[Re:] [Depression:] Akciós átverés - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Depression
(veterán)
Blog

Szerintem zseniális magyar ötlet.


N€T0X|N
(őstag)
Blog

Csak azt nem értem, hogy az üfszolgák miért csinálnak úgy, mintha ilyenkor az ő zsebükből vennéd ki a pénzt és kezelnek innentől egy szardarabként... nekem akárhányszor pénzfisszafizetésre került sor, mindig ez volt. :((


Lauda
(félisten)
Blog

Ebben mi volt az átverés?


Depression
(veterán)
Blog

Mivel már sérült, utólag visszagondolva tuti, hogy bontott volt a doboz, gondolom nem én vittem vissza először, és mindenki nyugodtan levásárolhatja a duplaárú termékbe beszámítva.


Lauda
(félisten)
Blog

Levásárolhatod, vagy visszakapod a pénzt, csak a vásárlón múlik melyiket választja. Nekem ez jön le abból amit leírtál. :)


Hieronymus
(addikt)
Blog

Ez leginkább a vásárlók elriasztására jó.
Hibás terméket adnak el, ami visszakerül az eladótérbe. Csere darab nincs, de legalább hisztiznek a pénz visszaadásánál. Nem érdemes ilyen helyre járni.


Lauda
(félisten)
Blog

Ha szándékosan került az eladótérbe a hibás termék, az nagyon nincs rendben. Kérdés, hogy így volt-e.


CounterBoci
(senior tag)
Blog

Valószínű be vannak fenyítve valami kis szarházi komplexusos főnök által és ilyenkor fél órás agymosást kell hallgatniuk, hogy miattuk megy csődbe a cég.


szaszyka
(senior tag)

Apám szoktavolt mindig mondani, hogy utolsó darabot sosem hozunk el a boltból!


bitpork
(veterán)
Blog

Mindig elámít mennyi rosszindulat és megkeseredett gyűlölködés szorul embertársainkba.


Narxis
(nagyúr)
Blog

Szerk: #9-re lett volna válasz.

+1

Amúgy jól gondolom, hogy a MM? Ott hirdetik vagy hirdették régebben, hogy x napon belül visszaveszik a terméket ha nem tetszik(?) és homáron is olvastam ugyanilyen sztorit. MM, euronics és a többi ilyen talpas bolt szerintem messzire kerülendő.

(#10) bitpork:
Az élet nem habostorta.

[ Szerkesztve ]


Depression
(veterán)
Blog

Ezt most kire írtad? Ha rám, nem veszem magamra, mert nem a pénz izgatott, hanem a bolt hozzáállása. Ebben az esetben "sajnos" elég határozott fellépésem van töpszli méretemhez képest, de elbírom képzelni, hogy, pl. édesanyámmal mit műveltek volna.
Ha az eladót nézzük, gondolom nála számonkérés lesz, hogy mi az a sztornózott számla, miért nem vett rá, hogy azt levásároljam...


Tamás88
(őstag)
Blog

Aha pár éve voltam a hülye nem vagyok boltban fényképezőgépet keresni. Amit nem kerestem nem találtam, de az ott dolgozó eladó mondta, hogy 80 ezerért elvihetem (97 ezer volt alapból). Én meg mondtam, hogy csak 64 ezrem van. Elvittem annyiért. (állítólag az utolsó darabnál szokott lenni ilyen személyes akció). Ja és még most is működik.


Narxis
(nagyúr)
Blog

Szerencséd volt.


twollah1976
(őstag)
Blog

Hol itt a rosszindulat, gyulolkodes?


kemotox
(addikt)
Blog

Kituno peldaja vagy a dolognak


Victoryus
(addikt)
Blog

Az ügyfélszolgálatosban általában. MM-ben volt szerencsém hasonlóhoz, utolsó darab infralámpával, meg nem utolsó darab szakálvágóval, aminek kérték a töltőjét. Mondtam, hogy ember, olvasd már el mi van a dobozon, elemes, nem tölthető... De volt azért pozitív tapasztalatom is velük... ja nem.
MM arra jó, hogy megnézze az ember élőben a terméket, majd másnonnan jó árban megrendelje.

[ Szerkesztve ]


lezso6
(HÁZIGAZDA)
Blog

Minek mentél oda?


Snowy_owl
(őstag)
Blog

Utolsó darabot/kat nem hozunk el. Kivétel ha hibátlan, de az ritka. Élelmiszer boltban sem szoktak elfogyni az utolsó kiflik/zsemjék.

[ Szerkesztve ]


Narxis
(nagyúr)
Blog

+1


8th
(addikt)
Blog

Sehol. A kényszeres polkorrektkedés a becsípődése. :DDD


janeszgol
(félisten)

Az ilyen boltoknál bizsereg a kezem, hogy kamuból berendelek egy csomó cuccot, majd át se veszem, ki se fizetem, aztán menjen csődbe.


Jhonny06
(veterán)
Blog

Elektronikai áruházban soha nem veszek semmit. Minden szart kibontogatnak a vevőknek, majd visszateszik a polcra, mintha semmi nem történt volna.


Bird
(addikt)
Blog

Hát arca és mindent/ mindenkit felülbíráló véleménye volt, van és lesz. :R

[ Szerkesztve ]


bitpork
(veterán)
Blog

Azt írtad : "Szerintem az a füles megint ott árválkodik a soron, és várja a következő vásárlóját..." Erről meggyőződtél , vagy csak szerinted - és itt jön be a rosszindulat az én olvasatomban.
Ne értsd félre, nem jó ami veled történt, csak az értelmét nem látom a saját és mások túráztatásának. Mi több velem hasonló történt karácsony előtt egy 200 ojrós távigazgatós lámpa kapcsán: behalt a távigazgató és utolsó darab volt. Csak nem akarom feltétlenül bűnbak keresésben tetőzni a dolgot hanem megoldást keresek :)

(#15) twollah1976 : a gyűlölködés a helyzet kezeléséből adódik. Az írásban egy helyzet van leírva aminek a végét az OP megelőlegezi - nem is akárhogy: igazából elítéli a boltot egy feltételezés alapján. Ezt te minek nevezed?

(#16) kemotox : erre sokat nem tudok írni. Sajnálom ha így látod.

MOD

(#24) Bird : bocsánatot kérek amiért a megoldás, a minden félnek legkedvezőbb megoldást számomra többet jelent mint a feltételezésekre épített bűnbak keresés.

[ Szerkesztve ]


janeszgol
(félisten)

Nyugodj meg, visszatették azóta a polcra.


Narxis
(nagyúr)
Blog

:DDD


bitpork
(veterán)
Blog

Ha valóban megtörtént, akkor ez szomorú és elítélendő.


lezso6
(HÁZIGAZDA)
Blog

Nyugi, csak magukból indulnak ki. ;]


Lauda
(félisten)
Blog

Én is így látom. Fikciókra alapozva készült egy negatív hangvételű írás. Miközben az üzlet hozzáállása abszolút pozitív volt a vásárló felé.


janeszgol
(félisten)

Nem magunkból, hanem láttunk már pár esetet. Szerinted egy magyar cég kidob bármit? Még a szarát is beárazza. Ott a jó példa erre az Euronics. Brutálisan gagyi bolt. A garanciával mindig trükköznek. Őket nem érdekli, hogy a gyártó valamire mondjuk 2 évet ad. Ők egyet adnak arra is, és a többi megvehető. (Aki jártas az tudja, hogy ekkor is 2 év van rá, mivel a gyártó által vállalt alá nem lehet menni. Fölé igen.)


Lauda
(félisten)
Blog

Nem is kell kidobnia. Eladja bontott termékként, edigital oldalán is sok ilyet látni.

MM meg pont beleszarik ezekbe. Volt pár ügyem velük és a legpozitívabb és vevőbarátabb hozzáállást tapasztaltam náluk mindig.

[ Szerkesztve ]


Narxis
(nagyúr)
Blog

Az abszolút pozitívtól ez messze volt, abszolút pozitív az volt amikor évekkel ezelőtt az edigitálnál szó nélkül cserélték az új be se kapcsoló notebook-ot amit másnap visszavittem, bár szerintem ott is kifogtam egy normális eladót mert rögtön ott termett az üzletvezető, hogy miről van szó aztán amikor mutatta az eladó srác, hogy be se kapcsol akkor ja hát jó akkor cseréljük. Több múlik az ott dolgozó embereken mint a cégen.


Lauda
(félisten)
Blog

vissza a boltba, ahol jegyzőkönyvezés után nyugodtam levásárolhatom, hisz nincs cseredarab, bár az ügyfélszolgálatos kedvesen elmondta, hogy ha nem találok másikat, ami nekem megfelel, akkor visszakérhetem a pénzt.

Kérlek mondjál ennél pozitívabb hozzáállást.


Narxis
(nagyúr)
Blog

-Levásárlás? - Nem, nem találtam nekem megfelelőt." De hát ő nem adhat vissza pénzt, hogy gondolom én ezt? Hivatkoztam az ügyfélszolgálatosra, a nő elsétált, majd duzzogva visszajött,


Lauda
(félisten)
Blog

Nem volt a megfelelő információk birtokában az az eladó. Ilyen előfordul bárhol, bármikor. Lehet új volt vagy még nem találkozott ilyennel. Azonban elment, megkérdezte és rendeződött a dolog. Az ügyfél szempontjából ez a folyamat minden szempontból pozitívan zajlott.

hogy gondolom én ezt?

Gyanítom ilyesmi nem hangzott el, csak a blogíró bővítette ki vele az írást.

(#37) Narxis Ok, másként látjuk az esetet.

[ Szerkesztve ]


Narxis
(nagyúr)
Blog

Ez innentől kezdve feltételezés. Nálam az abszolút pozitív az amikor egyáltalán nem akadéskoskodnak és gördülékenyen lezajlik a csere vagy pénz visszafizetése. Az, hogy ki mit miért az már nem rám tartozik.


koxx
(MODERÁTOR)
Blog

Szabályos-e a „levásárlás”? lényegében nem kötelezhetnek rá. Hiába vág pofákat a kedves eladó.


lezso6
(HÁZIGAZDA)
Blog

Én meg már nagyon sokszor láttam, hogy az interneten az emberek nagy magabiztossággal írnak hülyeségeket, úgyhogy nyilván te is ezt teszed. :P ;]


kemotox
(addikt)
Blog

Mondjuk ha nem rakják eleve a szart a polcra, az elég jó lett volna.


janeszgol
(félisten)

Értelek. Igen én úgy állok hozzá, hogy minden kereskedő geci. És innen csak pozitív irányba lehet menni. De ez nem azt jelenti, hogy az élet minden területéhez így állnék hozzá.


bitpork
(veterán)
Blog

Ez nem is volt kérdés. Az ugyanakkor h szándékosan tették-e , na az már annál inkább.
pláne hogy ezt vélhetően meg is ismétlik. :)


kemotox
(addikt)
Blog

Ja csak ez nem egy fantasy. Se nem magától repült vissza a cucc a polcra, se nem véletlenül küldték vissza eleve. De ebbe nyilván a sok kis kötekedő igazságharcos is belegondolt


Depression
(veterán)
Blog

A "Hogy gondolja..." szószerint elhangzott.
Ha pedig sértetlen lett volna a csomgolás, vagy sérült, de működőképes a füles, akkor ez az írás sem születik meg.

[ Szerkesztve ]


bitpork
(veterán)
Blog

Akarsz róla beszélni?


kemotox
(addikt)
Blog

Pontosan ilyesmi választ vártam.


Hieronymus
(addikt)
Blog

Normáliséknál, ellenőrzik azt amit visszavittek a vásárlók.
Ha jól működik, akkor árengedményes termékként szokták értékesíteni.
Nyilván olyan termékek esetén működik így a dolog, amit hibátlanként vitt vissza a vásárló.

A hibás terméket visszaküldik a gyártónak vagy kidobják és elővesznek egyet a garancia okán többletként megkapott termékből.


Lauda
(félisten)
Blog

Ha ez elhangzott, az valóban nem szép dolog az eladótól. Ilyet nem szabadna mondania azt gondolom.

A csomagolás sérülése önmagában nem jelenti azt, hogy rossz vagy sérült a termék. Ezért nem lehet tudni, hogy szándékosan került oda ki, vagy sem. Azt azért kizártnak tartom, hogy szándékosan rossz terméket tettek ki, hisz annak egyértelmű hozadéka, hogy vissza fogják hozni. Másik oldal, hogy sértetlen/bontatlan csomagban is lehet rossz termék.

[ Szerkesztve ]

üzenetek