"ezért van autód neked is"
Nem vagyok képmutató, írtam: elfogadom, van akinek szükséges, azt is elfogadom, hogy van akinek csak kényelmesebb így. Mi félúton vagyunk, mamáékhoz használtuk főleg, kb. havi 1-2 hétvégén párszáz km belement, és igen, néha azért itt Pesten belül is teszkóztunk vele, sőt, melóba is araszoltam párszor. Ettől még pl. egészen a homeoffice kezdetéig főleg BKV-ztam. Viszont őszintén: én nem vinném MÁV-on a két gyereket mamáékhoz, attól hogy lehetne
De ugyanakkor tűröm is szó nélkül, hogy bármikor fizetem a parkolást, a (márka!)szervizt, az üzemanyagot, a kötelezőt, az autómosást, a váratlan javításokat, a gumikat, a matricát, egy pillanatra sem az jut eszembe hogy én autós vagyok, fizetek mint a katonatiszt, tehát nekem jár azon kívül bármi, hogy eljuthatok A-ból B-be autóval a s*ggem alatt, hiszen közben ezzel közvetve és közvetlenül is kárt okozok a társadalomnak (és magamnak azzal hogy vaskos mínuszban van hogy autót tartok).
Ha sz*r az út, megyek 70-nel (érdekes, olyankor senki nem az utak minőségén morfondírozik mögöttem, hanem villog meg tol le ), ha nincs parkoló, sétálok két utcányit onnan ahol meg tudok állni. Ennyi.
(#220) asdf_
(#222) hcl + (#223) hNp88 nem az értelmezési képességeimmel van baj, általánosságban igazat adok: valamiért valamit.
De ez itt tökre nem releváns: autózni nem alapjoga senkinek (bármennyire is kényelmetlen, sőt, valódi hátrány ér nélküle, elismerem), és a hozzá kapcsolódó szolgáltatásoknál pedig nincs szabadpiac. De tudom hogy parttalan vita mert ezerszer túl vagyok már ezen És nyilván nem fekete-fehér a dolog, remélem nem is így jön át.
[ Szerkesztve ]