Battlefield 3 - Archívum 1 - PC játékok fórum

üzenetek

hozzászólások


feka007
(nagyúr)
Blog

Kiadó: Electronic Arts
Fejlesztő: EA Digital Illusions CE AB
Megjelenés: 2011 OKTÓBER 28

Nyílt béta: SZEPTEMBER

Platformok: PC, XboxTM 360, PlayStation® 3

Béta információk:

A játék tesztelése céljából szeptember 29-én indul egy nyilvános béta, amely minden platformon elérhető lesz.

Rendszerkövetelmények:

Minimum:
-Operációs rendszer: WINDOWS VISTA (SERVICE PACK 2) 32-BIT
-Processzor: 2 GHZ DUAL CORE (CORE 2 DUO 2.4 GHZ OR ALTHON X2 2.7 GHZ)
-Memória: 2 GB
-Merevelemez: 20 GB
-Videokártya (AMD): DIRECTX 10.1 kompatibilis 512 MB RAM-mal (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 vagy 6000, ATI RADEON 3870 vagy jobb)
-Videokártya (NVIDIA): DIRECTX 10.0 kompatibilis, 512 MB RAM-mal (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 vagy 500, NVIDIA GEFORCE 8800 GT vagy jobb)
-Hangkártya: DIRECTX kompatibilis
-Billentyűzet és egér
-DVD meghajtó

Ajánlott:
-Operációs rendszer: WINDOWS 7 64-BIT
-Processzor: QUAD-CORE
-Memória: 4 GB
-Merevelemez: 20 GB
-Videokártya : DIRECTX 11 kompatibilis, 1024 MB RAM-mal (NVIDIA GEFORCE GTX 560 vagy ATI RADEON 6950)
-Hangkártya: DIRECTX kompatibilis
-Billentyűzet és egér
-DVD meghajtó

Kiegészítők (1+3):

Az alábbi kiegészítőt minden Limited Edition verzió tartalmazni fogja:

- A Back to Karkand egy Bad Company 2 Vietnam méretű kiegészítő csomag, amely tartalmazza a Battlefield 2-ből ismert 4 legendás, és népszerű pályát (Strike at Karkand, Wake Island, Gulf of Oman, Sharqi Peninsula). A lemezen alapból nem lesz megtalálható, mert megjelenésének időpontja még egyelőre ismeretlen (várhatóan december környéke). Később külön megvásárolható lesz a DLC.

Az alábbi 3 kiegészítőt csak bizonyos üzletekben előrendelt Limited Edition verziók fogják tartalmazni. Egyelőre a magyarországi üzletek számára sem világos, hogy hozzájuk milyen verzió fog érkezni:

- A Physical Warfare Pack DLC 3 kiegészítőt és egy fegyvert tartalmaz (Type 88 LMG támasztékkal (bipod), sörétes lőszer a DAO-12 Shotgunhoz, Flash suppressor (csökkenti a torkolattüzet) az SKS mesterlövész puskához, DAO-12 Shotgun első naptól elérhető). Később ez a kiegészítő mindenki számára ingyenesen elérhetővé válik.

- A SPECACT Kit Upgrade DLC 8 speciális kinézetű ruházatot tartalmaz, oldalanként minden kaszthoz egy tartozik. Később mindenki számára megvásárolható lesz.

- A Dog Tag Pack DLC taralma 5 darab egyedi dogtag (dögcédula) a játékban alapból megtalálhatókon felül. A későbbiekben megvásárolható lesz, azonban ha megölsz egy ellenfelet, elméletileg ellophatod az övét.

Tudnivalók:

- Frostbite 2.0 motor, WIN XP nem támogatott, nem kompatibilis a DX9-el, 64 bites rendszerek előnyben
- Teljes egyjátékos kampány, Kooperatív kampány, és Multiplayer rész
- Megerősített Multiplayer játékmódok: Conquest, Rush, Team Death Match
- Max 64 fő multiplayer PC-n, 24 fő multiplayer konzolon
- Dedikált szerverek, LAN támogatás nincs
- M-osztályú besorolás (18+), vér effekt, csúnya beszéd

Játékmechanika:

- Kasztok: Assault, Engineer, Support, Recon
- Health bar visszatér, és van visszatöltődés, járműveknek is bizonyos esetekben
- Dev konzol
- Hasalás
- Killcam /kikapcsolható
- Karakter testreszabás (5 slot)
- Minden pályán, minden játékmód elérhető
- A fov (látószög) klasszisokkal jobb, mint a BC2-ben
- Amerikai Tengerészgyalogság, Orosz Spetsnaz, PLR (People's Liberation Resistance)
Squadleader tud születni bárkire a squadból, de a többiek csak a squadleaderre
- A játékosok képesek lesznek saját dögcédulájukat testreszabni, illetve ellopni másokét
- Komolyabb mélységű unlockolási lehetőség és testreszabhatóság, mint az eddigi BF-ekben
- Minden fegyver 3 kiegészítő slottal rendelkezik
- 3 féle tüzelési mód: egyes lövés, félautomata, és automata
- Kétféle késelés lesz, egy autókés (F gyorsbillentyűvel, amihez jár egy kivégzős torokmetszős anim is) és egy kézbevehető, amivel lehet hadonászni
- A gránát kézbevehető és úgy dobható, 2 jár alapból, de lesz gyorsgránát is
- A járműbe beszállás/helycsere nem lesz animálva, teleportos lesz (kivéve single)
- Elesett társak fedezékbe húzása (WASD gombokkal) (CSAK SZINGLI JÁTÉKBAN)
- Több mint 50 fegyver közül választhatunk, majd amiket tetszés és játék stílus szerint szabhatunk majd kedvünkre
- Lesz újra Hardcore mód
- Minden térképen minden játékmód elérhető lesz
- Minden kaszt számára elérhető lesz a Shotgun és PDW
- A Claymore nem robban fel ha gugolva vagy fekve közelítesz
- Ha kimaxoltad a "kit"-ed, akkor megkapod a másik frakció fegyvereit is
- A csapat kommunikáció fejlesztés alatt áll
- A rombolhatóság nagy, de nem lehet mindent rongálni
- A 3D spottot átírták, markerek kisebbek lettek, eltűnnek ha kikerülnek a látómezőből
- A BF3 adatlap lesz
- Lehet repülőgépbe születni
- Az SP hossza nem megbecsülhető
- A szerverkereső a Battlelogon keresztül működik
- Klán támogatás lesz a Bettlelogban
- A konzolosok Battlelogja hasonló a PC-sekéhez
- Nincs lan támogatás, a csalások elkerülése végett
- Járművek lőszerkészlete végtelen
- Wake Island-en a repülőgéphordozó nem irányítható
- A BF3 SP sztorija nem valós
- Pár alap BF3-as kaszt olyan lesz, mint a Karkand DLC-ben
- BattleRecorder lesz
- A játék béta állapotban van kint
- Lesz Claymore
- Konzolon lesz VOIP, PC-n meg Battlelogon belül lesz hasonló
- BF3 alap 9 térképpel + 4 Karkand DLC-vel
- Lesz Mortar, amit előtte telepíteni kell a földre, aztán használni
- A Karkand DLC térképei azonosak lesznek az eredeti verziókkal
- C4 és Claymore support classnál
- Repülők lesznek konzolon is
- Lesz Killcam
- Rengeteg dolog testreszabható, van sok kiegészítő járművekhez, fegyverekhez
- A repülőgépekben át lehet váltani külső nézetre.

Soldier Specialisations leírása

Nagy köszönet a fordításért AdweeX Úrnak a battlefield.hu-ról.

SPRINT - Csökkenti a viselő holmijainak a nehézségét ezáltal kevésbé fáradunk el, mely a futás gyorsaságát növeli.

Squad SPRINT Boost- Használatkor a csapatunkban (mely maximum 4 fős) mindenki gyorsabban fut majd.

FLAK - Reduktálja a robbanószerek sebzését rajtunk. Illetve megvédi az életveszélyes területeket rajtunk. (mint például a fej) [Csak robbanó szerek ellen hatásos!]

Squad FLAK Vests - Használatkor a csapatunkban (mely maximum 4 fős) mindenki védelmet élvez a robbanó szerek ellen (mint például a gránát repeszei ellen). Ha a csapatban valaki használja a Flak perket, arra ez nem hatásos. (szóval a kettő egyszerre nem aktiválódik.)

EXPL - Egy úgynevezett EOD mellényt kapsz magadra mely megnöveli a nálad tartható robbanószerek számát. (pl.: RPG rakéták)

Squad EXPL - Az összes csapattársad megkapja az EOD mellényt.

COVR - A csatatéri tapasztalat és a fejlett tréning kombinált hatása csökkenti a harcban szerzett sebzéseket. (vagy bekapott lövéseket)

Squad Sppression Reduction - Kisseb eséllyel de csökkenti a csapattársaknál a bekapott lövéseket.

MARKSMAN TRAINING - Ez a specializáció megnöveli a fegyverek pontosságát, csökkenti a fegyverek visszarúgását és a fegyver ingását. Csak Mesterlövész fegyvereknél működik!

Squad MARKSMAN TRAINING - Megnöveli a csapattársak fegyvereinek a pontosságát. Hiába van egy csapatban több embernek aktiválva csak egyszeres hatás érhető el.

AMMO - A MOLLE taktikai lőszer zsákok által több lőszert hordhatsz magaddal az elsődleges és a másodlagos fegyveredhez!

Squad Extra AMMO - Ahogy a neve is mondja megnöveli a csapattársak lőszereinek számát.

FRAG - Használatkor megnöveli a játékosnál lévő gránátok számát 1-el. (néha kettő?!)

SQUAD EXTRA GRENADES - A használó csapatnak több gránátja van ezzel megnövelve a tűzharc hatásosságát. Ez a Perk lehetővé teszi a csapatnak, hogy a könnyű páncéllal rendelkező célpontokat pontos gránátdobással kiiktassák.

Linkek:

Hivatalos Honlap
Fun Oldal
Battlefield Blog
Magyar Battlefield Oldal

Hivatalos Videók:

Battlefield 3 - "My Life" Trailer
Fault Line Series Episode I: Bad Part of Town
Fault Line Series Episode II: Good Effect On Target
Fault Line Series Episode III: Get that Wire Cut
Full Length "Fault Line" Series Gameplay Trailer
Battlefield 3 - E3 Trailer (Frostbite 2 Features)
Battlefield 3 - Thunder Run Tank Gameplay Trailer (E3)
Battlefield 3 - Operation Metro Multiplayer Gameplay Trailer (E3)
Battlefield 3: Paris Multiplayer Gameplay
Battlefield 3 - Physical Warfare Pack Gameplay Trailer
Battlefield 3 'GamesCom 2011 Caspian Border Multiplayer Trailer
Battlefield 3 - 4 Minutes of Extended Caspian Border Footage (Bővített változat)

Community, FanMade Videók:

Battlefield 3 - Community Requests I
Battlefield 3 - Community Requests II
Battlefield - Pwned_ I
Battlefield - Pwned_ II
Battlefield 3 - Multiplayer Gameplay Analysis
Battlefield 3 - Thunder Run Analysis
Quantic Media Presents: The "Beauty of Battlefield 3" by Rube

A Battlefield 3 Alpha tesztje véget ért. A fent említett időpontban (Szeptemberben) várható a nyílt Béta teszt. A hivatalos kezdés előtt 2 nappal előbb kezdhetnek az Origin BF3 előrendelők és a MOH Limited/Tier1 tulajok.

Twitter

A Battlefield 3 nem lesz kapható Steamen
Battlefield Előrendelési Bónuszok

100 óra kell, hogy megszerezz minden fegyvert és extrát kasztonként
Nem lesznek dupla fegyverek
A Caspian Border térkép repülési zónája nagyobb mint 1.4 km
Amcsi optika lehet orosz puskán is

Az EA a Razer együttműködésével Battlefield 3 stílusú és kinézetű kiegészítőket dobott piacra. A szett a Battlefield 3 Collector's Edition nevet viseli ami maradéktalanul megállja a helyét mind küllemre és minőségre is. Arról még nincs információnk, hogy a hazai boltokban is lehet-e majd kapni. Külföldön már árusítják.

Kiegészítők:

- Razer Imperator Battlefield 3 Edition
- Razer BlackWidow Ultimate Battlefield 3 Edition
- Razer Scarab Battlefield 3 Edition
- Razer Onza Tournament Battlefield 3 Edition
- Razer Messenger Bag Battlefield 3 Edition
- Battlefield 3 iPhone 4 Protection Case by Razor

Battlefield 3-Russian Edition angolosítása:

Több ember, csak kulcsot vett meg nem a dobozos játékot. A használata teljesen legális, egy probléma van velük. Orosz nyelven érhetőek csak el. Az orosz kulcsos játékok angolosítása teljesen egyszerű.
Ha az itt leírtakat elvégzi az ember, akkor angol lesz a játék szinkronja is és a feliratok is.
100%-ban működik, több ember által tesztelve.

Plusz információ:

Miután kijön egy új patch, az origin automatikusan frissíti a játékot, viszont ezután nem indul el ez a verzió. Fekete képernyőt látunk csak. Ez azért van, mert az UPDATE könyvtárhoz is hozzányúl a frissítés.

Miután frissített az origin, le kell tölteni egy kb 2megás UPDATE könyvtárat és felülírni az eredetit ami a telepített könyvtárban található.

Battlefield 3 orosz verzó "angolosítása", illetve patch utáni szerkesztése

Források: Battlefield Clan War, Gamepod, Twitter, TotalBF

Jó játékot és sok fraget kívánok mindenkinek!

Utolsó Módosítás:
2011.10.30.
Neró

[ Módosította: 7 ]


euforia
(tag)

karácsonyra??? most volt karácsony...


tocsek18
(senior tag)

ÚÚ ez jó game lesz ha kijön :D Tuti megjelenéskor el is kezdem nyomni,ellentétben a bf2vel amit 6hónap után kezdtem csak játszani... Képek nincsenek még? Remélen nem kell hozzá atomerőmű ;) .


feka007
(nagyúr)
Blog

Ez várható volt, mivel az EA szereti ebben az időszakban kiadni játékait (meg nem csak ő persze), mivel ekkor a legsikeresebb üzletileg. (bár a BF2-nek nyár közepén is sikerült csúcsokat döntögetnie)
Eddig minden BF kicsit félkész volt technikailag, de erre most talán elég idő jut, és az engine is sokkal jobb.
tocsek: még nincsenek, most lett csak bejelentve.(hivatalosan) ;) De arról, hogy milyen állat is lesz a grafika, már lehet szemezgetni a készülő konzolos Bad Companyből
Nagyon ott lesz!

[ Szerkesztve ]


McKennyKe90
(tag)

egy bf2 es osztag nem öt hanem 6 emeberes!!!omg
Ahogy olvasom tiszta cod4 lesz


feka007
(nagyúr)
Blog

Hardwired írta, amúgy valóban... Szerintem inkább a CoD4 tiszta BF2, a járművek hiányát leszámítva.


Csapi007
(veterán)
Blog

Remélem lesz olyan jó mint a BF2. :))

[ Szerkesztve ]


Zee21
(aktív tag)

jah meg lesznek 80-as szerverek
TE JÓISTEN 40vs40 azért durva ......


feka007
(nagyúr)
Blog

Ja, jó kis laggok lesznek. :D


tocsek18
(senior tag)

Ha lesz benne heli meg repcsi az fincsi lesz a pusztítható környezettel párosítva. :C :Y Remélem nem lesz benne ilyen, hogy tankal felakadsz a stoptáblán :(((


feka007
(nagyúr)
Blog

Nem is lenne Battlefield, ha kihagynák.
Biztos, hogy ebben már nem fogsz minden kiálló kis izében fenn akadni, komolyabb motor ez annál. [link] :)


keIdor
(titán)

Frostbite engine-re kiváncsi leszek, na meg azért a játékra is!:) GoGoGo!


Csapi007
(veterán)
Blog

Ezaz, ilyenek nélkül már nem lenne az igazi. :DDD


DieHard
(senior tag)

ez nem lesz pcre ha jól sejtem


feka007
(nagyúr)
Blog

Én is láttam, hogy a HW-n csak konzol van a hír neve alatt bejelölve, de biztosra vehető, hogy lesz PC-re, hiszen ott van a legnagyobb tábora, csak a singles Bad Company lesz konzol only, de egy multis BF-et tuti, hogy nem hagynak ki PC-re, márcsak a bevételek miatt sem... Szerintem még be sincs jelentve, hogy milyen platformokra készül, de ha lesz PSP-re, akkor PC-re is...

[ Szerkesztve ]


feka007
(nagyúr)
Blog

Azt mondják, hogy csak véletlenszerűen lettek bejelölve a platformok, mivel még nem tudni, még ez a néhány infó is csak pletyka, úgyhogy nincsen hivatalos bejelentés még a platformokról, úgyhogy 99%, hogy lesz PC-re.


DieHard
(senior tag)

legyen igazad


tkesy
(őstag)
Blog

Megnéztem ezt a videót, de ebben nagyon a konzolra vannak rácuppanva a fejlesztők.... :(
A mostani trend alapján (irjuk meg konzolra, majd plottoljuk pc-re) sok jóra nem számítok....
Nomeg ismerve az előzményeket, sok optimalizációra szintén nem számítok, a BF2 se volt egy gyenge gépigényű progi mikor megjelent... :U


keszegduda
(őstag)

Kíváncsian várom a folytatást, mert a Battlefiled 2 még mindig verhetetlen. :R


mcmike
(őstag)

Hát nem hinném h bármelyik BF epizódot kihagynák PC-ről. Mégis csak azon kezdte a pályafutását, és tartja ugyanúgy továbbra is. :U


feka007
(nagyúr)
Blog

Persze, hogy konzolos, mivelhogy a Bad Companyből van a videó... :) Ennek a Bad Companynek eléggé tech-demó szaga van, szerintem csak a Frostbite erejének fitogtatása vele a cél. Az viszont jó jel, hogy először konzolra jelenik meg az új enginenel készült cucc (mármint a BC), szerintem elég komoly enginere számíthatunk, és ebben benne van az is, hogy gyors is lesz, nem csak szép, szerintem simán veri az UE3-at (mondjuk ez nem vmi nagy dolog... :D ).
A BF2 tényleg nagyon optimalizálatlan volt, 1,5 gigát simán megevett, ami még mai viszonylatban is sok... :D Viszont az egy vacak engine volt...

[ Szerkesztve ]


Zee21
(aktív tag)

te könynen beszélsz 8800-addal :D de én nemtom min fogom elfutattni ha egyáltalán jön ki PC-re is :D


feka007
(nagyúr)
Blog

Ez van, grafikailag is kell fejlődni, van is hova BF-ek esetében. ;) Bár a 2142 elég pofás lett, egész jó gépigénnyel.
Nem tudom honnan veszitek, hogy nem jön PC-re, csak a BC lesz konzol only... :D


tkesy
(őstag)
Blog

Szerintem meg pont az a rossz jel, hogy konzolra jelenik meg...
Arra megprobálják optimalizálni, oszt jön az EA minden platformon aratni akar, lehetőleg egyidőben --> plottolás pc-re, aztán "majd azok ugyis vesznek alá hardvert, ha nme fut jól" felkiáltással már nyomják is le a torkodon a *****....

Amúgy én simán ellenék a BF2 grafikájával is, ha kijavitnák a benne lévő rakás hibát, és raknának a játék alá egy normálisabb fizikát...


Q-s procival meg GTX-el a farzsebben könnyü mondani, hogy van még mit fejlődni grafikailag... :U ;]

[ Szerkesztve ]


feka007
(nagyúr)
Blog

Eddig is a PC dominált a BF-ek fejlesztésénél, most sem fognak ezen változtatni, max most mindkét platformon egyszerre jelenik meg... A Bad Companyt meg majd tolom az X360-on... ;]
BF2-ben annyi bug van, hogy azt szerintem nem lehetne kijavítani, jól is tették, hogy kihajították azt a motort...


tkesy
(őstag)
Blog

úgy legyen.... :) Bár az EA-t ismerve... :U :(


GameOver
(aktív tag)

Egyetértek. Én is bőven ellennék a BF2 grafikájával. (Bár ha jobban belegondolok az egész játékkal úgy, ahogy van még jó darabig. :DD ) Sohasem érdekelt egy játék grafikája. A játékélmény legyen ott a szeren, minden más mellékes.

Sokat érek vele, ha kívül csillog-villog, belül meg rothad...


Zee21
(aktív tag)

jah ott majd repcsizhetsz 40vs40nél bár a tk-k amig eljutsz egy gépig háááát :D


GameOver
(aktív tag)

De ha sikerül megkaparintani, és ledobok vele egy bombát, akkor legalább jó sokan lesznek alatta... ;]

Egyébként a BF2-ben is a teamkillerek zavarnak a leginkább. Pedig szvsz olyan egyszerűen meg lehetne szabadulni tőlük: csak egy script kellene, ami automatikusan kibannolja a szerverről azt, aki a saját repterén megöli a csapattársát úgy, hogy annak 2 méteres körzetében nem volt ellenség. A sok kis gyökér hamar megtanulná, hogy nem illik járműért teamkillezni...

Ezt a BF3-ban nyugodtan bevezethetnék, ha már a 2-ben nem sikerült. Tartok tőle azonban, hogy nem fogják. Pedig nem hiszem, hogy olyan nagy ördöngösség lenne ezt beleprogramozni a játékba. Pláne nem azoknak, akik egy ilyen kaliberű játékot össze tudnak hozni. :U


feka007
(nagyúr)
Blog

Mindegy, hogy hányan vagyunk sztem, annál nagyobb lesz a buli legalább. :D A lényeg, hogy ne legyen az, mint a BF2-ben a Wake Islandon, hogy 32 amcsira jut három jármű. :DDD


nagash
(senior tag)

Gondolom ez is úgy fordulhatott elő, hogy a Wake Island-i pálya egy feldolgozás. Van 4db csónak, két repülő, egy harci és egy szállító helikopter.
Ha mondjuk a csónakkal partraszállókat fedeznék, a szállító heliből valaki hajlandó lenne ejtőernyőzni és az ember nem támadná a saját csapatát az sokat segítene szerintem.
Ja és ha egyszer le van írva, hogy ne támadd az anyahajót akkor az úgy is legyen. Útálom mikro ranked szerveren az admin ezt nem kezeli. Úgy ahogy van az account-ját letiltanám a kis dögnek, a 3-ik vagy 5-ik után meg a cd-kulcsát azt jóccakát.

TK-ra:
Én azt például nem büntetem (punish) soha, ha valakinek a tűzvonalába sétálok vagy a tank elé az mea culpa. Ezt a fajta teamkill-t nem fogják tudni ugyanazzal a script-tel büntetni...


Zee21
(aktív tag)

nemis de abban van ötlet hogy repteren ne lehessen tk-ni meg heli padon járműért mert az télleg száni


nagash
(senior tag)

Az valóban szánalmas, ilyenkor vagy azonnal disconnect vagy kénytelen vagyok beszállni egy csónakba, ami nem egy életbiztosítás...


feka007
(nagyúr)
Blog

Nem tudom, hogy feldolgozás-e, de bőven meg lehetett volna oldani, hogy eggyel több vadászhelikopter legyen mindig, és nem lenne ennyi tk a járművekért...


nagash
(senior tag)

Úgy értettem a feldolgozást, hogy a Battlefield 1942 Wake Island pályájának koppintása. Valóban tehetettek volna be egyel több helit. Mondjuk szállíót...

[ Szerkesztve ]


feka007
(nagyúr)
Blog

Szállítóból még elmegy egy, azért nem ölik meg egymást az emberek, legfeljebb megyek csónakkal, de az vicc, hogy fél órát kell várni egy vadászhelire, perszehogy soha nem jut, meg megy a tk...


Sz.Miki
(őstag)

Én a gépigényre leszek nagyon kíváncsi, bízom benne, hogy sikerül az optimalizálás, és nem kell egy komplett vas csere hozzá :(


feka007
(nagyúr)
Blog

80 fős multis mapeken ne lepődj meg, ha belaggol, akármilyen géped van...


tkesy
(őstag)
Blog

hát ott inkább már a szerver és annak a sávszéle a befolyásoló dolog... szerintem..


tkesy
(őstag)
Blog

ez a tk nehéz dolog, mert tényleg nehéz jól rendszabáylozni a dolgot...
mindenesetre valamit kell kezdeni, mert az nme állapot, ami néhány serveren van/volt...
nomeg az adminok jogát is meg kellene nyírbálni pár helyen, mert az is vicc, ha nme bír veszíteni a házigazda akkor bannolja a társaságot...
a befoglalhatatlan bázisokat pl lehetne úgy védeni pl, hogy egy bizonyos sugarú körön belül lelövőd az ott lévőket, akkor nomore + -x pont...
tk meg ha egy körön belün 2x tk-zik a spawn pont / jármú körül x méteres körben, akkor kick, ha ebből sem tanul, pár napos/hetes bann arról a szerverről...
ha meg összegyűjt x db bannt a legdurvábból akkor cd kulcs ugrik...


tkesy
(őstag)
Blog

mondjuk az is sokat segítene, ha sokkal több jármű lenne, mindenből 4-5 db min.... igaz, ehhez x3, x4 nagyobb mappok is kellenének...
nomeg iszonyat mennyiségű dzsip, mert gyalog itt már nehezen érsz el A-ból B-be, záros határidőn belül...


feka007
(nagyúr)
Blog

Vajon a terep rombolhatóságát hogy fogják multiban megoldani? Olyan szerintem csak a BC-ben lesz, hogy téglánként lehet szétszedni egy épületet, kicsit úgy már tényleg laggos lenne...


DieHard
(senior tag)

régen rossz ha a játszatóságot feláldozzák a grafika oltárán. bár tényleg ráfér mostmár egy kis kinézet javítás, de nehogy ezzel csesszék el a játékélményt.


McKennyKe90
(tag)

igazat szólhatc


HDR renderin
(senior tag)

pár képecske: link
[link]

Az írás tanúsága szerint, a távoli jövőbe helyezett utolsó epizód után ismét visszatérnek a Battlefield 2 idővonalába. Feltételezhetően megelőzte a döntést, a sorozat korábbi részeinek alapos vizsgálata prosperitás szempontjából. Kína kigolyózásával immáron kétoldalúra szűkül a fegyveres konfrontációk hátterét felvázoló, és ok-okozati viszonyait boncolgató, irodalmi Nobel díjra csekély eséllyel pályázó történetfolyam. A világpolitika jelen alakulása jól tapintható lenyomatot hagyott a játékon, mely a Közel-Kelet olajfúró-tornyokkal, enyhe árnyat és hűs vizet nyújtó oázisokkal, pompás mecsetekkel, égbe nyúló minaretekkel, békés kecskepásztorokkal, és kevésbé békés terroristákkal reklámozott földjére invitál. Csak hogy a nagy számokra gerjedő olvasókat is kielégíthessem, örömmel közlöm a (remélhetőleg) tényt, hogy az Észak-Atlanti Szövetség (NATO) és a Közel-Keleti Koalíció (MEC) hívei oldalanként 24 fegyverekkel is ellátott közlekedési eszköz, továbbá 17, a felebarátunk lelki világában, s fizikai valójában komoly megrázkódtatást okozó fegyver segítségével vívhatják életre-halálra menő harcukat a világ egyik legizgalmasabb homokozójában. Tehetséges játékosok további 22 halálosztóval növelhetik az amúgy sem alacsony számot.
Hogy még kedvezőbb színben tüntessem fel a kicsikét, mindezt nyolc térképen, egyszerre akár negyvenen követhetik el katonás fegyelem, s zseniálisan szervezett taktikai megmozdulások, vagy éppenséggel vérpermetbe fúló fejetlenség közepette. Egyelőre egyetlen térkép neve és környezete ismert. A Bagdad Burning komoly hasonlóságot mutat a Battlefield 2 roppant népszerű Strike at Karkand névre hallgató városi harcmezejével.
Vannak változatlan elemek is, megmarad a korábbról ismert „jegyrendszer", a parancsnokok, akikre illik, s jobb esetben érdemes is odafigyelni. Ranglista, kasztok, egyedi kinézetű avatárok, megnyitható felszerelések, hangkommunikáció, barátlista, klánok, visszajátszás, s automatikus foltozás vár mindazokra, akik kipróbálják.
A Frostbite DX nevű motorral hajtott alkotás Vista és OS X alá készül. Mindez legkésőbb januárban kiderül, hiszen az ominózus dokumentum akkorra datálja a bejelentést, s az első vágyfokozók megjelenését. Ezt nyáron egy publikus bétateszt követi, majd 2008 végén a megjelenés. Nyálcsorgató, az már biztos, csak ne bizonyuljon kacsasültnek.
[link]
[link]

Három évvel a modern hadviselést boncolgató második epizód és kettővel a távolabbi jövőt vizslató oldalág után újra feldübörögnek a lánctalpasok, ismét megszólalnak az ütegek, s megint vár a harcmező.

[ Szerkesztve ]


sagem
(addikt)

hát ezek a képek mind "kacsasültek" ..:)

[ Szerkesztve ]


Zee21
(aktív tag)

hát meg a legelső az valódi felvétel az ucsó kettő meg csúnya szvsz.....(ugyh nem nagyon a BF3-ból származtatható egyiksem)


sagem
(addikt)

hja, ezt mondtam én is teeeeee ;)


Zee21
(aktív tag)

....láááámmmaaaaaaaaaaaaaaa :D

üzenetek