Jóljártál?
Nálunk kb manager lennél, ha megnézed kikből lettek managerek, és veled kezdtek vagy később jöttek. 350%os fizukülönbséggel,meg autóval, meg stbvel.
[ Szerkesztve ]
Jóljártál?
Nálunk kb manager lennél, ha megnézed kikből lettek managerek, és veled kezdtek vagy később jöttek. 350%os fizukülönbséggel,meg autóval, meg stbvel.
[ Szerkesztve ]
jól.
itt hamarabb megbecsültek - két hónap után már jobban, mint ott...
Elismerik a munkám, profeszionális a légkör, közelebb van...
Amúgy én OTT soha nem lettem volna senki - akkor telt be a pohár, mikor sikeresen implementáltuk az osztrákoktól az egészet, aztán egy pályázat esetén az lett nyertes, akinek a próbaideje se telt le, cserébe simulékonyabb, nyalóbb, mint én...
A megbecsülés is kurva fontos - ez IS amiből itt több van.
Menedzser meg ilyenek nem nagyon akarnék lenni - én EZT szeretem csinálni, RDM, RDM expert amit szeretnék...
ÉN ott soha nem lettem volna semmi, ezt tapasztalatból mondom...
Szerintem ezt gondold át, annyi új csoport lett, és volt idő amikor annyira nem volt választásuk, hogy csopvez minimum lennél.
Másrészről meg ha megnézem, 1 kivételtől eltekintve, senkisem first level agent, az akkori csapatból, persze azokról beszélek akik itt maradtak.
Ennek én örülök hogy így gondolod(jobb neked ott), nekem szerencsém volt, mert jórészt egy másik "érában" kerültem abba a csoportba, és tudtam onnan elkerülni.
[ Szerkesztve ]
most mondjam azt, h egy csopvez OTT és MOST kevesebbet keres nálam, mint sima mezei ágens..
Te nem a zinfóparkban dolgozol véletlen(kolléga)?
No, ma kaptam, azt hiszem pont ide illik
"Múlt éjjel nagyon magam alatt voltam, felhívtam a Lelki Segély vonalat.
Egy pakisztáni call-centerhez kapcsolt. Mondtam, hogy öngyilkos leszek.
Erre nagyon izgatottak lettek, és megkérdezték, hogy tudok-e teherautót vagy repülöt vezetni... "
Izgalmas írás...igaz, hogy felét nem értem (pedig nem vagyok öreg és valamennyire a számtech-hez is konyítok)...mondjuk a helpdesk meg a hasonló modern munkakörök sem nagyon mondanak nekem semmit, de azért pár poén jó volt...
A Ramadan a 9. iszlám hónap, a mi Szeptemberünk-Októberünk magasságában van. Olyankor is telefonálhatnak és dolgozhatnak, de sokkal több a kötelező ima, 3-kor leteszik a lantot, meg ugye a lényeg hogy se kaja, se ital, se cigi, se rágó napkeltétől napnyugtáig.
A tárgyra térve ez a VPN dolog baromi gyakori, nem helpdeskes vagyok hanem tanácsadó de mindíg szoktam segíteni a kollégáknak ha vmi technikai bajuk van mivel általában én értek hozzá a legjobban, szóval 10-ből kilenc nyomtatási, levelezési, oracle vagy bármi más probléma azért volt mert A) ment a VPN, nem látta a lokál hálót B) nem ment a VPN ezért nem látta a céges szervereket. Szóval nálam az első kérdés, mielőtt ránéznék a gépére: megy a VPN?
A helpdesk meg ilyen meló, ahol emberekkel kell foglalkozni oda türelem meg nyugalom kell, ha fasz akkor fasz rá kell hagyni.
[ Szerkesztve ]
En tudatlan es ostoba vagyok!
Mi a rak az a helpdeszk mirol van itt szo?
Helpdesk – magyarul az ügyfélszolgálat szinonimájaként is használjuk, de lásd bővebben (az angol Wikipedia alapján):
A helpdesk egy információs és segítségnyújtó erőforrás, ami elhárítja (vagy segít elhárítani) a számítógépek és hasonló elektronikai eszközök hibáit
LOL, mit gondolsz? Én itt vagyok valahol, lehet itt kuksolok melletted
Hehhe. Sejtettem. Melyik csoport? Én a T-Com-nál vagyok, valószínű, hogy már nem sokáig!
hehe ez kb olyan mint amikor anyámnak próbáltam elmagyarázni, hogyan kell használni a skype-t.....pedig az aztán nem egy bonyolult dolog...
A frissen( lassan 4 hónapja itt vagyok és verem a ....) induló TMO UK-be/re vettek fel.
4 hónapja ki sem látszom az exceles szarokból, de még mindig jobb mint az előző munkahely, ahol ugyanezt csináltam csak Pornósoknak kellett adminisztrálni
[ Szerkesztve ]