Total Fun Racing Club - autószimulátoros közösség - Klánok, Ligák, Versenyek fórum

üzenetek

hozzászólások


N€T0X|N
(őstag)
Blog


N€T0X|N
(őstag)
Blog


N€T0X|N
(őstag)
Blog


00roli00
(aktív tag)

Készülj a vizes térdeddel... :DDD


N€T0X|N
(őstag)
Blog


N€T0X|N
(őstag)
Blog


N€T0X|N
(őstag)
Blog

A TFTC mod elkészült, tölthető INNEN. Hamarosan bajnokság - de előtte egy bemutató kis kupa - indul, érdeklődők jelentkezését várjuk. :)


AMD_ok
(őstag)
Blog

Vasárnap indul a Mini-Kupa, még lehet nevezni, várunk mindenkit szeretettel :))


N€T0X|N
(őstag)
Blog

Honlapunk, Facebook oldalunk.

[ Szerkesztve ]


00roli00
(aktív tag)

:C :R


N€T0X|N
(őstag)
Blog

Februárban Historic GT & TC 1.95 kupánk indul. Részletek hamarosan! ;)


N€T0X|N
(őstag)
Blog

:K


N€T0X|N
(őstag)
Blog

Túraautós bajnokságunk második szezonja hamarosan indul. Első/hátsó kerékhajtás, 300 lóerő, sprint futamok, ballaszt és sorsolásos rendszer, ismert túrás pályák. Ha érdekel, kattints a képre bővebb infóért. ;]


N€T0X|N
(őstag)
Blog

Idei nyári fun sorozatunk második állomása során a Historic GT & Touring Cars modból ismerős amerikai izomautók következnek. A 3 gigás HGT modot azonban senkinek nem kell ezúttal letöltenie és/vagy beüzemelnie, mert az autók külön is elérhetőek, mi több, csak így lehet részt venni velük a futamon. Az autók ugyanis közös fizikára lettek hozva, hogy mindenki egyenlő eséllyel vágjon neki a nem kis távnak (lásd a részletezést). Minimális változtatás is került a modba, ilyen pl. a H váltó támogatása, ami Grinding Tranny plugin nélkül is jól működik - már amennyire az rFactor erre lehetőséget ad - és az autók picivel több tapadást kaptak, így némileg könnyebb vezetni őket, mint az eredeti HGT modban. Persze, a változtatás tényleg kicsi, így mennek keresztbe jócskán, a féket nem nagyon ismerik és a ~470 lóerős teljesítmény se kutya emellé. A mod elméletileg megfér a HGT bármelyik verziója mellett, de ezt nem teszteltem, így mindenki saját felelősségére telepítse oda, ahova szeretné.

A futam részletei:

- 2013.06.09 17:00, 15 perc időmérés, 5 perc warmup, 50 kör verseny
- bármelyik autó választható (egyformák is), a részvétel ingyenes, újoncok szerverhozzáférést a ligavezetőtől kérhetnek
- nevezni nem szükséges, de a kötelező online körszám hotlaps szerint: 25, ez alatt nem lehet indulni
- a játékosoknak a tfrc standard szerinti néven kell szerepelniük: keresztnév vezetéknév ékezetek nélkül
- azonos fizika, a 3D modellek között azonban típusonként akadhat eltérés évjárattól függően
- felvezetőkör után állórajt
- gumikopás normál, benzinfogyasztás dupla, ami legalább két kiállást hoz magával a teljes távon
- törés 50%, mechanikai hibák kikapcsolva
- segítségek: kuplung és alacsony TC
- pontozás, ballaszt, 107%-os szabály, valamint egyéb korlátozások és extra feltételek nincsenek

További részletek: http://www.tfrc.hu

[ Szerkesztve ]


N€T0X|N
(őstag)
Blog

Az amerikai izomautók után következzenek a régi idők formula autói! A következő fun/open futamunk ismét kemény kihívások elé állítja az egyszeri érdeklődőt: az 1967-es bajnokság Holland nagydíjára látogatunk el. Nem 100%-os versenytáv, de pro gumik várnak mindenkit, aki bevállalja a részvételt.

- 2013.06.23, 17:00, 15 perc időmérés, 5 perc warmup, 60 kör verseny
- bármelyik autó választható, egyformák is
- az autók fizikája egyforma, ligamod verzió
- a részvétel ingyenes, újoncok szerverhozzáférést a ligavezetőtől kérhetnek
- nevezni nem kell, de a kötelező hotlaps körszám: 25, ez alatt nem lehet indulni
- megjelenés a tfrc standard szerint: keresztnév vezetéknév, ékezetek nélkül
- felvezetőkör után állórajt, felvezetőkör tempó: max. 150 km/h
- gumikopás normál, benzinfogyasztás dupla
- törés 30%, mechanikai hibák kikapcsolva
- boxutca tempó: max. 100 km/h
- segítségek: kuplung és alacsony TC

További részletek: www.tfrc.hu

üzenetek