Nem elromlott, gyárilag sz@r volt.
"amelyik sajnos gyári hibás: nem működik a hangszórója"
[ Szerkesztve ]
Nem elromlott, gyárilag sz@r volt.
"amelyik sajnos gyári hibás: nem működik a hangszórója"
[ Szerkesztve ]
Gondolom 2 éves hűséggel vette, vissza adja a telefont, kifizetik az árát, aztán mehet máshova és listaáron megveheti drágábban. Előfizetést nem mondhatja fel..
Ennél kicsit bonyolultabb a helyzet, de annyit elárulok, hogy nem két év hűségre vettem. Annyi a lényeg, hogy nekem nem kell pénz. Nekem telefon kell.
De viccet félretéve: vételárat visszakérhetek? Akármennyi volt is az?
[ Szerkesztve ]
Ha visszakapja a telefon árát, akkor a szerződés előtti állapot áll vissza. Az már más kérdés, hogy jelenleg ő nem kérheti vissza, mert a vevő elsősorban cserét kérhet és ha ezt az eladó nem tudja teljesíteni, akkor a vevő visszakérheti a vételárat.
Oh valóban. Vételárat visszakapni nem fogok De mondom ez nem is volt célom sosem.
Én benéznék abba a váci úti üzletbe, ha másnak nem is, érdeklődni..
Persze, értem. Csak az előttem szóló tévhitét akartam eloszlatni, igazából nem neked szólt
Ezek szerint a T-Mobile garancia nem egyenlő a hivatalos Apple garanciával? Az egy dolog, hogy rajtuk keresztül ügyezed de ők is az almának küldik gariztatni nem?
Ezt Én nem tudom...
Bizonyos hibánál már szinte biztos, bár lehet vannak hozzáértő szervizesek. Mint általában mindenhol...
Ha átvenné márkaszerviz, akkor Én ott adnám le.
Ezért is javasoltam, hogy bemennék oda érdeklődni, és ha Ők is azt mondják, hogy 3 nap ide vagy oda, ilyen jár cserébe, akkor ez van.
De MO.-n nincs ilyen hely csak resellerek vannak. Ők meg alapból nem foglalkoznak tudomásom szerint szolgáltatótól vásárolt készülékkel.
Szerintem van. Pontosabban, amit már linkeltem, innen (Apple Authorised Service Provider) nem hinném, hogy elküldenék, hogy menj a fenébe...
Ha nem is foglalkoznak vele, tanácsot lehet tudnának adni, sőt, alapjában véve a kérdését is lehet, hogy meg tudják válaszolni, hogy köteles-e elfogadni, vagy sem.
[ Szerkesztve ]
így van, Apple termékeknél a garanciaidő lejártáig minden esetben a T-nél kell érvényesíteni a jótállást. nekem anno azt mondták, hogy ők hozzá sem nyúlhatnak, dobozba teszik és elküldik Németországba, ott megnézik mi van és ha jogos a panasz akkor csere. akkor legalábbis így volt. ettől függetlenül csak a T-hez viheti vissza a telefont garanciális panasszal. van itt egy kis zavar a fejekben az üggyel kapcsolatban, pedig nem olyan bonyolult.
Nincs zavar, szövegértésből 1.
Én azt csacsogom már kb. tegnap este óta, hogy pl. ennél a szerviznél annyit lehet, hogy meg lehet kérdezni, hogy egyáltalán cserélik-e teljesen újra, vagy erre nincs lehetőség.. Kétlem, hogy kivágnák onnan, hogy menj a fenébe, nem foglalkozunk veled. Ha már dicshimnusz van zengve az apple support-járól...
Azt meg, hogy kapásból elküldik németbe, hiszem ha látom.. Na meg a jelenlegi helyzet valahogy nem ezt bizonyítja. Vagy elküldik németbe, Te meg kapsz egy már javított készüléket cserébe.
[ Szerkesztve ]
hát, lehet. de ha rád hallgat, akkor nem is próbálkozik 3 napos cserével, mert a T önként vállalt garanciával árulja az iPhone-okat - ez butaság - és nem a T-hez megy, hanem egy szervizbe, ahonnan pedig nagy eséllyel elhajtják majd, felesleges kör teljesen. szerintem ne erőltesd. a szervizbe bőven elég egy telefon is, esetleg érdeklődni, de ezt az ügyet csak a T oldhatja meg. elhiszem, hogy segíteni akarsz te is, de magad írtad itt az előbb, hogy nem vagy biztos abban, amit írsz. akkor...minek?
ittakarynak - van itt ez a blog esetleg írj a gazdájának, úgy néz ki ő otthon van a témában. van bejegyzés amúgy a 3 napos cseréről is.
a kérdés továbbra is az, hogy a refurb. az új-e, vagy nem. szerintünk nem új.
közben írtál még, látom - cserélik, cserélniük KELL. ez le van írva a PTK-ban. a német szervizes dolgot csak közbevetettem, itt most más a helyzet ugye, ez 3 napos csere. azóta lehet, hogy másképp megy már. ebben az esetben nincs mérlegelés, a mikrofon nem jó, 3 napon belül vette, csere.
[ Szerkesztve ]
Most szerinted, az a ~ + 10 perc nem fér bele, hogy érdeklődjön? Ott van a szervíz a Westend mellett...
Jelenleg itt senki sem biztos abban a kérdésen amit Ő feltett, tehát akkor miről is beszélünk?
Cserélniük kell, ez tény és való, csak a kérdés az, hogy mire.. Tény az, hogy törvény szerint elvileg újat kéne adni, de ha meg az almáéknál nem így van (aminek a történtek szerint meg van az esélye, mert ha nem így lett volna, akkor nem javított készüléket próbáltak volna adni helyette, hanem ez a kiváló support alapból azt ajánlja fel, hogy oké, semmi probléma, itt a másik bontatlan új készülék) akkor elvitatkozhatunk napokig..
[ Szerkesztve ]
hát, annyi biztosan belefér.
különben nagyon érdekel a dolog, hogy mi lesz az eredménye, mert ha kiderül, hogy a refurb. nem fogadható el új készülékként, akkor sokan verhetik majd a pultot, mert szerintem sokan kaptak az elmúlt években olyat. pl. én is. tegnap derítettem ki.
[ Szerkesztve ]
Én csak ezért említettem meg ezt a lehetőséget.. Mert oké, Én azt elhiszem, hogy garanciális ügyintézést csak a T intéz, de márkaszervíz azzal kapcsolatban lehet tud Neki segíteni, hogy úgymond "köteles-e" elfogadni, vagy sem. Persze tény és való, benne van a pakliban, hogy azt mondják, hogy ebben nem tudnak segíteni, de szerintem egy próbát megér.
[ Szerkesztve ]
Villamosrol krok gyorsan: felhivtam fogyasztovedelmet, ahol mondtak h jogosan kovetelem az uj termeket, panaszkonyvbe be kell irni (pipa) es varni 30 napot. Ha nem tortenik semmi, fogyasztovedelem ujra es lesz nagy fight
Ennyi. Mennyei erzes h igazam van.
Akkor újat kell, hogy adjanak, amit mi "csak" tippeltünk itt, a törvények szerint. F@sza!
Akkor hajrá! Remélem sikerül lerendezni.
Bár azért ez elég szomorú, hogy ezt így kell lerendezni egy >100k-s terméknél.
[ Szerkesztve ]
Teljesen jogos amit írsz egy próbát mindenképpen megérne asztalborogatás előtt. Elmondásotok alapján szerintem csak időhúzás amit a T csinál garancia címszó alatt. Ez hivatalosan úgy megy, hogy elküldik közvetlen az Apple-nek a ticketet garancia címszó alatt és ők bírálják el mi legyen.