkács megoldások.


HarleyCustom
(veterán)

“...valóban egy középkategóriás telefon árából lehet venni egy ilyen kis kütyüt...”

Igen,de ezzel nem tudsz telefonálni. De ha így nézzük,van más is,amit egy telefon árából lehet venni.:)

Cikkhez:
Tetszik...vannak gyermekbetegségei a tesztben leírtak alapján,gondolom az újabb verzióban ezeket majd frissítik.(már ha lesz újabb kiadás)
Ettől függetlenül kipróbálnám.

[ Szerkesztve ]


fogtunder
(nagyúr)
Blog

és szerinted a bringások hány százaléka megy be a forgalom sűrűjébe, aki a városban közlekedik? ha nem lett volna világos a szövegkörnyezetből, arra értettem, hogy nem a legrövidebb úton kell menni minden esetben, hanem ott, ahol az átlag bringás számára kényelmes és biztonságos közlekedni. ha arra gondoltam volna, hogy hagyjuk hátra a józan észt a bekapcsoló gomb megnyomásával, akkor azt írom.

(#26) collecting: a Lánchidat élből kerülöm, a Petőfin, Rákóczin teljesen jól lehet vele menni. simán el tudom képzelni, hogy a belvárosban szívás, mert eleve több az ember is, de a kiskörúton kívül nekem pozitív tapasztalataim vannak nagyon, ha ügyintézni kell a városban, többnyire ezzel megyek.

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Közlekedési eszközhöz alapból se gond ha ért egy kicsit az ember... :)

Az autón is kell tudni izzót cserélni, már ha lehet.


Friczy
(senior tag)

Ha a szabályokat nézzük, akkor csak ott szabad. Nem jármű, tehát úttesten nem mehet, innentől kezdve viszont nincs helye a kreszben, ergo ahogy a cikk is írja, olyan, mint pl. a gördeszka, görkorcsolya, stb.

Járdán viszont ez a cucc túl gyors, így veszélyes is, igazából tényleg a kerékpárút (sáv?) lehet alternatíva, bár kerékpárosként nem örülnék, ha tömegesen kéne ezeket a cuccokat kerülgetni, de tudomásul fogom venni, ha tényleg elterjednek :)


collecting
(tag)

Igen, erről van szó, hogy ahol te írod, ott tök jól használható, csak én mivel a Körúton kívül nem megyek, teljesen a Belvárosra korlátozódik minden tevékenységem, így számomra nem volt jó választás a kütyü :)


xanad
(újonc)
Blog

Nekem alapvetően nagyon tetszik, de jelen élethelyzetemben nem tudnám kihasználni. Főként otthonról dolgozom, és egyelőre a kerékpár kielégít, de addigra lehet, hogy egy-két generációt még fejlődni fog.


MarQs
(senior tag)

"...kerékpárosként nem örülnék, ha tömegesen kéne ezeket a cuccokat kerülgetni..."

Ezzel nem lenne gondod!
Általában ezzel a cuccal szokás épp a kerékpárosokat tömegesen kerülgetni... :)
De eddig mindenki jól megvan a másik mellett! :K Ha van odafigyelés és némi türelem, nem lehet gond!

[ Szerkesztve ]


Napfénysüti
(nagyúr)
Blog

Valahogy én is úgy gondolom hogy járdára már túl gyors ez a 25 km/h-ás sebesség, városba bringaútra meg pont oké lenne. A legtöbb kerékpáros lakott területen ennél úgyse haald gyorsabban azon kívülre meg gondolom már nem mennek az emberek rollerrel.


judas13
(addikt)

Ilyen erős hibalista, átgondolatlan, figyelmetlen tervezés elolvasása után véletlenül sem kéne ez a roller. Csodálkozom, hogy ehhez adta a nevét a Xiaomi és engedte, hogy a logója rajta legyen.

Ötöd áron vettünk egy komoly szervízháttérrel rendelkező rollit - ami igaz nem elektromos - de hiba nélkül szolgál egy éve - a fenti hibalistát hírből sem ismervén..

Majd talán a következő generáció ami addigra kiforr..


fogtunder
(nagyúr)
Blog

én kicsit toltam felfelé a teljesítményen, 30-at megy alattam, nagyon ritka, hogy bringások lehagynak, általában én szoktam őket kerülgetni.

(#37) judas13: javaslom, hogy induljunk el egy 20km-es körre, aztán mikor a végén vagyunk, akkor beszélgessünk el arról, hogy mennyire másodlagos tényező az, hogy a tiéd nem elektromos. egyszerűen nem ugyanarra van a kettő kitalálva.

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Most azért ez erősen sánta hasonlítás... Almát körtéhez.

Nem tennék meg 10-20-30 km-et egy sima rollerrel, viszont egy elektromossal, amit ha kell tudok lábbal hajtani, inkább....

[ Szerkesztve ]


previa69
(csendes tag)

Én még áprilisban vettem, nem néztem a szoftvert rajta. Nem tudom az réginek számít ?
Arra a módszere szoktam rá , hogy munkából rögtön hazajövök a kocsival (hiába gázos).
Ügyet intézni és bevásárolni már csak a roller jó :)
Gazdaságosabb, a kormányra pedig szereltem egy kisebb futó-hátizsákot.
Ott tartom a védő-szemüveget (nyáron bogár veszély)tömlőhosszabbítót stb
Ti mivel zárjátok le ? Lehet veszek hozzá egy u-lakatot.


Puma K
(veterán)
Blog

+1 ;]

Meg hát nem is valami férfias több női ismerősöm véleményét hallva :DDD


fogtunder
(nagyúr)
Blog

az valszeg 1.3.8, vagy 1.3.9, ha nem update-elted azóta, nyáron jött az 1.4, amivel nagyon visszavettek a teljesítményből, cfw alapnak is az 1.3.8 ajánlott még mindig.

olyan U Lakatot kell venni, amivel oda tudod zárni a kormányt egy átlagos biciklitárolóhoz, de nem lehet áthúzni a kormányon, vagy a trepnin.


INGJOKE
(veterán)

Szerintem a csajnak, ha van kis esze akkor örül annak a pasinak akinek ilyenre is van 100 ropija...:D


previa69
(csendes tag)

Lehetséges hibák és pld hogy tönkre tedd a hátsó lámpa kábelét, ahhoz szükséges némi balf... is :)


Puma K
(veterán)
Blog

Nem egy "csaj" mondta :N , hanem több nő :K

Menő lehet 100k-s rolleren _egyedül_ rollerezgetni :D

De mindegy inkább távozom... :U :DDD

[ Szerkesztve ]


Fred23
(nagyúr)

Ha az úttest kizárt, akkor nekem nem alternatíva a kerékpárral szemben. Ha meg valamikor mégis engednék, akkor a magyar utak minősége okozhatna gondokat: ezzel kátyúra futni kocsik mellett kábé öngyilkosság. Szóval nem, marad a kerékpár.


INGJOKE
(veterán)

Hátha ez alapján ítélne meg egy nő, akkor nem nagyon foglalkoznék vele... valószínűleg ha venni akar az ember akkor nem őket fogja... ha meg normális értékek mentén választ akkor sem...:D

[ Szerkesztve ]


pusszycat
(nagyúr)
Blog

Ja,ja királyfi fehér lovon... :))


fogtunder
(nagyúr)
Blog

érdekes, a feleségem még nem adta be a válópert, amiért ezzel járok melóba...


arn
(félisten)

ausztriaban ugyanoda soroljak, ahova a kerekpart... tehat mehetsz vele kerekparuton, es kozuton. sima rollerrel viszont csak jardan (masik ketton nem). bringaval sem eppen veszelytelen a tobbsavos (villamosos) uton kozlekedni, egy ilyen lelekveszton a nem tul hatekony fekevel, magas sulypontjaval es az apro kerekekkel kifejezetten eletveszelyes (plane gyakran megfelelo vilagitas es buko nelkul).

igy nagyvarosba ezzel kb le is gyilkoltak az ertelmet... pedig jo lenne, de csak a sima rollerrel kapod meg azt a szabadsagot, amit a bringaval nem. tehat, hogy mehetsz jardan, felviheted tomegkozlekedesre, etc.

becsben epp par honapja terjedtek el a kolcsonozheto bringakhoz hasonloan a kolcsonozheto elektromos rollerek, aminek az lett a vege, hogy a fenti szabalyokkal tisztaban nem levo illetok elkezdtek a jardan is 25tel csapatni, egeszen addig, amig egy kislany korhazba nem kerult amiatt, mert elutottek (a jardan). utana jelentek meg a tajekoztato cikkek, hogy szigoruan tilos jardan hasznalni.

üzenetek