[Re:] [Depression:] Émász ügyfélszolgálat, én feladtam... - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


bitpork
(veterán)
Blog

2 1 <XXX@gmail.com>
2020. júl. 30. 10:26
címzett: panasz; ugyfelszolgalat

Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Az Önöknek már megküldött igénylések a velem egy háztartásban élő nyugdíjas(69 éves) édesanyám (mint örökös) által kitöltött dokumentumok, amelyeket az Önök által küldött e-mailekben kaptunk arra a kérdésünkre, hogy hogyan tudjuk bejelenteni nagybátyám elhalálozását.
Meglehetősen problémásnak érzem azon kérésüket, hogy az Önökkel szerződésben álló (a már elhunyt!) nagybátyám töltse ki a kérvényeket és küldje el Önök részére, lévén állapotában változás beáltára számítani nem lehet. Az hogy az Önök bármely nyugdíjas családtagja bekötött szemmel, háttal ülve, fél kézzel autóvezetés közben tud egy linux kernelt alkotni nem predesztinálja az én édesanyámat egy saját e-mail megírásának képességére.
Kérem nyilatkozzanak arról, hogy végső soron kinek kell ki részére meghatalmazást adnia (a 2020.Júli 16. és 2020.Júli 23.-n kelt leveleikben meghatalmazásról szó nem volt, pedig azokat is én írtam édesanyám nevében), hogy végre tudomásul vegyék nagybátyám halálát!
Minden a késedelem miatt felmerülő költség kapcsán fenntarjuk a továbbhárítás jogát! Levelem másik címzettje az alapjogi biztos hivatala.

Maradok tisztelettel

<ugyfelszolgalat@nkm.energy> ezt írta (időpont: 2020. júl. 30., Cs, 9:59):

Tisztelt Ügyfelünk!

Ígéretünknek megfelelően mellékelten küldjük tájékoztatásunkat.

Esetleges további kérdésével forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.

A jelenlegi ügyintézéssel kapcsolatban szeretnénk megismerni a véleményét. Kérjük, kattintson az alábbi linkre:
NKM Energia Zrt. Ügyfél-elégedettségi mérés

üzenetek