Dunia 2 motort használ, ahogy a 4. rész is. Az azért futott viszonylag normálisan, mert az Ubi az utolsó pár hónapban ment az AMD-hez, hogy segítsenek kikalapálni a D3D11 render-t. Ezért lett a FC3 Gaming Evolved cím, ennél az egynél az Ubi és az AMD szerződést kötött egymással, illetve a Blood Dragon-nál is.
A FC3-ban az a gond, hogy a fizikát teljesen száműzték belőle, ahogy a dinamikus fényeket és a dinamikus napszakváltozást is.
Abu, köszönjük szépen ezt a bejegyzést, aranyat ér!
csaba951: A Dunia Engine 2-nek semmi köze a Crytek-hez! A Dunia motor a Ubisoft Montreal saját fejlesztése. Az első generációs Dunia motorban az első CryEngine-ből emeltek át néhány sornyi kódot. Ha jól emlékszem itt kb. 1-2%-ról beszélünk, tehát 98-99%-ban saját kód, így teljes mértékben saját motorról beszélünk. A Dunia 2 még ennél is kevesebb kódot használ az első CryEngine-ből.
FC4-nél nem lesznek gondok? Ellenkezőleg! Valószínűsíthetően sokkal rosszabb lesz, mint a 3. rész, hiszen most már ezt is az ukránok csinálják, valamint az AMD itt már nem segít optimalizálni a D3D11 render-t. Ezen felül ott a Gameworks nevű fekete doboz is.
[ Szerkesztve ]