[Re:] [cappa72:] Új családtag: Alfa Romeo Giulietta 1.4TB - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


cappa72
(nagyúr)
Blog

Ha nekem valaki azt mondja januárban, hogy olasz autót veszek, ráadásul Alfa Romeo-t, akkor kiröhögöm.
Ma meg ott áll az udvarban, a féltető alatt...


icemad
(nagyúr)
Blog

Szépnek szép, gratula.
A hybrideket miért zártátok ki? (Honda Insight, Prius, stb.)


albiosz
(őstag)

Gratula, sok balesetmentest! :)

Oh igen, a jó öreg F Astra Sedan. 2000-ben még lehetett kapni? Nekünk is van egy 98-as a családban, mikor kihoztuk a szalonból már az utolsók egyike volt, mert jött a G. Mai napig tökéletes egyébként, rohadás se vészes (ezen a garázs sokat segít). Ja és csak tavaly lépte el a 100k-t. Csak hát hangos és fapad, még szervo sincs...


Flashback
(addikt)
Blog

Az autószerelökre is gondoltak. Nekik is meg kell élni valamiböl. ;]


cappa72
(nagyúr)
Blog

Köszi!

A keret és a vizuális megjelenés meghatározta a választást.
Többször próbáltam már a hibrid felé terelgetni asszonyomat, de ami volt hibrid, és az árba is befért volna, az nem ment át a vizuális vizsgán.


cappa72
(nagyúr)
Blog

Igen, asszem' 2001-ig volt gyártásban.
Félig lengyel, félig magyar autó.
A miénk Start felszereltségű. Ha lehet felszereltségről beszélni. Inkább leszereltség. :D
Az oldalán nincs gumicsík.
A kesztyűtartóban nincs világítás.
Szervó az a kenyérszervót jelenti.

Viszont semmi nem romlik el az extrák közül benne. Mert nincs extra. :DDD Akkor, amikor megvettük, pont ezért választottam ezt.
Nekünk sedan van, az csendesebb a kombinál és 5 ajtósnál.

És Giulietta is olyan, hogy a legalapabb kivitel. Remélem ennél sem lesz sokkal több a hiba.


cappa72
(nagyúr)
Blog

Azé' ez gondosz volt na! ;)
(szerencsére látom a szmájlit is).

Nem csak a vásárlás előtt, hanem miután megvettük, olvastam a teszteket, véleményeket.

Először ugye amikor ajánlották a Giuliettát, az ugrott be, ami beégett egy 147 twin spark alapján: kollégámé, 3 hónap után 1 hó szerviz (oké, hogy kicsit talán eltúlozva)...

Ennél meg pont azt olvastam, hogy meglepő, de ez most egy jó Alfa.

Ha nem vettük volna meg, akkor már másnap Civic-et vettünk volna (azóta már az is elkelt)

Kolléganőm 3 éve vette, azóta csak a kötelező szerviz volt neki.
Másik kolléga MiTo-t vett, ú 4 éve, és neki is csak a kötelező szervizek voltak.
Ez miatt bizakodó vagyok.

[ Szerkesztve ]


icemad
(nagyúr)
Blog

Ez érthető. 3 millió körül tényleg nem sok szép hybrid van.


DEJVID
(őstag)
Blog

Gratulálok!
Első Alfa? Nálunk van egy Mito 1,4 170LE egész jól mozgatja.


cappa72
(nagyúr)
Blog

Köszi!

Igen, első Alfa.
Olaszautó parám van, ha ez az autó bejön hosszabb távon, akkor ez is változhat.


#72042496
(félisten)

Néztem, hogy Alfa és 1,4 terás, ez mi? Lehet, hogy néha aludni is kéne azért. :)


cappa72
(nagyúr)
Blog

1,4 terás
Hú... ezt hol találtad?
Én nem leltem, ctrl-F-fel kerestem.

(1.4 Turbo amúgy, ha tippelni kéne)


#72042496
(félisten)

Címben az 1.4TB-t váltotta át az agyam. :)


cappa72
(nagyúr)
Blog

Jaaa... hogy informatikai oldalról közelítetted.... így értem.
:C
Ez a hivatalos rövidített megnevezése ennek az 1.4-es motornak.


szabonagyur
(félisten)
Blog

Persze, hogy volt, sőt ekkor már kihozták a Classicot is olcsósítva.


DEJVID
(őstag)
Blog

Milyen erős?


cappa72
(nagyúr)
Blog

A leggyengébb motoros 105LE-s.
De már kaptam tippet, linket, hogy lehet ez 150LE-s is.😁 [link]
Anyókának nem biztos, hogy kell. Még nem tudom mennyire hal el hamarabb a motor ilyentől. A120LEaz még oké, mert a nagyobb tesók azok alapból annyik, de...

[ Szerkesztve ]


cappa72
(nagyúr)
Blog

Oké, szép, meg megvettük... na de ki mit szól hozzá a családban?

Anyóka, az üzembentartó:
Amikor először látta, azt mondta, hogy "nem túl puccos nekünk egy Alfa Romeo?"
Most, hogy megvan, azt mondja, nagyon szép, tetszik.
Persze az első útra úgy kellett rábeszélni – már hogy vezesse ő. Csak egy 10km kis kört ment vele. Na de amikor kiszállt, akkor mosolygott. 👍
Ez nagyon fontos reakció volt, és nagyon örültem neki.
Aztán amikor már önállóan ment vele, akkor mesélte, hogy a szokásos emelkedőn a szokásos módon indult el vele, ahogyan az Astra-val szokott. Na itt elkezdek lemaradni a mögötte lévők. 😁
Nincs kihangosító, nincs bonyolult műszerfal, a kormányról csak a zenét lehet vezérelni.
A start-stop rendszert egyszer kikapcsoltam, és úgy is maradt. Úgy is marad, anyóka útálja.
A váltóban semmi meglepetés nincs, Ugyanaz a szisztéma, mint az Asrta esetén (rükvercre gondolok), csak épp 6 sebességes.

XMDD, avagy a legnagyobb fiam:
Az 196cm-es srácnak az benne a legjobb, hogy a hosszú lába is jól elfér az első üléseknél.
Aztán vezette. Na ő is mosollyal az arcán szállt ki belőle. "Anya! Ezt azért majd néha elkérhetem, ugye?"
Neki is gondot okoz egy bonyolultabb műszerfal, így ő is örül az egyszerűségének.

Macska, a lányom:
Anya, nagyon vagány és csajos autód van! Nagyon menő! Majd én is akarom vezetni!

Legkisebb fiam:
Apa, nekem az első lámpája nem tetszik. Egyébként szép.

Na és Cappa, a tulaj:
A kezdeti görcsösség, ideg lassan lecseng. Minden új autót (mármint a családnak új, ideértve a használt autókat is) fenntartásokkal fogadok. Hogy miért, azt nem tudom. Minden zajt meghallok. Ilyenkor néha inkább hangerőt adok még az épp szóló zenére.
Aztán ha beválik, látszik, hogy megbízható, akkor persze szoros kapcsolat alakul ki. És az jó érzés.
Én vezettem eddig a legtöbbet, hiszen egyrészt én hoztam haza, másrészt vittem eredetvizsgára, meg én beszéltem mindenkit rá, hogy vezesse, de előtte bemelegítettem nekik a motort. Kb. 300km-t mentem vele.
Az elején furcsa volt, mert a pedálról lelépve mindig magasra emeltem a lábamat, és beakadt az alacsonyra tervezett kárpitozásnál. Ez a jelenség az S-Max-ból ragadhatott rám. Aztán már jobban figyeltem, és teljesen megszokható.
Mínuszokban is pöcc-röff indul.
Olaj szép áttetsző, de kb. 2000km lehet benne az utolsó bejegyzés szerint, szóval legyen is szép, és áttetsző.
Vízszint rendben, olajfoltok nincsenek a hűtőfolyadékban.
A motor és környéke rozsdás kicsit, tehát nincs fröcskölő olaj.
Ablaktörlő gyönyörűen töröl.
Az első lámpa tényleg furcsa nekem is (design sezmpontból), ahogy legkisebb kölkömnek is. De az összekép akkor is egy megnyerő külsővel bíró autó. A fara meg nagyon szép – nekem.
Járt hozzá külön szett nyári gumi, feljavított alufelnin. A (nyári) gumiknál sajna az egyik egy szöget tartalmaz, na azt majd meg kell nézetni, hogy lehet-e javítani. Egy másiknál már volt javítás. Szóval lehet, hogy egy-két szezont még elmehetnek, de aztán csere. A téli viszont még 4-5 évig jó lesz, tekintve a leendő futásteljesítményt.
Nagyon kemények az ülések. Ennek azért örülök, mert akkor vélhetően még nincs kiülve. Illetve nem rogy be derekam hosszú távon sem, és ez bizony szempont. A hátsó üléseken itt-ott lehetet gyerekülés, de csak 1 oldalon. Szerintem nem nagyon ültek hátul túl sokat. Ha őszinte akarok lenni, egyszer találtam el jól az üléspozíciót, azóta nem találtam meg újra.
Az első szélvédő alatt középen a tárolórekesznek a tartója ennél is törött, ami ennél jellemző szokott lenni.
Kuplung nekem jó helyen fog, igaz kicsit feljebb, mint az S-Max-nál, de oké.
Jól fekszi az utat, de nem szereti a rázós kátyús szakaszokat. Kanyarban nagyon jól megmarad, előző autóinkhoz képest ez nagyon feltűnt. Teccik' :D
DNA: ez érdekes dolog, erről kellett olvasnom, vajh mi is ez. Oké, hogy kaptam leírást róla az autó doksijaival, de házt a német. Én meg nem sprecchelek dojcsul. D – dynamic (amúgy lehetne Dumb, azaz hülyegyerek mód is :DDD), N – normal, A – all wheather. A normálon indul minden esetben, onnan kell eldönteni, hogy milyen módot választasz.
Ami feltűnt, hogy a D-ben a gázadásra hamarabb reagál, kormányzás meg kissé keményebb lesz. Kicsit sportosabb élményt nyújt. Ja, és nem szól 4.-ben ötvennél, hogy váltsak fel (amúgy nem is értem, hogy miért kell ezt a nagyon alacsony fordulatszámon tartást erőltetni – persze tudom... kevesebb károsanyagkibocsátás a cél)
A normál olyan, hogy normál, az all-wheather-t nem próbáltam még.
Szerencsére tud mp3-as CD-t lejátszani, ez nagy mák. Nagyjából 70 szám felfér a mi kedvenc zenéinkből egy CD-re. Rádiót nem hallgatunk, mert ami onnan dől kifelé, azt mi rühelljük. A jobb első hangszóró alacsony hangerőn erőtlen, kicsit mintha recsegne. Most elsőre nem érdekel, ha lesz kedvem, akkor kicserélem, van otthon autó-hangszaróm (pár).
Klíma oké, fűtés oké (ideértve a fűtéselosztó/mozgató motort).
Alja úgy tűnk, hogy oké, remélem nem csak "úgy" lefújták az alját, eltakarva az esetleges erősebb korrodálást. Majd möglátjuk'.
A kezelőszervek persze teljesen másképp vannak, mint a többi autón. Már a reflektor is. Az ablaktörlős rész meg aztán pláne. Engem nem zavar, tudok alkalmazkodni; persze logikus is, hiszen az autó nem tud.
Méretben nem túl nagy, a Civic-kel ellentétben a hátsó ülésnél a lábtér már egész kicsi, ha a nagyobbik fiam ül elől. Pakolásnál sem olyan praktikus, mint amaz.

Kicsit sajnálom, hogy rövidtávos autó lesz; de már bejelentettem, hogy 2-3 hetente azért kicsit ki kell kormolni.

Megnéztem, hogy a karakterisztika milyen.
Ezek alapján 2000-től már lehet gyorsítani, érzésre pedig olyan 3200-as fordulattól már lehet tiporni, kb. 5500-ig. De szerintem én 5000-nél majd váltok, ott találkozik a P-M (teljesítmény-nyomaték) görbe.

A sebességmérő olyan 5-6 km/h-t csal, és persze nem lineáris. Majd pályán bemérem a 130 körüli értékeket is. (+az ezekhez tartozó fordulatszámot is, és feljegyzem BBD – BigBlackDog által készített táblázatba)

Az a párszáz km vezetett út után azt mondom, hogy nekünk jó lesz.
Ha pedig a megbízhatósága tényleg olyan lesz, hogy a kötelező szervizeket kivéve nem állandó pátyolgatást kívánó autó lesz, akkor hosszútávú kapcsolat szövődik.

Felhívták a fórumon a figyelmemet, hogy leszek szíves visszainteni az Alfásoknak. :D Mivel rendes fiú vagyok, ezért megteszem.
Már az első napon megtörtént ez, de még gyakorolni kell ;)

[ Szerkesztve ]


RudY
(addikt)
Blog

"Minden új autót (mármint a családnak új, ideértve a használt autókat is) fenntartásokkal fogadok. Hogy miért, azt nem tudom."

Szerintem ez teljesen természetes, legalábbis én is pontosan így voltam/vagyok/leszek vele.
Olaszfóbiaára fittyet hányva (orosz, német, japán után) 17 évvel ezelőtt megtetszett egy Punto II. Kicsit ugyan öregecske volt, de pár gondmentes év után ismét erre váltottam (Punto II/B), csak éppen egy alig használt, befulladt hiteles 3 évesre. Napi munkautak (2x30 km), évente 2-3 belföldi nyaralgatás. 12 év használat után szó szerint és valóban hibátlan állapotban meg se kellett hirdetnem, mert rokonság vette ki alólam. Sehol semmi rohadás, 0 rozsda.
Mindig pörgősen és dinamikusan hajtottam, szerette és meg is hálálta a 1.2 8V motor. A futómű nagyon utálta az úthibákat, így ezek az alkatrészek lettek leginkább cserélgetve. Ahogy éreztem vagy hallottam valami gebaszt már vittem is a szerelőhöz, filléres árak, faék egyszerű és könnyen hozzáférhető, jól és gyorsan szerelhető. Hengerfej tömítés és minden más kopó időben cserélve, plusz a két lambadszonda és a teljes kuplung 110 ezer környékén. Ezeken kívül soha, semmi probléma nem volt vele, valahogy elkerülték a tipikus Punto betegségek, se a kormányszervó elektronikája, se más. Ettől függetlenül később még előjöhet - 17-18 évesen és 200 ezer fölött -, de ugye az már más gondja lesz.
Egyetlen zavaró tényező volt, a hosszabb utakon nagyon nem éreztem kényelmesen magam úgy kb. fél óra után. Hiába volt minden állítható (ülés- és kormánymagasság+deréktámasz), valahogy soha nem sikerült olyan pozíciót eltalálni, ami hosszú is távra megfelelő lett volna. Jó, nyilván kis autó, nem feltétlenül a 182 cm-hez van optimalizálva. Jórészt főleg ezért lett lecserélve, illetve más változás miatt is. Otthoni munka éve óta, idősödő szülők szállítgatása (akik már nem tudnak tudnak vezetni), így inkább egy magasabb, jóval kényelmesebb és főleg hétvégi utazgatós SUV lett (KIA Sportage).

Mindig piszkosul tetszettek az Alfák, főleg az utánozhatatlan vezetési élményük, a Punto eladása után még anyagilag is simán belefért volna egy fiatal darab, de mégsem vállaltam be (az előzőleg felsorolt okok miatt). Ettől függetlenül képlékeny a jövő, remélem pár éven belül "bezuhannak" a Tonale árak. :DDD :K

[ Szerkesztve ]


ncc1701
(veterán)

Ezt mondjuk így nem is csodálom. A japán autókat szokni kell, az biztos. :)


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

Az Ufo Civic-nél kevés túlértékeltebb autó van. Nekem is volt, igaz dízel, de 1 év alatt 1.2 milliót locsoltam rá, és még lett volna mit tenni vele.

A 80% külföldi, rohad a hátsó híd, rosszabb esetben eltörik. Kényes az első futómű és hála égnek drága is mint a piszok. Apróbb bajok-gondok is mindig adódnak, tükör, rádió, stb. Én nekem rettenetes csalódás volt.

Sok sikert az új autóhoz! :)


dj79
(senior tag)

és amikor azt hiszed, véget ért a tánc, még jön finálé :D
jó kis írás lett :)


cappa72
(nagyúr)
Blog

Sok sikert az új autóhoz!
:R

Apósnak óriási csalódás volt.
Amikor egy kis pirost (1.4 sport, 99LE, 2010.) megnéztük, és mentünk egy próbakarikát, hát lefagyott a mosoly az arcomról.
Mindhármunknak lefagyott...

[ Szerkesztve ]


cappa72
(nagyúr)
Blog

Köszi szépen!

Végül a Leon-t nem mertük bevállalni...

még jön finálé
Ez valami rejtett költséget takar?


dj79
(senior tag)

Nem, arra gondoltam, hogy az elmúlt évek izgalmai után most jönnek az első hetek izgalmai, minden rendben lesz-e a járművel, jó döntés volt-e :)


cappa72
(nagyúr)
Blog

Jaaaa... hát az biztos. Még nem ment le a parafaktorom.
Ahogy az előzőeknél is csak egy horvátországi út után mondtam, hogy na akkor ez okés lesz.
Bár ezzel nem tervezünk oda menni, azért kisebb kiruccanásokra (Győr, Sopron, Márta) biztosan bevetjük a közeljövőben.
Pénteken megy vezérlés cserére, aztán majd kiváncsi leszek, hogy a szerelőbácsi mit mond, mi lesz még.

Mivel 2.5M volt, a társai meg (hahu-n) olyan 3M körül vannak, ezért nem lennék meglepve, ha kellene még locsolni rá valamennyit.

[ Szerkesztve ]


zoo8800
(veterán)
Blog

Grat!
Nekem a kocsibeálló is tetszik... :) A garázsajtó felett mi az a deszka?


cappa72
(nagyúr)
Blog

Köszi!

A garázsajtó feletti rész (még az utolsó deszka hiányzik) egy fake csűr. Azt a hatást akartuk elérni, mintha egy régi csűr hatalmas ajtajának megmarad része lenne a régi megmaradt házból (páran már bevették ;) )
A térkő mintáját én találtam ki - szidtak is érte, amikor le kellett rakni.


cappa72
(nagyúr)
Blog

Na most már anyó is érzi, hogy valami más az úton maradása ennek az autónak.
Egyre jobban tetszik neki.


DEJVID
(őstag)
Blog

Normalból indul a kapcsoló? Nálunk mindkettő (MiTo, Giulietta) onnan indul, ahol hagytad, igaz, ezek gyártás végiek.


tboldi
(nagyúr)

Leld kedved benne! Toffifee :D

"A normálon indul minden esetben, onnan kell eldönteni, hogy milyen módot választasz."

Ez így ebben a formában nem igaz, mert all-weatherben is megmarad, ha utoljára azt használtad, csak a dynamic áll vissza normálra, legalábbis az általam használt MiTo ilyen. Ja, és 110 km/h felett már nem is engedi kapcsolni. :)

Amúgy innen le tudod tölteni az összes útmutatót magyarul, csak egy regisztráció szükséges.

[ Szerkesztve ]


vince
(őstag)

Nocsak, egy olasz autó, elindultatok a lejtőn? Mi lesz a következő, egy dobozos??? ;]

:D


cappa72
(nagyúr)
Blog

Na.... kéremszépen... na! :D
Nem, dobozos nem lesz. Anyóka a design-ért felelős miniszter, ami nem megy át a vizuális vizsgán, az nem jöhet szóba (Lancia például). És már a naccsaládos' résznél is kizárt volt a dobozos.
Persze igazad van abban is, hogy akkor "olasz, francia kizárt" felkiáltással indultunk. Mondjuk azon a vonalon csak a pug 5008 lett volna számára elfogadható, már 7 üléses nem volt kinézetre elfogadható.


cappa72
(nagyúr)
Blog

all-weatherben is megmarad
Na ezt majd megnézem. A-t még nem állítottam be, a D jobban érdekel ;)

@#30DEJVID
Lehetnek sw-es különbségek. Nekünk szerencsére a start-stop úgy marad, ahogy hagytam leállításkor. Nem úgy, mint az újabbaknál. Ha igaz, akkor valahol 2013-ban változott meg ennek a működése (lehet, hogy EU-s szabályzás miatt; nem néztem utána).


DEJVID
(őstag)
Blog

Mieinkben a start stop is úgymarad, pedig biztos, hogy gyártás végiek.


cappa72
(nagyúr)
Blog

Akkor lehet, hogy Giulietta specifikus. De jó dolog amúgy.

@#31tboldi
És valóban. Az A-t nem felejti el, csak a D-t. Köszi!


j.bravo
(addikt)

Ha a leendő nap vezetője, főleg ha hölgy, azt mondja, hogy Opelt többet nem szeretne, akkor azt el kell fogadni :)))
mindemellett azért kotnyeleskedve beszúrom, hogy egy K Astrába beleülve lehet hogy mégis beleegyezett volna hogy ismét Opelje legyen :) Nálunk asszony imádja, szerintem is kifejezetten kellemes meglepetés, (szerintem) nem nagyon hasonlít a korábbi Opelekre a beltér. Kívülről is jól néz ki. Az 1.4t motorral kifejezetten jól is megy (akár a 125, akár a 150 lovassal).

Mindemellett, főleg (sajnos csak hajdani) Alfa 156 tulajként, szinte bizonyos, hogy a Giuliettát választottam volna :R
Legkisebb fiaddal egyetértek az első lámpával kapcsolatban. Ettől még nagy duzzogva elvezetgetném a Giuliettát.

Sok-sok balesetmentest!

[ Szerkesztve ]


j.bravo
(addikt)

*napi vezetője

[ Szerkesztve ]


cappa72
(nagyúr)
Blog

Köszi szépen!

K Astra már nem fért volna bele a keretbe, bármennyire is csinos.

Abban bízom, hogy eddig sosem dönötttünk elhamarkodottan, a használt autóinkkal elégedettek voltunk, a kopóalkatrész és kötelező szerviz mellé nem járult egyéb extra költség)
(Astra F, Galaxy, S-Max, és most Giulietta)


DEJVID
(őstag)
Blog

Jut eszembe:

Nálunk a Giuliettán két dolog romlott el: anyós oldali kilincs belül és a külső hőmérséklet szenzor


cappa72
(nagyúr)
Blog

Ha nálunk is ennyi lesz pár éven belül, akkor elégedett leszek.

(Természetesen a kopóalkatrészek, mint pl. fék és társai azok nem a megbízhatósági kérdéshez tartoznak.
Amúgy szerintem a fék pont cserés lesz; vagy valamelyik csapágy. Mert én hallok valamit - ez persze nálam normális, a hangok is megmondták. Mások nem hallanak meg ilyeneket. Aztán előbb-utóbb mindig igazam lesz.)


cappa72
(nagyúr)
Blog

3 hét alatt 700km... azért ez elég kevés... :D
És ebben benne va, hogy lábon hoztuk haza.
Várjuk a jó időt (most még süt a nap), hétvégén tervezem lemosni, meg egy kis vakszolás...


DEJVID
(őstag)
Blog

A 156-om 23 éves lesz nyáron, 205k km van benne :)


cappa72
(nagyúr)
Blog

Kisöreggel (F Astra) is hasonlóan vagyunk, 23 éves, és csak 191k km van benne. Giulietta is második autó, így ebbe sem várható fergeteges km-dömping. De azért gyanítom, hogy ha már lányom is megszerzi a jogsit, akkor ki akarja majd próbálni.


icemad
(nagyúr)
Blog

Az igen... :Y Nekem évi 25-30k km simán megvan .


dugo_
(veterán)

Após 2004-es Megane-ját szoktuk vezetgetni, most van benne 56ezer km. ;] 2018-ban állt 36k-n. Azóta sokat megyünk... :DDD


cappa72
(nagyúr)
Blog

Jó, hát azért a képhez hozzá tartozik, hogy hosszabb utakat nem a második autóval megyünk. Amióta 2008-ban megszületett a harmadik kölök, azóta egyterű a családi/elsődleges autó; Asrta, és most Juliska is második autó.


cappa72
(nagyúr)
Blog

Nem értem, miért akarnak állandóan letolni az útról.
Normális módon szokásom vezetni (szerintem), persze néha gyorsan.
De amikor megyek kb. 52-vel (gps szerint, ami olyan 58 az óra alapján), akkor tolonganak mögöttem az autók.
Komolyan, nem értem.
Aztán lakott terület vége tábla után meg lemaradnak. Vattafakk?
Mondjuk leszarom, bár figyelem az autók mozgását, nehogy valami gixer legyen, ettől még "városon" belül nem fogok többel menni, mint a megengedett (+ a max. tolerancia határ).
Nem gondolnám, hogy ezzel bárkit is feltartok (mert ugye az is büntethető), vagy indokolatlanul lassan mennék.
(amikor meg valamit szállítok, és nehéz, vagy nagyon törékeny, akkor jelzem, hogy mennyé' pajtás, én nem megyek gyorsabban úccse').

Ténlyeg... ma kiértem az egyik faluból(olyan részem, ahol csak 1 autó volt mögöttem), aztán gondoltam D-ben megkergetem Julcsit. Jólesett...

[ Szerkesztve ]


RudY
(addikt)
Blog

Julisnak ezt váltja ki a popsija. :DDD


cappa72
(nagyúr)
Blog

Típushiba, hogy a középső tárolórekesz az első szélvédő alatt megmakkan, eltörik.
Valaki vette a fáradtságot, hogy házilag javítsa. (YT alert!)

Én is kiszereltem, megnéztem, hogy a miénkben hogyan törött el.
Nálam másképp törött, majd' minden darabját megtaláltam. Így visszaragasztottam a hiányzó részeket.
Amíg megszárad, addig gondolkodtam azon, hogy hogyan lehetne pótolni azt a rugót, merthogy rugó az nem nagyon van idehaza.
Így eljutottam egy olyan budget verzióhoz (helyettesítő megoldás), hogy befőttes gumi. Na ez pár hónap után majd szétporlik, és addig tényleg kitalálok valami normális megoldást.
De ettől még működik a jelenlegi állapotában. :D

Videjó (gugli fotók link)

üzenetek