üzenetek

hozzászólások


xEon1337
(őstag)
Blog

Köszi a tesztet! :R


Beast007
(aktív tag)

Köszi a tesztet! Várom a folytatást!

[ Szerkesztve ]


Hannibhál
(őstag)
Blog

Köszi atesztet, élvezet volt olvasni :R


Franklin
(addikt)

Nagyon alapos és érdekes teszt, köszönjük!

Külön köszönet a "minden low" beállításokért, nagyon ritkán látok ilyen tesztet, mindenhol a "full hd+minden maxon" a divat, pedig nem mindenki akar így játszani, és nem csak azért, mert gyenge gépe van.

Engem pl. kifejezetten zavarnak az árnyékok és a növényzet, ezeket mindig leveszem minimumra, még akkor is, ha bírná a gép, sokkal jobban látni ezek nélkül a lényeget (tárgyak, ellenfelek, stb.)


Fred23
(nagyúr)

Köszi a tesztet, szuper volt olvasni! Várom a következőt!


Zotya84
(őstag)

Az elemzésért köszi, de lenne szubjektív észrevételem az angol feliratos grafikonjaidhoz, melyek furcsa gondolatokként jelentek meg fejemben már az elején:
1. érthetetlen, ha ide szántad, hogy miért angol a grafikonok szövegezése
2. nem ide szántad, hanem valami angol oldalra, és csak ide is felraktad, ha már elkészült...
3. nem te csináltad, csak fordítottál.

Én az elsőre tippelek, remélem nem tévedek.


pomorski
(őstag)

Köszi a tesztet!

@(#6) Zotya84: tényleg, most hogy mondod...


nemlehet
(őstag)
Blog

Megszokás? Én is egy csomó számítástechnikai kifejezést angolul szoktam használni, pedig van magyar megfelelője.


togvau
(senior tag)

CPU limithez, open world játék való, nem csőfps.
Pl Arma sorozat, FSX. Minél több ojjektum van a látótérben, minél több különböző materiallal és textúrával annyival nagyobb a cpu használat.


davidsone
(addikt)

Itt is vannak nagyobb nyílt pályarészek, bőven jó ez, de akár egy "cső" project cars is megizzaszt még egy i7 4790K-át is, tapasztalatból mondom ;)


gbors
(nagyúr)
Blog

No, örömmel látom, hogy van, akit érdekel a mélyreásós vonal :R

(#6) Zotya84: mondok 3 másikat:
1. A grafikonokon kevés a hely, és az angol szövegek tömörebbek
2. A számítástechnika nyelve az angol, és én amúgy is anglomán vagyok
3. Bár ide készült a cikk, néha linkelek cikkeket külföldi fórumokon is

Tessék választani.

Mellékesen, a 3. pontodat gondold át, és legalább egy kicsit szégyelld el magad ;)

(#9) togvau: olvasd el az első oldalt. Amit írtál, az kb. olyan, mintha azt mondanám, hogy ahhoz, hogy a jeget igazán meg tudjam vizsgálni, el kell utazzak az Antarktiszra.


MaxxDamage
(félisten)
Blog

Köszi a cikket, remek volt olvasni ! :R

L


]Phobos[
(senior tag)

Hát Doomnál kíváncsi leszek a végkövetkeztetésre, nálam Vulcannal fullhd, ultra( kivéve, ahol kell a 8 GB vram ) úgy folyik, mint a takony. Dota 2 viszont droppol meg micro lagol. Sírok rajta.


csongi
(veterán)
Blog

Koszi a tesztet, sok munkat fektettel bele.
Sajnos soha nem lesz meg mi a valos helyzet.
Az osszetevok, amitol fuggnek az eredmenyek.
-Jatek motorja.
-API rendszer.
-Operacios rendszer.
-Illetve maga a jatek.
-Driverek.
Es bem utolso sorban az adott jatek szemelyes beallitasa.
Es erre jon a Hardver
Melyik milyen API-t vagy op rendszert tamogat.
Minden hardver elem beleszol. Memoriatol a monitoron keresztul a csatlakozasi modon at.
Ezt soha nem tudjuk meg, kihajcsa vagy nem hajcsa dolgot. Egyik jateknal elegendo, a masiknal nem. Majd jon egy tapasz es hirtelen helyet cserelnek. Akar Op rendszer frissites is beleszolhat .
Rengeted idot energiat lehet bele olni, es soha nem lesz meg a vegeredmeny. Az elegendo e a cpu-m? kerdesre egy peldat felhozok. Titanfall 2. Van olyan beallitas, ahol egy fx6** processzor annyit tud mint egy i7, az adott jatekba.

Azert varom folyatatast :) . Egy biztos, leginkabb ezek az eredmenyek is csak reszei egy informacio halmaznak. Konkluziot levonni csak reszlegesen lehet. :R :R


GreatL
(őstag)

CPU limit... egy i5-tel lehet eliminálni. Egy i7-tel meg kb. 10 évre kiiktatni játékok szempontjából.


AtHoS
(nagyúr)

Köszönöm a tesztet :R amit jó volt olvasni laikusként, mivel teljesen érthető formában taglalta a témát :C

Zotya84 szubjektív észrevétele megerősített bennem egy dolgot, ami az írás olvasása folyamán már felütötte a fejét gondolataimban, így megyek is vele egy arra alkalmas topikba bedobni a mélyvízbe, hátha látnak benne fantáziát és az oldal is színesebbé/népszerűbb válhat esetleg később


zsopu
(tag)
Blog

Akkor azt akarod mondani, hogy egy Xeon W3520 simán elvisz egy GeForce GTX 1060 at?

[ Szerkesztve ]


nemlehet
(őstag)
Blog

Vagy nem... Ha az extrém magas FPS a lényeg (pl aki akár félprofin játszik FPS-t), vagy hatalmas open world területek kell lekezelni, sok játékossal oda bizony egy i5 karcsú lehet. Klasszikus példa: 64 fős BF1 multi mapok, ott bizony határozottan érezni az i5-i7 közötti különbséget.


Fecogame
(veterán)
Blog

Avagy: Kihajcsa-e? :DDD


gbors
(nagyúr)
Blog

(#13) ]Phobos[ : a Phenom, az RX480 és a DotA 2 kombinációja elég szerencsétlen, sajnos.

(#14) csongi: így van, pont ezért kaparászom inkább a mögöttes okokat, hátha sikerül valami okosat kisütni, ami a sok változóból kicsap párat.

(#15) GreatL: idézek a cikkből:
ugyanakkor a fórumozók (és a tesztoldalak) bátran ajánlgatnak CPU-kat a játékokhoz a VGA-ra kihegyezett tesztek alapján, amiből aztán jó nagy marhaságok sülnek ki.

Rögtön az ebben a tesztben használt 2-es jelenet megcálolja, amit írsz - a 6100 40 körüli minimum FPS-eket produkál benne, azaz egy 7700K (@stock) sem menne gyorsabban 80-nál. Az pl. egy 1080-nal akkor CPU-limit, mint a ház, és ez egy 4 éves játék.

[ Szerkesztve ]

üzenetek