[Re:] [Depression:] Autóversenyzők! Ti nem vagytok normálisak! - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


DeFranco
(nagyúr)
Blog

szerintem meg beleestél abba a hibába, hogy olyan dolgot feltételezel az én motivációimról amiről nincs információd, és ami egyébként nem is valós.

én igyekeztem nem beleesni ebbe a hibába, és nem feltételezni sem azt hogy más útvonalon és forgalmi szituációban találkozunk ezzel a jelenséggel, sem nem feltételezni azt hogy mást gondolunk az ideális követési távolságról és annak megtartásáról.

mondok egy példát a saját tapasztalásomból (csak a példa kedvéért):

M3, hosszú egyenes szakasz, élénk de stabil forgalom. én teszem azt megválasztok egy 110-120-as utazósebességet mert ezt tartom indokoltnak az adott szituációban, és a lenti levezetésem alapján eljön az a pont amikor valaki (A) mögé megérkezek aki ennek a t tolerancia értékén belül halad. (ha lassabbat érek utol azt megelőzöm ha gyorsabb akkor lemaradok, értelemszerűen csak ez az egy szituáció van).

120-as utazónál kell tartanom kb. 12 méter követési távolságot, ez akárhonnan nézzük pont kényelmes hely annak akinek úri kedve úgy tartja hogy be akarjon sorolni arra a helyre ami nem neki van fenntartva hanem annak hogy ne kenődjek fel az előttem levőre. besorol tehát a földműves, aztán kényelmesen elvan A mögött, nekem meg nincs mit tenni, felveszem a 12 méteres követési távot megint, ami mivel jár? hogy csökkentem a sebességet. aztán megint jön egy helóta a neki fenntartott helyre aztán megint és megint.

én már eleve nem tudom felvenni a 120-as utazót hosszú távon sem mert mindig jön egy újabb furijankó, de ha ezek közül valaki még úgy is gondolja, hogy neki inkább 115 vagy 110 akkor eszkalálódik a helyzet hiszen A mögött már XYZ autó vesz vissza az új besorolgatók miatt és még erre jön rá az ő visszavett sebessége.

ez bizony maszív sebességcsökkenéssé eszkalálódik, ha elég nagy a forgalom akkor ebből lesz az M3 péntek délután és vasárnap este extravaganza, amikor is sűrű dugóban araszol a sor senki nem tudja miért mert se baleset se bekötőűt szt valahogy mégis mindenki áll mint katiban a gyerek.

mindez mikor nem történne meg? ha az idióta marhája felfogná, hogy a 12 méter az vörös kód, neki oda tilos bemenni lehet tovább sétálni a belsőben a sor elejére ha már arra volt arca hogy megkezdje az előzést, ne most csinálja össze magát, amikor megérkezett mögé a szlovák rendszámos böNbi és már villog mert bizony annak nem 30 másodperc a 110-140.

szóval én elhiszem a csilliárd kilométeredet meg a 28 év balesetmentes kilométer plakettet de ha 10 ilyen út után amikor 20 kilométereken keresztül mást sem csinálsz csak felveszed a követési távolságot, te még gorangázol akkor gondolkodhatsz vallásalapításban.

üzenetek