Biztosítás = biztonság ???

írta: localhost, 13 éve

Én még így tanultam: biztosítás = biztonság.
De láthatólag már nem így van.
Süllyed a színvonal! (ez most szándékosan írtam így )

A történet nagyjából annyi, hogy van autónk és van kötelező biztosításunk.

De a biztosító nemcsak hogy buta, értelmetlen, hanem szándékosan félrevezető, mondhatom nyugodtan: hazudnak.
Még ha tudatlanságból is, de akkor sem mondanak igazat!

ELŐSZÓ:
Szükségem lenne egy olyan díjfizetési igazolásra, amit magamnál hordhatok.
Ezt ezidáig automatikusan küldték postán.
Most 2011. július 01-től terjedő második féléves igazolásom nincs.

EZEN BEJEGYZÉS: 07.12-én íródik.

E-mailt írtam az ügyfélszolgálatuknak, akik azt válaszolták, hogy:

"Az e-GFB teljes mértékben elektronikus ügyintézésen alapuló termék. Ennél a módozatnál nemcsak a szerződés megkötése zajlik az interneten keresztül, hanem a további ügyintézés is. A 2011. január 1-jétől indult Ügyfélportálon keresztül a szerződés módosítása, a díjak fizetése, valamint a kárbejelentés is elektronikusan, teljesen automatizáltan működik. Ezen kívül valamennyi törvényileg előírt kommunikációt, amelyek eddig postai úton történtek, az e-GFB esetében felváltotta az elektronikus kapcsolattartás.

Ügyfélportálon – regisztráció után – le tudja tölteni, és ki tudja nyomtatni a díjigazolást.

Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat."

Csakhogy ebben több hiba is van!

Egyrészről mi ez a "kioktató hangnem" az elektronikus ügyintézésről? Az E-mail nem elektronikus ügyintézés? Hiszen nem mentem be hozzájuk és nem döntöttem rájuk a pultot! Ha ezen átlépek, akkor is azt tanácsolja, hogy logoljak be az online felületre és onnan töltsem le a díjigazolást.

Csakhogy éppen azért írtam nekik, mert csak a múlt félévi van letölthető állapotban, a mostani nincs.

Tovább megyek...

Belogolás után figyelmeztetést kapok!

Micsoda??? :Y Nekem Hátralékom van? :Y :Y :Y Az meg hogy lehet? Rendezzem ? Amikor csoportos beszedési megbízással díjlehívás útján ŐK KEZDEMÉNYEZIK a Bankomtól a levonást? :( Meg fogják szüntetni, mert nem kell neki a pénzem?)

Utánanéztem, hát valóban nem vonták le!
De miért nem ?

Telefonáltam: azt mondták, majd csak 07.14-én fogják levonni.

DE EMIATT ÉN VAGYOK BEFENYEGETVE és felszólítva, hogy rendezzem a tartozásomat ???

De ha már telefonáltam, azt mondta az ügyintéző hölgy, hogy ONLINE kérvényezzem a zöldkártya kiküldését. (ez a zöldkártya nem a környezetvédelmi, hanem a nemzetközi Zöld -kártya).
Oké, kattintok kettőt és HIBAÜZENETET kapok:

Most már tudom, hogy ez a speciális hibaüzenet, kód, arra vonatkozik, hogy Ők nem vonták le a díjat és emiatt én díjhátralékba kerültem és emiatt nem is kérhetem a Zöldkártya kiküldését!
Akkor meg miért nem ez van ideírva? :(( Akkor meg miért nem ez van ideírva? :(( Akkor meg miért nem ez van ideírva? :(( Akkor meg miért nem ez van ideírva? :(( Akkor meg miért nem ez van ideírva? :(( Akkor meg miért nem ez van ideírva? :(( Akkor meg miért nem ez van ideírva? :((

Ezt is onnan tudtam meg, hogy ismét levelet írtam nekik, kérve a hiba magyarázatát.
Megválaszolták: hogy MAJD ha ők levonják a pénzt a számlámról és majd ha megérkezik hozzájuk és majd bekönyvelik és iktatják és majd átvezetik és majd átállítják a státuszt utána ...
...
...igen, utána ISMÉT megnyomhatom a gombot, hogy "Kérem a Zöldkártyát" és akkor majd nem lesz hibaüzenet, hanem Gizike a túloldalon észreveszi és majd kiállítják a zöldkártyát és majd kipostázzák .

Egyszercsak, hirtelen.

Jah és olyan országba utazok, ahová nem szükséges a zöldkártya, csak az ügyintéző csajszi mondta, hogy kérjem. De nem tudom kérni.