Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


Gubu0101
(veterán)
Blog

Azt nem,sose hasznaltam.Az egyik kamera az ont wifijen van a masik a mesh vezerlon utpvel.Leegyszerusitettem :D


polonic
(félisten)

Vajon lecserélik majd az új boxra a régieket vagy csak az új előfizetés mellé adják majd?


Obyboy
(addikt)

Úgy tervezem a hálózatot, hogy csak a KAON-ok fogák szórni a wifit, az ONT-on pedig kikapcsolom. A vendég hálózatra mennek az okos eszközök a belsőre pedig a telefonok és notebookok.


Boond
(addikt)

igen rájöttem :D

De Vandával is lehet "beszélni" vagy csak ügyintézővel?
Ez esetben Vanda is elég lett volna...

[ Szerkesztve ]


Gubu0101
(veterán)
Blog

Ont nekem a padlasterben van,de igy is lefedi az egesz hazat szinte.Annak a wifien csak a kamera van meg laptopom meg a telo.Foldszinten meg a mesh.Igy az egesz haz meg kb a fel udvar levan fedve,kertbe mar felesleges a wifi :D


Aureal
(senior tag)

valós információjuk erről pedig eléggé nyilvánvalóan és érthetően kb a nullával egyenlő.

Minden bizonnyal! Bezzeg az itteni szakiknak meg az ügyfsz.nak… Hajaj!
Azért azt megjegyezném, ha már az eredeti kérdésemre senki nagy tapasztalatokkal rendelkező nem tud mit mondani csak nagyzolni meg mellébeszélni, az említett 60-as szaki a háta mögött tudott évekkel és szakértelemmel más hozzáállású volt, mint sok mai 20 éves csinovnyik aki magát szakembernek hiszi szerelők közt, vagy az olyan műszakis callcenteres nőci, aki kb. egy elé tett papírról képes csak mondatokat felolvasni.
Ennyit a Telekomról és a supportjukról…


Ron Swanson
(senior tag)

Ezt a 30 napos HBO Maxot hogyan lehet aktiválni, :F

Nem találok hozzá semmilyen aktiváló linket.


Luigi962
(őstag)

Sehogy, ez karácsonyi választható ajándék volt :)


Lauda
(félisten)
Blog

Az a szerelő nyilván nagyon értett ahhoz, amiért a telekomtól kapta a fizetését, de hogy a gyártók (??) termelésébe nem látott bele és arról nem lehetett ilyen információja, az borítékolható. :)

Az eredeti kérdésednek semmi köze már ehhez, amire én reagáltam (ha már felhoztad ezt is). :)

[ Szerkesztve ]


Aureal
(senior tag)

Az ő idejében még nem voltak gondok a cuccokkal, nem úgy mint ma (tudod?). Anno ő tanácsolta, hogy váltsunk a “rózsaszín” szolgáltatóra, mert a többihez képest ők még minőséget is kínáltak.
Mára mi lett? Annyi az ügyfél reklamáció, hogy muszály volt egy robot nőt bevetni a 1414-en, ami kb. szintén annyit tud: “ellenőrizze a kábelek csatlakozását, áramtalanítsa az eszközt, más esetben kapcsolom kollégánkat…”
Mit tud a kapcsolt kolléga? Felolvasni pár gyakori választ amit elé tesznek, végső esetben pedig kiküldeni egy szerelőt.
Én meg, bármi fájó itt másnak, nem bírom azt elképzelni, hogy újként kiadott eszközök felújítottak lennének, mert milyen jó azt más pofájába vágni így, ugyanis ez önmagában hatványozza az ellentmondást: miért működnek rendellenesen azok, amiket újfent megcsináltak és leellenőriztek? (Ezzel nem mondom azt, hogy nem létezhet eszközfelújítás, de ismét bármi fájó, láttam már ilyen eszközt másoknál pl. UPC-s időkben is és ott el is mondták előtte, hogy felújított készüléket visznek ki. Az viszont látszott is rajta, s nyilván egy esztétikai hibahatáron belül kell ezt érteni…)

Szóval az a nagy megfejtés, hogy vmi használt, még mindig nem megfelelő válasz a kérdésemre, hogy egy felújított készülék miért ne működne normálisan, ahogy a leírásában szerepel?

Na most lehet fejtegetni akkor az érveket! Tessék parancsolni! :R

[ Szerkesztve ]


Lauda
(félisten)
Blog

Ehhez nem szeretnék hozzátenni, nincs összefüggésben a korábbi hozzászólásaimmal. ;)


Ron Swanson
(senior tag)

Igen tudom karácsony környékén rányomtam az telekom appban hogy kérem ezt az ajándékot. Mivel azt írja hogy február 21-ig használhatom fel, azt hittem még lehet valahogy aktiválni.


kakuk.tamas
(addikt)
Blog

Nem cserélik.
Először az új előfizetők kapnak, aztán max a régiek.


sambenez
(addikt)

Ott írja le, indítsd el az hbo max regisztrációt, hogy igénybe vehesd.


Ron Swanson
(senior tag)

igen azt írja indítsam el a regisztrációt a telekom fiókból, de sehol sem találok ilyen opciót


Balcsix
(senior tag)

Ha van szabad ügyintéző, vagy ha Vanda nem tudta a problémát értelmezni/megoldani, akkor élő emberhez fog kapcsolni. :)
Android és iOS-es appban is egyaránt működik a funkció.

#145675Ron Swanson
Valószínűleg rosszul jelzi az app, mert 2023.01.02-ig lehetett aktiválni, korlátlan netes díjcsomaghoz.

[ Szerkesztve ]


szalai112
(senior tag)

Sziasztok
Zalaapátiban :)
A fő utcán elszakadt az optika kábel és villamos hálozat.
Jeleztem a T-nek azt monták várjak türelmesen.
Csak most a semire fizetek TV-t és netet :(((

[ Szerkesztve ]


Bogyi007
(veterán)
Blog

Írhattad volna hogy Zalaapátiban...


szalai112
(senior tag)

Szia
Bele írtam a helység nevét.


kakuk.tamas
(addikt)
Blog

Éves szinten 98% a kötelezően vállalt elérhetőség (rendelkezésre állási idő). Vagyis ~170 óra üzemszünet lehet, amit Te elfogadtál a szerződés aláírásával.

[ Szerkesztve ]

üzenetek