Sziasztok!
P3 Plug-in
Ha valakit érdekel dobok róla fel még képet meg szívesen írok róla
[ Szerkesztve ]
gratula
jó tanács: power módot hanyagold, az inverter és az akku nem nagyon szereti
Egy gumi szett sem olcsó.
Felniből a gyári a P3-nál is magnézium (könnyűfémfelni)?
Alu felni rohadt nehéz, szétcseszi a futóművet.
A gumikat amúgy is kell cserélni mert télivel adták ráadásul ez a gyári szett és nagyon hangos.
Ez a felni lesz rajta:
Sziasztok!
Jövőre kell nyárigumit vennem 215/50R17 gyári méretben P+-ra. A Facebook-csoportban rengeteg félét ajánlanak, de megkérdezem Tőletek is, mit ajánlanátok nyárra?
[ Szerkesztve ]
Helló! Nekem ez volt p2-n és nagyon jó :[link]
És most ez megy p3 plug-inra
P3nál a gyári 17" öt ágú alufelni sima alumínium és nehéz, én eladtam és 15"-re váltottam. A gyári P3 15" felni viszont magnézium ötvözet, de nem különösebben könnyebb, mint egy sima 15" alufelni.. Komfortosabb, olcsóbb a gumi és pár deci fogyasztáscsökkenés is van. Cserébe bénábban néz ki.
A srácnak P3 Pluginje van, ott nincs power mód, tudtommal
[ Szerkesztve ]
Ez így van én ettől függetlenül vettem rá egy szett 17" felnit
Sziasztok,
Érdekelne, hogy ingázáshoz érdemes lenne-e Priusra beruházni?
Pest megyében lakom, ha autóval megyek kb. 30-35 km az út a melóhelyig, viszont van benne kb. 10 km M0-zás. Néha kicsit több is, ha a waze nem hoz le az M3 bekötő előtt a dugó miatt.
M0 előtt többnyire 50km/h sorban araszolás, utána szokásos BPest reggeli forgalom.
Érdekelne, hogy reálisan szerintetek ez kihozható-e 4-5 liter/100km átlagfogyasztással ?
Azt halottam az sem mindegy, h P2 vagy P3?
Normál hibridre gondolok, nem Plugin-ra.
Köszi szépen előre is
Erre P2 vagy ha otthon tudod tölteni és van rá pénzed, akkor P3 Plug-in.
Ilyen távon 4.5, télen 5 liter fogyasztásra számíthatsz. Ha télen sokat állsz dugóban, akkor 5.5-ös fogyasztás is lehet. Ha nagyon ügyes vagy 4.2 vagy alatta is lehet.
Plug-in esetében ebből levonhatsz 1 vagy 2 litert.
Prius pont erre a felhasználásra lett kitalálva. 10 km alatti távoknál nagyobb a fogyasztása, arra elektromos autó vagy Plug-in az ideális. 50 km feletti távokra pedig jobb a dízel.
[ Szerkesztve ]
Köszi, ez jó hír.
De miért pont a P2? Normál P3-mal mi a gond?
Olvastam, hogy a legtöbb Prius a világból kimegy, de azért nekem a fiatalabb vonzóbb egy kicsit.
Elvileg több gond van P3al de ez szerintem hülyeség p3 plug-in nem jöhet szóba?
P2-ben nincs EGR meg minden sokkal egyszerűbb és jobb minőségű benne.
Nincs gond a P3-mal, csak nem éri meg a felárat.
P2 2 millió
P3 3 millió
Sziasztok!
Engem egy kis műszaki helyreigazítás érdekelne az e-CVT váltóval kapcsolatban.
Olvastam, hogy a P3-ba már nincs lamellás lánc. Akkor mi van benne?
Tudna valaki linkelni valamit, ahol látható pontosan milyen a váltó szerkezete P3 és P+ esetében?
De ezzel szemben a p3 kivűlről azért klaszisokkal jobb.
Ha nem alap modellt vesz az ember akkor a felszereltség is.
Szerintem +1 m-et megér