2560x1080 és 1920x1080 a játékok fényében
Logika szerint a 33%-al több pixel esetén 33%-al több erőforrást igényel a megjelenítés. De mi a gyakorlat? – írta: Romvr, 8 éve
Witcher 3
A címben szereplő játék a megjelenése napjától van a gépemen, és megvettem hozzá az összes eddig kiadott DLC-t. Minden patch és a legfrissebb AMD driverek is felkerültek a gépre. Illetve egy HotFix-et is kapott, ami az átvezetők és párbeszédeknél fellépő képarány torzulást javítja UltraWide felbontáson.
A játék High beállításokkal futott, az nVidia HairWorks-ot kikapcsolva. Sajnos, Ultra beállításon már megsínylette gépem, és gyakran csúszott a 25 FPS-es lélektani határ alá a számláló.
A GPU tevékenység a játék alatt 97-99% os volt, míg a CPU 45-60% körül dolgozott.
Viszont a játékélményben hatalmas változás történt, míg a kép magassága változatlan, addig oldal irányban nőtt a kép kiterjedése ezzel kitolva a látómezőt. Technikailag ugyan nem tűnik soknak, de az ember 10 perc játék után rájön, hogy a beleélési faktor drasztikus és pozitív változást szenvedett el.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!
Azóta történt
-
Játékra, otthonra, bármire - LG 27MP89HM-S
Tökéletesen elégedett vagyok a monitorral, csak pozitívumokat tudok felhozni az eddigi tapasztalataim alapján.
-
Belépőszint 2016 - az RX 460 és barátai
Az év nem volt eddig erős alacsony árú és elfogadható teljesítményű VGA-k terén, csak az AMD RX 460-a érkezett a kategóriába.