Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


MDanny
(senior tag)

Tegnap este nekem is nehezen elviselhető mértéket öltött a hang pattogása, bejelentettem. Nemrég felhívtak, hogy a felbontás csökkentése a megoldás addig, ameddig nem javítják ki központilag, kérem-e...


patrikcoc
(aktív tag)

Hát, nálam nem oldotta meg… Ezek szerint még mindig fogalmuk sincs, mi a gond.

[ Szerkesztve ]


snyper990
(őstag)

Az új műsorújság launcherfrissítésként jön, vagy teljes firmware-frissítésként? Valaki megkapta/feltelepítette már? Első benyomások?

[ Szerkesztve ]


Lugas
(csendes újonc)

Nálam még a régi műsorújság van. Központilag frissítik, vagy indítsam újra a dekódert?


patrikcoc
(aktív tag)

Már éjjel változott, de csak az EPG provider, ezek szerint ez csak ennyi volt…


brumi15
(csendes tag)

Sziasztok!

Lassan 1 éve van meg a FAST 5670-es router, Én eddig nagyon elégedett voltam vele, viszont az utóbbi 3 hétben, 5 naponta kb. azt csinálja, hogy a wifin csatlakozott eszközökön nincs internetelérés, de kábelen csatlakozott számítógépek vígan működnek. Kivéve a TV beltérije, mert az is megzavarodik ilyenkor, pedig az is kábelen van. Próbáltam hogy a gombbal csak a wifit kapcsolom be és vissza, de semmi javulás. 2.4 és az 5.GHZ se megy ilyenkor. Ha újraindítom az eszközt akkor megjavul, de én nem bánnám ha lenne erre megoldás.

Esetleg találkozott valaki ilyen problémával, illetve tudta orvosolni? Úgy látom a beállításokban frissítési lehetőség nincs, én nekem már csak annyi jutott eszembe hogy csinálok egy resetet..

Előre is köszönöm!


morfondőr
(őstag)

Üdv!
Telekom TV SmartBox kiváltható-e valamivel? Van itthon egy Shield TV Pro-m, vagy Android alapú TV-re telepíthető-e? Lassan ide ér hozzánk is az optika, de már így is kütyü bazár van a TV körül! :DDD
Köszönöm a választ előre is!


Kaba
(veterán)

Nem.


tomy86
(addikt)

Sziasztok,
Ma próbáltam felvételt beállítani a Műsorújság alkalmazásból (IPTV, optika), de nem lehetett (2-3 napja még sikerült). Gondoltam, hátha az új frissítés miatt, ami IPTV-re is megérkezett, ezért elindítottam egy "új összerendelést", ami szintén hibára futott a QR kód beolvasása után. Manuális összerendelést választava, az IP cím ok, az összerendelő kód is megjelenik, viszont a műsorújság PIN-re errort ír. Más is találkozott ezzel?


patrikcoc
(aktív tag)

Jól sikerült az új EPG… Ezek semmit se tudnak hiba nélkül megcsinálni :(


snyper990
(őstag)

Külön jó a sokat mondó hibakód...


#46824192
(senior tag)

Mi ez az epg frissítés téma?

Nálam minden ugyanaz és pont olyan elcseszett ,mint eddig.


OldMike
(őstag)

Szeptember 27-én jön a pár nappal ezelőtt jött értesítés szerint. Azt írták hogy az ezutánra korábban beállított felvételek elvesznek, és újra be kell állítani amit fel akarunk venni. A már felvett műsorok megmaradnak.
[link]
Hibakódot nem szeretnék nézegetni a műsorújság helyett, valahogy nem túl változatos :DD

[ Szerkesztve ]


Dave1984
(őstag)

teljes káosz van a felvételeknél illetve a műsorújságban is. :(((


Lauda
(félisten)
Blog

Köszönöm szépen a tanácsokat! :R :B


snyper990
(őstag)

Nincs mit. Persze ez csak az én véleményem, te tudod, hogy neked mik az igényeid. Viszont azt is jó tudni, hogy felfelé bármikor válthatsz csomagot, ha mégsem lenne elég


MDanny
(senior tag)

Mivel ezt nem kértem, ezért folytatódott a dolog, délután felhívott egy technikus, hosszasabb beszélgetés volt:

- állítsam PCM-re a hangot
- helyezzem készenlétbe a készüléket és hallgatózzak, hogy akkor is hallok-e pattogást
- hibás a HDMI kábel
- földhurok
- rossz az elektromos hálózatom.

Nincs központi probléma, mert neki is ilyen van otthon és nem tapasztalja. Elfelejtettem mondani, hogy a dolgozók gyanítom, hogy TVGO verziós boxot használnak, a TVGO-ban pedig nem tapasztalható a probléma. Legközelebb rákérdezek erre.


#46824192
(senior tag)

Mi az a tvgo verziós box??

Egyébként meg nem központiba probléma, hanem valszeg box szoftveres.

Beismerni pedig nem fogják, könnyebb és egyszerűbb tenni a hülyét..
Nem nehéz kitalálni, ez központi felsőbb utasítás ,hogy ezt kell kommunikálni.
Mindenre is ráfogni a hibát, viszont beismerni szigorúan tilos!

Szívből kívánom, hogy ezért a trollkodásért sok száz milla büntetést kapjanak,akkor talán lesz hibajavítás is.

[ Szerkesztve ]


patrikcoc
(aktív tag)

Nagy szakember lehet az a technikus is…
“rossz az elektromos hálózatom.“
Így van, megborította a 2.0-s frissítés. :)
Próbálj kiharcolni egy szerelőt, hogy jöjjön ki - mondjuk rakd 2160p60-ra, ha AV-s box, az legalább nyilvánvaló hiba… Engem így vettek fel a csoportos hibára a hanggal kapcsolatban, így talán van esélyem kötbérre ha majd lezárják a jegyet, ami szept.17.-e óta nyitva van (a 4K képvillogásra azt mondta a “főnök” a telefonban, hogy arra csak akkor van garancia ha van 4K minicsomag. :DD )
Az mondjuk vicces, hogy mi már a fórumon megállapítottuk (legalábbis eddig mindenki LG-s volt akinél fennáll), hogy ez LG-s eszközökkel fordul elő, ők meg még vakon vannak…

[ Szerkesztve ]


snyper990
(őstag)

„- földhurok”
Ja, a nem földelt set top box és a szintén nem földelt TV közt... Fizikai képtelenség, ráadásul az nem pattogást/lagolást eredményezne, hanem búgást...

„- rossz az elektromos hálózatom”
Szerinte melyik paramétere rossz és az hogyan befolyásolná a box működését? A mai, modern kapcsolóüzemű tápegységek pl. 110-250V között probléma nélkül kiadják a kimenetükön a megfelelő tápfeszültséget. Ha a box már bekapcsolt, ilyen miatt nem működhet hibásan, illetve az nem ilyen tüneteket mutatna...

#141899 patrikcoc: Mondjuk szerintem az is hiba, hogy a 2160p60Hz egyáltalán bennemaradt választható opcióként... Nem tudom, hogy nem értik meg az emberek, hogy Európában 50 Hz-es az adás...

[ Szerkesztve ]

üzenetek