[Re:] [body007:] Egy motorfelújítás története - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Lalikiraly
(addikt)
Blog

Na végre valami zaftos téma képekkel!!!

Kedves egészségünkre. :R

Később én is mesélem picit hasonló sztorimat :)


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Az alany: 2001 Vectra B x16xe (Ez egy "régi" Opel akinek nem lenne ismerős)

De igen, anno az Opeles topicból is. :)


body007
(addikt)
Blog

Látom Te se unatkozol otthon :D
Ha lesz időm átlapozom a blog-od :K

Luck Dragon: Én is emlékszem rád a topikból. :K Most milyen autód van?


dellfanboy
(senior tag)

engem a miert erdekelne. se nem gyors, se nem szep auto, megis locsolod ra boven a lovet. en holland meh telepen hagytam volna


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Nincs autóm :N


DEJVID
(őstag)
Blog

Gondolom, mert szereti.


Lalikiraly
(addikt)
Blog

Kinek mi a hülyesége.

Én pl nem iszok, nem dohányzok, nem drogozok. E helyett a kocsira meg laptopra verem el a pénzt, ha meg egyik sem akkor marad a plázaribanckodás :DD

Azért egy i500 as Vektrára sokan rángatnák itt a himbilimbit :)

[ Szerkesztve ]


Lalikiraly
(addikt)
Blog

Hajrá :)

Ha unatkozok, akkor este 10 kor nekiállok ablakot pucolni.

[ Szerkesztve ]


kenwood
(veterán)
Blog

Leirta. A ralocsolt penzbol nem kap jobb autot. Az, hogy 500-ert kap hasonlo koru autokat,nem jelent semmit. t500-ert, de meg egymillioert sem fogja senki eladni, ha olyan allapotban van,mint ez a felujitas utan.

[ Szerkesztve ]


Hieronymus
(addikt)
Blog

Az Opel "legsötétebb" éveiben készült ez az autó.
A PSA tulajdonba kerülése után, a kapott technológiáknak köszönhetően az Opel kilábalt a több évtizedes zsugorodásából. Mára a PSA húzó vállalatává vált az Opel.

Ezért "olcsó" ez az autó. Ha valaki rendbe teszi nem érdemes eladnia. Tapasztaltabb vásárló nem fogja elhinni a felújítás mértékét.


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Ez most miért írod nekem ? Vagy mit értek félre ?


Hieronymus
(addikt)
Blog

Csak additív információ az autóhoz.


body007
(addikt)
Blog

Igen, több oka van a miértnek. Az, h nekem tetszik meg, h szerintem jól megy (nyitott rendszer ügye, h jól levegőzőn a motor :D) az szubjektív. Újabb autóra nem vágyok (vagyis az újabb típusokban lévő elektronikákra: elvagyok canbus, vezetéstámogató rendszerek, etc nélkül) ettől régebbi még jöhetne is. Mondjuk úgy, h hobbi? Szeretem szerelgetni :B

Lalikiraly: i500 a nagyobbik 3.2-es motorral? :D


mohabá 007
(aktív tag)

Egy apró észrevétel. A motor nem X16XE, :N hanem Z16XE :K


body007
(addikt)
Blog

Én tudom, h Z-s. X-et írtam? :U

szerk.: Javítva :B

Múltkor nézegettem a specifikációit a vectra motoroknak. Az mindjárt feltűnt, h a X-es motor euro 2 a Z-s már euro 4 :K Mondjuk ez az én esetembe nem játszik mivel a jobb "levegőzés" érdekében ki van szedve belőle minden ami lefolytaná :D

[ Szerkesztve ]


Luck Dragon
(nagyúr)
Blog

Jé de rég láttalak . :)


mohabá 007
(aktív tag)

Vedd elő a forgalmidat, és megtudod, hogy milyen EURO környezetvédelmi besorolású a motorod. :K

A magyar forgalmi engedélyekben a környezetvédelmi besorolást a V.9 pont tartalmazza.
Jelenleg 0-tól 16-ig találunk bejegyzéseket, amelyet a 6/1990 KöHÉM rendelet szabályoz.

EURO II
1996. januárjától
Az EURO II. besorolású kocsik magyar forgalmijában a 4-es számot találjuk.
EURO III.
2000. januártól
Az EURO III. besorolású kocsik magyar forgalmijában 6-tól 8-ig- találunk számokat.
EURO IV.
2005. januárjától
Az EURO IV. besorolású kocsik magyar forgalmijában a 9, 10 és 11-es számokat találjuk.


mohabá 007
(aktív tag)

Vagyok, de mostanában többnyire csak olvasgatok. ;)


Diabolis
(tag)
Blog

Naaaa, eredeti i500-ból miért kell kivenni az eredeti blokkot? Vegyél egy sima V6 vekit, és tegyed abba a 3.2-t. De az i500 az legyen i500, X25XEI motorral.


Steve_Brown
(aktív tag)
Blog

Ebben a motorfelújtásban mi volt benne? Új csapágyak, főtengely köszörülés, hengerfúrás, túl,méretes dugattyúk stb?


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Igazából nem szétrobbant az a gyertya, hanem az olajat már olyan szinte falta a gép, hogy szerintem rákokszosodott a gyertyára, majd felizzott, és "elégett".

Én jártam így el olajzabálós Hondával, amit előttem nem megfelelő olajjal tömtek... Motorcsere lett a vége.


8th
(addikt)
Blog

"Azért egy i500 as Vektrára sokan rángatnák itt a himbilimbit"

Bennem semmit sem mozgat meg az i500. Ellenben egy kadett gsi-t vagy egy buzerálás mentes calibra v6-ot nagyon élnék.


body007
(addikt)
Blog

Főtengelyhez nem kellett nyúlni azonkívül amiket írtál plusz a főtengely szimering.

#228th:
Kadett gsi. Nyami :D

#19Diabolis:
Hát én abban a tudatban voltam, h van i500-ból 3.2 :B

#21Graphics:
Érdekes felvetés. Van képem a "törött" gyertyáról, annyira nem olajsáros:


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Akkor nem szóltam, ez más eset így.

Nem láttam sokszor ilyet. :N

üzenetek