The Division topic - összefoglaló szerkesztés - Logoszféra fórum

üzenetek

hozzászólások


RazoR
(veterán)
Blog

Topikszabályzat:
TILOS a flame, személyeskedés, vulgáris beszéd, szélsőséges megnyilvánulás!

A topikba a játék beállításaival, grafikai beállításokkal, gépigénnyel, legolcsóbb beszerzései hellyel, játékmechanikával, patchekkel, kiegészítők érkezésével és tartalmával, a PTS szerverekkel, taktikákkal, Gear Set-ekkel, fegyverekkel, a játék fő és mellékküldetéseivel, PVE és PVP területen szerzett tapasztalatokkal kapcsolatos érdemi hozzászólások és kérdések kerülhetnek!
Minden egyébre ott van az OFF topik!
Kép feltöltésénél megkérek mindenkit, hogy használja az oldál által nyújtott lehetőséget!
Ha bármi okból kifolyólag személyes ellentét, vita, nézeteltérés alakul ki azt kérlek privátban intézzétek, ne itt az oldalon! Az ilyen jellegű hsz-ek egyből törlésre kerülnek! Többszöri visszaesők figyelmeztetésben, súlyosabb esetben moderátori elbírálásban részesülhetnek!
A szerkesztési időn belül született dupla hsz automatikusan átkerül off-ba!


RazoR
(veterán)
Blog

Topikszabályzat:
TILOS a flame, flood, személyeskedés, vulgáris beszéd, szélsőséges megnyilvánulás!

A topikba a játék beállításaival, grafikai beállításokkal, gépigénnyel, beszerzései hellyel, játékmechanikával, patchekkel, kiegészítők érkezésével és tartalmával, a PTS szerverekkel, taktikákkal, Gear Set-ekkel, fegyverekkel, a játék fő és mellékküldetéseivel, PVE és PVP területen szerzett tapasztalatokkal kapcsolatos érdemi hozzászólások és kérdések kerülhetnek!
Minden egyébre ott van az OFF topik!
Kép feltöltésénél megkérek mindenkit, hogy használja az oldál által nyújtott lehetőséget!
Ha bármi okból kifolyólag személyes ellentét, vita, nézeteltérés alakul ki azt kérlek privátban intézzétek, ne itt az oldalon! Az ilyen jellegű hsz-ek egyből törlésre kerülnek! Akik a fentieket nem tartják be figyelmeztetésben, visszaesők moderátori elbírálásban, akár kitiltásban részesülhetnek!

[ Szerkesztve ]


RazoR
(veterán)
Blog

A Játék Lvl. 30 után

Gear Score/Ger Set:
Ha elérted a 30-as szintet akkor kezdődik igazából a játék, elérhetővé válik az End Game tartalom, indulhat a végtelen farmolás, a lootvadászat és persze a PVP! Ezen a ponton már nem a szintedet írja ki a játék, hanem az úgynevezett Gear Score (továbbiakban GS) látható ami a nálad/rajtad lévő felszerelés és fegyverek álltal kapott érték. Jelenleg a maximális GS 256 ami abban az esetben érhető el ha minden Gear Set Item (továbbiakban GSI) ami rajtad van és minden fegyvered 256-os!

30-as szint után jóesetben Gear Set Itemeket fogsz kapni lootként. Ezekből jelenleg 14 féle van a játékban, különböző tulajdonságokkal. Ahhoz hogy megkapd a Set-ekkel járó bónuszokat 2/3/4 egyforma Itemnek kell rajtad lennie. Két egyforma cucc esetén már adnak bónuszt, de a legjobb tulajdonságokat 4 egyforma cuccnál kapod meg!

World Tier/Világfokozat:
1.5-ös patch-el megjelent a játékban 5 féle World Tier (Világfokozat), fokozattól függően skálázódnak a MOB-ok, a küldetések nehézsége, a loot és a rajtad lévő felszerelés is. Értelem szerűen érdemes minél előbb a Tier 5-re törekedni, mert csak itt esnek a 256-os cuccok, alacsonyabb Tier-ben alacsonyabb GS-ú loot esik! A fokozat váltás a térképen lehetséges, írja is, hogy melyik fokozathoz mi az ajánlott minimum GS!

Incursion:
Elérhetővé válnak az Incursion-ök, melyek többféle nehézségi fokozatban is teljesíthetőek. Szintén megtalálható az ajánlott GS a küldetés képernyőjén. Jelenleg 3 darab ilyen küldetés érhető el, Falcon Lost, Clear Sky és Dragon's Nest melyeket az alábbi térképen megtaláltok.

Daily/Weekly/HVT:
Elérhetőek a napi és heti feladatok, melyek a story küldetések újrajátszása megadott nehézségen különböző jutalmakért. Szintén elérhetővé válnak a High Value Target (HVT) küldetések, ahol adott területen kell likvidálni a célpontot. Ezek a küldetések a Terminálban a bejárattól jobbra található két emberkénél indíthatóak.

Szintén elérhetőek napi és heti likvidálandó rosszfiúk különböző nehézségben és jutalomért. A küldetések elindításához szükséged lesz Intelekre, melyeket úgy tudsz megszerezni, hogy a safehouse-ban található térkép bescannelése után, a térképen megjelölt helyeken kiiktatod a rosszfiúkat, majd ha megvan mind visszamész a térképhez és leadod a küldetést. Ahhoz, hogy az Intelgyűjtés elérhető legyen az adott safehousba feltétel, hogy az összes ahhoz tartozó mellékküldetést teljesítsd előtte!

PVE Boss-ok:
Az 1.4-es patch-el újra megjelentek a PVE területen a Bossok akik 4 óránként respawnolnak és általában jó cuccokat dobálnak. Az alábbi térképen megtalálod a pontos helyüket és a legrövidebb útvonalat hozzájuk.

Underground/Survival:
Fizetős DLC formájában jelenleg 2 új játékmód érhető el (hamarosan jön az 1.6 és a Last Stand).
Az első az Undergound, ami föld alatti területen játszódik randomgenerált pályán, többféle küldetéssel. Itt külön UG szintek vannak, a maximum a lvl 40. Ahogy szinteket lépsz elérhetőek különböző nehezítések illetve többfázisos küldetés is indítható lesz. Értelemszerűen több fázis és több nehezítés esetén a jutalom is magasabb a végén! Ez a játékmód a Terminálon keresztül érhető el. Ahhoz, hogy megnyíljon a terminal teljesíteni kell egy küldetést a PVE területen.


A második a Survival, ahol egyedül vagy csapatban kell eljutnod a Dark Zone-ba, megszerezni a vírus ellenszerét és kimenteni azt! Teljesen alap felszereléseel indulsz, vérmérgezésed van így csekély a túlélés esélye, a hatalmas hóviharban és -40 fokban. Szerintem az egyik leghangulatosabb játékmód! Random helyen indulsz a PVE területen, folyamatosan figyelned kell a felvehető cuccokra (víz, csoki, elsősegély csomag, fájdalomcsillapító, gyógyszer, kaja, különböző alapanyagok), a ruhádat is tudod fejleszteni, így egyre ellenállóbbá válhatsz a hideg ellen. Érdemes meglátogatni a lezuhant helikopter roncsokat és a nevezetes pontokat. A DZ-hez közeledve egyre erősebbek a mobok így nem árt ha nem alap cuccban közelíted meg. A belépéshez szükséged lesz alap vírusszűrőre, bent a kimentéshez előbb meg kell szerezned az ellenszert és divtechet, le kell gyártanod egy jelzőpisztolyt, hogy tudj kimentést hívni, majd ki kell vinned a cuccot. Ez a játékmód is a Terminal-ból érhető el.

Craftolás/Kalibrálás:
Lehetőséged van tervrajzok vásárlására a Terminálban található árusnál. A kínálat minden héten frissül. Tudsz venni fegyver, fegyverkiegészítő, felszerelés módosító, stb. tervrajzot.

A megvásárolt tervrajzokból a Crafting Station-nél tudsz legyártani felszerelést. A gyártáshoz szükséged lesz alapanyagokra, ezeket tudod gyűjteni a PVE területen, dobhatják mobok, illetve ha fegyvert vagy felszerelést szétszedsz abból is alapanyag lesz. Többféle szintű alapanyag van, zöld, kék, arany. A zöldből tudsz kéket, abból pedig aranyat csinálni az állomáson. A tervrajzon minden cuccnak egy tulajdonsága fix, a többi random. Ha teljesen használhatatlan amit gyártottál, szétszedheted és újra alapanyag lesz belőle, de értelemszerűen kevesebbet kapsz mint amennyi kellett a legyártáshoz.


Ha esik valami jó cucc de nem teljesen felel meg az igényeidnek van lehetőséged változtatni rajta a Kalibráló Állomáson amit a BoO-n az emeleten találsz illeteve a Terminálban jobbra hátul.

Kalibrálni a fegyverek talentjein, a felszerelésed alap értékein (tűzfegyver, életerő, elektronika), főbb és kisebb tulajdonságain tudsz. Fegyverek esetén 6 lehetőséged van, itt szükséged lesz phoenix creditre és fegyveralkatrészre a pörgetéshez, a felszereléseknél csak pénzbe kerül a pörgetés és annyi lehetőséged van ameddig bírod credittel. Miután kalibráltál egy tulajdonságot/talentet csak azt tudod újra módosítani a többit nem! Ha kiválasztod a tulajdonságot amin változtatni szeretnél jobb oldalon kiírja a játék, hogy mik a lehetőségek amiket kaphatsz pörgetés után.

Remélem hasznosnak találtad ezt a leírást, további jó játékot!

[ Szerkesztve ]


RazoR
(veterán)
Blog

Nem tűnik fel, hogy azok ölik meg a topikot akik a leghangosabbak a topik tönkretétele ellen? Senkit sem zavarna semmilyen poszt ha nem lenne a bolhából elefánt csinálva megint! Mindig ugyanaz a műsor, "valaki" (még mindig ott tartunk, hogy ha egy bizonyos emberek közül valaki!) linkel valamit akkor egyből megy a hőzöngés (mindig ugyanaz a pár ember hőzöng!), megy az uszítás és a feszültségkeltés! Ha nem érdekel vagy nem tetszik ne nézd meg ember! De főleg ne itt szemeteld tele a véleményeddel a topikot, mert a hőzöngésed miatt elveszik az érdemi infó és az újak nem látnak mást csak az értelmetlen alázós fröcsögésed a semmiről!!! Vagy nézd meg/olvasd el de tartsd meg a véleményed, vagy írd le de ne kelljen már hogy oldalakon keresztül ez legyen mindig! Mi értelme van ennek? Van egy véleményed, oké, a másiknak is van egy véleménye, oké, nem kell hogy ezek egyezzenek, de ha gondod van a másikkal akkor írd meg neki privátban vagy menjetek be DZ-be és lőjétek egymást sz@rrá, nem érdekel de NE ITT!!!! Három hét alatt ez a 3. ilyen story és én személy szerint rohadtul unom! Ha valakinek nem tetszenek az itteni posztok/hsz-ek nem kell idejönni, ilyen egyszerű! Ha zavar az itteni társaság akkor ne olvasd a topikot! Ha bajod van itt pár emberrel de csak a feszkókeltés megy akkor ne olvasd a topikot és ne írj ide! Szerintem a többség nevében mondhatom, hogy ami hetek óta itt megy az egy vicc és nagyon unalmas! Itt szeretnék ennek a témának a végére pontot tenni! MIndenki azt posztol amit akar a játékkal kapcsolatban, amíg a játékról van szó, lehet az gyűjthető sapkás kép vagy manhuntos, vagy DZ-s, Survival-ös, PVE vagy PVP, tökmindegy de így vagy úgy a játékhoz kapcsolódik, ha ez valakinek nem tetszik akkor viszlát! Nem akartam idáig eljutni, de elég volt! Ha valaki személyeskedni és/vagy uszítani fog, vagy beszól a másiknak csak mert szüksége van rá a kis lelkének, azt a hsz-t egyből törlöm! Ha ez sem elég akkor viselje a következményeket!
Direkt írtam E/2-be, akinek nem inge ne vegye magára!

[ Szerkesztve ]


RazoR
(veterán)
Blog

A Brooklyn-i részt egyedül kell megcsinálnod, miután átértél Manhattanbe akkor tud rád csatlakozni egy fullos karakterrel a haverod aki tud segíteni a húzásban! Fontos, hogy Ő csatlakozzon Rád , mivel így a Te térképeden lesztek! Érdemes először végig gyorsutazni a safehouseokat és mindenhol mindent felvenni/bescannelni! Ezután a sorrendet ugyanúgy érdemes csinálni ahogy az első karakterednél egyedül, fentről lefelé, balról jobbra és végül lentről felefelé a jobb oldalon haladva a térképen. A fő küldetéseket elég normal fokozaton tolni, nem ad több XP-t a nehezebb fokozat sem és karakter húzásnál a gyors XP szerzés a lényeg! Kb 3-4 óra alatt elérhető a 30-as szint így. Neki nem lesz kihívás, Neked viszont ajánlott fedezékben meghúzódni valahol a háttérben, mivel a mobokat mindig a magasabb szintű játékoshoz igazítja a játék, ezért fogod halálfejesnek látni őket és ezért leszel nekik egy lövés! :D
A szárnyak fejlesztéséhez ugyanúgy meg kell csinálni a pontot adó küldetéseket, de töredék idő alatt megoldható mind!

[ Szerkesztve ]


RazoR
(veterán)
Blog

A Brooklyn részt egyedül kell megcsinálnod, majd juss el Manhattenbe, és ott juss el a BoO-ra.
Ezen a ponton csatlakozzon be hozzád egy ismerős, aki 30-as szintet elérte, és lehetőleg normális gearje van (értsd: normál fokozaton elbír az erősebb és több ellenféllel, úgy, hogy 1-2 karaktert húzó becsatlakozik)
Általánosan:
• A kiskarakteres mindig olyan gearben (az aktuális szintnek megfelelően) legyen (még ha ezzel csökken a DPS meg a többiek) ami PLUSZ XP-t ad killre, vagy bármilyen akcióra (pl mellényen, maszkon, térdvédőn, illetve módosítók is vannak amik plusz XP-t adnak.)
• A küldetéseket elég NORMÁL fokozaton lenyomni, a nehezebb nem ad több XP-t, max ha több nagyobb gear-es játékos van, akkor, hogy ne „unatkozzanak”.
• A kiskarakterrel mindig bújni kell, mert a legerősebb játékos szintjéhez szintezi a játék a mobok erősségét, így gyakorlatilag 1 lövés elég, hogy feküdjön a kiskarakter.
Sorrend, ahogy érdemes végignyomni:
1., A 3 fő küldetést lenyomni, feloldva ezzel a BoO szárnyakat, és ott kiváltani azokat a képességeket, amik plusz XP-t adnak, illetve az orvosi szárnyban a szűrőt fejleszteni. Érdemes folyamatosan fejleszteni is a BoO-t, mert lehetnek olyan képességek, amik hasznosak lehetnek, pl heal láda, ami feltámasztja az elesett ügynököt, vagy pulse.
2., A nagykarakteres játékos gyorsutazzon minden SAFE HOUSE-ba, a kiskarakteres így utána tud menni (egyenként, várja meg), ott egyrészt beszélnie kell az ott lévő JTF-el (mellékküldetések, ezek később XP-t érnek) illetve oldja fel a CHART-on lévő minden térképrészen ismétlődő küldetéseket (ezekből lehet a szárnyfejlesztéseket majd befejezni)
3., Ha ez megvan, akkor utána a sztori küldetéseket kell csinálni, mégpedig a történet szempontjából visszafelé (azaz az ENSZ székházzal kezdve) mivel a történetben későbbi küldetések több XP-t adnak) azaz jobb oldalon lefelé haladva (óramutató járásával megegyező módon).
4., Jó esetben már a sztori küldetésekkel meglesz a 30-as szint, utána már felöltöztetve a karaktert lehet kitakarítani a térképet.
Néhány saját tapasztalat:
• 1db 30-as jó gearrel 2 kiskaraktert simán tud húzni, 3 karakter necces lehet, de ha besegítenek a kicsik is (heal láda stb) akkor még az is mehet, de az a tapasztalat, hogy így hosszabb időt vesz igénybe 1-1 küldetés, és emiatt nem éri meg. 2+2 normálon a leggyorsabb módja küldetések lenyomásának.
• Ha van elég ismerős, akkor még az is megoldás lehet, hogy Ő csatlakozik rá 3 ismerősre, akik Lexingtont farmolnak, és ugyanúgy fut utánuk, a többieknek is esik normális loot, és a kiskarakter is tud fejlődni.

[ Szerkesztve ]


RazoR
(veterán)
Blog

Tom Clancy's: The Division 2

A The Division 2-ben hét hónappal járunk az első felvonás eseményei után, méghozzá Amerika egykoron legfontosabb városában, Washingontban. A világ azonban alaposan megváltozott ez alatt a bő fél év alatt: valóságos polgárháborút vívnak a túlélők és a hatalmat magukhoz ragadni kívánó vérszomjas banditák. Ebbe a helyzetbe csöppenünk hát bele az első etapból megismert The Division ügynökség egykori alvó ügynökeként, akivel az lesz a feladatunk, hogy megpróbáljunk rendet tenni a háborús zónának is beillő város árnyékában. Nem kell egyedül akcióznunk majd: természetesen ezúttal is barátokkal vagy idegenekkel összeállva érhetünk el jelentősebb sikereket. Nem csak a küldetések megoldásáért lesz érdemes szövetségre lépni, megjelennek ugyanis a Raidek, olyan kihívások, amelyet nyolc fő csak kőkemény csapatmunkával tud majd abszolválni.

PH! játékosok listája

Előrendeléses bundle mátrix:

Kiadások:

Standard Edition (az alapjátékot tartalmazza)
Gold Edition
Ultimate Edition (csak digitális)
Dark Zone Collector’s Edition (csak dobozos)
Dark Zone Definitive Collector’s Edition (csak dobozos)
Phoenix Shield Edition (csak dobozos)
Year 1 Pass

Bónusz Pack-ok:

Capitol Defender Pack
First Responder Pack
Battleworn Secret Service Pack
Elite Agent Pack

Eddigi infók vegyesen

Cheat Sheet
The Ultimate Weapon Talent Guide
Brand Sets, képen
Div 1 vs Div 2 map
Welcome to D.C. map
ECHOS, video
Weapon Talents, Talent-ek magyarul (THX Anonymus23)
Year 1 Pass
Intelligence Annex: Bounties & Projects

State of the Game March 6th, 2019

Az összefoglaló, és játékos lista létrejöttében a következő fórumozók vesznek/vettek részt:

cain69
Anonymus23
TommyS_27
RazoR

Köszönet a többi fórumozónak is akik összeszedték az infókat!

[ Szerkesztve ]


RazoR
(veterán)
Blog

Fegyvertálentek fordítás javított verzió 1.01:

Accurate
+15% Accuracy
+15% Pontosság

Allegro
+10% Rate of fire
+10% Tűzgyorsaság

Breadbasket
Landing body shots adds a stack of bonus +5% headshot damage to the next headshot for 10s. Max stack is 10
Testre bevitt lövések +5% egymásra épülő fejlövés bónuszt adnak a következő fejlövésre, ami maximum 10x-esre emelékedhet (azaz max 50% fejlövés bónusz).

Cannon
While equipped, this weapon incraeses throwing distance by 10%
A fegyver használata közben a (gránát, skill tárgyak?) távolsága (amennyire el tudod dobni) 10%-al növekszik.

Close & Personal
Killing a target within 7m grants +35% weapon damage for 5s
7m-en belüli ölés +35% fegyversebzést ad 5 másodpercen keresztül

Distance
+15% Optimal range
+15% Optimális távolság

Double duty
While holstered, reloading your primary weapon reloads this weapon
Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van, akkor az elsődleges fegyver újratöltésekor ezt a fegyvert is újratölti

Extra
+20% Magazin capacity
+20% Tárkapacitás

Eyeless
Deal +10% weapon damage to blinded enemies
10% plusz sebzés megvakított ellenfelekkel szemben

Fast Hands
Critical hits add a stack of 3% reload bonus. Max stack is 20.
A kritikus sebzés 3% egymásra épülő újratöltés bónuszt ad, ez maximum 60%-ot érhet el.

First Blood
First shot fired from a full magazine deals headshot damage to any part of the body hit
Az első lövés egy teljes tárból fejlövésnek megfelelő sebzést ad bárhol találod is el az ellenséget

Greased
While holstered, this weapon incraises weapon swap speed by 10%
Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van akkor megnöveli a fegyver váltási sebesséáget 10%-al

Ignited
Deal +10% weapon damage to burning enemies when exiting cover. Can occur once every 60s
10% plusz sebzés égő ellenfelekkel szemben amikor kijössz fedezékből. 60 másodpercenként egyszer aktiválódhat

In Rhythm
While equipped, enemy kills have a 5% chance to refresh active skill cooldowns. Can occur once every 60s
A fegyver használata közben minden ölés 5% eséllyel frissíti az aktív képzettség feltöltődést. 60 másodpercenként egyszer aktiválódhat

Jazz hands
+10% reload speed
+10% újratöltési sebesség

Killer
Killing an enemy with critical hit grants +50% CHC for 5s
Kritikus sebzéssel való ölés +50% kritikus találat esélyt ad 5 másodpercen keresztül

Lucky Shot
Magazin capacity is incraised. Missed shots from cover have a chance to return to the magazine
Megnövelt tárkapacitás. A fedezékből leadott de célt tévesztett lövéseknél esély van rá, hogy nem fogy el a tárból az adott lövés

Measured
The top half of the magazine has +15% Rate of fire and -20% weapon damage. The bottom half of the magazine has -25% Rate of Fire and 20% weapon damage
A tár első fele +15% RPM-et és -20% kevesebb fegyversebzést kap, a második fele -25% RPM és +20% fegyversebzést.

On empty
Reloading from empty grants +30% weapon handling for 10s
Amennyiben kiürütl tárat töltesz újra, akkor +30% fegyver kezelést kapsz 10 másodpercen keresztül

Optimist
Weapon damage incraeses as the magazine lowers. Damage incraese varies by weapon type
A fegyver sebzése növekszik, ahogy fogy a lőszer a tárból. A sebzés növekedés a fegyver típusától függ.

Optimized
+15% weapon handling
+15% fegyver kezelés

Overlap
While holstered, your equipped weapon gains a handling bonus based on this weapon's type
Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van, az éppen használt fegyver fegyver kezelési bónuszt kap ezen fegyver típusa szerint.

Perpetuation
Headshot kills grant +5% skill duration for 5s
Fejlövéses ölés után 5 másodpercig indított képességek 5%kal hosszabb ideig tartanak

Preservation
Killing an enemy repairs 5% armor over 3%. Headshot kills improves the repair
Az ezzel a fegyverrel való ölés 5% páncél javítást ad 3 másodperc alatt. A fejlövéses ölés növeli a javítást

Protected reload
While equipped, thies weapon grants +10% Bonus Armor while reloading
A fegyver használata közben újratöltés alatt +10% bónusz páncélt ad.

Pummel
3 consecutive body shot kills refilss the magazine and grants 50% weapon damage for 7s
3 egymást követő testen végrehajtott ölés (gondolom nem fejlövés) újratölti a fegyvert és +50% fegyver sebzést ad 7 másodpercen keresztül

Ranger
Every 10m you are from thetarget grants +2% weapon damage
Minden 10m távolság a célponttól +2% fegyver sebzést ad

Recharged
While equipped, enemy kills from cover can recharge depleted skill charges
A fegyver használata közben, fedezékből való ölés visszatöltheti a töltődő képességeket

Reformation
Headshot kills incraise skill repaire and healing by 25% for 25s
Minden fejlövéses ölés megemeli a képzettség javítási és gyógyítási erejét 25%-al 25 másodpercre.

Rifleman
Landing headhsots add a stack of bonus +10% weapon damage for 5s. Max stack is 5. Additional headhsots refresh the duration. All non-headhsots remove the bonus.
A bevitt fejlövések +10%-os egymásra épülő fegyversebzési bónuszt adnak 5 másodpercre. A maximum egymásra épülés száma 5 (aza max 50% fegyversebzés). A további fejlövések csak frissítik a lejáratot (azaz újraindul az 5 másodperc). Minden nem fejlövés törli a bónuszt.

Rooted
While equipped and in cover, al skills damage and helaing is incraised by 25% for 25s. Buff is lost when exiting cover. Can occure once every 60s
A fegyver használata közben amikro fedezékben vagy a képesség sebzés és gyógyítás megnövekszik 25%-al 25 másodpercre. Ez a plusz eltűnik, ha kimész a fedezékből. 60 másodpercenként egyszer aktiválódhat

Sadist
Deal +10% weapon damage to bleeding enemies
10% plusz sebzés vérző ellenfelekkel szemben

Salvage
Killing a target has a +50% chance to refill the magazine
A fegyverrel való ölés 50% eséllyel újratölti a tárat

Spike
Headshot kills grant +25% skill damage for 10s
Fejlövéses ölés +25% képzettség sebzést ad 10 másodpercig

Stable
+15% Stability
+15% Stabilitás

Steady handed
Landing a shot adds a stack of bonus 2% weapon handling. Max stack is 15. At max stacks each shot landed has a 5% chance to sonsume the weapon handling bonus and refill the magazine.
A bevitt lövések 2% egymásra épülő fegyver kezelési bónuszt adnak. A maximum egymásra épülés száma 15 (aza max 30% fegyver kezelés). Maximális bónusznál minden további bevitt lövés 5 % eséllyel elhasználja a bónuszt és újratölti a tárat

Stop, drop and roll
While equipped, rolling removes burn, bleed and poisoned status effect. Can occur once every 60s
A fegyver használata közben a tigrisbukfenc :) eltünteti az égés, vérzés és mérgezés állapot hatásokat. 60 másodpercenként egyszer aktivizálódik

Strained
+10% CHD is gained for every 5% of your armor that is depleted
+10% kritikus sebzés kapsz minden 5% elvesztett páncélból

Transmission
While holstered, shock applied to the Agent transfers to an enemy within 10m. Can occur once every 60s
Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van és sokk állapothatás alá kerülnél, ahelyett egy ellenség kapja meg 10m-en belül. 60 másodpercenként egyszer aktiválódhat

Unhinged
Receive +10% weapon damage at the cost of -50% weapon handling
A fegyver +10% sebzést kap, de -50% fegyver kezelés

Vindictive
Killing an enemy with a status effect applied grants all group members within 15m +20% CHC for 10s
Státusz effekt alatt lévő ellenség megölése +20% kritikus találat esélyet ad minden csapattagnak akik 15m belül tartózkodnak.

Wascally
While holstered, you are able to resist ensnare attempts
Amennyiben ez a fegyver a fegyvertáskában van képes vagy ellenálni a földhöz ragasztásnak (ez a chem launcher egyik feature, amiben odaragaszt valakit a földhöz)

Zen
While equipped, resting in cover for 3s removes blind and disorient status effect
A fegyver használata közben ha 3 másodpercig fedezékben maradsz, akkor leveszi a vakság és megzavarás állapothatásokat.

[ Szerkesztve ]

üzenetek