Suzuki topik - Technika, hobbi, otthon fórum

üzenetek

hozzászólások


kymco
(veterán)
Blog

2-3 hét alatt el kell döntenem, hogy az áráért megéri-e az Ignis (1.3 GC).
Új kocsit szeretnék venni, jelenleg két kisgyerekem van, vidéken, hepék és hupák között élek....
Természetesen nincs a zsebemben 2 milla, így hitlre vásárolhatok csupán........
Kinek van az Ignissel tapasztalata?


svédcsepp
(tag)

ujjonan 2 milkáért? .. Az megéri!
Vagy az ujonan az 1-2 évest is jelenthet?


LuckyL
(őstag)

nekem egy másfél éves wagonr+ om van, nyáron vettem 1.6-ér. GLX felszereltség, klímán kívül minden van.
Lehet hogy egy ilyennel jobban járnál, mert olcsóbb mint az ignis, belülről ugyanakkora, pakolni meg jobban lehet bele (ha lehajtod az üléseket, egy köbméter kocka alakú raktér)
Annyival jobb az ignis, hogy ez 2003-as és még a gyengébik 16 szelepes motorral van (76Le), az ignis pedig 93 lovas.
Én nagyon meg vagyok elégedve, megbízható meg minden. Annyi gáz van csak, hogy én főleg autópályán használom és 140-nél simán bekap 10 litert. Lehet hogy ez javul valamivel a változó szelepvezérlésű motoroknál (Ignis), de erről a suzukinál lenne érdemes érdeklődni!


LuckyL
(őstag)

amd 650+asus alaplap
256/133 SD-ram
32MB TNT2 AGP VGA
floppy, cd-olvasó, cd-író, mobil-rack, 10 GB HDD
17'' Sony trinitron monitor (szép képe van kb 5 éves lehet, de adhatom egy 2 éves fujitsu-siemenssel is, mind a 2 1024*768@85HZ)
egér, bill, 5.1 NEM integrált hangkártya, hálókártya
45k az ára, windows xp tökéltesen megy rajta, tudok hozzá adni egy csomó játékot amik jól mennek rajta, film nem akad

Egy ilyen géphez mit szólnál svédcsepp?


biker
(nagyúr)
Blog

hepehupás helyre nem ajánott a wagonr+ a mini kerekivel, egyből elakad.


Dzsekó
(addikt)
Blog

Én inkább ilyet vennék:
Bővebben: link

[Szerkesztve]


Szalma
(őstag)

(Második autó vásárlásakor jól körbenéztük az Ignist is. Egy Swiftet cseréltünk le, ezért megnéztük a WR+-t is. WR minden tekintetben elfogadható, csakhogy az Ignis minden tekintetben összeszedettebb... :) Mi egy egyedi gyártásút kértünk volna (összkerék, full extra, nyitott 1.5-ös motor (116LE)), 3.7MFt-ért. Kb. 100km-t tesztvezettünk egy normál 1.5-ös összkerekest (terepen is), nagyon korrekt kis járgány benyomását keltette. Szaladt és mászott ahol kell. Jó ülés, nagy csomitartó, mintha egy kisbuszban üldögélne az ember. Alapvetően nagyon tetszett. De hirtelen bővült a keret és más lett helyette... Jazz.)

Szeretettel:
Szalma

ui.: 2 éve februárban történt mindez, nem tudom, hogy akkor már esztergomi Ignis volt-é a nézett példány...


Thunder78
(senior tag)

Nem rossz járgány, bár magamnak nem vennék.

Szerintem ez elfért volna valamelyik autós topicban. :))


LuckyL
(őstag)

az ignisnek nagyobb kereke van?
azt tudom hogy az enyémen 14-es van, gyönyörű fekete acélfelnikkel:)


efge
(aktív tag)

ha nem is eppen a linken levo autot, de szeintem is hasznaltat vegyel. igaz h tobb utanajaras, mire megtalalja az ember ami neki jo (nincs leharcolva, olyan felszereltseg amit megalmodtal) de kevesebbe kerul es suzukinal arra is kaphatsz ugyanolyan hitelt.


Thunder78
(senior tag)

Amúgy kérdésedre válaszolva én inkább körülnéznék a Dacia Logan körül. A futóműve és a motorja is elég jó, bírja a kiképzést meg a Tököly utat is :)


Szalma
(őstag)

(Szerintem ne menjünk bele a használt/új autó vitába, mert semelyik oldal sem meggyőzhető. Mindenkinek igaza van és valójában senkit nem érdekelnek a mások érvei, mert ez nagyon belül dől el.

Kisgyerekekkel, ha megtehetem csakis új autót vennék, akár hitelre is: a bizalom az oka.)

Szeretettel:
Szalma

ui.: Ez milyen Ignis egyébként?


pofa
(tag)

Nem akarok reklámot csinálni de, van egy kereskedő aki ,ha részletre veszed 1 éven keresztűl fizeti a részlet felét, ami ha 1 éves részletre veszed és 20000ft-ot számolunk 400.000 ft beugró, fennmarad 1.600000 vagyis ennek a fele 800000 igy 1200 000ft-ba lesz az autód nem is olyan rossz.


pofa
(tag)

Kattő miliót akartam írni .


Szeke
(senior tag)

Szerintem megéri, csak készülj fel, hogy az ignisnek elég kemény a rugózása.
A legolcsóbb GC-t szerintem kerüld, inkább GL vagy GLX.


kymco
(veterán)
Blog

De kérlek, hogy csinálj reklámot...... :) Nosza kérek egy cégnevet.


kymco
(veterán)
Blog

A Logan motorja rendkívül régi konstrukció. 8 szelepes, és az 1600 köbcentis teljesítménye 90 LE, amíg az 1,3-as Ignis teljesítménye 93 LE.


a_tesz
(Korrektor)
Blog

gondolom ez aztán nagyon fog számítani neki...
egyébként én ajánlanám a suzukit feltétel nélkül, negyedik éve swiftet hajt a család. igaz, hogy előtte négyütemű trabantunk volt 9 évig, és azért van egy kis különbség a swift meg a trabi között a suzi javára. mostanában gondolkoztunk, hogy a swiftet le kéne cserélni egy ignisre, de nem kaptunk jó ajánlatot a swiftért, ezért inkább megvárjuk az új swiftet, hátha.

most nézem csak, a héten frissült az árlista a suzukinál, volt egy kis árkorrekció, hát ami azt illeti, rájuk is fért. a wagonr+ egyébként december végén kikerült a gyártásból, szóval lehetséges, hogy egy-két hónapon belül a maradék autókat elakciózzák.


LuckyL
(őstag)

de a logan az valami durván olcsó úgy hallottam..más kérdés hogy milyen kereslet lesz majd egy 5 éves lecsupaszított (még abs sincs úgy hallottam) alapmodell loganre:(


joey7
(őstag)

Suzukit? SOHA!!!!!!!!!! :O :O :O :( :( :( :DDD


bali79
(tag)

Ezt te sem gondolhatod komolyan :F


Szeke
(senior tag)

Köszönjük az indokolt, tényekkel alátámasztott érvelésed :(

(nem mindenki tud drága új autót venni).


steve@prhw
(őstag)

1 éven keresztűl fizeti a részlet felét, ami ha 1 éves részletre veszed és 20000ft-ot számolunk 400.000 ft beugró, fennmarad 1.600000 vagyis ennek a fele 800000 igy 1200 000ft-ba lesz az autód nem is olyan rossz.

Asszem az apróbetűt kihagytad.... Valahogy így van: 72 hónapos részletnél 12 hónapig fizeti felét.
Azt azért ugye nem gondoltad komolyan, hogy a kereskedő / gyártó a két szép szemedért bukni fog az autón? :DD
Nagyon keményen bele van ez kalkulálva az árba / törlesztésbe. Kolléga vett opelt, mondták, h kezelési költség meg kamat nélkül van, mert 60-70%-ot lefizetett. Rákérdezett, mi lenne, ha kp-ban lenyomná a többit, azt mondták, akkor 5-6%-ot engednének az árból.... Itt a kamatmentes kölcsön fedezete...:D


csibor
(őstag)

Magánvélemény nekem a vagonr szimpatikussab mert jobban variálható a hátsó része.De szerintem gondolkodj el azon 4 vagytok+csomagok,ehez az ignis kicsinek tünik.


Jam-Master J
(aktív tag)

Én már mentem Wagonerpozitívval is és Ignisszel is.
Én is a Wagonerre voksolok. Sokkal kényelmesebb és tényleg jobban lehet bele pakolni.

Egyébként pedig SWIFT RULEZ!! Nem véletlenül volt a legnépszerűbb autó...


joey7
(őstag)

amnnyibe kerül egy suzuki annyiért már AUTÓT is lehet kapni,de ha meg akarsz halni abban a szarban,akkor csak tessék; a legrosszabb törésteszteket a szuzuki produkálja.Ez egy nagy rakás sz@r! :(


-SeveN-
(aktív tag)

Soha nem ertettem miert vesz annyi ember uj suzukit.
Annyi penzert mar lehet kapni 1-2 eves autot is. :DDD

A legszornyubb, hogy magyarorszagon senki sem nezi a toresbiztonsagot. AZ IGNIS mar picit jobb, mint a SWIFT v, WAGON-R, de a csaladomat 1ikbe sem ultetnem.


csibor
(őstag)

Swift volt 2 1.0 3ajtós m.japan ez hiányzik.4 ajtós glx 2001-es magyar na ez nem hiányzik,a japán és a magyar összeszerelés között van egy kis külömbség.


-SeveN-
(aktív tag)

vaze. u.a. irtam. Tehat igazunk van. :C


a_tesz
(Korrektor)
Blog

már rég nem a swiftről van szó... a wagonr+ nak igenis jó töréstesztje van, nem veszélyesebb, mint bármelyik másik 5-6 éves fejlesztésű kisautó, az ignis pedig a wagonr+ padlólemezére épül (szépen be is mutatták a totalcarban)


csibor
(őstag)

Suzukit azért vesz az ember mert olcsó fentartani,és anyira nem szar.


steve@prhw
(őstag)

Ja, egyik egyetemi kiegészítős szaktársam nagyszülei felszámolták a családi gazdaságot, és mind a 3 unoka kapott egy-egy táliát. Kp-ban fizettek, a harmadiknak kb. csak a felét kellett kifizetni :D Kamatmentes kölcsön...:DD
Az a gond, hogy sok ember beleveti magát a hitelbe, és nem is száll ki belőle. (Ismerős leadja a 2 éves, 16ekm-t futott astráját, hogy vegyen egy merivát. Törlesztőrészlet kicsit nőtt+újraindult az 5 év... És elhiszi, hogy nem bukott semmit... Egészségére...)
Azt kell tisztázni, mire kell az autó. Városi közlekedésre egy használt 1.0-s swiftnél jobb nem nagyon van. Igénytelen, keveset eszik, szerezhető alkatrész. Ha jellemzően városon kívül, sokat hajtják, akkor meg egy nagy diesel... Az ilyen kis autó hiába új, azért egy nagyobb kasztnis régi csúnyán elbánik vele...
Bátyámnak van egy 26 éves 123-as mercije... 3.0 diesel... Veszélyes! Elcsapott egy németjuhász kutyát (:O szegény hülye kutyus, nőzni indult az út túloldalára), ez kb. két perc munkát hozott magával: vissza kellett hajtani a köténylemezt. Most ezt gondold el egy műanyag lökhárítós autóval.. kb. 200 eHUF ugrott... Ja, és kb. akkora a motorháztető, mint egy suzuki alto..:DD
Szóval azt vedd figyelembe, hogy nem csak a kölcsön van! A kötelező szervíz és az ilyen kisebb malőrök (leviszik a tükröd, meghúzzák az ajtót, előlről / hátulról nekitolatnak, kutya-szarvas...) hamar kirántanak súlyos tíz- és százezreket a zsebedből...
Én egy 17 éves fiestát hajtok, múltkor egy szűk utcában a szembejövő kikerült egy autót, de egy kicsit elmérte a dolgokat, és levitte a tükröm. Illetve az üveget kitörte benne. 400 Ft (!!) volt bele a tükörlap.. Persze nem állt meg, de gondolhatjátok, hogy ezért nem mentem a rendőrségre...
Bocs az offokért, de szvsz az új autó nem befektetés, azon mindenképpen csak buksz, mérlegelni kell a lehetőségeket, és ahhoz igazítani az igényeket. Sajna a társadalom nagy része nem így tesz, és rohan a hitelért... Ha gond van, akkor meg sír....


Yutani
(nagyúr)
Blog

Egy jólfelszerelt Logan áráért már autót is lehet kapni...


-SeveN-
(aktív tag)

uj atorol beszelunk, nem 5-6 evesrol. Pont errol van szo, 5-6 eves technologoia.


joey7
(őstag)

Istenem,ha az emberek a Totalcar tesztjei alapján ítélnék meg az autókat,illetve vennének...én nem akarok vitatkozni,meg offolni a topikot hiszen nem az volt az alapkérdés,h suzuki vagy más autó,szóval csak figyelmeztetni akartam;gondolkodjunk már egy kicsit! :U


kymco
(veterán)
Blog

A swift valóban nem a legbiztonságosabb autó, de az legenda, hogy a legrosszabb törésteszteket produkálja. A technológiai szinvonala sok esetben megelőzte a korát, de sajnos a konstrukció fölött eljárt az idő, ez tény. De figyelemreméltó, hogy az Ignis alapból ABS-szel van (a kétmillás fapados is.)
Ezt nem mondhatja el magáról sem a Renault sem a Skoda stb.....


joey7
(őstag)

lehet,h olcsóbb sok autónál,de iszonyú sok hátránya van,többekközt a biztonság terén, ami elgodolkodtatóvá teszi,h annyi pénzért sokkal jobb kocsit lehet venni.


a_tesz
(Korrektor)
Blog

jó ezt elírtam, nem érthető teljesen, amit akartam. csak arra gondoltam, hogy az volt jól bemutatva, hogy az ignis a wagonr+ padlólemezére épül...

-SeveN-: akkor te egy yarist, vagy 206ost, vagy corsát se vennél meg, ha egyébként jó lenne, csak mert 5-6 éves tervezés?hát bocs, de erre nem igazán tudok mit mondani...bocs a neved javítottam...

[Szerkesztve]


-SeveN-
(aktív tag)

felre ertettel.

Ha veszek 1 pl 1 206ost, az 4 eves auto, 5-6 eves tecnologoia, ezzel tisztaban vagyok, ezt is varom el tole.
WagonR uj auto, szinten 5-6 eves tecnologia, nem adok erte penzt. Akkor mar a 206.

ja most latom. Te tervezest irtal, en meg tecnologiarol beszelek.

A tervezes : izlesek es pofonok
A tecnologia: tenyek

[Szerkesztve]


joey7
(őstag)

szive-joga mindenkinek,h mit vesz,de sztem mindenképpen érdemes körülnézni,főleg ebben az esetben,ha kevés a zseton. :U az a baj,h úgy gondolkonak sokan,h suzukit tök jó áron extrahegyekkel,kedvezmények tömkelegével lehet venni,az ezeréves wartyogót csillagászati áron beszámítják,mi kellhet még? csakhogy a részletekben van elásva a kutya.kiderül,h az olcsó nem is olyan olcsó,kényelmetlenek az ülések,stb... Én azt mondom alaposan szét kell nézni vásárlás előtt,tájékozódni,mert nem mindig a legolcsóbb a kifizetődő hosszútávon...
A Renault-t inkább hagyjuk; az egyik legtöbb problémával rendelkező autómárka.
A Skoda ellenben jó választás lehet.Akárcsak a Chevrolettek(Daewoo)


Szeke
(senior tag)

Mutass már nekem egy GLX Ignis áráért hasonló felszereltségű, hasonlóan motorizált, hasonló nagyságú autót :U
Amúgy én nem vagyok suzukis, aki ismer, az tudja, más japán márkához kötődöm ;)
A töréstesztről: mint már írták mások, ez már nem swift.
A suzuki sosem akart prémium, minőségi márka lenni. Mindig az ár/érték arányra és olcsó fenntarthatóságra törekedtek. A szegény magyar ember igenis üljön át a trabantból és a zsiguliból egy wagonba vagy ignisbe!
A loganra ugyanez vonatkozik: még mindig jobb, mint egy 20 éves dacia... De most a suzukis árcsökkentés után már nem biztos, hogy a dacia éri meg jobban.


-SeveN-
(aktív tag)

1 LOGAN jo valasztas lehet 1 ongyilkosnak is. :DDD


Jégkokó
(veterán)
Blog

Apámnak ignise van és szerintem jó kis ótó.
Igaz hogy egyszer meghuzták az oldalát és jól megzúzódott annyira hogy az egyik lemeznék kilógott egy kis darab belőle.Meg a karcolásokról ne is beszéljen az ember amit a kedves emberek csinálnak akik irigyek hogy a másiknak szép autója van nekik meg csak egy lerobbant szar


a_tesz
(Korrektor)
Blog

de,egyről beszélünk. viszont hogy ne kanyarodjunk el a témától: az ignis, mint a többi suzuki, megbízható. kevés ilyen autót találni, amelyiknél nem igazán kell izgulni, hogy egyszercsak megáll, és telefon az autómentőnek. ráadásul az alkatrész sem egy horrorisztikus összegbe kerül, mert ugye karban is kell tartani, kopóalkatrészek, stb.


Jester.c
(aktív tag)

Meg a suzuki is :DDD

Még egy szavazattal jönnék (csak azért is) a használt autó piac felmérésére is. Sokkal inkább egy régebbi megbízhatóbb használt autó (mint pl a fentebb emlegetett volvo) mint egy bal- és életveszélyes (szvsz, én rettegek tőle/benne) új suzuki, ami az első hepe meg hupa után télen a kis 13-as felnieivel és csudálatos légellenállásával...

Nekem 15 éves kadettom van, asse áll meg csak úgy magától...


[Szerkesztve]


-SeveN-
(aktív tag)

En is irtam, az IGNIS mas. Az osszes fikat a W.-R es a SWIFT-tnek szantam
En is japo parti vagyok, de be kell latni, ami szar, az szar.


Jégkokó
(veterán)
Blog

Szerintem is az ignis már sokkal kiforrotab mint annó az swift volt, asszem a suzuki valakivel közösen csinálta mert van egy másik hasonló kocsi is mint az ignis mármint hogy külsőre értem


LuckyL
(őstag)

Szabadság, szeretem;]
amúgy meg azért vesz az ember suzukit, mer fiatalon is olcsó, meg város/országút keveset fogyaszt+megbízható, és olcsó a szervíz
és szép is (najó ez nemigaz:O)


joey7
(őstag)

''A szegény magyar ember igenis üljön át a trabantból és a zsiguliból egy wagonba vagy ignisbe! '' - :DD :C na.látod ez a magyar trabisok,zsigások mentalitása! ugrás a suziba! ;) nem gondolkodnak 1 percig sem, suzuki,oszt hadd szóljon! ;] Na pont nekik való ez a japán csoda! :D Nem mondom azt,h senki ne vegye ezt a márkát,hanem arra próbálok rávilágítani,h amennyiben vki veszi a fáradságot,h az összekuporgatott ''kis'' zsozsójáért elkezd gondolkodni azon,h melyik kocsit vegye meg,az nem érdemli meg ezt a hulladékot, ne kábítsuk már ezekkel a sületlenségekkel,h ABS, meg légzsák mindenütt,amikor cseszheti,ha belerohannak az oldalába.nincs az a légzsák ami megmentené,mí egy korszerűbb felépítésű autó nagyobb biztonságot nyújt,egyebekről nem is beszélve.


joey7
(őstag)

ja, többekközt ezért csökken sz ország lakossága, a japcsik kiirjták a magyarokat! ;]

üzenetek