üzenetek

hozzászólások


Cannabis7
(senior tag)

Ming-Chi Kuo már csak tudja.


bollokcs80
(Korrektor)
Blog

Igaza lehet, hiába van csilliárd dollárnyi pénzed, attól még nem leszel egy teljesen más területen is sikeres csak úgy. Adott esetben sok évnyi munkával sem.

A teljes önvezetés a hétköznapokban még sokáig fikció marad szerintem. Az eddigi, sok éve tesztelő cégek tapasztalatai be lettek építve a modern autókba, mint vezetést támogató szolgáltatások, ez is nagy eredmény.

Amúgy meg amíg itthon egy normál (használt)autó is sokak számára nehezen elérhető, addig szerintem tökmndegy, hogy van-e Apple autó vagy nincs.


Polarstar
(nagyúr)

Lehet hogy ideális egy ilyen projekt arra hogy pénzt égessenek el és számlát gyártsanak a cég számára. Még prototipusok képe sem bukkant fel sehol. Így ez több mint kétséges.
Az tény hogy van rogyásig pénzük erre.


Parallaxis
(addikt)

Az ilyen bejelentések után két hónappal jön a következő Apple Event, ahol bemutatják a "zsákutcában lévő" terméket, amivel robbantanak :D


Polarstar
(nagyúr)

Azért ez nem egy zsebben is elférő termék.


Parallaxis
(addikt)

Az Apple ha akar akkor tud titkolózni, tök mindegy milyen termék az amiről szó van.
(Volt olyan, hogy adott terméket már két éve tesztelték zárt körben, mire bejelentették, de senki nem tudott róla előtte, pedig az egyik termékkategóriájukat teljesen más irányba vitte onnantól /Intelre váltás/.)


Farkas82
(tag)

Szerintem az apple néhány éve bedőlt a nagy önvezető hype-nak, amikor úgy látszott, hogy ez néhány éven belül tényleg valóság lesz. Úgy gondolták hogy szoftveres tapasztalatukkal tudnak majd valami forradalmit prezentálni, amivel le tudják nyomni a tradícionális gyártókat, mint annó az első iphonnal. Mostanra látszik, hogy az önvezetés azért még várat magára, nincs kifort törvényi háttere sem. Egy sokadik elektromos autót kiadni, ami ugyanazt tudja mint a többiek, ráadásul úgy, hogy nincs szervíz hátterük sem, nagyon kockázatos. Egy új laptopprocit bevezetni azért lényegesen könnyebb, mint egy számukra teljesen új termékkategóriát. Egy autót nem fognak tudni az apple storeok, vagy a meglévő szervízpartnereik szervizelni. Világszerte több száz autószervízt felépíteni, vagy több száz új partnerrel leszerződni hogy a piacra dobáskor már legyen szervízhálózatuk... azt azért nehéz lenne titokban tartani.


exkalibur
(csendes tag)

Miután kiadnak egy melegedő és foltosodó csúcs telefont 2 nap alatt szétfoszló tokkal majd pont egy önvezető autót csinálnak meg


V.Milán
(tag)
Blog

+1. Meg szerintem azért néhány befektetői pénztárca is megnyílt az apple brand miatt.


Parallaxis
(addikt)

Mondjuk a melegedés az röhejes, tekintve, hogy 40 fokra sipákolnak, amit a ma forgalomba lévő összes droidos készülék elér terhelés alatt és normálisnak van tartva. (Pl. a Xiaomi 13T Pro 50 fokig melegszik terhelés alatt de mivel az nem Apple készülék, így ott ez teljesen rendben van.)


winss
(tag)

Remélem majd úgy mutatják be, mintha a kereket ők találták volna fel. :D


Juhaszatti
(addikt)
Blog

44 fok volt talán amit legutóbb olvastam. Valószínűleg azért problémáznak ezen most jobban (egyébként maguk a felhasználók is), mert a titánnak mások a hőleadási/vezetési tulajdonságai, mint az alunak vagy a rozsdamentes acélnak.


Parallaxis
(addikt)

Apró gond, hogy a titán keret csak díszítés, a készülék váza továbbra is alumínium és a hőt sem most, sem régebben nem a vázra vezették ki.


Sz.L.
(aktív tag)

Az lesz a minimum! :)


LurkerSheik
(senior tag)

Egy 3000mrd dollart ero ceg ugy bedolt a piaci trendeknek hallod … jol raszaladtak a nyomorultak. :C
de te itt atlatod a piacot!
Igazan irhattal volna nekik hamarabb akkor nem dobjak ki r&d-re feleslegesen azt a sok sok penzt. :(

üzenetek