Telemax GSM Szerviz Kft. - Üzlet és Szolgáltatások fórum

üzenetek

hozzászólások


Outlander
(őstag)

Üdv.

Azért nyitottam a topikot, hogy megosszuk egymással a tapasztalatokat, E híres neves csodás szervizről...(ne csak az adott típusú topikokban "siránkozva")
Elsőre elég ha belinkelem a Facebook oldaluk, már az is elég beszédes.

Bár egyik Mobilszolgáltató sem említi meg, de a telemaxnak van egy online rendszere, ahol lehet követni a telefon állapotát, a telefon IMEI száma és a szolgáltató által adott munkalapszám segítségével

Na most erről nem kívánnék bővebben beszélni, 4 kép lelhető fel itt, a telefonról előlről-hátulról, valamint a munkalapról és a garancialevélről 1-1 kép, illetve egy kép "Javítás alatt" homokórával.

Senki ne éljen álom világban, nem kezelik hímes tojásként a telefonod...

Beleteszik egy kifliszacskóba és csókolom... bár ez még talán semmi ahhoz képest amit kap(nak) bent a "szervizben".
Remélem, mindenki elhiszi, hogy egy fóliázott és tokban hordott 6 hónapos (ebből kettőt szervizben töltött) telefon nem így néz ki alap esetben.

Nekem a jelenlegi csoda jó telefonom négyszer fordult meg náluk, minden egyes alkalommal nem csináltak semmit sem, illetve de, sztem fociztak a telefonommal... viszont mindig bent is volt a majdnem a hatályos 30 napig.

Visszatérve az online követő rendszerre, mindenki azzal kezdje mielött beadja a telefonját , hogy ő is fényképezzen (lehetőleg valami aznapi újsággal), illetve ha beérkezett, innen is töltse le a képeket a késöbbi vitákhoz még jól jöhet. :)

Ha "kész" a telefon, akkor a "Javítás alatt" -i kép átváltozik egy pdf munkalappá, ezen feltüntetik, hogy mit csináltak (állítólag) a telefonnal és hogy milyen cikkszámú dolgokat használtak fel hozzá.

Aki a Fogyasztóvédelemhez fordulna, az készüljön fel, hogy nem 1 futó akta van róluk, szóval itt nem 1-2 nap lesz a dolog...

Összességében nem értem, hogy hogyan lehet egy ez Certifikált szerviz, és hogy nem cserélték még le őket a mobilszolgáltatók, gusztustalan cég.


Sztbeni
(őstag)
Blog

Hát ez durva. Nekem szerencsére még nem volt velük tapasztalatom, de más szervizzel már volt rossz tapasztalat. A Nokia E52 telómnak összekarcolták az alját és ferdén tették be a kijelzőt. Sokszor jobban jár az ember, ha otthon maga próbálkozik, mint hogy ilyen barmokra bízza a telóját.


Noumena
(tag)

Nekem csak jó tapasztalatom van velük kapcsolatban. Mondjuk nem is egy ZTE csodám van. A supportjuk szerintem elég trágya és jó hogy egy kis ország vagyunk a szemükben de akkor is megkaphatná a telefon a frisseb szoftvert itthon is nem csak norvégiában. Tudom mert az egyik haveromnak ugyan ilyen telója van. Na meg az se mellékes h a ZTE elvállalhatná h sok gyártási hibás lett ebből a tipusbol és visszavonhatná mint pl. A japán autoknálnemrég. Am meg elég nagy szervízközpont europában nem is gondolná az ember h itthon javítanak görög meg finn telókat is. De ahogy azt tanították a rosszhírt az ember 100 ismerősének adja át míg a jot max 10nek :)

De természetesen megértelek hamár fizettem valamiért akkor azt szeretném hogy értékálló és használható legyen de azért az olyan kínai gyártóktól nem vennék aki eladja magát a szolgáltatoknak azzal h olcsó telefonra a márkajelzést eltünteti és a szolgáltato logojára cseréli le.


Bazsee71
(őstag)
Blog

Tőlem konkrétan megvonták a garanciát...a jegyzőkönyvük pedig egy vicc.

Bővebben ITT

Jelenleg próbálom békés úton a Samsungon keresztül megoldani az ügyet. Ha nem megy, akkor bizony megteszem a szükséges, de kellemetlen lépéseket.

Csodálkoztam, hogy korábban a SonyEricsson-omat korrektül javították. Mint kiderült, az nem tartozik hozzájuk. Sajnos túl sok cég paktált le velük, szívem szerint kerülném az összes márkát.


FIREBLADE78
(addikt)

Nekem is össze karcolták az s4 hátlapját, igaz mikro karcok, de akkor is. Előlapon semmi hála gorillának. Oldalt levedte a gyárilag rajta lévő fólia csíkot! Hogy merészelte?!


ANDROID???
(addikt)

Alcatel Ot 995, a T-Mobiletől.
Természetesen gyári hibásan kerül pixelhibával a szervizbe, Telemax "drágához" 2012.augusztusban 1. alkalommal. Beküldve karcmentesen makulátlan állapotban, mert én sem azért vettem a telefont, hogy úgy nézzen ki mint egy bontott tégla. Visszakerült több mint 2 hét elteltével oldala végigkarcolva látszott rajta, hogy azt csavarhúzóval azon a sarkán próbálták felnyitni a hátlapot ahol nincs erre kiképzett "döntött rés", ez a döntött rés a másik sarkán található, és körömmel könnyedén nyitható. Biztosan logikával rendelkező odafigyelő alapos egy "marha" volt aki megpróbálta felnyitni. Lényeg, hogy jelezték a készülékem szervizből való átvételének lehetőségét, így a készülék visszaküldése így nem lett kérdéses.
A 2. szerviz után úgy érkezett vissza a készülék, hogy a keret ki volt cserélve, de a kijelző mozgott, így kértem a készülék cseréjét (ezt továbbiakban minden szervizelés alkalmával megtettem).
A 3. szerviz után karcosan mozgó kijelzővel érkezett vissza, így 1-2 hét használat után visszaküldtem ismét a készüléket.
4. alkalommal visszaérkezett a készülék mozgó kijelzővel immár szennyezésekkel a kijelző alatt, így megint visszaküldtem a telefont, hogy jó lenne ha kicserélnék, mert ez így nem járja vagy legalább kapják össze a szervizelés módjukat. A T a Telemaxra a Telemax a T-re mutogatott a cserével kapcsolatban.
5.alkalommal szintén mozgó kijelzővel került vissza a készülék, egyéb más hibát nem tapasztaltam csak egy újabb karcot a kereten, de a t.köm már nagyon tele volt az egésszel és megkerestem a fogyasztó védelmet.
Ők tovább passzoltak a Békéltető testülethez, megvolt a meghallgatás, természetesen a T-től senki nem jelent meg csak egy levelet küldtek a Békéltetőnek, mely szerint ők tudomásul veszik a testület döntését, de nem veszik magukra kötelezettségnek.
A testület a T-nek javasolta a pénzvisszafizetést esetleg a cserét, erről levelem volt.
A levéllel bementem a T-hez, ott azonnal az üzletvezetőt kerestem, persze neki nem volt ráhatása, hogy cseréljék a készüléket, és egy másik osztály foglalkozik az ilyen jellegű ügyekkel. Aztán lepasszolt egy ügyintézőhöz, mivel én tájékoztattam a határozott meglátásomról, mégpedig, hogy nem megyek el amíg a panaszomat fel nem veszi, mert én sem levelét sem emailt nem írok (korábban írtam már eleget a T-nek és a szutyokmaxnak is, telefon is stb.), már elegem volt teljesen. Így elment a panaszt lefaxolni a megfelelő osztályhoz, érdekes módon az irodából úgy jött vissza, hogy visszavásárolják a készüléket a webshopos áron és az T-pontos áron pedig papíron levásárolom kapok egy újat és mehetek örömmel, természetesen ehhez jár egy újra ketyegő 24hó, persze elküldtem őt faxolni, és érdekes módon úgy jött vissza, hogy ok, mehet a rendes áron...
Akkor már untam az egészet így elfogadtam, örültem, hogy új készüléket kapok végre.
Érdekes, hogy a korábbiakban ha üzletvezetőt kerestem nem lehetett elérni, és nem volt hatásköre a csere mellett dönteni, és tessék immár lett...
Ez 2013.februárban volt.
Ez az új készülék 3 napon belül ment cserére, szintén volt pixelhiba, ott a szerviz közölte velem, hogy holnap ne jöjjek semmi hibával ha lehet, mert megy a telelmaxhoz, (ez már a sokadik paraszt beszólás volt a WESTEND T-pont szervizeseitől) szerencsére ez a készülék jó volt pont 2 hónapos koráig, ott az egyik reggelre a töltőről levéve elkezdett forrósodni és 30 perc alatt lemerült, már tudtam, hogy ez megint telemaxhoz fog kerülni, és már előre féltem is az eredménytől.
Bevittem és ott volt a tel 2 hétig ismét, onnan visszajött fődarab csere után és új akkuval, ismét volt egy pici karc a kereten, de immár azt letojtam. Elvittem és észrevettem, hogy a térerő ingadozik nagyon és ahol eddig full térerő volt ott akkor csak 2-es volt, így vissza a szervizbe nagyin határozottan szólítottam fel a szervizest, hogy nagyon gyorsan intézzék mert a cipő tele a hülyeségeikkel és a telemaxfoséval is.
Visszakaptam a készüléket azóta ezt használom, a GPS eldobálja a jelet folyamatosan, és merül mint a villám wifivel vagy GPS-el, más telefonokhoz képest is, de már nem mertem visszavinni, most vagyok ott, hogy meguntam megint ezeket a hibákat, így lehet megint beviszem. Állítólag talán már másabbul állnak a telefonokhoz, és remélem az enyémhez nem lesz alkatrész és nem tudják javítani, hogy hibátlan legyen, remélem vagy a pénzemet kapom vissza vagy valamilyen más fajta készüléket vehetek igénybe.
A történethez hozzátartozik, hogy a T-nél nagyon bátran beszóltak a szervizesek és közölték, hogy hiába fogok menni a fogy.véd.-hez mert a törvény nekik kedvez amely alapján akár mehetek hetente akkor hetente fogják a Telemaxhoz küldeni a telefont.
A Telemax oldalán nem tudtam "bejelentkezni", nem engedett fel a telefont elég nehezen vették fel, holt hogy 2 napig folyamatosan próbáltam hívni őket és csak harmadnap sikerült őket elérni,
Telefinin elég bunkók voltak...
Szervizelni nem tudnak, vagy nem akartak passz, de ennyit rohangálni még nem kellett telefon után...
Összefoglalva: A telefon szervizelés és az ügyfél elégedettség nem az erősségük, ez tény.
Ez a "rövid" leírás, segítség lehet másoknak aki épp oda tervezik vinni a telefonjukat. Fotót kell készíteni a leadás pillanatában a készülékről, minél jobb minőségben. Így a külsérelmi nyom okozás bizonyítása könnyebben megy...

(bocs ha hosszúra sikerült)

[ Szerkesztve ]


Luzso
(tag)

Sziasztok. Nekem a Voda Smart Mini-m romlott el, a hibajelenség: nem volt hangja sem csengőhang, sem beszélgetés.
Október 14-én elvittem a Voda szervizbe a telót. Ők továbbították a Telmaxhoz. Na azóta!!! ott van, a voda mutogat a szervizre. 34 napja van a Telemaxnál. Sajnos nagyon asztalt sem tudok csapkodni mert nincs konkrét határidő kiszabva a javításra csak annyi hogy törekedniük kell arra hogy 15! napon belül megcsinálják.


DiVaD
(senior tag)

Nem lehetne írni egy listát, hogy pontosan mit is szervízelnek ezek a barmok? Csak mert akkor azokat a márkákat messziről kerülöm a jövőben is... :U

A fenti sztorikat pedig sajnálom, hogy megtörténhetnek egy banán köztársaságban... :(

[ Szerkesztve ]


SP!T
(addikt)
Blog

Az én tapasztalatom a Samsung helyszíni javítás alapján elég pozitív, amit a Telemax képvisel hazánkban! 1 napon belül már többször is kijöttek házhoz és helyben mindent cserélnek azonnal, kötekedés nélkül, amit említek! Biztosra mennek és inkább cserélnek! (legalábbis a prémium garanciás termékeknél)


SP!T
(addikt)
Blog

Illetve a fórum címe el van írva! A szerviz szóban az i betű nem hosszú! :)


Landsmann
(addikt)

Akkor én is beszállok a céget fikázók sorába. A nyáron vettem Vodafone-os USB sticket, feltöltőkártyásat. Eleninte minden oké volt, aztán néha-néha újraindult a modem. Emellett olyan forró is volt, hogy nem lehetett kézbe venni. Leadtam egy üzletben, ahol aztán a nevezett szervizben megállapították, hogy semmi baja a modemnek. A jegyzőkönyvre leírtak egy részén látszik, hogy előre elkészített salonszöveg, az adott eseményekhez semmi köze. Mivel amodemet használni továbbra sem lehet, próbaképpen vettem egy másik ugyanolyat. A két modemet összehasonlítottam. Ugyanazon a gépen, ugynazon az usb porton, ugyanazzal a sim kártyával. Az eredmény igen beszédes. A modem burkolata mindkét esetben le volt véve, a hőmérsékleet úgy mérte. A "szerviz" által "hibátlannak" minősített modem 1,5 mb adatforgalom és 6 perc után 98,6 °C-os volt. Az új 25 perc és 4,5 mb adatforgalomután 66,9 °C. Utána ismét a régit vettem elő. A gépbe bedugva aktív adatforgalom nélkül 10 perc után elérte a 103 °C-ot és újraindult. Na azt ne mondja senki, hogy ez így normális működés. Ma újabb tesztet végeztem. Az új modemmel forgalmaztam kb 150 mb-ot, youtube videót indítottam el. Szépen működött, ahogy meg van írva a nagy könyben. Felrakott burkolattal 51-52 °C-ot mértem. A régi adatforgalom nélkül 15 perc után újraindult. Felrakott burkolattal ekkor mintegy 80 °C-ot mutatott a hőmérő. Ezzel a tesztel is kizártam, hogy a gépen valamilyen softveres prbléma maitt lenne a gond. Újra szervizbe küldeni semmi értelme nem lenne. Az üzemanyag költség már így is többszörse a modem árának. Most ott tartok, hogy az esetet megírtam a gyártónak. Most várok, milyen választ kapk.


kecskebégető
(aktív tag)
Blog

1 pozitív vélemény .Meghalt alaplapos telefonom így az ünnepi időszakban is kevesebb mint 1 hét alatt megjavították.
A készülék sökéletes állapotban lepucolva tisztán kerűlt vissza hozzám.


kali
(legenda)

nem lenne értelme a listának, mivel gyártó, szerződés...stb függvénye is a dolog.
azonos szerviz másként áll hozzá eltérő gyártó termékeihez, mert nem mindegy, hogy milyen szerződés köttetett, milyen gyártói támogatást (alkatrész biztosítása...stb) kapnak, és még lehetne sorolni.
a samsung termékek esetén szinte csak pozitív tapasztalatokat hallani/olvasni, pláne a prémium kategóriában, néhány eltérő gyártó készülékeivel kapcsolatban meg jellemzően rosszakat, pedig ugye azonos szervizről van szó...

[ Szerkesztve ]


kecskebégető
(aktív tag)
Blog

Pontosan.A sanyi szerviz sem álom.Ha akartok keressetek rá,,,


marci123
(csendes tag)

Iphone 5 be sem kapcsol, harmadjára küldik vissza, hogy hibátlan.
Konkrétan a hócipőm tele van a vodafonnal és a telemaxal.
Ez Magyarország, ahol a kisember szava levegő, a nagyé pedig törvény. :))


Landsmann
(addikt)

Az a helyzet, hogy a szolgáltató erről nem tehet. A szerviz a hibás. Sok fb bejegyzést lehet olvasni a szolgáltatók oldalán, ahol az ügyfelek panaszkodnak, hogy a hibás készüléket hibátlnnak minősíti a szerviz. Megtehetik, mivel egész Európában ők szervizelnek egyes márkákat. Tehát még scak lehetőség sincs rá, hogy más szervizbe juttassa el az ember. Nekem is visszaküldték a modemet, hogy ibátlan, közben meg használhatatlan. A fogyasztóvédőkkel is futottam egy kört. Most ott tartok, hogy lesz egy számítástechnikai üzlet+szerviz által kiadott "szakvélemény" hogy az eszköz rendeltetésszerű használatra alkalmatlan. Annyiban könnyebb helyzetben vagyok, hogy nekem szavatosság van rá, így a vásárlás helyén én kérhetem a cserét. Ezzel a szakvéleménnyel és az összes edigi dokumenttel, valamint a fogyasztóvédők levelével szépen beballagok szombaton az üzletbe ahol vettem és kérem a cserét, vagy a vételár visszafizetését. Ha a hiba fennáll mikor leadod a szolgáltatónál, akkor kérd meg őket, hogy vezessék rá a papírra, hogy ők maguk is megygőződtek arról, hogy a készülék hibás. MIvel így már nem csak Te állítod, hogy rossz, talán érdemben foglalkoznak a készülékkel.


korcsillio
(őstag)
Blog

Ha nekem a makulátlan telefonom összekarcolnák nem is tudom mit csinálnék velük .... :W

[ Szerkesztve ]


marci123
(csendes tag)

Köszönöm segítséged.
Igen sajnos a Vodafone nem tud mit tenni, az alkalmazottaknak xy szöveg be van tanítva és ennyi.
Küldték már vissza, hogy 3 alkalmazott nem tudta életre kelteni a telefont, ment is vissza egyből, cserét is kértem bamm.Utána vissza kaptam de nem kapcsolt be, majd a "főnök" is ki jött elkezdte volna a halandzsát és be kapcsolt egy röpke negyed óra boot után, majd szó szerint mintha égetné bárki kezét csak mennyek már tovább...A mobilt elhoztam a kocsiba kiérve újra meghalt és ennyi.A jegyzőkönyvben olvastam, hogy mély merült állapotba került és hard resetelni kellett.Cáfolnám a mély merült állapotot, illetve minden kombinációt ki próbáltak az alkalmazottak és én is, brickből ki reset stb.Most csináltam videót a jelenségről, kiírom cd-re majd ha ez egy hibátlan készülék akkor bent a vodába a kisasszonyt kérem, hogy leheljen bele életet, mindezt jegyzőkönyv mellett (ha ez lehetséges)majd le írom, hogy harmadjára küldöm vissza, ha esetleg nem vesznek a problémámról tudomást abban a pillanatban fogyvédelem.Erre gondoltam rendes volt a V. leírta az össze szervezet elérhetőségét.

[ Szerkesztve ]


Landsmann
(addikt)

El kell keserítselek. A fogyasztóvédelemnek nem hatásköre a minőségi kifogás azon része, hogy a vállalkozás (szerviz) eleget tesz-e a fogyasztó kérésének. Ez már polgári jogi szerződésből eredő igény, s mint ilyen ennek elbírálása a fogyasztóvédelmi felügyelőségek hatáskörének hiánya állapítható meg. Idéztem a levélből, amit nekem küldtek a modemmel kapcsolatos panaszbejelentésemre kaptam. Tehát csak addig terjed a hatóság hatásköre, hogy a szerviz átveszi-e szabályszerűen a készülléket javításra, vagy nem. Arra már nem, hogy megjavítják, cserélik, vagy ugyanolyan rosszul küldik vissza. Ezt a fogyasztóvédős nő is elmondta neklem telefonon. Tulajdonképpen a hatóság csak azt ellenőrzi, elelnőrízheti, hogy az üzlet, szerviz a szabáylonak megfelelően foglalkozik-e a vásárló panaszával. Az ügyintézés tartalmát már nem vizsgálhatja. Éppen ezért nekem is csak ötleteket, tanácsokat adtak. Van még egy érdekes mondat a levélbven. "Felhívom szíves figyelmét, hogy a Békés Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége az 60/1992.(XI.17.) Alkotmánybírósági határozat értelmében nem jogosult jogi iránymutatást tartalmazó állásfoglalások kiadására. Ennél fogva tájékoztatásom nem minősül jogszabálynak, hatósági döntésnek vagy intézkedésnek, és jogi értelemben vett kötelező erővel sem bír."


marci123
(csendes tag)

Akkor ilyen esetben mit tehetünk? :F


Landsmann
(addikt)

Ez jó kérdés. Én könnyebb helyzetben vagyok. De hogy te mit tudsz csinálni egy olyan telefonnal ami rossz, a szerviz szerint meg jó, az jó kérdés. Mivel átvenni átveszik, így a törvényi előírásnak eleget tesznek. Még a minőségellenőrzést lehetne megpróbálni, de hogy ennek a z esetleges több tízezres költségét ki állja, azt nem tudom.


Noumena
(tag)

Szerintem ha CD-re kiírod a videót és úgy küldöd be az már csak hatásos lesz.


Landsmann
(addikt)

Tegnap visszakaptam a modem árát. Nem volt egyszerű és rá is jöttem egy alapvető hibára a rendszerben. Részletek majd a blogomban.


aizen92
(addikt)

az, hogy 1 órája nem lehet elérni a telefonos ügyfélszolgálaton a samsung premium szervizfutáros részt, az kicsit több mint kiborító............


Don Atosz
(tag)

Hali

Barátnőm Samsung Galaxy S2-esét vittem be egy Telemax partnerhez Nyíregyházán. A kiírás szerint hivatalos Samsung szervizpont. A teló már előtte is volt gariztatva, csak akkor a tmobil rendezte. Mikrofonhibás volt, megcsinálták, egy hónapig működött, ismét mikrofonhiba :F . Na másodjára elvittük a Telemax partnerhez, mondták hogy másnapra kész. Másnap érte mentünk de a helyszínen nem volt idő kipróbálni, siettünk a vonathoz. A vonatról próbált vele telefonálni de a hiba ugyanúgy fennállt :F . Legszívesebben visszamentem volna és rájuk borítottam volna az asztalt. A vége a történetnek az lett hogy ismét tmobil és kicserélték az egészet. Nem értem hogy lehet ilyen munkát kiadni a kezükből.
Amikor az én Nokia C6-omba meghalt az érintőkijelző, elvittem a helyi nokia szervizbe délelőtt 11kor, a srác annyit mondott panelcsere, gariba kicseréli, délután 3ra menjek vissza. Kész is volt, működött rendesen. Azért érezhető a kettő közötti külömbség.

[ Szerkesztve ]


Thth
(csendes tag)

Huawei Ascend P6 kb. másfél hónap után teljesen meghalt, addig csak kisebb gondok voltak vele. Mit tesz Isten, ehhez a Telemax bandához került a készülék, akikről nem szivesen írnám le a véleményemet. A telefon mocskosan, kosztól ragadó és karcos állapotban került hozzám vissza. A kijelző védő fóliát agyon karcolták, és ilyen mélyebb csavarhúzó nyomok is voltak rajta, bár csak pár percig volt nálam a telefon mert küldettem is vissza a T-mobiltól cserét kérve. A telefon többi részével már finomabban bántak, azon már talán egy fokkal kevesebb karc volt, ez kedves. Ennyit a fóliás tokban tartott telefonról, miután ilyen kezek szabadultak rá. A telefon természetesen nem működik, főpanelt cseréltek rajta, de úgy hogy a virtuális gombok nem jöttek be és az egész szoftvere össze volt omolva. A hátlapja pedig kotyogott. Most itt vagyok telefon, pénz nélkül, kapom a havi majd 10 ezres csekket a telefon után, miközben már több mint 20 napja nem tudom használni a telefont. Jelenleg azon vagyok, hogy az összes illetékes szervezetet, hatóságot a nyakukra küldjem, de mint látom a tapasztalatokat nem lesz egyszerű dolgom. Mégiscsak felháborító hogy egy majd 90 ezer forint értékű telefonnal, amiért az ember dolgozik, félretesz rá, ilyen állat módjára bánnak, és sokszor két hétig nem tudja használni.A T-mobile-nak mint szolgáltatónak ha valóban ennyire sok panasz van a Telemax-ra, már rég új szervizt kellett volna keresnie, a kötelessége és érdeke lenne hogy a méregdrága szolgáltatásaikat és az előfizetésüket használni tudjuk, még az ő kapitalista és nem felhasználóbarát érdekeiket is nézve. Felháborító. :W


Landsmann
(addikt)

Újabb elégedett ügyfél. :( Nem is értem, hogy süllyedtek a gyártók addig, hogy csak ez az egy szerviz van. Nem hiszem, hogy a gyártóknál nem szoktak reklamálni az ügyfelek. Mert ugyebár nem a szolgáltató vállalja a garanciát, hanem a gyártó. Nekik kellene szerződést bontani a szervizzel ha panasz van. Csak sajnos nem igazán van alternatíva.


McCoy
(tag)

Üdv.

Eme pozitív hozzászólásokat tekintve kezdek félni, hogy a Lenovo notebook-om helyett egy hangszóróhibás kecskét fognak visszaküldeni. :)) :))


klau8208
(újonc)

Az én tapasztalatom nagyon rossz a szervizről van egy samsung laptopom 3-szor volt náluk és mindig ugyan azzal a hibával kerül vissza,első alkalommal monitort cseréltek a második alkalommal procit a harmadik alkalommal alsó burkolatot.A hibája használat közben a kijelző elfehéredik és ez a hiba azóta is meg van.A harmadik alkalom után a kijelző összekarcolva csavarhuzóval szegdelve a tetején ahogy a zsanér csavarokat túl huzták felpuposodva koszosan mocskosan érkezett vissza a készülék amit nem voltam hajlandó átvenni. :W


stamas80
(tag)

Nekem csak egyszerűen felvették a HTC telefonomat garanciális szervizre,
majd egyszer csak hívtak, hogy: - bocsi ez mégsem garanciális készülék, fizessem ki a javítást, és mehetek érte!!
az egész ért kb.: 12e-t a javítás 28e. persze!
Kenjék a hajukra!


McCoy
(tag)

Egyenlőre az én élményeim sem túl pozitívak...

[ Szerkesztve ]


Don Atosz
(tag)

Leadtad a gépet szervizre?


Pori12
(tag)

Gyerekek ez a szervíz tényleg kretén. Másodjára is képesek voltak kiküldeni hibásan a készüléket. Ez pontosan annyi, mintha nem lennének! Vagyis kicsit rosszabb, mert csak illúziókeltésre jók.


McCoy
(tag)

Vissza kell küldenem újra mert nem igazán sikerült a javítás rendesen ...

[ Szerkesztve ]


newclass
(tag)

Huawei Ascend P6 - gyakorlatilag új telefon (bár többet volt a szervizbe mint nálam).
A telefonon rendszeresen lezár a SIM (vagy nem tudom pontosan mi), nem tudok hívást fogadni.
Hívás közben a hívások megszakadnak, nincs mobilkapcsolat, a telefon PIN kódot kér.
Vagyis tulajdonképpen telefonálásra használhatatlan.

Mai napon hívásaim 80%-a megszakadt.
4-szer fogadott a telefon azzal, hogy nem volt mobilkapcsolat (PIN kódot kért ezután helyreállt). Ezt csak akkor veszem észre, mikor bekapcsolom a képernyőt. Órákig voltam elérhetetlen így.

A jelenségről több videót is készítettem, úgy küldtem el a szerviznek.
2-szer volt Sim kártya csere, kipróbáltam más SIM-mel, persze azokkal sem jó.
Most jött vissza a szervizből harmadszorra azzal, hogy a készülék tökéletes.

Tehát van egy, a szerviz szerint tökéletes, telefonom amivel gyakorlatilag nem lehet telefonálni.
A hibát rögzítettem,a szervizt ez nem érdekli, szerinte a telefon jó, mert valamiféle mérések alapján a telefon paraméterei megfelelőek.

Nem tudom miért fordítja meg a második képet, az én gépemen jó irányban van a kép

[ Szerkesztve ]


McCoy
(tag)

Hello

Nekem végül sikerült a problémát megoldani. 2x-ra normálisan visszakaptam a Lenovo notimat. Persze nem volt egyszerű.

Viszont az ügyfélszolgálatisokat mindenképp szeretném kiemelni, normálisak és valóban próbálnak segíteni. Az meg, hogy a szervíz ien minőségben dolgozik betudható a jó kis 21. századi multinacionális világnak ...

Tanácsolni tudom, hogy ha problémátok van a Telemax-os ügyfélszolgálattal vegyétek fel a kapcsolatot nekem ők segítettek a szerzvíz elleni harcban.


newclass
(tag)

Meg tudnád adni az ügyfélszolgálat elérhetőségét? (tel; e-mail)


McCoy
(tag)

Hello

Hívnod kell a 0623/880/319 telefonszámot (menüpontok: 1 utánna 5) Ez a Telemax-os ügyfélszolgálat. Elég lassan veszik fel de feltételezem azért mert a cég enyhén alul méretezte a létszámot. Hang alapján 2-3 ügyfélszolgálatos lehet (ez persze nem az ő hibájuk).

Email: info@telemaxgsm.hu / uf@tmx.hu / info@tmx.hu nekem erről a 3 email címről válaszoltak általában.

Teljesen normális hozzáállásuk van. Az egyikük kifejezetten sokat segített nekem mert a szervízesek visszaküldték volna hibásan a notebook-ot és ő kérte a szervízt a revízióra.


kosztyazsolt
(újonc)

Nem értem, hogy lehet életképes ezek után is még szolgáltató ( "szervíz" ) ! Az én telóm is náluk van, egy EVOLVEO Strongfhone Q4 ami elvileg egy strapateló, de egyik reggel arra keltem, hogy a 3 hónapos telóm LCD-je az asztalon megrepedt. Én úgy gondoltam, hogy összeszerelési feszültség miatt, persze ők rávágták, hogy olyan nem létezik és a garancia ugrott. Mindezt 5 napos benntartással és bevizsgálás nélkül tették. Most újra ott van, mert ugye használni szeretném, de 8 nap alatt még nem tudták megnézni. Persze a fogyasztóvédelmet én is megkerestem, de erősen gyanús, hogy halott úgy velük is próbálkozni.
Summa-summárum ha telcsi hiba akkor őket messzire kerülni.


pinnacle
(nagyúr)

Sziasztok! Samsung Fame telefonom állandóan újraindul. A Váci úti szervizben, Telemaxnál szoftvert frissítettetek, de nem javult meg. Írtam levelet a sehsupport@samsung.com-ra, ahol azt válaszolták, hogy küldjem el a Telemaxhoz bevizsgálásra. Az lenne a kérdésem, hogy mi a tapasztalat a Telemax bevizsgálással, illetve mi tudok tenni, ha nem fogadják el a csere igényemet?


kicsikosa
(újonc)

Először pozitív tapasztalatom volt a céggel. Utána teljesen negatív. Galaxy S4 --- repedt képernyő. prémium szolgáltatás keretében házhoz jöttek, nagyobb kárt tettek a telefonban mint hasznot, utána közölték, hogy 44,000 forint a javítása. Majd úgy szerelték vissza a telefont, hogy azóta még be sem kapcsol. A Samsung Magyarország Zrt.-vel lehetetlen békés úton kiegyezni. Kifizetem a javítást és utána megteszem a szükséges lépéseket. Szerintem túlreklámozzák magukat.... (nem mind arany ami fénylik....) :W


Wans
(aktív tag)

Most kifizetted úgy a helyszíni javítási költséget, hogy be sem kapcsolt a készülék?
Nálam is repedt képernyő hiba van. ma jönnek szerelni, vagy elviszik megjavítani.
Remélem jól rakják össze. Ez egy note II, de működik repedten is.Ilyenkor az egész kijelzőt cserélik mert össze van vasalva a külső lappal.
Az ár 42e.lesz sajnos.


bzoly
(aktív tag)

Sziasztok,

Story 1:
Adott egy Gigabyte Gsmart Tuku T2 telefon (ismerősömé) aminek összetört az érintőkijelzője.
Hibába bújtam a netet, nem találtam hozzá alkattészt. Gondoltam megpróbálkozom a márkaszervizzel...
Levélben érdeklődtem, hogy kb mennyibe kerül a javítás, érdemes e megcsináltatni.
A jól bevált bevizsgálási díjas levelet kaptam, vigyem be a telefont bevizsgálják 3000Ft-ért, csak akkor tudnak árajánlatot adni. Hiába mondtam, hogy mondják meg mennyibe kerül ehhez a telefonhoz az érintő és azt mennyiért cserélik ki, hajthatatlanok. Gondolom így keresnek telefonokon 3000Ft-ot és adnak egy zsíros ajánlatot, amiért úgysem csináltatod meg...

Story 2:
Samsung Galaxy W, még garanciális időben elromlott a GPS-e. Egyszerűen nem talált jelet.
Első körben visszavittük a vásárlás helyére, onnan ment a készülék a Telemaxhoz. Kb két hét után visszakaptuk, hogy a telefonnak semmi baja nincs. Persze továbbra sem volt jó a készülék. Második alkalommal bevittük a Pólusban lévő Samsung márkaboltba, ahol újra munkalap és irány újra a Telemax. Megint több mint két hétig ott volt. Egy szoftverfrissítést csináltak állítólag (bár a verzió semmit sem változott) és visszakaptuk, hogy most már biztos jó. Ugyan úgy rossz volt. Mivel személyesen mentünk a telefonért a Pólusba a márkabolt képviselőjével kipróbáltattuk. Fél órát próbálgatta a pólus előtt a szabad téren, de semmi.
Nagy káromkodások közepette, hogy már nagyon elege van a Telemaxból visszaküldte a telefont a saját instrukcióival. Mi közben felvettük a kapcsolatot a Samsunggal és nagy nehezen többszöri reklamálásra és több telefon után, a márkabolt közbenjárásával a Samsungtól kaptunk egy igazolást és levásárolhattuk a készülék árát.

Hát ennyit a Telemaxról....

Szerintem náluk reklamálni felesleges, egyszerűen nem történik semmi. A forgalmazóknál, a gyártóknál kell reklamálni, hogy ez a szerviz nem szerviz. Valami alibi cég...

[ Szerkesztve ]


mazsi
(senior tag)

Az eddigi rossz tapasztalatok után, ma egy középkategóriás telefont vettem át a szervizben. Szimpla firmware frissítést végeztek el egy munkanap alatt tökéletesen, majd jeleztek a második napon reggel sms-ben.

Persze relatív sokan voltak előttem a sorban és a Samsung logók is idegesítően ott vannak mindenhol, de ez most nagyon is rendben volt.


Sheld
(senior tag)

Én dícsérni szeretném a TMX-et! Egy Lenovo y510p laptop tulajdonosa vagyok. (A gépet 295eFT-ért vásároltam, hibásan összeszerelve, de ez csak később derült ki. Különbüző VGA-kat raktak a gépbe, és emiatt nem működik rendesen az SLI. Crashelnek az alkalmazások és a játékok.)

Július 30án írtam nekik e-mailt, amire egy autómata választ is kaptam, hogy majd felveszik velem a kapcsolatot. Augusztus 20án már türelmetlenül írtam nekik másodjára, hogy ugyan már vigyék el és javítsák meg. Szeptember 8-án hívtak egyszer, de sajnos nem tudtam felvenni a telefont. Hívtam őket aznap, és a hét minden napján. Szeptember 12-én végül ők hívtak, és majdnem lebasztak, hogy nem értek el engem, pedig többször is hívtak telefonon. (akkor hívtak másodjára.) 15-ére megbeszéltük, hogy jön a futár. A futár jött, átadott egy borítékot, és ment is. A gép meg maradt. Hívtam őket, sokadjára fel is vették, és közölték, hogy hát igen, neki kellett volna elvinnie a laptopot. Még aznap visszaküldik a futárt. Hát másnap jött is, és elvitte a gépet. Július 30-án jeleztem a hibámat először, és szeptember 16-án vitték el a gépemet. Másfél hónap, és még el sem kezdődött a javítás... Írom majd a fejleményeket szépen sorba.


Gabesz84
(őstag)

nem tudja valaki, hogy a csoda telefonszámon milyen számkombináció az amivel humánerőforrást kapcsolnak?
A tökömnek üzemeltetnek telefonos ügyfélszolgálatot ha az csak mindenféle marketingbullshitet olvasgat fel, miközben nekem meg pörög a telefonszámlám.


Indian74
(senior tag)

Na ez az én már fel se hívom őket úgy se veszik fel,mert én is várom a Samsung futárt,mert megint rossz a Galaxy K Zoom telefonom,harmadjára(és már egyszer cserélték a telefonom,két szervizelés után),és mára ígérték de még sehol senki,kíváncsi vagyok egyáltalán jön-e valaki,és mit mond,mit csinálnak a telefonommal??!!
Mondjuk hozzá tenném,ezen a csodaszámon hívott engem a szervizes hölgy hogy mikor jó nekem az időpont,na de majd meglátjuk mi lesz belőle.
:Y :W

[ Szerkesztve ]


Indian74
(senior tag)

Na most vitték el a telefonom,kíváncsi vagyok hány nap lesz belőle (hét,hónap???),meg hogyan kapom vissza a készülékemet??!!

:W :W :Y


Gabesz84
(őstag)

végül emailben 2 nap alatt leleveleztem velük h végülis elkészült a lenovo tabletem, jövő héten átvehetem... félek h nem lesz tökéletes a javítás után sem... nade majd meglássuk.


Indian74
(senior tag)

Na ez az csak működjön rendesen.

:DD :C

[ Szerkesztve ]

üzenetek