üzenetek

hozzászólások


burgatshow
(veterán)
Blog

Lol :) Kajak no comment! :D


erdoke
(titán)
Blog

Azért nem ''ICCE'', hanem ''ICZE''.
Nem tudtad, hogy 0,89285714285714285714285714285714 ICCE = 1 ICZE? ;]:))


divot
(veterán)
Blog

Csak, hogy teljesebb legyen a kép:

A borászt Sebestyén Csabának hívják, és bukovinai székely származású - ezzel magyarázható az ICZE régies írásmódja.

Egyébként pedig nem tudom, hogy megy a palackozás, de egyrészt kurva drága lenne egy, a szokásos űrmértéktől eltérő üveget legyártatni nagy tételben, másrészt amilyen hülye uniós szabályozások vannak, lehetséges, hogy nem is lehet csak úgy eltérni a szabványoktól.


paramedic
(aktív tag)

Az egyik kedvenc borom, kiváló ár/érték aránnyal! :R


róland
(veterán)
Blog

Ha jól emlékszem, akkor 0,7 l a ''szabvány'' boros palack. Tehát már a 0,75 l is eltér a szabványtól.

Véleményem szerint ez a bor megérdemelte volna, hogy 1 iccés kiszerelésben kerüljön a piacra. (Nagyon jó reklámkampányt lehetett volna hozzá kapcsolni.)


divot
(veterán)
Blog

Érdekes szabvány lehet, mert még soha a büdös életben nem láttam 0,7-es bort, de tényleg. :F


róland
(veterán)
Blog

Igazad van, én emlékeztem rosszul. Most gyorsan megnéztem vagy 10 palack bort itthon, s vagy 0,5 l-es vagy 0,75 l-es palackokban vannak. A kisebbek jellemzően jobb minőségű fehér borok, pl. Tokaji, Szent György hegyi.

Azt azonban tartom, hogy marketing szempontból megérte volna a 0,84 l-es (1 iccés) palack.


#64791808
(őstag)
Blog

Arra gondoltak a kedves kollégák, hogy mekkora plussz költséget jelentene a szabvány 7,5-es üvegek helyett 8,4-esekbe csomagolni?

Nem beszélve arról, hogy ez az áru mennyiségét 12%-kal dobja meg. Mivel ez valamelyest minőségi bor, ezért maga a bor fajlagos ára a drága, és nem a csomagolásé. Namost egy rövid és durva becslés után kiderül, hogy a fogyasztói árat ez csaknek 25%-kal dobná meg.

Ezt ma magyarországon kigazdálkodni pedig nem lehet.


róland
(veterán)
Blog

Még mindig a lélektani 1.500,- Ft-os ár környékén lenne a bor palackonként.


divot
(veterán)
Blog

Olyan kicsi az 1000 forint fölötti borok piaca Magyarországon, hogy oda nem érdemes ilyen marketingtrükkökkel betörni. Mivel a közönség nagyrészt így is, úgy is ismeri a borászokat.


róland
(veterán)
Blog

Szerintem egy próbát meg ért volna.


Bibby
(addikt)

Az üzleti életben nem nagyon lehet zsákbamacskázni. Legyártat egy csomó 0,84es üveget, elintéz mindent, kiadja, aztán nem veszik...ránt egyet a vállán hogy hoppá?


róland
(veterán)
Blog

Gondolom, nem ez az egyedüli terméke. Amúgy elég sok egyedi palackos csomagolás van. (Pl. a különböző szőlőfürtöket formázó palackok.)

Kockázat nélkül pedig nincs átütő siker az üzletben. Gondolom, egy 1000 db-os tételnél már nem olyan vészes az egyedi palack legyártatása, s a termék árát sem növelte volna vészesen.


divot
(veterán)
Blog

Jó bort nem töltenek szőlőfürtös giccsbe - az a turistáknak való.

Átütő sikert pedig ebben a kategóriában ilyen - marketing szempontjából - olcsó fogással nem lehet elérni. Aki ugyanis 1500 forint körüli, fölötti borokat vesz, az már ért hozzá, tehát nem igazán hozza lázba a körítés.


jeges
(senior tag)

nagyritkán ha bort veszek, 1500 alatt nem nagyon, mer csak a savamat hozza ki. egyáltalán nem értek ugyan hozzá, de az a tapasztalatom, hogy ez az a lélektani (?) határ, ami alatt lehet ugyan jóízű bort kapni, de igen ritkán, és inkább csak akcióban.


sagem
(addikt)

én valahogy nem tudom átérezni enek a ''problémának'' a súlyát ;]

üzenetek