Exide fosch, cegesekben az van jo ha 2 evet birnak. Kb csak a regi johirukbol elnek mar.
[Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai - BLOGOUT fórum
hozzászólások
Feher. Piroskaban is Rocket volt az most lehte ki a lelket. Mivel gyorsan kellett Bosch lett (az vt raktaron).
Azt nem tudom. Akkusegely-es csoka ezt hozta.
K Norbi
(addikt)
Az előző Exide fény korában tudott többet is.
Töltés utáni első nap.
Ott 12.90V is megvolt.
Na ja, én is támogatom a korai akku cserét, csak szóljatok, honnan vihető a régi... ;] :DDD
Végre itt vagy. 27k az 50Ah-s és 35k a 65-ös. Megéri a felárat vajon, ha a gyári 48-as? Tehát az 50-es is már túlteljesíti a gyárit. Bubi, egy könnyen induló motor és semmi nagyfogyasztó nincs benne...
[ Szerkesztve ]
Nagyobb akkunak jelentősége szerintem egyrészt sok egymást követő nagyon rövid út, másrészt hosszú állás esetén van. Ha ugye tudsz tölteni, akkor kevésbé kritikus. Vegyél simonjoe-tól egy használt akkut
[ Szerkesztve ]
Előző teremgarázshelyen nem tudtam tölteni azért lett a 65-ös. Sok rövid út nincs, arra ott a fűnyíró.
Elmegy akkor a kisebb is. Ha van "átjárás", esetleg érdemes Jazz-be is használható méretet keresni, lehessen szükség esetén házon belül megcserélni.
Mind a kettő jobb+ de a Jazz akkutálcájába sztem nem fér bele az 50-es.
simonjoe
(senior tag)
Tegnap elvitték a 77-est, de van még egy 74-es Exide prémium cc. 80%-os.
[link] elsőre az lenne érdekes, a Jazz akku tálca szélessége 187 vagy 237 mm méretet enged meg. Második, hogy a Subaru akku mekkora [link]
Gyakorlatilag ahogy látom, a Subaru-hoz írt legkisebb méretnél (207) eggyel kisebb a Jazz (187) alapvetően, de ha a Honda tálcán van hely 207/227-230-232 (gondom mérés a különbség, szabványos méretek) mm széles akkunak, akkor már olyat néznék.
Megnéztem a manual-t (ezzel kellett volna kezdenem), ezeket írja:
12V — 48AH (55D23L)
12V — 52AH (65D23L)
Most az utóbbi van benne.
Jazz most kapott új akksit, azzal pár évig nem lesz gond, nem baj ha nincs átjárhatóság.