üzenetek

hozzászólások


wwenigma
(Jómunkásember)
Blog

Nokia? Ehh, inkább nokia, kisbetuvel.... Latom te nem ismered még a dolgokat... dolgoztam nekik...háát, azt a sok xart amit kipréseltunk, mert kell a darabszám.... ;]


Jégkokó
(veterán)
Blog

Ha nem tévedek, akkor a 3. javításnál autómatikusan jár az uj készülék a régi hibás helyett.Annó legalábbis kaptam egy másikat.De motorolát soha nem vennék, baromi drága és alig tud valamit, a penge design nem jön be nálam.


gegee
(csendes tag)

Kösz, ezt nem tudtam eddig. Különben 4 nokiám volt. Gond nem volt vele. Na jó párszor fagyott. A SIEMENS-eimmel voltak, na én azt nem vennék soha többet, de már nem is tudok a Benq miatt. Nem baj.

[Szerkesztve]


ALI_G
(veterán)
Blog

ezt kell csinálniEEE :) Sok-sok ilyet kell küldeni minden esetben, a szolgáltatókról szintén, mindenki rabló banda.

Én egy boldog motorola V6 tulajdonos vagyok, és 3 dolog miatt biztoan visszaviszem én is, hogy csináljanak vele vmit. Egyébként senki sem köteles cseretelefont biztosítani?


ALI_G
(veterán)
Blog

varga911
(senior tag)

Nekem egy mpx-200-asom van, volt ennek már minden baja, volt kimosva, volt felgyújtva( :DDD ), volt szalagkábelszakadása, biztosíték elszállt és nem lehetett tölteni, szóval tényleg minden megtörtént vele, de soha nem volt szervízben itthon javítottam, máig nincs komoly baja, csak a 7-es gomb nehezen működik. WM2003-al, 1 gigás Kingston elite pro SD-vel, és 22 megára felszabadított memóriával szélvészgyors. Én elégedett vagyok a motorolával, mert az mpx-200-assal valami nagyon masszívat alkotott. :C


_seth_
(veterán)

A V3 sohasem számított okos telefonnak és valóban a külsejével adták el a telefont ebben nincs semmi újdonság ugyanakkor a V3 nem számít egy gyakran elromló típusnak. (a moto v3 egyébként benne van a top 10 mobilba jelenleg is :) )

N73: amikor a v3x-em vittem szervizbe előttem egy N73 volt :) Memóriakártyát nem olvasott és a szoftvere volt egy kicsit problémás, hogy más hibája volt-e nem tudom... a tulaj nem volt túlzottan boldog... a teló úgy nézett ki mintha most vette volna :) Egyébként nem tudom, hogy a nokiák milyen gyakran romlanak el ezt is csak láttam ugyanakkor nem hiszem, hogy több moto romlana el mint bármelyik más gyártó telefonja.


meck
(csendes tag)

Már viccesen kezdődik. ''Amikor a v3x-em vittem szervízbe'' :D Ennyi a bajom a motorolával semmi más :) Köszönöm hhogy megerősítettél az álláspontomban


Geller72
(veterán)

A motorola ugy szar, ahogy van..sztem a legxarabb teflon. aksija 0, minosege (belso anyagok) 0, tartossag 0, soroljam meg?
Telokkal foglalkoztam 6 evig. haverom atvette a szervizt ket eve. Ugy ekzdi, hogy motorolat nem vallal! Megcsinalja az ''A'' hibat, egy het mulva jon a '' B '' hiba, es rafogjak a szervizesre, hogy nem jol csinalta meg, kozben pedig annyi van csak, hogy 5 forintot nem er a telo uj allapotban sem. Azert a n okiatol se legyetek ugy elajulva. lsd: 6280!..amikor kijott egy kozepkategorias telo volt felso kategorias aron gyari hibaval!!..Elolap lotyog, es ha garba viszed, kirohognek es elhajtanak max. 2001-2003 kozobb a nokia kozponti servize volt a legnagyobb ganye, ami letezett. Azt megcsinaltak egy seriahibas telonal, hogy ''felveteleket keszitettek, mert a telo beazott, es ugrott a gar'', mindezt csak azert mert mar a harmadszori szervizigenyre nem tudtak mit lepni. De sorolhatnam meg nehany szervizt. Ez az egesz azon alapul, hogy vedd meg, ezutan meg levagyszarva! Soha ne hasznaljatok gar nelkuli telot, ha az nagy erteku! Mielott lejar a gar, adjatok el. (Nem hibasan!)


Seraph 16
(őstag)

Nem értek veled teljesen egyet!
Nekem az első mobilom egy nokia 6110 még mindig működik és semmi baj. Na jó ez egy picit régi teló már és megbízható, de nézzük tovább:
apumnak ekkor egy 6210-es Nokiája volt, szerintem a világon a legjobb telefon annak, aki csak telefonálni akar vele (könnyű, vékony, elegáns, egyszerű kezelni és nagyon megbízható).
Ezután egy cserekészülékként két hónapig birtokomban volt egy Nokia 9210 biztos sokat tud, és jó annak, aki internetezni akar meg office-t a mobiljába, de nagy volt és nehéz. Nem volt kényelemes.
Apumnak eközben 6600 telefonja lett: a kijelzőn a karakterek kicsik, nehézkes Joystick használat, sok számára fölösleges funkció, amik között nehéz eligazodni.

EKKOR JÖTT A MEGVÁLTÁS!
Nekem egy Motorola E398 -am lett kb. 2 éve. gyakorlatilag minden apró részlete testreszabható, VGA kamerával és MP3 lejátszóval, ami akkoriban nagyon kevés mobilban volt benne, MicroSD bővítési lehetőség és beépített sztereó hangsugárzó és még sorolhatnám. Ha megnézitek a Ph -n talán az egyik legtöbb topikkal rendelkező mobil. Eddig egyszer volt probléma a kijelzőjével és azt szervízben meg is csinálták.

Apumnak most Samsung x700 -a van. Utóbbi időben talán az egyik legjobb márka lett. Arra, amire kell tökéletes.


Duree
(veterán)

Hát nem irigyellek,én is hasonlóan jártam,csak egy kicsit drágább cuccal.Vettem egy 20'' Acer monitort közel 200 ezer forintért,majd elromlott egy hónap után.Sajnos az Acer szervíz Csehországban van igy futárcéggel kellett kiküldenem.Kb 10 nap mulva jött vissza valóban megjavítva,de a kávája több helyen is el volt törve,valamint csupa karc volt,egy törést próbáltak ragasztani de a ragaszto megfojt és megmarta a fekete kávát több helyen is Majd megörültem,felhívtam at Acer magyarországot,elmondtam a gondomat,meghallgattak,és ennyi,sőt azt mondta az ügyintézöjük,lehet ,hogy én törtem össze a kávát.Tehát van egy LCD monitorom ami már elmult 1 éves kifogástalanul müködik,de törött a kávája,természetesen az Acer nem intézkedett ez ügyben.Én tehát soha többet nem veszek Acer terméket,de ez öket nem nagyon érdekli,sajnos


Geller72
(veterán)

..ne beszéljünk Asic 2, vagy 5-ös, vagy annál régebbi telókról. Abban az időben, amikor a nokia kiadta az 5110, 5130, 6110, 6130..stb telefonokat, akkor még egy telefon megtervezésére, próbagyártására, tesztelésére, piacra kerülésére több, mint egy év volt!! Ma ez leredukálódik összvissz 3 hónapra!! (SE telokat csinaltam). Másik ok, amiért nem mindenkinek sikerül jó telót gyártani. A régebbi telókban MINŐSÉGI alkatrészek voltak, többnyire az első szériákban, hogy a telók stabilak legyenek, megkedveljék a vásárlók a telót, és persze egy új típust drágán el lehet adni, ezért bele lehet rakni a jó cuccot. De amint a termék befutott, és az eltelt idő folyaman lejjebb kellett vinni az árat. Azért, hogy a gyártóknak a haszna a lehető legnagyobb maradjon (és legtovább), felcserélték az INTEL csipszeteket (pl intel) , más, gagyibbra (Atmel).Aztán szép lassan szinte az egész teló gagyi xarokból állt össze. Míg az elején szarrá tesztelték a paneleket, később már csak a főbb, funkcionális teszteket hagyták csak meg. Ma meg az van, hogy szinte minden alkatrész occso helyről van. A gyártón múlik, hogy egy terméket milyen minőségi körülmények közt gyártat le.


Seraph 16
(őstag)

Picit kevésbé tudományosan, de én is vmi ilyesmit mondtam a 6210-ről ;) , mellesleg itt van Murphy is : ''Ami elromolhat az el is romlik'' és hát minél több kütyü van egy telefonban, annál több minden tud elromolni, és nem vitatom azt sem, h esetenként kevésbé figyelnek oda a minőségi anyagokra. :(


(Kolombusz)
(veterán)
Blog

Ma kaptam:


Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük hogy felkeresett Bennünket. Levelére az alábbiakban válaszolunk.




Szeretnénk megkérni Önt, hogy fáradjon be Szakszervizünkbe (vagy juttassa el oda a készülékét), és egy ott kérhető Panaszlapot kitöltve ismételten adja le azt. A panaszlapra kérjük részletesen írja le a hibákat, valamint vigye magával az előző javíttatás papírjait is.

Ebben az esetben a Motorola szerviz-menedzsere személyesen kezeli a készülékkel kapcsolatos panaszt, és 8 napon belül döntés születik az ügyben.



Tartozékokkal kapcsolatban kérjük érdeklődjön Szakboltjainkban, illetve tekintse meg honlapunkat a legfrissebb információkért:



Motorola Szakbolt és Szerviz (Motoker Kft.)



1024 Bp., Retek utca 6 .

Tel.: 336-12-86

Fax: 336-12-87

Nyitva: H- P: 10-18 óráig

Szo: 9-13 óráig

www.motoker.hu



Motorola Szakbolt és Szerviz



1133 Bp. Tisza u.8.

Tel.: 343-03-07

Fax: 351-72-65

Nyitva: H- P: 10-18 óráig

További kérdésekben forduljon bizalommal személyesen a Motorola Telefonos Ügyfélszolgálatához a 06-40-200-800-as helyi tartifával hívható számon (H-P: 9.00- 17.00) vagy írjon nekünk az info@motorola.hu email címünkre.

Üdvözlettel:

Motorola Internetes Ügyfélszolgálat


Még elsem olvasták rendesen bazze. Írtam, hogy visszaküldték hozzájuk. Írtam, hogy miskolci vagyok.
Na nyasgem, csak kapjam vissza a telefonom, eladom rögtön.


net84
(őstag)

várható volt, hogy semmi konkrétat nem fognak mondani, igaz én a válaszoló helyében egy ''elnézész a kellemetlenségért'' szösszenetet beleszőttem volna a levélbe, de ahogyan kinéz, könnyen lehet, hogy valami sablon levél a tiedre, miután besorolták valamilyen kategóriába...

Mondhatni adtál a szarnak egy pofont...


Ariadne
(őstag)

Nem értem, miért a szervizt izélgeted, semmi közöd a Motorolához, egyedül a Media Markttal kötöttél szerződést. Ha sokat sz*roznak a javításon vagy rossz minőségben végzik, akkor is a MM-nál kell verni az asztalt, ahogy net84 is írta már valahol feljebb. A szerviz ugyanis csak a MM teljesítési segédje ebben az esetben, de vele közvetlenül nem állsz jogviszonyban. A gyártó céggel még kevésbé, bár mellékszálként esetleg lehet hatása egy érzelemmentes levélnek, de messze nem biztos.

Egy visszafogottan tárgyilagos levelet érdemes lenne a MM-hez küldeni, hogy intézkedjenek, mert 15 napos javításra kellene törekedniük, ha nem megy, másik ugyanolyat adni, ha ez sem megy vagy jelentős kényelmetlenséget okoz neked a késés (naná), akkor kéred vissza a teljes vételárat. Vásárók könyvébe is érdemes beírni (a MM-nál természetesen), arra válaszolni legalábbis kötelesek egy ideje.

Persze ettől még botrányosnak tartom én is, hogy ilyen munkát végeznek egy szervizben...

Egy-két tévhit eloszlatására általánosságban:
- cserekészülék már nem kötelező adni sosem
- nincs olyan (nem is volt), hogy x javítás után csere kötelező, viszont ha gyakran hibás, egyrészt meghosszabbodik a jótállás azzal az idővel, amíg nem volt nálad a cucc, másrészt jelentős kényelmetlenséget okoz a dolog, ezért kérhetsz cserét, sőt vételárat vissza is, ha nem tudnak ugyanolyat adni.

[Szerkesztve]


(Kolombusz)
(veterán)
Blog

Valamelyik nap befáradok a Media Marktba és kicsit megmozgatom őket, mert már több, mint egy hónapja nem kaptam vissza.
Vagy adják vissza az árát.


(Kolombusz)
(veterán)
Blog

Wazze, felhivtam a fogyasztóvédelmet, hogy milyen jogaim vannak, felöltöztem, elindultam az MM-be, ekkor csörög a telefonom, hogy megjött a teló.

Bementem, gyönyörű szép tisztán, befóliázva, tökéletesen összerakva várt a telefonom... Megérte megirni nekik az emailt. Most már el tudom adni a telefont. Végre.

Még a karcos hátlapi burkolatomat is lecserélték.:Y

[Szerkesztve]


Mazsika
(őstag)

nekem van egy samu d900-am a múltkor bevittem szoft frissítésre, had frissüljön két hetet igért a srác 13nap alatt megcsinálták szoft friss + kicserélték az aksit mert azért is fagyhat mondták, mondom oké! :D ja és régóta samuval nyomulok és még eddig nem hallottam panaszt és tapasztalataim szerint a szervizesek is gyorsak/rendesek! szóval mindenki irány samsungot venni :D


Ariadne
(őstag)

Gratula, végül akkor jól végződött. :D Ezek megérezték szerintem, hogy elszánt vagy... :DDD

Nem tudom, írtam-e már, de egyes cégeknél használ, ha a panasz e-mailt az fvf@fvf.hu címre is cczi az ember. ;)


Mazsika
(őstag)

mijaza fvf@fvf valami? az hova megy? kiaz? miaz?


Ariadne
(őstag)

A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség központi e-mail címe, gugli a barátod. ;) A cégek tudni szokták... :DDD


Oly
(senior tag)
Blog

Nem értem...
A Sonyericssont miért nem említette eddig senki sem? :C

üzenetek