Először is annyit, hogy az olasz 3-lábú konnektorba bemegy a magyar dugó is, a táv ugyanakkora, csak a föld van középen kivezetve. Legalábbis én Rómában minden gond nélkül töltöttem 3 lyukú konnektorban a mobilt...
Na mindegy olvasok tovább
hozzászólások
Juj. várjatok, folyamatosan töltöm fel a képeket, csak közben optimalizálom az írást, mert félek hogy elvszenek a beállítások...
Nem semmi Tavaly nyáron megjártam autóval ezt az utat, még úgy is elég kalandos volt, nemhogy így... Azon a Brescai-i benzinkúton én is voltam, viszont utána az út egyik legszebb része következett, a Genováig tartó szakasz.
Viszont ami nem tiszta számomra, az az, hogy úgy írod, azért volt jó a Marseille-i úticél Dénessel, mert nem messze onnan kezdődik a címadó riviera. Végülis honnan nézzük, de akkor ez azt jelenti, hogy nem Monteviglionál mentetek át franciába és nem Monte Carlo, Nizza, Cannes útvonalon jutottatok el a célhoz? Merthogy a Cote D'azur Monte Carlo-nál kezdődik, határozottan emlékszem a táblára... Világosíts fel kérlek
mod: az egyik képen van az a zuhanyzóféleség, 5-6 vékony oszlopból nyomja rád a vizet. Na én az egyik ilyet majdnem megkönnyeztem, akkora áldás volt az egésznapos 45 fokban autózás után (Júliusban mentünk....)
[Szerkesztve]
Odafelé a lényeg az volt, hogy a lehető leggyorsabban jussunk el Marseilleig a lehető legrövidebb úton. Ez úgy volt lehetséges, hogy nem a tengernél, hanem ahol tudtuk, a pályán mentünk Piascenzától Dénessel (a kamionok a tenger melletti utakról ki vannak tiltva éjszaka). Monacot és a többi partmenti város fényeit bár láttuk, azokat nem érintettük, mivel fent, a hegyeken a pályán haladtunk éjjel. A legelső Bu-Mo írásban a tervezett útvonalat közöltem, de ha a Cote D'azurt nézzük, azon csak visszafele jöttünk, és akkor is csak a francia szakaszon követtük többé-kevésbé az ott írt utat. Logikus volt végülis visszafele ''nyaralni'', és az odautat a lehető leggyorsabban letudni.
Részünkről tehát a riviera Marseilletől (pontosabban Cassistól) kezdődött, és Monacoban ért véget.
jah igen, és mod: Menton magasságában haladtunk át a határon, a pályán természetesen. Visszafele már sima úton mentünk, de ez még ráér
A mododra: szerintem ezeket a ''hűsítőket'' a 2003(?)-as nyár után szerelhették fel, ha jól tudom Fro-ban 15000-nél is többen haltak meg a forróság miatt.
[Szerkesztve]
Így már értem
Egyébként az említett Monte Carlo-Nizza szakaszon többször is felismerni véltem a NFS Porsche Cote D'azur pályáját, valószínűleg nem véletlenül
Majd mazsolázok képeket, lehet egy-kettő készült arrafelé is.. Most viszont alszom, este 6 óra óta szerkesztem az írást kisebb nagyobb szünetekkel...
csatlakozom a többiekhez, én is várom a folytatást(a képek csak nekem nem jönnek be? (lehet csak a netem lassú, a denes-t is 16KB/s-el töltöm )
A képek nálam jók, képfeltöltésre tettem fel őket. Megéri letölteni, kész az ember nagyon.