Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) - Hálózat, szolgáltatók fórum

üzenetek

hozzászólások


Aureal
(senior tag)

Az ő idejében még nem voltak gondok a cuccokkal, nem úgy mint ma (tudod?). Anno ő tanácsolta, hogy váltsunk a “rózsaszín” szolgáltatóra, mert a többihez képest ők még minőséget is kínáltak.
Mára mi lett? Annyi az ügyfél reklamáció, hogy muszály volt egy robot nőt bevetni a 1414-en, ami kb. szintén annyit tud: “ellenőrizze a kábelek csatlakozását, áramtalanítsa az eszközt, más esetben kapcsolom kollégánkat…”
Mit tud a kapcsolt kolléga? Felolvasni pár gyakori választ amit elé tesznek, végső esetben pedig kiküldeni egy szerelőt.
Én meg, bármi fájó itt másnak, nem bírom azt elképzelni, hogy újként kiadott eszközök felújítottak lennének, mert milyen jó azt más pofájába vágni így, ugyanis ez önmagában hatványozza az ellentmondást: miért működnek rendellenesen azok, amiket újfent megcsináltak és leellenőriztek? (Ezzel nem mondom azt, hogy nem létezhet eszközfelújítás, de ismét bármi fájó, láttam már ilyen eszközt másoknál pl. UPC-s időkben is és ott el is mondták előtte, hogy felújított készüléket visznek ki. Az viszont látszott is rajta, s nyilván egy esztétikai hibahatáron belül kell ezt érteni…)

Szóval az a nagy megfejtés, hogy vmi használt, még mindig nem megfelelő válasz a kérdésemre, hogy egy felújított készülék miért ne működne normálisan, ahogy a leírásában szerepel?

Na most lehet fejtegetni akkor az érveket! Tessék parancsolni! :R

[ Szerkesztve ]

üzenetek