Na végre valami zaftos téma képekkel!!!
Kedves egészségünkre.
Később én is mesélem picit hasonló sztorimat
Na végre valami zaftos téma képekkel!!!
Kedves egészségünkre.
Később én is mesélem picit hasonló sztorimat
Az alany: 2001 Vectra B x16xe (Ez egy "régi" Opel akinek nem lenne ismerős)
De igen, anno az Opeles topicból is.
Látom Te se unatkozol otthon
Ha lesz időm átlapozom a blog-od
Luck Dragon: Én is emlékszem rád a topikból. Most milyen autód van?
engem a miert erdekelne. se nem gyors, se nem szep auto, megis locsolod ra boven a lovet. en holland meh telepen hagytam volna
Kinek mi a hülyesége.
Én pl nem iszok, nem dohányzok, nem drogozok. E helyett a kocsira meg laptopra verem el a pénzt, ha meg egyik sem akkor marad a plázaribanckodás
Azért egy i500 as Vektrára sokan rángatnák itt a himbilimbit
[ Szerkesztve ]
Hajrá
Ha unatkozok, akkor este 10 kor nekiállok ablakot pucolni.
[ Szerkesztve ]
Leirta. A ralocsolt penzbol nem kap jobb autot. Az, hogy 500-ert kap hasonlo koru autokat,nem jelent semmit. t500-ert, de meg egymillioert sem fogja senki eladni, ha olyan allapotban van,mint ez a felujitas utan.
[ Szerkesztve ]
Az Opel "legsötétebb" éveiben készült ez az autó.
A PSA tulajdonba kerülése után, a kapott technológiáknak köszönhetően az Opel kilábalt a több évtizedes zsugorodásából. Mára a PSA húzó vállalatává vált az Opel.
Ezért "olcsó" ez az autó. Ha valaki rendbe teszi nem érdemes eladnia. Tapasztaltabb vásárló nem fogja elhinni a felújítás mértékét.
Ez most miért írod nekem ? Vagy mit értek félre ?
Csak additív információ az autóhoz.
Igen, több oka van a miértnek. Az, h nekem tetszik meg, h szerintem jól megy (nyitott rendszer ügye, h jól levegőzőn a motor ) az szubjektív. Újabb autóra nem vágyok (vagyis az újabb típusokban lévő elektronikákra: elvagyok canbus, vezetéstámogató rendszerek, etc nélkül) ettől régebbi még jöhetne is. Mondjuk úgy, h hobbi? Szeretem szerelgetni
Lalikiraly: i500 a nagyobbik 3.2-es motorral?
Én tudom, h Z-s. X-et írtam?
szerk.: Javítva
Múltkor nézegettem a specifikációit a vectra motoroknak. Az mindjárt feltűnt, h a X-es motor euro 2 a Z-s már euro 4 Mondjuk ez az én esetembe nem játszik mivel a jobb "levegőzés" érdekében ki van szedve belőle minden ami lefolytaná
[ Szerkesztve ]
Vedd elő a forgalmidat, és megtudod, hogy milyen EURO környezetvédelmi besorolású a motorod.
A magyar forgalmi engedélyekben a környezetvédelmi besorolást a V.9 pont tartalmazza.
Jelenleg 0-tól 16-ig találunk bejegyzéseket, amelyet a 6/1990 KöHÉM rendelet szabályoz.
EURO II
1996. januárjától
Az EURO II. besorolású kocsik magyar forgalmijában a 4-es számot találjuk.
EURO III.
2000. januártól
Az EURO III. besorolású kocsik magyar forgalmijában 6-tól 8-ig- találunk számokat.
EURO IV.
2005. januárjától
Az EURO IV. besorolású kocsik magyar forgalmijában a 9, 10 és 11-es számokat találjuk.
Vagyok, de mostanában többnyire csak olvasgatok.
Naaaa, eredeti i500-ból miért kell kivenni az eredeti blokkot? Vegyél egy sima V6 vekit, és tegyed abba a 3.2-t. De az i500 az legyen i500, X25XEI motorral.
Ebben a motorfelújtásban mi volt benne? Új csapágyak, főtengely köszörülés, hengerfúrás, túl,méretes dugattyúk stb?
Igazából nem szétrobbant az a gyertya, hanem az olajat már olyan szinte falta a gép, hogy szerintem rákokszosodott a gyertyára, majd felizzott, és "elégett".
Én jártam így el olajzabálós Hondával, amit előttem nem megfelelő olajjal tömtek... Motorcsere lett a vége.
"Azért egy i500 as Vektrára sokan rángatnák itt a himbilimbit"
Bennem semmit sem mozgat meg az i500. Ellenben egy kadett gsi-t vagy egy buzerálás mentes calibra v6-ot nagyon élnék.