üzenetek

hozzászólások


Pukkancs
(tag)
Blog

A mai embereknek az a szórakozás, hogy a kocsijábol, kényelemben és látszólagos biztonságból szid mindenkit, és soha semmit nem tenne a közérdekért...


bigz
(tag)

En nem fognam a forgalomra. Ha lesz korben nullas, akkor lesz mas, amin fel tudjak idegesiteni magukat, mert szeretnek szenvedni.


Kephamos
(addikt)

Igen, ez jellemző. De azzal, hogy te kiszálltál és segítettél talán rávettél másokat is, hogy legközelebb kiszálljanak és segítsenek.


Omega81
(senior tag)
Blog

Jó írás... de szomorú.


brumesz
(aktív tag)
Blog

egyszer meglepődnének ha valaki a "biztonságos" kocsijuk szélvédőjét beverné egy csavarkulccsal és azon keresztül rángatná ki a tulajdonost :U
de Vamp,te és a haverod legalább rendesek vagytok,kevés az ilyen itt Bp-en :K


Tomate
(veterán)
Blog

Ezért járok a városba bringával. Úgy otthagyom a dugóban álló csórikáimat, hogy csak néznek, a buszsávban meg egyszerüen gyorsabb vagyok a busznál. Mikor az új alaplapomért mentem az I-Ponba Dél-Pestről 1,5óra alatt megfordultam. (nem volt senki a boltban szerencsémre) Itt van BKV-val mennyi lett volna:

Autóval meg még több.. Ja és se benzinembe, se vonaljegyembe nem került (nem mintha szoktam volna venni :B )


fordfairlane
(veterán)

A vészvillogót sajnos sokan használják akkor is, amikor semmi baja az autónak, de ők most megállnak a sáv közepén, talán emiatt is dudáltak néhányan. Persze aki látta, hogy tolni kell az autót, és mégis dudált, az egyszerűen idegbeteg. Mint sokan nálunk.

[ Szerkesztve ]


law007
(aktív tag)

hehehe :DDD

én résztvettem már minden oldalon a közlekedésben, lévén hivatásból is jártam az utakat igen rendszeresen
Mindig mondtam mindenkinek, hogy megtanulni vezetni jól csak pesten lehet, pl ha emlékeztek a 10-évell ezelőtti Clark Ádám téri akkor még körforgalomra kora délután tájt.. aki ott átjut az tud vezetni és kész.
Azóta sokminden változott, a sok évi rutin már azt mondatja, hogy tényleg csak szép lehet az ember az utakon. ott van dugó és olyankor, amikor nem várná az ember, és ott nincs éppen, ahol elvárt (pl 4 után a Deák Téren).
Ami miatt ezt elmodntam az az: az udvariasság és az előrelátás. Csak evvel lehet csökkenteni a Káoszt, pl nem megyek bele semmilyen kereszteződésbe, ha nem látom azt hogy ki is tudok belőle jönni (ugye ha mi megszívtuk, akkor a keresztező forgalom is szívjon, köcsögök...), beengedem azt aki nem pofátlankodik, vagy ha ezzel segítek rajtuk, lehúzódok ha valaki gyorsabb, már ha van ilyen (mondjuk ez inkább autópályás etikett), nem türelmetlenkedek, ha nem tehetek semmit akkor nem teszek semmit dugóban. Egyre többen alkalmazzák ezeket a technikákat, és egyre több az ilyen autós meglátásom szerint (mondjuk 4-5%) és ez az arány lassan, de nő. Járjunk elöl jó példával.
Aki tahó az tahó, lehet hogy ez csak a kocsiban jön elő, de akkor is tahó, ez ellen nincs mit tenni, egyszerűen figyelmen kívül kell hagyni őket, ha nincs kultúra akkor csak a szelekció segít.
Tudjátok, nyugalom - a hosszú élet ritka.


Stiky
(senior tag)
Blog

Én szégyellem magam a dudánülők helyett. :(((

Ugyan vidéki vagyok és személyesen még nem tapasztaltam a főváros forgalmát és autós kultúráját (feltéve ha az említett példa és a hasonlók nevezhetők annak), de találkoztam már hasonlókkal. Sajna. :O

Vamp, még anno elkezdted a stoppos kalandotokat mesélni, ha jól emlékszek nem lett befejezve. Be lesz?! :DDD


Thunderzolee
(addikt)
Blog

Szomorú történet.

Az M0-ásnak már réges-régen körbe kellene érnie.
Kamionokkal sajna más út addig nincs, szégyen, h még nem épült meg.

Volt szerencsém kamionsofőr barátommal araszolni reggelente (régebben elkísértem párszor), ha M7 felől jöttünk, és M5 felé mentünk tovább, akkor simán áthaladtunk M0-án, de ha M3 felé mentünk tovább akkor át a városon kellett szenvedni. Sose értettem, miért nem azzal kezdték, az egész közlekedésfejlesztést, h először M0, aztán minden más.
Ha most felújítanak egy utat, az marabb tönkremegy, mert nagyobb forgalom halad át rajt. De M0 körbeérne teljesen, akkor eleve aki nem akar Pesten átmenni, az nem a pesti utakat koptatná.

A Levegő Munkacsoport és társai munkatársait meg jól falhoz állítanám. :(((


Snowy_owl
(őstag)
Blog

Ez elég szomorú én vidéki vagyok de pont múltkorába jártam Pesten. Igen meglepődtem. Nem gondoltam hogy ilyen vészes a helyzet. Mentünk volna a Millenáris parkba el is indultunk autóval és pont mondja is nővérem barátja hogy még talán nem érjük el a csúcsforgalmat. Nekem is úgy tűnt hogy nem de egyik pillanatról a másikra mintha máshol lettem volna. Olyan dugó lett hogy úgy döntöttünk visszafordulunk.


copin
(őstag)

A cím alapján azt hittem a fórumról írsz. ;]

Tomate Ezt hogy csináltad (kép)?

[ Szerkesztve ]


Typhoon47
(őstag)
Blog

Rendes volt tőled! jó írás. tényleg elszomorító a belvárosi közlekedés.


Tomate
(veterán)
Blog

BKV útvonaltervező>beírtan a két címet, van egy képlopó progim amivel csak a kijelölt részt is le lehet lopni, lementettem, feltöltöttem és linkeltem. Kb ennyi :K


Thunderzolee
(addikt)
Blog

Elég ha Print Screenel elmented, Paintben meg kivágod a felesleges részeket.

Régen én is képlopóztam, de nem is értem minek?
Egyszerűbb lementeni a képernyőt.


copin
(őstag)

Jó kis progi, kár hogy csak bkv-nál van ilyen (legalábbis itt Pécsen nincs), bár itt nem nagyon kell átszállni sehova, egy járat bejárja a fél várost. :B


Vakegérke
(veterán)
Blog

Rááll az emberek keze a duda nyomkodására.
A lóerő gyárak tulajdonosainál ez azt jelenti, hogy jön, és mindenki kotródjon, egyáltalán hogy mertek megszületni.
A csóróéknál talán közre játszanak a napi gondok, megélhetési problémák.
Aztán vannak ugye a Nyúl Bélák, akik a biztonságot nyújtó bodegából bátran dudálnak, anyáznak, mutogatnak.

Két esetet elmesélnék, remélem szabad. Trabim volt viszonylag sokáig. Aztán ügyeletes kormányunk elintézte, hogy képtelen legyek fenntartani. Na mindegy.

1., Kőér utca, áll egy Trabi, mellette tanácstalan idős házaspár toporog. Elől tócsa, vélhetőleg benzin, hiszen kétütemű volt a rendszámból, és a lökhárítóból ítélve. Elébük fordultam, megálltam, kiszálltam. Segíthetek? Ó, hát volnék olyan szíves? Hát persze. Szerszám elő, főfúvóka ki, semmi gond, tömítés jó. Karburátor fedél leszed, tűszelep kicsavar, mindent a tulaj kezébe nyom, hogy óvatosan pucolja meg. Tiszta cucc kézbe, tűszelepben méretes kosz. Kiszedtem belőle, vissza minden a helyére, miután ellenőriztem a benzinszintnek megfelelő távolságot az úszó, és a fedél közt. Ha jól emlékszem, 26 mm. Szóval beállítottam, ha már szét volt szedve, aztán vissza minden. Rutinos lévén kértem, hogy hadd indítsam be én az autót. Megengedték. Első dolgom volt elzárni a benzincsapot. Teljes gáz, indítózás. Nem megy nem megy nem megy, aztán krákogott, majd beindult a motor. Benzincsap kinyit, kiszálltam, parancsoljanak. A hála, amely sugárzott a párból, minden fizetségnél többet ért. Hát persze, kérdezték, mennyivel tartoznak, egy fityinget sem fogadtam el. Jó utat, ennyi.

2., Gergely utca, korán reggel. Trabi áll, tulaj kotorászik a motorházban. Megálltam, kiszálltam, megkérdeztem segíthetek-e valamit. Nem tudok mást mondani, paraszt volt a tulaj. Szólt magának valaki, hogy megálljon?! Ki kérdezte?! Elnézést értem a zavarásért, mentem dolgomra.

Elnézést a hosszas dumáért.

[ Szerkesztve ]


hcl
(félisten)
Blog

@Vamp : Respect a segítségért!

Szerencsére én még csak 2 ilyen esettel találkoztam - az egyik egy Renault volt az árokban az orfűi úton, amihez akkor értek oda az autómentők amikor mi, a másik egy égő Zastava a Mecsekben, ahol a srác ott állt mellette és nézte. Kérdeztük, hogy tudunk-e segíteni de azt mondta menjünk csak, már hívta a tűzoltókat, ez meg itt leég :D
(Tél volt, hó mindenhol.)

Szerencsére amikor egy jeges úton én csúsztam autóval árokba, akkor is megálltak segíteni (tél, hideg, éjszaka).
És amúgy dudálni is a szabálytalankodóknak szoktam. Normális vagyok-e?


Thunderzolee
(addikt)
Blog

Vakegérke! :R

El tudom képzelni az első történet esetében a hálát a tulajok szemében. :) Amiket írtál azokból egy kukkot sem értettem, abszolut nem értek a motorokhoz; a második esetnél meg tényleg magának való volt a fickó. :((
Jó, h ilyen emberek is vannak, mint Te. :K

üzenetek