üzenetek

hozzászólások


nyunyu
(félisten)

Why ME?

98SE sokkal kiforrottabb, stabil oprendszer volt, mint a driverbugoktol sujtott, amugy sem bugmentes ME.

Radeon vs Gef256 16&32 bit:
nVidia alapvetoen 16 bites mukodesre tervezte a chipjeit, hiszen az osi rivalis 3Dfx csak 16bitet tudott. (bar a Voodoo3 ota kis d-vel irtak a nevuket.)
TNT ota tamogatnak ugyan 32 bitet, de az felezte a teljesitmenyt.

Radeon viszont mindig 32 biten szamol, csak utolso lepesben butitja vissza az eredmenyt 16 bitre.
Emiatt nincs 2x gyorsulas a feleannyi adatmennyiseget produkalo 16 bit modban.

Point sprites teszt
Eredetileg a Radeon lett volna az elso DX8-as kartya, csak az nV nyomasara az MS 2000 nyaran megvaltoztatta a DX8 kovetelmenyrendszeret, igy a mar gyartasban levo Radeonok vegul nem feleltek meg ennek, Ati meg kenytelen volt driverben letiltani a Charisma nagy reszet. :(
Igy lett vegul az elso DX8-as kartya a Gef3.
(Gef2 ugye egy rancfelvarrott Gef256 volt. 4 pipeline x 1 texturazo helyett 4x2 felepitessel. Radeon 2x3-at tudott.)

üzenetek