Star Citizen - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Aki valaha is játszott a Wing commander sorozattal, az biztosan a hatása alá került, és beszippantotta a csodás univerzum.
Ez a részletesen kidolgozott játéksorozat, ami mindig is a PC határait feszegette, Chris Robertsnek köszönheti születését, aki most közel 10 év után visszatér, hogy megmutassa a PC játék, és a space sim műfaj nem halott.
Nézzétek meg a bemutató videót,amiből látszik hogy Chris egy újabb hihetetlen részletes, és immár online állandó univerzum alkotásába kezdett!

A honlap
[Star Citizen]


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Teaser video: [link]

Pár kép:


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

A játékról az eddig elérhető infók bekerültek a téma összefoglalóba.
Jöhetnek a polgártársak!


Malachi
(addikt)

szuper! előre! :)


GrooveHero
(addikt)

Üdv itt is polgárok :C :R


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Két nap a hangár modulig. Pénteken (mint minden pénteken) Wingmans Hangar heti összefoglaló.
Hivatalos YT channel: [link]


GrooveHero
(addikt)

amúgy ez a Lifetime Insurance mit is takar bővebben?
Kezd egyre jobban bejönni ez a játék :B :C


Malachi
(addikt)

arra tippelek, hogy nem kell javítanod a hajót, amíg csak sérrült a hull. szóval nem kell szerelésre költened annál az egynél.


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

A biztosítás elvileg ugyanúgy némi creditbe kerül mint élőben, de a lifetime insurance örökre szól, nem kell fizetni érte.
A hajókra mindíg érdemes biztosítást kötni, ha elveszted, kapsz másikat (nem azonnal, minél nagyobb a hajó, és minél sűrűbben robbantod fel annál tovább tart mire újat kapsz).


GrooveHero
(addikt)

Köszi srácok. Akkor itt az RSI Aurora-ra kell gondolni, tehát arra vonatkozik. Ha majd lesz másik hajóm, akkor arra is köthetek gondolom


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Ezt a videót még lehet nem láttátok, nagyon korai bemutató, hogyan lesz egy concept artból 3d környezet. Nagyon jól néz ki, érdemes ránézni: [link]

Javíttatni szerintem kell a gépet, sőt, kopnak is a cuccok, a biztosítás amennyire tudom a hajó pótlására vonatkozik.

[ Szerkesztve ]


GrooveHero
(addikt)

Köszi. De akkor biztosítást csak valódi pénzért lehet kötni, ugye?

[ Szerkesztve ]


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Nem. Sima ingame creditért.
Mindent meg lehet venni ingame ezt megmondták előre. Szóval nem lesz pay to win a játékban.


Malachi
(addikt)

egy ideig WoT-oztam, abban a prém rendszer néha azért összezavarta a dolgokat. remélem, itt kitalálnak valami jót arra, hogy a fizetősöknek ne legyen túl nagy előnyük. (jobb lőszer, pajzs, ilyesmi) az nem baj, ha XP duplázást vehet mondjuk, de a felszerelés remélem mindenkinek egyforma lesz. mármint, ami nem customization cucc.


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Ő izé

Megvilágitom a dolgot kicsit. Hajókat most lehet venni, ugye ebből jön a pénz, de a jobb hajó itt nem feltétlen jelent győzelmet. Később is csak kozmetikai dolgok lesznek vehetőek igazi pénzért.
Ez alapvetően egy űrszimulátor/fps szóval nem lesz xp, meg szintek mint olyan.
Lesz: Joystick+te vs joystick+az ellenfél. Skill vs skill.

Az elején szerintem senkinek nem lesz egyszerű dolga már csak a valódi 3 dimenziós mozgás miatt sem.

Példa:
Üldözöl valakit, megy a lövöldözés, majd ő hirtelen satuféket nyom, és a vertikális+horizontális thrusterekkel jobbra és lefelé elugrik előled, és máris te vagy előtte balra, pedig az előbb még te üldözted ;)


GrooveHero
(addikt)

Nyugi, én is WoT-ozok, de most nincs prémiumom. Abban semmi előnyt nem élveztek, max csak tényleg xp-t meg kreditet kaptál többet.

Tomi: Akkor mi az, amit pénzért lehet kapni? Félre ne érts nem vagyok gazdag, hogy perkáljak mindenért, de ezt bevállaltam. Igazából én nagyon örülök annak, amit írtál, hogy minden ingame pénzért kapható. :K


Malachi
(addikt)

ezt értem, de sejted, mire gondoltam. :)

ennek csak örülök, amit írsz, viszont abban biztos vagyok - ha nem is az lesz a cél - hogy valami XP-t vagy tapasztalati pontot lehet gyűjteni, amivel rang jár. aztán, hogy ez ér is-e majd valamit, vagy tényleg "csak" az ingame pénz, amit összekereskedtél, kalózkodtál, azt még nem tudom. vagy már lehet tudni?


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Idézek:

Star Citizen uses a similar model to ArenaNet's Guild Wars 2. You only need to buy the base game, which will be released at $60, and you never have to buy any add-ons or pay subscription fees after that. The game will be supported afterwards by mictrotransactions to purchase in-game currency. It will not be possible to purchase anything that cannot be obtained through playing the game, and there will be a monthly limit on purchasing. They will be avoiding a "Pay-to-win" enviroment.

Lehet igazi pénzért játékpénzt veni majd, meg skineket ilyesmiket. De a credit vásárlást eléggé limitálni fogják, szóval max párezer creditet tudsz venni havonta.


GrooveHero
(addikt)

Okay, akkor tehát tisztázásul: Vehetsz kreditet egy keveset havonta, amiből vehetsz olyan cumókat, amit alap esetben a játékban is megszerezhetnél, csak lassabban. Jól értelmezem?


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Igen így valahogy. Gondolom a pontos összegeket ilyesmit majd a betaban lövik be.

Ugye lehet venni egyre jobb hajókat, ez ad egy kis előnyt, de egy szint után már a többszemélyes gépek jönnek a játékba, ahol már az limitál, hogy legénység kell stb.

[ Szerkesztve ]


Malachi
(addikt)

köszi!

át kell nyálaznom a honlapot, majd csütörtökön. :)

nagyobb hajók: valahol azt olvastam, NPC-ket is lehet fogadni legénységnek, ez mondjuk egy közepes 6-7 személyes hajónál érdekes lesz, hogyan lövik be az AI-t, mondjuk ha beültetsz egy NPC-t egy turrethez, mekkora esélye lesz a támadók ellen... ha egyáltalán így lesz majd. én megállnék azért egy közepes kereskedőhajó méretnél, egy kis raktér, sok fegyver, erős pajzs, nagy hatótáv, mozgékony...


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Nagyon sok az info, napokig lehet olvasni és nézni a videokat.

Lehet felvenni NPC-ket, de elvileg beugorhat a helyére cimbora bármikor.

Ha meg netán te elveszted a hajód, és le vagy égve akkor te is elszegödhetsz más hajójára. Ehhez elvileg lesz egy ingame contract rendszer.


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Mivel CR-ék előre megmondták, hogy moddolható lesz a játék, és a jól sikerült esetleges felhasználók által készített hajók is bekerülhetnek, a modderek és 3d designerek máris keményen rajta vannak a témán.

Pár kép:


GrooveHero
(addikt)

Nice job :R
Remélem lesznek szép munkát. Sajnos a magam részéről nem értek ezekhez a dolgokhoz :N

De amúgy van pár kérdésem, amik sztem nagyon alap kérdések. Csak hogy mindennel tisztában legyek(legyünk). Aztán ha úgy sikerül a válasz, akkor akár lehet az 1-esbe is belerakni FAQ-ként.

Tehát:

1. A hangár modul ami most kerül kiadásra...hol is van pontosan ez a hangár? Vmi űrhajón? Vagy hol is pontosan?

2. A játék a kezdetektől PvP lesz? Tehát akik mondjuk 200 dolcsiért vettek gépet, ők az elején megtámadhatnak és akár ki is nyírhatnak az elején pusztán trollkodásból?

3. Ha úgy tartja kedvem és nincs pénzem új gépet venni, miután a régit kilőtték elszegődhetek más hajóra is. Ezek a hajók lehetnek NPC által irányított hajók?

4. Gyárakat lehet építeni, alapítani, hasonlóan az X univerzumhoz? Hogy amikor megépül, akkor látok ott mondjuk egy rakéta gyárat? Vagy egy aszteroidára építeni mondjuk?

5. Lesz benne majd automata kereskedelem, hogy a kereskedő hajóknak állíthatsz be útvonalat, hogy honnan hova vigyenek cuccot, milyen áron adják és mennyit?

6. Térugrás gondolom lesz, ugye?

7.Miko' lesz má csütörtök?:DD

Így hirtelen ennyi. Köszi, ha tudsz adni ezekre választ.


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Megpróbálom megválaszolni sorba.

1. Lebeg a semmiben egyelőre, később el lehet majd dönteni melyik a kezdőbolygód, és ott lesz.

2. Igen pvp, de egyrészt lesz pvp slider, másrészt mint az eve-ben lesznek highsec és lowsec sectorok. Értelemszerűen bolygók közelében, illetve erősen védett zónákban káros az egészségre ha megtámadod a másikat.

3. Ezt nem tudom még, szerinbtem csak playerhez szegődhetsz, ellenben lesznek NPC-k akik adnak küldiket amihez biztosított a felszerelés(hajó)

4. Igen lehet gyáraket, hogy ezek felszíniek lesznek-e csak azt nem tudni, eleinte valószinű csak instance-olva lesznek, mivel a fő irány első körben a szimulátor rész, felszini csak kb. mint a mass effectben, kissebb területek, pár épület.

5. Ha több hajód van felvehetsz NPC pilótát, aki jön megy, persze ez nem olyan biztonságos mint mikor te vezetsz.

6. Lesz.

7. 9 óra 34 perc múlva. :)

Ezek a jelenlegi infok, persze alfa-beta fázisban fognak ugye a végleges dolgok kialakulni.

[ Szerkesztve ]


GrooveHero
(addikt)

Köszi a válaszokat. Akkor még egy-két dolog, ami eszembe jut, mert meló közben is ezen töröm a fejem:DD

Tehát akkor mi, akik költöttek a játékra, azoknak már nem kell egy vasat sem a játékba invesztálni, kiadáskor inygen és bérmentve kapjuk meg a Squadron 42-t, a Star Citizent, vaalamint az alpha és béta verziókat is?

na hirtelen ennyi, majd még török a buksim, hátha van valami, ami nem világos. Amúgy elég sokat (ahogy időm engedi) nézem a weboldalt és olvasok. Már így az elején tömérdek infóval vagyunk ellátva, nemhogy később. Ez tetszik. Van hova tenni a gémet, van egy kerete az egésznek, egy történet. És a végén minden kapcsolódik, minden összefügg mindennel, nagyon részletesen ki lesz dolgozva minden és minden a helyére kerül. Kihagyhatatlan :R


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Így van, most kb féláron megvettük a gamet, mert ha jól tudom 60$lesz a végleges ár. Plusz kapjuk az alfa beta hozzáférést.

A keretről: elvileg a háttér az hogy a UEE (United Earth Emppire), amolyan Roma széthullása szerű időszakot él meg, egy nagy erős birodalom, de lassan szétesőben. Elég jó alap.

Remélem idetalál lassan a többi ph arc is, akik érdeklődnek a játék iránt, mert tudom, hogy vannak még jópáran.


GrooveHero
(addikt)

Újfent köszi az infót.
Van egyébként kicsit bővebb történet is? mármint széthullika a birodalom. Ok, de mitől? Rómánál is meg volt az ok.

Link is jó lesz, szeretek olvasni :))


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Ez segíthet: [link]


GrooveHero
(addikt)

Perfetto :R


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Egyébként, ez kész, a játék csak nemsokára éri el az alfa állapotot, de gykorlatilag bele lehet fulladni az információ áradatba, történetbe, felépítésbe.
Ha lesz időd nézd meg a Wingman's Hangar videókat YT-on. Annyira más az egész, mint amikor megveszel egy kész játékot, amiről hallottál max fél évvel ezelőtt, és egy arctalan kiadó nyomja a kezedbe.
Itt meg lehet ismerni a csapatot, megosztanak minden infot, válaszolnak kérdésekre, figyelik a fórumokat.

Nekem nagyon szimpatikus.


GrooveHero
(addikt)

Utánanézek, ha lesz egy kis időm.
Egyébként végignéztem a történetszálat, de nem olvastam végig, csak úgy bele-bele kóstoltam. Istencsászár. Azon gondolkodtam, hogy mivel nagyon szimpi a játék meg úgy az egész és elég hosszú kapcsolatot tervezek vele, ezért amint időm engedi lefordítom magyarra őket. Aztán mehet az is 1-esbe. Mit gondolsz róla?
Vagy már te tervezted? Mert ha igen, akkor nem veszem el a munkád, de szívesen segítenék, csak mondd meg miben és ahogy időm és energiám engedi csinálom. :K :C


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Nyugodtan mehet a fordítás, tedd fel blogra, és onnan berakja valamelyik modi ha megkérjük.


GrooveHero
(addikt)

Okay, csak szeretném tudni, hogy nem bánt vagy frusztrál, vagy nem is tudom hogy mondjam...ez a dolog, hogy ennyire rácuppantam a dolgokra? Jöhet priviben is a válasz :B


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Lol
Örülök, hogy végre mások is rákattannak a dologra. Mostmár ugyis itt a hangár, ősszel télen a dogfight, lassan talán beindul a "polgári" élet :)


GrooveHero
(addikt)

Okay, akkor örülök :C :R


Cifu
(nagyúr)
Blog

Egy picit azért átestél a paci túloldalára. :)

Számtalan esetben voltak / vannak ilyen esetek játékoknál, és azért sok fejlesztő csapatra igaz, hogy igyekszik figyelni a játékosok visszajelzéseire.

Én a Mechwarrior: Online esetében tavaly tapasztaltam ilyet, tényleg igyekeztek a fejlesztők, videók, Q&A sorozatok, hangulatteremtő hírfolyam, rengeteg interjú, videók, aztán zárt, végül nyílt béta. Ehhez képest bár megvettem ott is az alapító csomagot, jó ideje csak néha-néha belogolok, aztán pánikszerűen menekülök, mert az előre beígért dolgok közül sok nem, sok késve, jó pár dolog pedig nem úgy került bele, ahogy arról szó volt...

Az SC esetében ami engem már egy kicsit irritál, az Chris Roberts, ugyanis az elején még én is tudtam nevetni azon, hogy saját magáról nevezte el a játékbeli céget (Roberts Space Industries), meg ő mutatta be gyakorlatilag a teljes játékot, de most a Hangár bemutatónál az élő adást kb. 10 perc után lelőttem, mert elég volt már abból, ahogy ott szerepelteti magát. Túl sok a személyi kultusz, és ez már kezd ellenszenves lenni...

Ami amúgy meg én amiatt agóddom, hogy nagyon elharapódzó lett a pénzesség. Hónapok óta megy a vita, hogy az IDRIS korvett Pay-2-Win lesz-e, vagy sem, de akárhogy is, egy 1250$-os hajó már homlokráncolós esett...


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Persze én is tisztában vagyok vele, hogy tökéletes játék nincs, nyilván ez sem lesz az. Viszont mivel gyakorlatilag mióta játszom egy ilyen űr mmora várok (RIP Star Wars Galaxies), ezért nekem még ha kicsit sánta és félszemű is tetszeni fog szerintem :)

A személyi kultusz, na igen, az ugye egyéni ki mennyit visel el, de hát ez van, lényeg hogy a játék legyen jó.

Azon én csak a fejem tudom csóválni, hogy van aki ennyit betol egy játékba, de szíve joga. Az Idrisről amúgy azt írták, hogy egy ilyet felszerelni/működtetni, és ha elveszted pótolni akkora költség( meg idő ), hogy kétaszer is meggondolja egy guild hogy beveti-e.

Ami engem jobban aggaszt az a Goons megjelenése...
Bár esélyes hogy joy rángatásban nem olyan ügyesek mint point and clickben.

[ Szerkesztve ]


Cifu
(nagyúr)
Blog

Melyik Goons? Mert az ős-Goons 2009-ben megszűnt. :D

Az eredeti Goonswarm-nak már régen leáldozott, a Goonswaffe meg hiába próbálta megmenteni a széteső szövetséget, nem járt sikerrel. Az, hogy pár olyan játékos, akik anno benne voltak a Goons-ba, megpróbálják itt is megvetni a lábukat, és az ős-Goons hírnevére próbálnak építkezni, az inkább szánalmas, mint aggasztó. :)

Ezzel együtt is femerül a kérdés, hogy a CCP trendjét veszi-e majd át Cloud Imperium Games, vagyis nem fog a játékosok dolgaiba beleszólni, vagy esetleg épp ellenkezőleg, tenni fog azért, hogy ne harapódzanak el a giga-corpok és az aljas lenyúlások...


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Most megnyugtatál kicsit.
Amennyire tudom nem lesz annyira játékos uralta az univerzum, ez azért nem csak egy nagy játszótér, valamiféle történet is van mögötte.
Mondjuk érdekes a kérdés, hogy hol a határ, mert az még érdekes, hoyg mondjuk egy guild blokád alá vesz egy bolygót, de vajon meddig engedik elmenni őket.

Azt konkrétan mondták, hogy gatecamp nem lesz, azt semmiképp nem engedik, hogy ilyesmit lehessen.

Örömmel látom viszont, hogy lassan idetalálnak az emberek!

[ Szerkesztve ]


GrooveHero
(addikt)

Nem nagy cucc, biztos hibás is néhol a fordítás és persze helyesírási hiba is van benne, de szivesen fogadom a kritikát és javítok rajta. Ez az első 3 story, a pár soros előzetest majd beszúrom mindegyik elé. Egyelőre csak ilyen magán-blog jelleggel van meg, majh ha kicsit több lesz, akkor csinálok belőle logout-osat is, csak nem tudom, hogy azt a befejezés után lehet a módosítani, vagy hozzáírni, stb...

na tehát:

[link]


Cifu
(nagyúr)
Blog

1.: Logout: Lehet módosítani a logout blog-ot, bármikor, sőt, ott ugye van közzététel is, tehát akár hetekig szünnyöghetsz azon, hogy milyen legyen, aztán amikor úgy gondolod készen van, publikálod. A gond persze ezzel az, hogy más nem láthatja, amíg dolgozol rajta. :)

2.: Fordítási javaslatok: Döntsd el mennyire akarsz tökéletes lenni. :)
Két észrevétel, aztán majd eldöntöd, hogy mennyire tartod ezeket fontosnak:

quantum -> kvantum (ez a magyar szó rá)
meghajtó motor -> hajtómű (légiűr (aerospace) járműveknél a "motoros" jelző a légcsavaros gépekre alkalmazandó, a sugárhajtás elvén működő erőforrásokat hajtóműként nevezzük, pl. rakétahajtómű, sugárhajtómű, ionhajtómű, stb.)

3.: Sok-sok kitartást a munkához! :R


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Elolvastam szupi lett, köszi a fáradozást
Egyébként igen, logouton is lehet módosítani bármikor.


GrooveHero
(addikt)

Köszi srácok. Észben tartom a dolgokat, amit írtatok. Sajnos fordításnál az e,ber akaratlanul is elkövet hibákat. Törekedni akar a szöveg jelentésének minél pontosabb visszaadására, ugyanakkor magyarosnak is kell lennie a szövegnek. Rengeteg olyan helyzet van, ahol a passzív (szenvedő) szerkezet használatával a legegyszerűbb a fordítás, de köztudott, hogy a magyar nyelv nem igazán "szenvedős", ugye a jó öreg macska fel van mászva a fára dolog. De próbálom ugyanakkor nem szó szerint fordítani, mert a nyers fordítás sem jó. Éppen ezért használok 3 szótárt is. Meg kell találni az aranyközéputat. :K
Köszi a lelkesítést, eléggé rákattantam a dologra, a fordítás is megyeget valahogy, talán lesz belőle valami. Azért is csinálom, mert ha én 1 év múlva felfedezném a játékot, akkor nagyon szívesen olvasnék az 1-es hsz-ben olyan dolgokat, amik közelebb visznek a történet megismeréséhez, minél több infót, érdekességet, stb.
Remélem más is így van vele.


hunbi
(tag)

Üdv, leendő polgártársak!


GrooveHero
(addikt)

Üdv neked is, polgártárs :C :R


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Üdvözlöm polgártárs!

Kérjük készitse elő azonosítóját, és mutassa fel az ellenőrzési pontokon! Ha nem rendelkezik saját hangárral, akkor várakozzon az előcsarnok sárga oldalán, az első szabad lehetőségnél szólítjuk amint valaki más hangárja látogatható lesz.

Köszönjük az együttmüködést!
UEE Check in Security


GrooveHero
(addikt)

Alakul ez, kezdünk gyűlni! Hajrá-hajrá polgárok :C


Malachi
(addikt)

az jutott eszembe, nehogy péntekre csússzon ez a csütörtök, USA időzóna miatt.


Malibutomi
(nagyúr)
Blog

Igen, azt nem tudni, melyik időzóna, d emindegy is, úgyis lerokkan a szerver amint elérhető lesz.
Amikor az új honlap állt fel az is rögtön lerohadt :)

üzenetek