Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás - Gazdaság, jog fórum

üzenetek

hozzászólások


GAbre
(veterán)
Blog

Nem nekem lesz,ismerősnek rendeltem, videókat akar rárakni.
Működni működik,vagy rajta maradnak a videók és majdnem tele van visszaolvassa őket,ha kihúzom azután is.
De fura nekem ez az 1gb program szerint,olcsónak gondoltam azért olcsó,mert usb 2 csak.
Itt az a kérdés,hogy mennyire marad is jó a méret,vagy kijöhet-e később hiba?
Ezért kérdeztem,hátha valaki már próbált ilyet!Kamuméretű nekem is van jelenleg is.

[ Szerkesztve ]


kaktusztea
(tag)

Sziasztok,
én most ezen izgulok, nem nagyon szoktam külföldről rendelni.
A címemet tuti jól megadtam..
Van tippetek, hogy mit kéne tennem? Előre is köszönöm :)

[ Szerkesztve ]


kaktusztea
(tag)

Ja és nem volt bedobva postalábáda semmilyen értesítő.


jojoando
(senior tag)

Csomagkövető szám nélkül nem lehet tudni. ki hozza majd ki számodra.


kaktusztea
(tag)

Van egy ilyen "4PX..."-el kezdődő jó hosszú szám (amit itt és korábban kisatíroztam) és csak azt kaptam a vásárlás után a visszaigazoló emailben. Ez nem a csomagkövető szám?


jojoando
(senior tag)

A Tracking number kéne. kisatíroztad.


kaktusztea
(tag)

Jah, OK. A fórumba nem szívesen írom be, de ide kitettem:
https://privnote.com/PptSTN0b#gXCz4C6Th

[ Szerkesztve ]


Jahno
(őstag)

Ez Enoe lett... https://tracking.expressone.hu/?plc_number=15827390000015424360XXXX

Végét kihagytam, írd bele az irányítószámodat :-P


kaktusztea
(tag)

Kösz. Rákerestem, hogy mi az "Enoe", de nem találtam. Fel tudnád oldani? :)
Bár tartok tőle nem valami jó..
Az elmúlt napokban szinte végig itthon voltam és még egy értesítő cetlit sem kaptam a postaládába..

Nincs valami telefonszám, amit fel lehet ilyenkor hívni? Azt se látom, melyik futárcég hozza.

[ Szerkesztve ]


jojoando
(senior tag)

Azt írja a követő hogy 3x kézbesítették volna, jelenleg az import raktárban van. Küldök privátban mindent inkább!

SÜRGŐS!!!

[ Szerkesztve ]


kaktusztea
(tag)

Köszönöm.


Jahno
(őstag)

Expressone... Ott a linken minden.


mexel
(veterán)
Blog

Sziasztok! Alin rendeltem pár apróságot és sok a hibás ( eddig nem volt ennyi, nem nagytételek, de zavaró.)
Rányomta a refund gombra de azt írja már csak az ügyfélszolgálat tudja megoldani mert kifutottam az időből. Kb 2 hete érkezett meg. Érdemes nekiállni pár dolláros tételeknek egyesével, vagy úgysem lesz semmi? Visszaküldeni nem érné meg

A rendelés március 26-a volt

Próbáltam a refund menüpontot is de semmit nem lehet csinálni. Hogyan kell indítani ilyet?

[ Szerkesztve ]


GAbre
(veterán)
Blog

Nem hiszem,hogy ügyfélszolgálat nagyon tud mit tenni.(kivéve ha van leírásban garancia termékre talán).
14 napig él az opció,érkezéstől.Van amikor pár napon belül a rendszer beállítja érkezettként,van amikor kézzel erősíted meg.(érdemes hagyni amíg lehet),hogy a 14 nap is leteljen. Illetve érdemes alaposan tesztelni abban a 2 hétben,nem hagyni a polcon napokig vagy valami!*
Én későbbi hibásoknál inkább rendelek újat,és a régit reklamálom meg az új helyett!
(már ha nem alapból fos a termék,és az új is az lesz,akkor el kell engedni)

[ Szerkesztve ]


mexel
(veterán)
Blog

Sajnos sok ilyen cucc van most, kb 5-6, isten ments hogy újra rendeljem mert kb átverés. Próbálom az eladóval intézni de csak előre késhzített válaszok vannak és fotó kell, de hogy fotózom ha nem müxik vmi?
Az első tételnél még elfogadta, de ugyanaz az eladó a másodiknál mr nem is indít semmit, visszadob hogy vegyem fel velük csevegésben a kapcsolatot.

Azt hiszem az alit innentől elengedem, amíg volt paypal ez legalább működött.


GAbre
(veterán)
Blog

Ha ennyire sok az ilyen fos,akkor megkérdezhetem,hogy miért tartott 2+hétig eljutnod a refundig?
Tökmind1 ali vagy temu sok az ilyen látszólag jó,vagy minőségi.De nem kell csodát várni igazából 1 terméktől se,minimum felezni kell elvárásokat,azért is olcsó!
Akkor van gáz,ha ára is indokolja az elvárásokat.(bár ilyet ritkán látni alin).
Nem tudom,hogy tudtad-e,hogy csak 2 heted van!?
Ez nem paypal,hogy fél évig "okés vagy".
Beszélhetsz chaten/üzenetben eladókkal,van amikor így is segítenek,visszaadják/újraküldik. (de alapból chatbot jön be,külön kell írni,hogy haszontalan és úgy tudsz élő emberrel beszélni)
De igen mindenképp kell videó/kép!
Akkor is ha nem működik,akkor is látszódik,hogy nem működik!
Mellesleg érdemes revolutot csinálni,ha másért nem is,azért mert még ott is tudsz reklamálni.Nálam ali support volt szar.Revolut 2 nap alatt visszaadta pénzem!

Ha nem tudod bizonyítani,akkor nekem/neked miért kéne elhinni csak a szavad?Senki nem ilyen "hülye".
Ha nem működik,telefon/elektromos kütyü,akkor fel fel vennie videóra,hogy nem működik=Nyomod a gombot,töltőn van,és semmi.Kis minőségű rövid videókat facebookon szoktam magamnak küldeni,ott még ront is a minőségen és pár mb.Akár emailben is el tudod küldeni.

[ Szerkesztve ]


mexel
(veterán)
Blog

Köszönöm a kimerítő választ. Nem részletezném miért nem volt idő, sajnos nem túl vidám téma.
Értem hogy jól esik kioktatni és nyilván én vagyok a hülye hogy szeretnék reklamálni a sok sz@r miatt ( eddig nem futottam bele ilyen szintű gagyiba mint most)
Gondoltam megkérdem van-e esélyem, sok időtnem akarok áldozni pár ezer ft-ért, akkor inkább elengedem az egészet, csak bosszantó ezaz automatizált bot reklamáció, sehová sem vezet


jojoando
(senior tag)

Az nem igazán automata, alsó sorban írhatod a bajod a kezelőt beadja.ha listát kér google fordítóval választod mivel van probléma és mi. Eléggé egyszerű.
Meg lehet mindent értelmesen beszélni velük. Nekem meg sem érkezett a termék, de az árát visszafizették. Ez van. A többit ha mégis megkapnám. ennyi. Garanciába is kérdezheted az ügyfelest is, de elsősorban az eladót, beszélgetést kifotózni, mit reagált a panaszra. Csak elkezdeni nehéz. :D


Jahno
(őstag)

"Ha nem működik,telefon/elektromos kütyü,akkor fel fel vennie videóra,hogy nem működik"

És ilyenekkel szopatnak egy darabig, míg meg nem unod.


Terentius
(őstag)

Sziasztok! Rendeltem gshopperől 669$-ért egy oneplus 12-t. Március 26 az utolsó tracking infó róla. Belföldi fuvarozóhoz továbbítva (expressone). Azoknál a last mile tracking szerint csak prealert táblában van, fizikailag nem kapták meg. Konzultáltam a gshopperrel. Többször írták hogy refund lesz, nem kaptam meg. Paypalnál indítottam disputeot, de ott mindig azt írták várják a fuvarozó tájékoztatását. Erre nem vártam tovább revolutnál indítottam chargebacket. A revolut továbbította a visa-nak. Azóta annyi történt, hogy a paypal írt hogy tájékoztatást kaptak a chargebackről, így a továbbiakban nem tudnak egyelőre segíteni, mert nem tudják hogy a kártyakibocsájtó milyen információkkal rendelkezik és mit oszt meg velem. Azt is írták, hogy amennyiben visszavonom az esetet akkor nem elég náluk visszavonni hanem a kártyakibocsájtónál is meg kell tennem. Na de én pont ezt nem akarom, nekem tökmindegy, hogy melyik intézkedik csak adják vissza a pénzemet.

[ Szerkesztve ]

üzenetek