Subaru topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

Létezik, hogy nincs még Subaru topik. Legyen! :)


Jorus
(nagyúr)
Blog

Igény pedig vóna rá. :) Neked a 2007-es 3.0R OBK jött mostanában, ha jól láttam.
Én is hasonlóban gondolkodom, szal ide is jöhet tapasztalat róla.

[ Szerkesztve ]


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

hmmm, naprakész vagy :B

igen, egy olyat találtam a subaru fórumon, öröm és boldogság. baromira tetszik. szűk belül, érdemes belepróbálni egy gyerekülést és beülni elé, mert meglepően szűk... más baja nincs :DDD

de kérdezz, szívesen írok róla részleteket, ami érdekel.

[ Szerkesztve ]


Jorus
(nagyúr)
Blog

Az utóbbi hetekben rongyosra olvastam minden online elérhető anyagot, így természetesen a subaruklub.hu-t is, onnan van az infó. :)

Kérdésem már nincs, a mai napon egy Seibiko-s állapotfelmérést követően sikeresen enyém lett egy fekete 2006-os 3.0R (ez még nem SI-Drive-os). Még az izzókat is számlásan cserélték Nyírőék benne, a többi eseti revízióról nem is beszélve. Le is egyeztettem a kötelező intervallumokat vele.

Valóban szűk kicsit, legalábbis a B6 Passat-omhoz képest mindenképpen, de nagyon kellemesen körbeöleli az embert, és bár a kormányoszlop csak magasságában állítható, nagyon jól be tudtam lőni az ülést/kormányt magamra (185 cm, 114 kg).

Zsírúj téli gumikkal és egy szezonos nyárikkal jött, mind 225/55 R17, Nyírő Laci aszonta, hogy inkább a 215/55 R17-et javasolja. Tiéden milyen gumik vannak?


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

hűha, akkor ez már szerelem és be is teljesült :DDD

215/55/r17 nekem a téli és a nyári is. a váltómérete 215/60/r16, ha jól rémlik, én jobban is örülnék ez utóbbinak, ballonos gumi-párti vagyok, meg olcsóbb méret is. de nincs mit tenni, így jött, ráadásul mindkét szett alufelni.

a kevés helyet inkább a hátsó traktusra értettem. az első ülésre tökéletesen stimmel, amit írtál :K (szerencsére az enyémben a kormányoszlop magassága is állítható ;])

ez a géped? egyébként az enyém is fekete. alapvetően az ezüst és az arany után a legundorítóbb szín és 10 év fekete autózás után újra ezzel vert meg a sors :DDD, de ennek a formának legalább nagyon jól áll, szép.


Jorus
(nagyúr)
Blog

Igen, nekiálltunk ismerkedni. Derűs amikor Sport fokozatban padlózod, visszapakolja, elkezd üvölteni és menni, és aztán a visszapillantóban csak a benzingőz-függöny látszik az autó mögött ebben a hidegben. :D A 140 lovas CR TDI Passat után szokni kell mindent. Ami markáns különbség, hogy bár a fék nagyon jól fog, de sokkal erősebben kell taposni, mint a Passatban. Kb. fél éve lett cserélve az összes tárcsa, betét gyárinál vmivel jobbra, plusz Seibikonál azt mondták rendben van, így lehet, csak nekem szokatlan egyelőre. (A két autó között ~90 kg van, szal nem sokkal nehezebb a Subi.)

Magam mögé nem tudok beülni, bár ez a B6 Passatra is igaz, meg úgy nagyjából a legtöbb autóra.

Igen, ő az, itt épp zajlik a gyorstalpaló az űrkorszakbeli riasztóval kapcsolatban. :)

Gondolkodom vmi lájtos fóliában, a netes képek alapján nem állna neki rosszul.

[ Szerkesztve ]


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

most veszett el egy hosszú kommentem, kretén böngésző :(

gratula! :)

az ordítását sport+ módban én is szeretem, csak azért nyomni kell néha, hogy aztán meglegyen a vigyor még pár napig.

szép gépet vettél, nekem is szembejött a hahun párszor. alkudtál keményen remélem! :DDD

szerviz: inkább a hace-carba vidd majd, három őssubis javaslata ;)

az enyém jövő héten megy "bőrös viktorhoz és polír lacihoz" (totalcar cikk), mert bár 158 ezret futott csak, de nagyon mocskos, mindene, az utolsó gombig, büdös (kutya...), valamint lelakták picit a vezetőülést.


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

"Magam mögé nem tudok beülni, bár ez a B6 Passatra is igaz, meg úgy nagyjából a legtöbb autóra."

a lexus ls400-zal nem volt ilyen gond :DDD


Jorus
(nagyúr)
Blog

Több mint 20 centivel nagyobb tengelytávval ez valahol érthető. :D


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

igazából csak azt sajnálom, hogy a szintén 2003-ban debütált avensisben mennyivel több a hely hátul. de az is elég lenne, ha lehetne tologatni a hátsó ülést, mert a csomagtartó meg hatalmas (ebből is látszik, hogy ezek a liter adatok mennyire nem érnek semmit, ez "csak" 460 liter, miközben az új x-trailé 550 liter, oszt nem kérdés, hogy melyiket választanám, a subarué pazar szélességű és mélységű, fölötte még végtelen tér van, az x-trailé kicsi és magas).

no mindegy, sajnos a következő generáció volt csak az, ahol ezt kipipálták, de ott meg egy csomó minden más is változott, például nincs 3.0R (a 3.6R meg nem is létezik), a többi benyás cvt váltót kapott, amitől jobban fáznék (és amúgy sem ilyen erősek), ugrott az egész sportcoupé karakter stb.


Jorus
(nagyúr)
Blog

Igen-igen, de ott ugye már a kerékjáratok vannak, mivel relatíve rövid a tengelytávja, ami meg ugye a "crossover"-séghez társul, plusz a motor/váltó is jó hátul helyezkedik el, ami jó a súlyeloszlásnak, kanyarsebességnek, de kevésbé komfortos. Passatnak is 565 liter a csomagtartója, de olyan szűk a nyílás, hogy sok kis dolgot be lehet ugyan pakolni, de mondjuk egy fűnyírót, vagy kishűtőt már nem.

Nálunk ez amolyan mindennapos hobbiautónak jött, a B6 Passat megy, a B7 kombi Passat meg marad asszonynak, abban sok hely van gyerekülésnek (amikor megérkezik :) mármint, a gyerkőc, nem a gyerekülés :) ).

Igen, ez elég sajnálatos irány, mert én is néztem, hogy ha nem 3M körül nézelődök, hanem hozzáteszek még 1-2-t, akkor mennyivel tudok jobbat venni, és hát semennyivel, sőt. Oké, ájszájt, meg európai dizájn, de szinte mindegyik elérhető használt autó dízel, ami a beszámolók alapján addig tartható meg, amíg nem kell fúvókákat cserélni, mert az helyből másfél misi. Meg nem is megy nagyon ugye. Meg a főtengely-problémák. A többiről nem is beszélve, valami félrement Subiéknál az új generációk megalkotásánál, illetve az egyik tesztben jól leírták, hogy szélesebb rétegeket szerettek volna megcélozni, aztán az meg ezt jelenti. Mindenesetre én most pár évig nem nézelődök semerre. :D

[ Szerkesztve ]


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

nálunk ez a nagy autó most, szóval ebbe kell elférni akár két gyerekkel és az összes cuccal is. és 10 évre vettem, szóval remélem, hogy használat közben "tágul" majd, mint a bőrcipő :DDD

egyébként sokáig félkomolyan egy tribecán is gondolkodtam, de aztán győzött az "az nem igazi subaru" sovinizmus, no meg a városi 20 literes fogyasztás, amit vizionáltam, elrettentett.

[ Szerkesztve ]


Jorus
(nagyúr)
Blog

Tribeca nekem nagy lett volna, és nem tudok kibékülni az "arcával". :)

M0-on kényelmesen csorogva (95 kmh tempomattal) olyan 6,9 - 7,5 körül van a fogyasztás, ez kellemes meglepetés. Mivel Érden lakom és a reptéren dolgozom, így napi 100 km M0-lal számolhatok, és ez egész élhető koncepció. Oké, nem 4,7 liter, mint a CR TDI-vel, de na. :) Létrehoztam egy új profilt, aztán majd beszámolok a fogyasztási adatokról. V-Power Nitro+ Racing-et szereti? Passatba is V-Power Nitro+ Diesel ment, bár a dízelek sokkal háklisabbak az üzemanyag minőségére.

Azt be lehet vhogy állítani, hogy az index kar pöccintésére mennyit indexeljen? Most egyet villant. Passat menüjében be lehet állítani, hogy 1-et, 3-at, 5-öt indexeljen egy pöccintésre, nem tudom, itt van-e ilyen.

Subaruklub-on befizettem a tagdíjat, jó sok infót össze tudtam ott szedni, riszpekt nekiki érte. :)


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

én sima 95-öst tettem a lexusba is 10 éven át, ebbe sem tervezem másképp. ha nagyon-nagyon aggódnék a fogyasztás miatt, akkor talán megkeresném a subaruklubos fórumról a gázos gyereket, gymkhana vagy hogyishíjják. de leginkább nem bántom a kocsit és kész.

ilyen menüből állítható szarságokat ;] itt nem fogsz találni, ez egy igazi autó, nem kvarcjáték, mint a fólsvágen ;]

a 7 literes fogyi amúgy tényleg marha jól hangzik, én mondjuk városozom, de inkább 15 körül érzem :DDD

[ Szerkesztve ]


Jorus
(nagyúr)
Blog

Valahogy sejtettem, hogy itt férfiasan egyeket fogok indexelni, csak gondoltam rákérdezek. :DDD

A 7+ lityi az tarthatatlan lesz szentem, mert néha azért el kell rúgni neki, de ha mondjuk ilyen 8-9 körülre beállna idővel (95%-ban napi M0, vagy hosszabb utak vidékre/külföldre), akkor az még mindig nagyszerű egy ekkora motortól. Külön tetszik, hogy poroszkálás közben semmi hangja nincs, és olyan finoman vált, hogy semmit sem érezni belőle.

Szal egyelőre megy a szerelem. :D Nekiállok átrágni magam a több száz oldalnyi manualon (ez nekem szokásom :D).

[ Szerkesztve ]


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

nekem is megvolt a manual.

qrva jó gép ez, na, pedig én tényleg a világ legjobb szedánjából ültem át. nem is hozza azt mindenben, de saját jogán remekmű ez a kocsi, egy élmény használni. sosem volt német autóm, ha rajtam múlik, nem is lesz, de valahogy az az érzésem, hogy egészen más világ.


Jorus
(nagyúr)
Blog

Körbefotóztam és körbehajtottam kicsit a környező dombokon. A benzin meg valahogy majdnem elfogyott... ;] Beteg, amit havas úton művel.


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

pazar gép!
az m-es rendszám hogy jött össze, külföldi gép?


Jorus
(nagyúr)
Blog

Köszi! :)

Nem külföldi, EF-es import, hazai első forgalomba helyezés, csak az első hat évben egy cégé volt, spéci céges rendszámmal, akik állítólag bringabemutatókra hordták kiállítási darabnak (mármint az autó tetején, mellett voltak kiállítva a bringák :) ) aztán amikor a cég eladta 2012-ben a kettővel előttem levő tulajnak, akkor kértek rá normál rendszámot, és akkoriban ugye épp az M-es rendszámok jöttek.


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

helyes. jó gépeket vettünk, na! (nem csak típust, hanem konkrét példányt is) :DDD


Jorus
(nagyúr)
Blog

Használsz vmiféle hálókat/ketreceket/tárelválasztókat a csomagtérben? Ha igen, van vmi ajánlott, itthon is beszerezhető típus?


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

örököltem mindent:
- profi kutyarács a hátsó üléssor felett
- gyári térelválasztó hálók. ebből van oldalzsebet csináló (tök jó) és van a csomagteret rekeszekre osztó (ezt szerintem ritkábban fogom tudni értelmesen bevetni)
úgyhogy "sajnos" (szóval szerencsére :DDD) nem tudom, hogy mit és hol érdemes venni :)


Jorus
(nagyúr)
Blog

Hehe, úgy akkor könnyű! :)

Szentem az lesz, hogy lemérem az egyes felfogatási pontok közötti távolságokat, és veszek bele pár univerzális gumis hálót kampókkal, mert most minden szánkázik hátul ide-oda gyorsításkor, illetve kanyarban. :D


Jorus
(nagyúr)
Blog

A nagy motor előnye, hogy kb. 10 perc melegedés után szaunázni lehet az autóban, ellentétben a takarékos kis dízelekkel. :)

Megyünk ma kutyákkal kirándulni, úgyhogy asszonnyal fabrikáltunk néhány gumipókból és vakondhálóból egy ideiglenes dog barriert. Nem egy iparművészeti darab, de a célnak megfelel.


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

hehe, fogadjunk, hogy a te kocsid eredetileg nem volt kutyás és most kutyásítod. na, én épp fordítva :DDD


Jorus
(nagyúr)
Blog

Így van. A sors iróniája, hogy a két kutya 2 perc alatt lekapta a feltákolt barikád-hálót. :D Utána azonban tök nyugisan lefeküdtek a csomagtérben, és nem csináltak semmit, amíg oda nem értünk a helyszínre. Szal asszem nem is kell dog barrier.

Elmentünk a Velencei-hegységbe kicsit ebben a szép időben kutyákkal, és ha már ott voltunk, kivittem kicsit a fagyott földutakra az autót. Nagyon vicces, hogy a Passat-tal már az ucsó házak között meg kellett állni, és onnan gyalog menni az Ingókövek felé, mert akkora bakhátak meg huplik, meg sziklák voltak, hogy nem akartam kockáztatni; ez meg úgy ment ott tovább, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga, és nem ér le se elöl, se hátul és nem vered oda, és felmászik és megy. :) Nyilván, ha egy rendes terepjáróból ülök át, akkor mindez haloványnak hat, de utcai autós szemmel nézve azokat az utakat egészen más az ember véleménye.

Ezen a képen egy Subarut rejtettünk el. :)


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

hehe, ez az outback igazi birodalma, a nevét is innen kapta (ausztrália senkiföldje). de nem is az a durva, hogy ennyire jól hasít itt, hanem az, hogy aztán beviszed az aszfaltra és padlógázzal mész a körforgalomban. piszkosul összerakták a hajtását, működését ennek a cuccnak.


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Bővüljön akkor a taglétszám: jelentkezem törzstagnak egy Impreza-val. :C

[ Szerkesztve ]


Jorus
(nagyúr)
Blog

:R :R Topictalihoz még kicsit karcsú a létszám. :D


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Nincs komfortindex mint a Passatban és nem is állítható be. Így csak hanyag eleganciával 1-et villantva megy a sávváltás.

UnOff. Ph-s tali volt egy, igaz Bögre már eladta az Imprezáját. Amit azóta is bán természetesen.

Amúgy érdemes a Subikulbbot is nézni nyáron velük voltam vezetési tréningen és igen jó árat ki tudtak alkudni. :K

[ Szerkesztve ]


Jorus
(nagyúr)
Blog

Természetesen ott is regisztrált tag vagyok, ahogy Parci is, meg klubtag vagy pártoló tag vagymi vagyok. :) Mint kiderült, van ott egy rakás volt és jelenlegi bringás arc, akik nicknévről rámisertek. :D

Egyébként tavaly év végén indult el a vezérhangya, amikor jött a semmiből egy vevő a B6-os 2.0 CRTDI Passatomra, hogy akkor most kellene egy erős benzines, aztán nagyon gyorsan nagyon leszűkült a megcélzott autók köre, és utána már konkrétan 3.0R OBK-t szerettem volna magamnak. Innen kézenfekvő volt, hogy töviről-hegyire átolvasom a hazai és külföldi Subi fórumokat.

A kormányszervó motorja kicsit gyíkos, de az előző tulaj a csere költségét magára vállalta, mivel az a hiba még nála jött elő, szal csütörtökön viszem Seibikoba cseréltetni.

Igen-igen, néhány komfortfunkciót megszoktam a Passatban, de ezekről gyorsan és könnyű szívvel le tudtam mondani.

Ma hazafelé a nulláson 95-tel terveztem jönni tempomattal, de aztán jött egy RS Octi, úgyhogy inkább jöttünk együtt végig férfias tempót tolva... szal egyelőre maradt a 12 lityis átlag. :D

[ Szerkesztve ]


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Csak sima user de nem is nagyon vagyok ott aktív. Láttam, hogy lesz vmi évadnyitó ebéd... :F

Tök más világ a kettő autó. :K Elvagyok a B6 TDI-vel de igazából nem szeretem annak ellenére, hogy a DPF meg EGR-en kívül még nem volt vele komoly gond, bár a DSG már pl kezd benne rendetlenkedni... Igazából most kéne eladni a francba. :D


Jorus
(nagyúr)
Blog

Lesz, 15-én, de mi akkor síelni vagyunk. Illetve asszon síel, én meg iszom majd vmi hüttében. :) Azt az 5k-t szívesen rááldoztam a klub által üzemeltetett weblap fenntartására, ha már egy rakás infót be tudtam onnan szerezni. :)

Igen, ez nálam is megvolt, jó kis autó a Passat, de arra van, hogy beülsz, és mész. Sose eszembe sem jutott csak azért kerülőutakat tenni, hogy még kicsit vezethessem. :D Asszony mondjuk örül a dolognak, mert így mindig kapható vagyok egy kis plusz vásárlásra vagy kiruccanásra. :) Nota bene, amikor először vezette, kitalálta, hogy neki akkor egy Impreza kell. Nők... :DDD

B7-esen lassan érik a kettőstömegű és kuplung csere nálunk is, váltó egyelőre problémamentes.

[ Szerkesztve ]


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Jó, az enyémet viheted 3M-ért. Én meg veszek egy H6 Legát. :))


Jorus
(nagyúr)
Blog

A jelenleginél gyengébb autót nem szeretne. :( ;]


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Hiányozna neki a tartalék, mi?! :D

Hahu-n láttam egy eladó Lega H6 Spec B kombit. Na abba azért átültem volna... :D

Amúgy nézed/írod a fogyasztást? Mennyit eszik nálad?


Jorus
(nagyúr)
Blog

Inkább csak a tudat hiányozna neki, mivel nagyon finoman megy mindig, mindenhol. :D

Ő volna az?

Nem szoktam jegyezni a fogyit/tankolásokat, trip avg fogyasztás jelenleg 11.4 lityi, de ez még csak a második tank, és ebben volt finom dombmászás is. :) Az első 10.8 volt. Ha nem rúgnám el neki néha-néha szentem meglenne a picivel 10 alatti csak M0-on. Nem mintha ez lenne a terv.

[ Szerkesztve ]


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Én is 10-11 környékéről indultam, most már nem rugdalom így 8-9.
10 liter a fájdalom küszöböm így pont beférek. :D


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

próbálj meg ebből a topikból majd nem kimoderálni ;] ;]

amúgy meg üdv, éljenek a subaruk.

ahogy Jorus írja, nekem is konkrétan az outback 3.0r-re szűkült a keresés, igaz, én egy lexus ls400-ról váltottam, így eleve kukacoskodó voltam. haverom régi outback h6-osával már egyszer voltam síelni, azt tudtam, hogy az a négysebességes automata nem a kedvencem, ötöst viszont nagyon kevés kocsijához rakott a subaru. na mindegy, ma adtam le hardcore tisztításra, ha kész, rakok fel már én is képeket.

kicsit azért ma is ordíttattam s# módban :DDD, néztek is az előttem-mögöttem jövők, hogy mi a répa van :DDD

[ Szerkesztve ]


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

azt a 3.0r lega kombit én is láttam (már nincs fent), de nálunk csak automata játszik. most van jó ára ezeknek a gépeknek, pontosabban most lehet még nem csak 250e+ km-t futott, levedlett dögökből választani. sajnos az utódnál a 3,6r motor már fehér holló, a 2,5-ös meg cvt váltót kapott :(

[ Szerkesztve ]


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

nem, egy sokkal szebb és kevesebbet futott, kék kombi volt. én is kattogtam rajta.


Jorus
(nagyúr)
Blog

Hehe, azt észrevettem én is hamar, hogy jellemzően valamiért nem azt nézik ki az autóból, amit tud. :) M0-on belsőben 120-nál beállt ma mögém lökhárítóra egy RS Octavia; előttem még volt pár autó, de aztán padló, és vrömm, Octi meg elmaradt simán, arcában a benzingőz-függönnyel, pedig csak simán D-ben volt a váltó. :) Jó, hát mondjuk családi kombi formája van, aztán azt hiszik, úgy is megy. Persze így sosem lesz 9 lityis fogyi. :D

Van már topicösszefoglaló is. :R

Szerk.: Jaja, 2010-től felfelé már csak a 3.6 maradt, a többi H4-es 148 és 170 lóval... Mondjuk nekem formára sem tetszik az 5th gen.

[ Szerkesztve ]


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

a legújabb (2015-ös asszem) outback viszont bitangul tetszik, bár egy nagyon másik kocsi már. majd tíz év múlva megnézem a hahut :DDD


Jorus
(nagyúr)
Blog

Asszonynak is nagyon tetszik. Igen, 2015-től gyártják a 6th gent, de minden évben jön ki rá vmi frissítés, itt írnak az ideiről némi összehasonlítást.


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

fú, az a barna is de pazar! :Y


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

urak, felnigumi téma: az outback 215/55 r17-tel jött. a mai divattal ellentétben nekem halálom a peres gumi, részemről minél ballonosabb, annál jobb, nagy kár, hogy nem 215/60 r16-tal adták. láttam viszont a subaruklubon hirdetve 205/70 r15 felnigumit.

mennyire gáz a keskenyebb gumi, van ilyesmivel tapasztalatotok? anno az ls400-hoz keskenyebb volt a téli, még szerettem is, de igazából fingom sincs, hogy mi a jó.

(igazából a peresség a kisebbik fele a dolognak, az csa nem az esetem, de eléggé bosszant, hogy sokkal drágább méret a 215/55 r17 a másik kettőnél)

[ Szerkesztve ]


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Igyekszem... :DDD

Igen, mondta Bögre hogy IS400-ad volt. Ő váltott téged márka téren mert mk3 WRX-ből ült át egy IS250-be.

mod:

Télre jobb a keskenyebb mert vizen és havon is az az előnyösebb. Vizen később úszik fel mint egy széles gumi (kisebb a vízkiszorítása) havon meg jobban utatvág magának a keskenyebb.
15"-os felni egyáltalán felmegy rá? :F

Az a Spec B tetszett nekem. Volt egy Spec B Lega sedan az AAA autonál de nagyon le volt lakva. :( Elmentünk megnéztük Bögérvel de borzasztóan le volt rúgva. Kb 1,5M lett volna helyrehozni így elengedtük nagy szívfájdalommal...

TIR elég kezdetleges, kéne bele még írni vmit... :D

[ Szerkesztve ]


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

a 15-ös felni igazából túlzás, a 215/60 volna jobb a 215/55 helyett. na mindegy, majd szitkozódom akkor, amikor cserélni kell a gumikat.

sokáig hirdetve volt az a spec.b 3.0r, hónapokig. jó gépnek tűnt. amit jorus vett, azon is látszott a képek alapján, hogy feltehetően jó vétel, az enyém meg el sem jutott a hahuig :DDD


Parci
(HÁZIGAZDA)
Blog

:DDD


Qru
(MODERÁTOR)
Blog

Az igazán jók elkelnek mielőtt felkerülnének a hahu-ra.

Drága méret nagyon mind a kettő... szerencsére az enyémre a tök átlag 205/55R16 kell. De ugye az enyém nem is terepre való a maga kis 15 cm-es hasmagasságával. :D

[ Szerkesztve ]

üzenetek