Telefon LEGÁLIS függetlenítése szolgáltatónál - Üzlet és Szolgáltatások fórum

üzenetek

hozzászólások


Seremala
(csendes tag)

Köszönöm!


robirtok
(újonc)

Sziasztok!!
Lenne egy kérdésem... Lehet, hogy rossz helyen teszem fel, de hogy létezhet az, hogy veszel használtan egy nagyon komoly mobilt, dobozában, tartozékokkal, foliásan, ellenőrizve az Imei szám. Mint a dobozon, a telefon adatlapján, szoftveresen előhívva + a garancialapon is ellenőrizve, mindenhol megegyezik. De mikor ellenőrzöm az online oldalon egy régi Nokia jelenik meg mint azonosított eszköz. Várom, mit gondoltok :)


janeszgol
(félisten)

Imei hack. Rendőrség.


Peetey91
(senior tag)

Sziasztok!
Szeretném függetleníteni a kb. 3 éve vásárolt telefonomat a Telekomnál, viszont őszinte leszek, fogalmam sincs hova tettem a számláját. Anélkül esélytelen, vagy van esetleg erre is lehetőség? Gari nincs már rá úgyse, de így jelenleg egy papírnehezék a telefon, függetlenül pedig most nagyon jól jönne. :(


Teko001
(őstag)

Szerintem inkább itt kérdezd meg


Peetey91
(senior tag)

Köszi átmegyek oda. :R


silboy
(aktív tag)

A GSM labor hivatalosan függetlenít?


realmadrid
(aktív tag)

Sziasztok hűség lejárta után, mennyiért függetlenít most a Telenor ? Köszi.


weareinluck
(tag)

Netes függetlenítéssel foglalkozó oldalakról mit érdemes tudni? Elvileg azt a szolgáltatást vásárolom meg, amit a szolgáltató árul jóval borsosabb áron (nem érdeke egyik szolgáltatónak sem a függetlenítés, így érthető). Valaki közületek használta már valamelyiket?

[ Szerkesztve ]


4Grider
(nagyúr)

Magyarországon mindegyik illegális. Csak ott függetleníthetsz, ahol a lock-ot feltették.


weareinluck
(tag)

Akkor is illegális, ha egy lejárt garanciás 4 éves készülékről beszélünk? (Jah, az itthoni függetlenítés annyiba kerülne, mint a telefon.)


4Grider
(nagyúr)

A törvényben nincs jelölve időszak, ami után legális lenne a szolgáltatói szoftver módosítása.


Martin107
(tag)

Telekom mennyiért függetlenít IPhone 4S-t ha lejárt a hűség?


Core2duo6600
(veterán)
Blog

Kint van a weben en 20 000 re emlekszem (talan pont ennyivel olcsobb domonoval a legtobb telo)


Goeg
(csendes tag)

7650Ft/ telefon. Én befizettem két telefon után, se számla, se bizonylat róla, csak azt mondták 3 hét :Y múlva érdeklődjek van e már kód. És el nem küldené e-mailben, hanem be kell menni, hogy ő pötyöghesse be az ügyfélszolgálaton. Elég nevetséges.


Soká
(senior tag)

szerk: Hogy ne aludjon annyira a topik:

egy hónapja vettem egy telenoros telót 15.000Ft-ért. Aztán jött egy magentás ajánlat és 15 év után szolgáltatót váltottam. Megkérdeztem a Telenornál, hogy mennyiért függetlenítenék a készüléket. 7.500Ft volt a válasz és hozzátették, hogy ez garanciavesztéssel jár. Amit csak azért nem értek, mert ha már vagyok annyira becsületes hogy hozzájuk viszem vissza, kifizetem gyakorlatilag azt a különbözetet amit az eleve független készülékért fizettem volna, elvégeznek egy szolgáltatást, akkor az miért jár garanciavesztéssel?
Az volt a válasz, hogy mert abba ezek után "akármilyen" más kártyát is beletehetek... Amit én kicsit álságos válasznak gondolok, hiszen ha egy független telót veszek, akkor senki nem szab feltételeket, hogy melyik szolgáltató SIM-jét használhatom...
Gyakorlatilag kifizettetnek velem plusz 7500Ft-ot ami mögött fizikai értelemben munka nincs, hiszen be kell pötyögni egy függetlenítő kódot, és még meg is spórolják maguknak az esetleges garanciális javítások terhét is. Szerintem ez nem fair így. Arra pedig semmiképpen sem terelik a jónépet, hogy becsületesen próbáljon eljárni. Úgyhogy szétnézek...

[ Szerkesztve ]


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Nem jár garanciavesztéssel a hivatalos függetlenítés. ;)

[ Szerkesztve ]


Soká
(senior tag)

Én nagyon egyetértenék azzal, amit mondasz, éppen csak ennek pont az ellenkezőjét állította a Telenor ügyfélszolgálatán az illetékes. Most akkor kinek higgyek?
Lehet, hogy még egyszer felhívom őket ez ügyben.

szerk: Az "anomáliát" nem okozhatja az, hogy ez a telenor "sajátmárkás" készüléke?

[ Szerkesztve ]


4Grider
(nagyúr)

Viktornak van igaza. Sajnos a telefonos ügyfélszolgálatokon mindegyik szolgáltatónál elég sok kezdő/képzetlen ember dolgozik, viszont rá vannak kényszerítve a gyors ügyintézésre.


Soká
(senior tag)

Én annál többet már nem tudok tenni, hogy most felhívtam a telenor ügyfélszolgálatát, elmondtam a kínomat, az ügyintéző megvárakoztatott, konzultált valakivel és állította, hogy ugrik a garancia, mondván, hogy ha én más szolgáltatón keresztül használom a telefont, akkor azért ők nem tudnak garanciát vállalni.

Most Viktor vagy te jössz és próbáljátok valahogy bizonyítani az állításotok helyességét. :) :)
Nem a jogosságát, hanem a létezését.

Ezt persze viccből mondom, de kétségtelen tény, hogy a Telenor ellenében nehezen tudok bizonyítékként két nicket felsorakoztatni az igazam bizonyítására. Értitek...?

üzenetek