2560x1080 és 1920x1080 a játékok fényében

Logika szerint a 33%-al több pixel esetén 33%-al több erőforrást igényel a megjelenítés. De mi a gyakorlat? – írta: Romvr, 8 éve

Witcher 3

A címben szereplő játék a megjelenése napjától van a gépemen, és megvettem hozzá az összes eddig kiadott DLC-t. Minden patch és a legfrissebb AMD driverek is felkerültek a gépre. Illetve egy HotFix-et is kapott, ami az átvezetők és párbeszédeknél fellépő képarány torzulást javítja UltraWide felbontáson.

A játék High beállításokkal futott, az nVidia HairWorks-ot kikapcsolva. Sajnos, Ultra beállításon már megsínylette gépem, és gyakran csúszott a 25 FPS-es lélektani határ alá a számláló.

A GPU tevékenység a játék alatt 97-99% os volt, míg a CPU 45-60% körül dolgozott.

Viszont a játékélményben hatalmas változás történt, míg a kép magassága változatlan, addig oldal irányban nőtt a kép kiterjedése ezzel kitolva a látómezőt. Technikailag ugyan nem tűnik soknak, de az ember 10 perc játék után rájön, hogy a beleélési faktor drasztikus és pozitív változást szenvedett el.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt