[Re:] [Abu85:] DirectX 11-es játékok listája - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Voltak akkor is követelmények, de rendszerint az volt, mint ami most a Gaming Evolvedben, hogy minél jobban fusson mindenen. Most, hogy nem tud a vállalat olcsó termékkel dolgozni, így ez az igény értéktelenné vált.

Az nem baj, ha az effektek túlzottak, vagy rossz az optimalizálás. Igen ... a Metro 2033-ra mindkettő jellemző, de alapvetően a motor jól össze van rakva, csak van egy-két post-process effekt, ami kivégzi a játék teljesítményét. Az a baj, ha szándékosan raksz láthatatlan részeket a játékba, ami nem hoz változást a képminőségben, de lassítja a program feldolgozását. A Metro 2033-ra ez nem igaz. Nem mondom, hogy a Diffuse DoF félelmetes látványorgia a normál DoF-hoz képest, de tény változik a kép minősége.

Én annyira nem félnék ettől. Eddig két játék volt, aminek a gépigénye mesterségesen volt magasra állítva. Mindkettő bukott. Nem hiszem, hogy sokan meg merik ezt kockáztatni. A másik dolog, hogy az NV hozzáállása is ideiglenes. Hamarosan újra lesz IGP-jük, és lesz Win 8 is. 2012 végére illetve 2013-ra megint a jó optimalizálás lesz a prioritás, mert megváltozik a termékskála.

[ Szerkesztve ]

üzenetek