üzenetek

hozzászólások


ftc
(nagyúr)
Blog

szted miért nem szeretik felbontani?

olvasd csak a számtech boltosok totyikját....felbontatja és utánna mást visz el hiába működik..


ollie
(MODERÁTOR)
Blog

''''az előre fizetendő havidíjat egy napunk van letelefonálni, különben elveszik, de pár keresztkérdés után magunk is rájöttünk. Miután rákérdeztünk azzal érvelt, hogy ez a kártya aktiválási díja, ami hülyeség, de ezt ő is tudta szerintünk.''
- Az előre fizetendő havidíjat -természetesen- nem egy nap alatt lehet lebeszélni, hanem az első számlákból írjuk jóvá időarányosan. Nem hiszem, hogy ezt kollegina rosszul tudta/mondta volna... Természetesen, nem is veszik el.''


Pedig így van, én is - sőt a feleségem is - buktuk az első havi előfizetési díjat. Ugyanis előre kellett fizetni, és mivel az aktuális számlázási periódus zárása előtt 1-2 nappal fizettünk elő, ezrét buktuk majdnem az egész előfizetési díjat. És nem írtak belőle semmit jóvá.


biga
(senior tag)

Nincs is semmi gond azzal, ha valaki jogos igényt érvényesít 3 napon belül. Biztosan van kivétel, de szvsz a legtöbb szervíz ezen nem problémázik, egyböl cserél. A gond a bizonytalan termékekkel van, mint ami a cikkben is szerepel. Amikor az eszköz a hibát az istennek sem produkálja.
Szerintem azért a több hónapos bevizsgálás elég végletes példa. Biztosan van ilyen és egyértelműen nem áll fenn a ''lehető legkisebb kényelmetlenség'' elve, szvsz is elitélendő eset ami mellesleg a többi szervíz hírét is rontja. De 1-2 hét bizony előfordul, ugyanis a legtöbb alkalommal gyártó által akkreditált szervíz vizsgálhatja be csak, annak meg a kiskerek igencsak ki van szolgáltatva.
A kipróbálás meg egyrészt sok terméknél nem működik (pl. egy számítógépen max annyit tesztelhetsz, hogy elindul-e vagy sem, de hallottam már olyat is, hogy ügyfél fagysztóládát akart kipróbálni), másrészt gyakori, hogy a kedves ügyfél kipróbálja, aztán egy bontatlant hajlandó csak elvinni. Aztán meg próbáld meg eladni a bontottat. Azért az én tapasztalatom az, hogy az ésszerűség határain belül a legtöbb helyen ki lehet próbálni az eszközöket.


Gyuri27
(félisten)

Szoktam. :DDD
Biztos én vagyok a hülye. Én kibontatom (sok éves tapasztalat) ha tetszik ha nem és kipróbálom. Azt az okos embert meg nem értem aki zsákbamacskát vesz. Tehát próba után veszem meg pl. tv. Mert akkor nagy esséllyel nem kell a 3 napos cserére rohangálni.


ftc
(nagyúr)
Blog

de elviseed a kibontottad ...sokan azután nem haladok elvinni mert ki van bontva..

Amugy erre a kibontásra az lenen a megoldás,hogy

megveszed elmész egy helységbe ahol kilehet probálni.ha hibás adnak másiakt ha nem további szép napot és akkor ez kikerülve...


Gyuri27
(félisten)

Az attól függ. De mint irtam és saját kibontott termékemet elviszem! Meg szeretem is látni mi van a dobozba. Az-e, nincs-e összetörve. Mert az otthoni kibontás után ezeket nehéz bizonyítani.


ollie
(MODERÁTOR)
Blog

Szerintem menj vissza Németországba. Mindenkinek jobb lesz. :)


t72killer
(titán)
Blog

Igen, így van ezzel az ember pl akkor is, ha TFT-t vesz: marhára idegesítő tud lenni 1 fényes hibás pixel a kép közepén. És ha nem 0 pixelgaris a moncsi, akkor szitkozódhat az ember, hogy pl kiadott 200kFt-ot egy 24-27''-os csodára, ott rondálkodik a közepén 1 fehér pötty, és nem hajlandóak cserélni. Na köszönöm szépen...

(különben pedig kockázat: a vevő ezesetben 200kFt-ot kockáztat, az eladó ennek max felét, attól függően, mennyi haszonkulccsal dolgozik)

Még egy dolog: nemazért, de mindenki szeret+szabadnapot kivenni, vagy a 7végéjéből egy délelőttöt (ha 1általán nyitva a bolt) áldozni, hogy 1 órát veszekedjen az ügyfélszolgálattal a gari miatt, vagy próbálja bebizonyítani, hogy kilopták a csomagból pl a DVI kábelt?


ollie
(MODERÁTOR)
Blog

''de elviseed a kibontottad ...sokan azután nem haladok elvinni mert ki van bontva''

Hát, elég nagy hülye, aki kibontatja, és utána egy másik bontatlant terméket visz el. Hiszen a bontatlan áru lehet hibás, a bontottat meg ugye épp az előbb próbálta ki...


ollie
(MODERÁTOR)
Blog


''(különben pedig kockázat: a vevő ezesetben 200kFt-ot kockáztat, az eladó ennek max felét, attól függően, mennyi haszonkulccsal dolgozik)''


Na ne viccelj már. A haszonkulcs mondjuk 20, legfeljebb 30% lehet, de semmiképpen sem 100%.


Gyuri27
(félisten)

A madaras tescoban jártam így. Azt mondta az arc akkor hoz egy másikat (mert ott ugye ujra csomagolnak). Na mondom magamban ez biztos sérült fejben. :o Amit kipróbáltam kérem szépen. :W

ollie: A tesco pl olyan irdatlan mennyiséget rendel, hogy kapnak kedvezményt a gyártótol/forgalmazótol rendesen.

[Szerkesztve]

[Szerkesztve]


t72killer
(titán)
Blog

Okés, legyen 20% + ugye 20%ÁFA = 44% különbség a kereskedő és a vásárló kockázata között.


biga
(senior tag)

?? :Y


t72killer
(titán)
Blog

a kereskedő kockázata = nagyker nettó ár, a vásárló kockázata az árréssel és áfával növelt kisker bruttó ár.

Kisker bruttó = nagyker nettó*1,2 (Árrés) *1,2(ÁFA), azaz 44%+


biga
(senior tag)

Szerinted a kereskedő nem fizet ÁFA-t? Plusz ha feltételezzük a 20%-ot (ami számítástechnikában inkább 10-15 max), akkor is számolj még a folyamatos árcsökkenéssel, amit ha a kibontás miatt nehezebben tudja eladni, akkor pár nap, vagy 1-2 hét alatt akár 5-6% is lehet. Na ennyit a te 44%-odról... Ami marad ilyenkor az már nem is olyan sok ugyebár (max 10%)

[Szerkesztve]


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Pszt. Az előfizetési díj azért kapta ezt a nevet, mert előre fizeted. Majd amikor bontod a szerződésed, akkor az utolsó hónapban nincs havidíj. Így OK?


Bog
(HÁZIGAZDA)
Blog

Oké, akkor én most veszek 10 Nokia N95-öt, mindegyiknek kiveszem a belsejét, a készülékházat szépen összerakom, és 72 órán belül cseréltetem, mert ''nem kapcsol be''.

Nem viccből vannak joxabályok ám...


ftc
(nagyúr)
Blog

sok ilyen van hidd el!


majd mindjart leirom a mi történetünket metroban...mint az eladó mint a father hibás volt


dabadab
(titán)
Blog

''adjanak egy csere készüléket addig természetessen a beviszgálás idejére.Természetesen valami olcso készóléket amit direkt erre a célra tartanak fent.''

Termeszetesen vmi olcsot?... :F

Nekem az lenne termeszetes, hogy ha ugyanolyan cserekeszuleket adnanak, mint ami beszart.


ftc
(nagyúr)
Blog

ésha visszahozza a szerviz,hogy bezony ennek semmi baja akkor fizeted a másiakt is?

itt azokrol az esetekről van szo amikor érdekes modon a vevőnél csinálja a hibajelenséget mikor reklamál már nem...Ha Te megkockázatatnál ilyet,hogy adsz neki egy másik telot holott annak lehet semmi baja sincs vagycsak szoftvercserére van szüksége akkor te mint eladó benyeled a másik telot?

üzenetek