Megszűnt a csoportos kedvezmény a T-Mobile-nál

Szólni persze nem szóltak egy árva szót vagy bötűt sem. Az öcsém figyelmeztetett, akinek... – írta: erdoke, 17 éve

Szólni persze nem szóltak egy árva szót vagy bötűt sem. Az öcsém figyelmeztetett, akinek szintén van 3-4 társkártyája, hogy a legutóbbi számlában már nem volt ilyen címen jóváírás. Ellenőriztem, valóban eltűnt. Az ügyfélszolgálat csak megerősíti a tényt, de nem kommentálja.
Majd én: Ilyen formában ez bizony egy mocskos húzás volt, és erős késztetést érzek arra, hogy a nevem alatt futó 4 db, illetve a hozzám kapcsolódó másik 2 db előfizetést megszüntessem/kiszerveztessem a hűségidők lejárta után. Ugyanis ezzel szinte elvesztette értelmét a társkártyás móka, hiszen az Aranykártya pontok még öt kártyával is elég lassan gyűlnek ahhoz, hogy kecsegtető ajándékokat, netán telefont tudjak rajta venni minden évben.
Minden bizonnyal van ésszerű üzleti magyarázat a lépésre, de én mint egyszeri ügyfél még csak egy vígasztaló hátbaveregetést sem kaptam. Tehát kénytelen vagyok a lépést a Westel nevének, majd formai önállóságának megszüntetésével kezdődött buta döntéssorozat újabb példájaként felfogni, a magyar magentaszínű ámokfutás következő lépcsőjeként megélni.

Üdvözlettel:

Egy 9. éve hűséges ügyfél