Uplay - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


gabee jr
(tag)

Ez hihetetlen, 2014 májusában lett csak Uplay topik, előtte nem hiányzott senkinek? :U

Vannak nagyon beteg dolgai, egy példa tavalyról:
A digitálisan megvásárolt Black Flag-et a játék kb. 10%-nál (egy főküldetés felvétele előtt, tehát kikerülni sem lehetett!) kénytelen voltam abbahagyni, ugyanis folyamat kivágott az asztalra, a már klasszikussá váló a AC4BSP.exe működése leállt üzenettel. Aztán kiderült, hogy a játékfájlok nem épek(!), de hiába kértem különböző időpontokban 15x javítást rájuk, csak nem sikerült kijavítani az Uplay rendszerének. Pedig letöröltem fizikálisan párat, mindent elkövettem, semmi nem segített rajta, egy hónapig kínlódtam vele. Aztán ráuntam az egészre és megvettem DVD verzióban, feltettem lemezről, mint ahogy most, a Unity-t.
Mondanom sem kell, hogy így tökéletes.
Tanulság 1.0: SOHA, nem veszek többet digitálisan Ubi játékot!

[ Szerkesztve ]


McNamara
(Ármester)

Nekem azóta se válaszoltak... Milyen support ez??? Dögöljenek meg.... :W


Bluerainbow
(Közösségépítő)
Blog

Nekem a ubisoft/g2a-s botránykor levettek 2 dlc-t. Anno irtam nekiek (uplay support) január 25-én. Azóta sem kaptam választ. Persze a dlc-ket nem adták vissza .


gabee jr
(tag)

Skacok, ti milyen supportos címre írtok, hogy nem kaptok választ?
Legkésőbb 1 napon belül mindig kaptam választ, ha bármilyen Ubi játékproblémával ide írtam: techsupport[kukac]ubisoft.co.uk

Miután regisztrálják a kérést, kapni fog a kérés egy 2x6 számból álló incident (ügy) számot. Ezt addig update-elik, míg a dolgot le nem tudják zárni, ami kevesebb, mint egy hét alatt le szokott zajlani! Mondani sem kell, hogy a kommunikáció angol nyelven zajlik.

Sok sikert!


McNamara
(Ármester)

Saját honlapjukon írtam. Ugyan úgy működik mint a Blizzardé pl. ott nekem is 1 nap alatt válaszóltak legkésőbb. De írok emailt hátha arra válaszólnak.


Marci79
(aktív tag)

Üdv!

Ma igencsak érdekes problémába ütköztem.
Elkezdtem a korábban vásárolt (Még nem is telepített!) Játékaimat beaktiválni a csodálatos uplay rendszerben (fiókomban). Elérkezve az Assassin's Creed 3 Washington Edition-ömhöz a kódra azt írta ki, hogy már aktiválták. :F
Ehhez a lemezhez kapottat 100%, hogy nem aktiválta senki sem. (Mivel egyedül élek, más sem.) Még csak fel sem telepítettem, mióta megvettem a CD Galaxis-ban újonnan, fóliásan. Már írtam nekik ezért és próbáltam az uplay supportnak is írni. De nekik nem lehet, mert be van halva az oldaluk ezen része.
Minden játékot betudtam aktiválni, csak ezt nem. Van valami ötlet erre? Remélem nem buktam el 5ezret?! Természetesen a számla is megvan.


gabee jr
(tag)

Pedig a supporton kívül más nem fog segíteni! Egyedül ők a kompetensek ebben a témában.
Kérni fognak egy fényképet a kódról, amit próbálsz aktiválni, (számla nem kell nekik, nem is értenék) aztán pár nap alatt lezavarják a dolgot, ha jogos a dolog kapni fogsz egy másikat. Nem tudom milyen címen próbálkozol, én a techsupport[kukac]ubisoft.co.uk címen mindig kaptam választ. Pl. ilyen dolgot is intéztem velük.
Sok sikert!

[ Szerkesztve ]


Marci79
(aktív tag)

Akkor a számláról is egy képet totál feleslegesen küldenék nekik? Azon gondolkodtam, hogy mindenről küldenék képet, hogy bizonyítsam a kód valós "tulajdonjogát".


gabee jr
(tag)

Csak a kódról kértek tőlem képet.
Számlája nem mindenkinek van, nyerhetted is, kaphattad ajándékba is, ilyen alkalmakkor értelem szerűen nincs számla a birtokodban.


nonsen5e
(addikt)
Blog

Uplay letöltő komolyan nem p2p alapú? Kemény ezresért megvettem a Watch_Dogsot, töltöm lefele, jön egy random áramszünet és indítja elölről. :(((


gabee jr
(tag)

A (letöltés) szüneteltetés biztos, hogy működik Uplay-en, de ilyen áramszünetes szívással én személy szerint nem találkoztam még.
Egyébként használt szünetmentes cégektől, felszámolásokból, innen-onnan 6-8-10e forint körül megcsíphető, plusz új akksi 5-6K.
Ahol nagyon labilis az elektromos hálózat, (vidéken: kisvárosokban falun nagyon sok helyen) megéri, mert a se a vinyó se az SSD nem szereti ha kifogy alóla a kakaó.
Egyébként elég hihetetlen a G2A-n az a Watch Dods ennyiért.. ;) :K

[ Szerkesztve ]


Marci79
(aktív tag)

A CDGalaxis visszaírt, hogy keressem meg a playon-t ezzel. Na, ha a playon-on múlik, akkor megszívtam és buktam 5ezret. Ők aztán nagyívben sz@rnak a hibákra, őket ismerve.

Közben már a második ilyen jött a levélre o.O :


nonsen5e
(addikt)
Blog

Egy órával utána a net ment el, és kezdhettem harmadszorra is újra, de utána sikerült leszedni végül.
Bp.-n vagyok, két évente van, hogy szerelnek valamit a házban valahol, aztán szó nélkül levágják, de mindig a legrosszabbkor.
Ott minden hihetetlen áron van, mittudomén, találnak egy országot ahol még pont nem régiózáras valami aztán ott vásárolnak be kulcsokat vagy nem tudom. Most legrosszabb esetben vesztettem egy ezrest, de egyelőre még műküdik. :)


gabee jr
(tag)

Kicsit változtak a dolgok mióta én ügyet intéztem velük.
Látom, már be kell lépni az Uplay-be a neten és ott kell küldeni a problémádat.
Ezen az oldalon, please click HERE-t keresd.

De előtte olvasd át alaposan az oldalt, mert pl. az űrlapon majd a SUBJECT mezőben csak a problémás kód és a "Key Already in Use" szerepelhet!
A "QUESTION"-ben pedig a pontos probléma, valamint mikor és hol vetted a játékot.
A "Attach Documents to Question" menüben csatold a kódról és a számláról a képet.
Na, sok sikert!


Marci79
(aktív tag)

Az az oldal nem volt elérhető. De már okés is és használtam. Kíváncsi leszek, hogy alakul. Köszi szépen a javaslatokat! :R


SkiDev
(senior tag)

Sziasztok! Hogyan lehet Uplayen kitörölni a lakcímet? Illetve se az emailt se a jelszót nem engedi változtatni, mindig valami invalid cuccot ír...


Marci79
(aktív tag)

Válasz jött is ott. De azóta semmi. o.O

"Bruno4/9/2015 7:26:07 PM
Hi my name is Bruno and I will be here to help you further, I am sorry to hear that you having issues with your game, I know how frustrating this can be, so I do apologise for the inconvenience caused.

However to be able to investigate this issue I will need the following information.

Digital image of the cd key.

Proof of purchase for the game.

(If you already send this please send us the rest of the information below)

Email:

User Name:

First Name:

Last Name:

Country:

Date Of Birth:

Once we receive these images we will be able to help you further.

Thank you."

Erre válaszban megadtam minden infót és azóta síri csend. Rájuk írtam még kétszer is, de semmi. Indítsam újra a question-t?

[ Szerkesztve ]


gabee jr
(tag)

Hol próbálod?
Ugye a weboldalon? Itt?
Belépve az Uplay-es nevedre kattintva, "Account informationt"-t kiválasztva?
Csak mert mindent ott tudsz állítani! A zöld fülekkel az email/jelszó cserélhető. (kapsz egy emailt a fiókodba, azt megerősíted, majd csak aztán tudsz változtatni)
A ceruzás ikon (edit) menüpontján pedig minden mást, kivéve a Country-t, azt nálam sem lehet változtatni.


gabee jr
(tag)

Hát nemtom' Marci, nagyon ne aggódj, mert míg nincs az ügyed lezárva, (Solved vagy Closed címkét fog kapni az ügyszám) addig bármikor jelentkezhetnek. Biztos van valami idő adva nekik, hogy mikorra kell megoldani az ügyed, ezek szerint még az nem telt le... Én a helyedben várnék, legkésőbb jövő hét szerdáig, csütörtökig...


Balazsking
(csendes tag)

Helló!
Pár napja megvettem G2A-n a Watch Dogs-ot. Minden simán ment, aktiváltam Uplay-en. Ma viszont, mikor próbálnám letölteni, nem hoz ki ilyen lehetőséget. Két féle dolgot hoz fel. Ha a Play gombra kattintok, akkor behozza a steam-et (gondolom ott kéne letölteni) de mivel nem ott van aktiválva, ott meg kéne vennem. A másik, ha rányomok az uninstall gombra (furcsa, hisz fel sincs telepítve), akkor meg behozza a vezérlőpultot, abban is a programok eltávolítása vagy módosítása részt, de abban a listában nem is szerepel a játék...
Kérlek segítsetek! Válaszotok előre is köszönöm.

üzenetek